PDA

View Full Version : lukashenko 74 kilo vs lakic 87 kilo



lukashenko
06-07-2012, 22:54
16 juni zou ik een mma b party draaien in keulen
eenmaal daar aangekomen relax wegen ik moest - 75 zijn ik kwam op 74.3 op de weger uit
weging klaar gala wil beginnen geen tegenstander die is komen opdagen:twak:
nou kwam die promotor naar me toe ze hadden weleen andere pot voor me of ik een b klasse party k1 qou draaien
ik zei ik wil dat wel doen maar ben geen b klasse meer
geen probleem die jongen is 5 kilo zwaarder dan je dus dat komt wel goed ok prima
bezig geweest andere jongens op te warmen en tapen enz
ben ik zelf net klaar met opwarmen zie ik die kerel in 1 keer beer van een gast
gevraagt hoe zwaar die was 87 zegt ie
ik denk eerst ik heb hier geen zin in ik dacht die gozer geeft me 6 lowkicks en ik loop 3 maanden niet meer
zegt ie met een russisch accent gebroken engels what u dont wanna fight anymore en trekt een echte oer gezicht
nee denk ik nu wel kom maar lukasje rent niet voor eeen uitdaging
ben de ring in gegaan met een boze mind set en ging constant een slagen wisseling aan met iemand die 13 kilo zwaarder is dom maar acht ja was wel een goede ervaring \
hier het resultaat

http://www.youtube.com/watch?v=XVIECrQRDig
namen in het begin scherm kloppen niet ik ben hoving de rechtse maar er staat lakic onder

lukashenko
06-07-2012, 23:06
kleine uitleg er bij 2e ronde roept de scheids in de hoek stop maar laat lakic nog zeker 5 sec doorgaan
hij slaat me aan maar krijgt een openbare waarschuwing voor naslaan

andyhugfan
07-07-2012, 00:02
Damn wat een vechtershart. Maar wel domme keuze. Hopelijk heb je er geen spijt van:D

Sadix
07-07-2012, 00:48
erg vet gevecht

als je die slagenwisselingen niet in was gegaan had je dit zeker gewonnen.

Richelieu
07-07-2012, 06:41
Knieën zaten er lekker op Danny!

arabesh
07-07-2012, 12:33
Wat een heerlijke beukparty.
Hoving je moet echt eens leren je handen bij je kop te houden .
Waneer moet je weer knokken ?

lukashenko
07-07-2012, 12:38
sja ik weet het wel en op de training gaat dat wel redelijk goed maar als ik op oorlog mode ga dan gaan me handjes mee.
als het goed is 28 juli in ierland dan begin oktober tegen diender rings arhnem .
dat kan ik jullie garanderen gaat ook een eerste klas beuk party worden.
daar kan je met diender altijd wel op rekenen en ik ben ook fit en klaar voor oorlog

arabesh
07-07-2012, 12:40
Damn wat een vechtershart. Maar wel domme keuze. Hopelijk heb je er geen spijt van:D
helemaal mee eens kijk hoe die zijn handen laag houd en zijn kin naar voren drukt van kom maar
hartstikke dom tegen iemand die zoveel zwaarder is maar wel een baas aktie

kooivechter
07-07-2012, 12:55
Damn wat een vechtershart. Maar wel domme keuze. Hopelijk heb je er geen spijt van:D

Waarom domme keuze. Super gevochten, als hij je idd niet had aangeslagen, dannhad je de partij puur op kickboksen gewonnen. Helemaal als je het gewichts verschil mee neemt

R.D.N
07-07-2012, 17:35
Ik zeg Respect,Je toont karakter en vechtersmenthaliteit.

Marco (scheids)
07-07-2012, 20:58
Wel een domme keuze .... Hoe kan iemand van 75 kg nou tegen iemand van 87 kg vechten?

Onverantwoord ! Misschien een leuke ervaring, doe dat in de door, maar niet in een wedstrijd. Kan heel fout aflopen.

goro
07-07-2012, 22:02
Super gevochten! Dat had die kerel niet verwacht na de eerste knock down. En die knie heeft hij ook gevoeld. En die laatste ronde was van jou. Moest het paar rondes langer zijn geweest had je hem gepakt.

kooivechter
08-07-2012, 15:14
Wel een domme keuze .... Hoe kan iemand van 75 kg nou tegen iemand van 87 kg vechten?

Onverantwoord ! Misschien een leuke ervaring, doe dat in de door, maar niet in een wedstrijd. Kan heel fout aflopen.

in de door?

arra
08-07-2012, 23:14
Huh maar met heavyweights is er niets aan de hand als ze tegen iemand van 10 of 20 kilo meer moeten vechten...

SJN
08-07-2012, 23:33
Dat een bond dit toestaat....

SJN
09-07-2012, 00:08
Huh maar met heavyweights is er niets aan de hand als ze tegen iemand van 10 of 20 kilo meer moeten vechten...

Nee klinkt misschien raar maar het verschil in massa en kracht tussen 70/80 kilo is groter dan dat van 110/120 kilo.
Hoe lichter je bent hoe groter het gewichtsverschil telt.
Daarom zijn er ook gewichtsklasses waarin je het verschil op ziet lopen, hier een voorbeeldje;


lichtvlieggewicht: t/m 48 kg
vlieggewicht: t/m 51 kg
bantamgewicht: t/m 54 kg
vedergewicht: t/m 57 kg
lichtgewicht: t/m 60 kg
lichtweltergewicht: t/m 64 kg
weltergewicht: t/m 69 kg
middengewicht: t/m 75 kg
halfzwaargewicht: t/m 81 kg
zwaargewicht: t/m 91 kg
superzwaargewicht+ 91 kg

lukashenko
09-07-2012, 02:46
Wel een domme keuze .... Hoe kan iemand van 75 kg nou tegen iemand van 87 kg vechten?

Onverantwoord ! Misschien een leuke ervaring, doe dat in de door, maar niet in een wedstrijd. Kan heel fout aflopen.
ik weet dat het heel slecht kon aflopen
maar de manier hoe die in mijn gezicht mijn ruggegraat testen door me min of meeuit de dagen besloot ik het gewoon te proberen ik was hartstikke fit en ik had verschrikkelijk veel woede in me opgebouwt door al het gezeik wat ik met me ex heb gehad en wou gewoon vechten.
ook ben ik a klasse ik snap dat een nieuweling of c klasser dit absoluut niet zomaar moet doen.
als ik nu deze maand een rematch tegen hem kan nemen zou ik dat doen ik denk als ik er geen dogfight van maak dat ik hem kan hebben
ach ja ik kan ook gewoon een dwaas zijn die te veel van vechten houd

lukashenko
09-07-2012, 02:55
Dat een bond dit toestaat....
bond was chinese boxing bond met andere woorden gewoon de promotor(sensei) en zijn trainers
hun waren juist degene die ons allebei (lakic en ik ) een beetje voor de gek heeft gehouden door tegen hem te zeggen dat ik eind b klasse was en tegen mij te zeggen dat hij een b klasser van ongveer 5 kilo zwaarder was
die jongen had 9 partyen gedraait waarvan 8 gewonnen en 1 verloren hij zou zijn laatste c draaien op dat gala
uiteindelijk heeft de bond niet verschikkelijk slecht geoordeelt want als ik terug kijk is het best een leuke pot geweest (aleen verschikkelijk slordig)
ook eerlijk als hij mij gelijk na de weging had gezecht dat hij 13 kilo zwaarder was had ik nee gezecht
ik denk ook dat lakic of zijn trainer mischien nee hadden gezecht omdat ik een a klasser ben
dus eind van de dag bedank ik ze ik slaap de laatste tijd een stuk beter na ik al me woede er uit heb kunnen knallen

lukashenko
09-07-2012, 02:58
deze feiten kwamen pas eigelijk allemaal boven toen ik na het gevecht met radenko stond na te praten

blackadder
09-07-2012, 03:14
Vette pot en een vette kelder.

blackadder
09-07-2012, 03:25
bond was chinese boxing bond met andere woorden gewoon de promotor(sensei) en zijn trainers

Oh wacht. Nou zie ik het. De I.C.B.O.
Zo een vage bond oorspronkelijk opgericht ter promotie van Kung Fu. Is geloof ik ook alleen actief in Duitsland.

sportfan
09-07-2012, 09:44
16 juni zou ik een mma b party draaien in keulen
eenmaal daar aangekomen relax wegen ik moest - 75 zijn ik kwam op 74.3 op de weger uit
weging klaar gala wil beginnen geen tegenstander die is komen opdagen:twak:
nou kwam die promotor naar me toe ze hadden weleen andere pot voor me of ik een b klasse party k1 qou draaien
ik zei ik wil dat wel doen maar ben geen b klasse meer
geen probleem die jongen is 5 kilo zwaarder dan je dus dat komt wel goed ok prima
bezig geweest andere jongens op te warmen en tapen enz
ben ik zelf net klaar met opwarmen zie ik die kerel in 1 keer beer van een gast
gevraagt hoe zwaar die was 87 zegt ie
ik denk eerst ik heb hier geen zin in ik dacht die gozer geeft me 6 lowkicks en ik loop 3 maanden niet meer
zegt ie met een russisch accent gebroken engels what u dont wanna fight anymore en trekt een echte oer gezicht
nee denk ik nu wel kom maar lukasje rent niet voor eeen uitdaging
ben de ring in gegaan met een boze mind set en ging constant een slagen wisseling aan met iemand die 13 kilo zwaarder is dom maar acht ja was wel een goede ervaring \
hier het resultaat
namen in het begin scherm kloppen niet ik ben hoving de rechtse maar er staat lakic onder

- Ik vraag me af wat de rol van je trainer/coach is geweest in deze beslissing. Een vechter laat zich namelijk snel uitdagen daar is hij/zij vechter voor.
- Je zegt dat er werd "gesproken" over 5 kg gewichtsverschil wat later 13 kg bleek te zijn; heeft je trainer/coach dat geaccepteerd zonder op de weegschaal te staan?
- Je spreekt over een wijze les. Sommige vechters zijn na een dergelijke wedstrijd voor altijd gestopt met wedstrijden. Gewichtsklasses/niveauverschillen zijn er niet voor niets.
- Daarnaast vind ik de partij niet om aan te zien maar wellicht ben ik te kritisch. Jij bent echt A-klasser?
- Wat betreft de bond. Tja, is het in NL dan zoveel beter? Wij hebben toch ook 30-duizend bonden? De trainer/coach dient zijn/haar vechter in bescherming te nemen in mijn ogen.

R.D.N
09-07-2012, 11:31
Ben je een A-klasse vechter?

Peacey
09-07-2012, 12:02
Leuk gevecht om te zien, maar als je dekking zo is tegen Diender, dan voorspel ik dat je zwaar KO gaat na een seconde of 10.

lukashenko
09-07-2012, 13:15
Leuk gevecht om te zien, maar als je dekking zo is tegen Diender, dan voorspel ik dat je zwaar KO gaat na een seconde of 10.
we gaan het zien
ik denk van niet ik denk dat ik hem ga pakken mijn kin is erg betrouwbaar
luister ik legde al eerder uit ja ik ben een a klasse ik heb een klote periode achter de rug
dit was geen party kickboxen meer helemaal na het uitdagen dit was een dagje therapeutish woede eruit gooien

lukashenko
09-07-2012, 13:21
- Ik vraag me af wat de rol van je trainer/coach is geweest in deze beslissing. Een vechter laat zich namelijk snel uitdagen daar is hij/zij vechter voor.
- Je zegt dat er werd "gesproken" over 5 kg gewichtsverschil wat later 13 kg bleek te zijn; heeft je trainer/coach dat geaccepteerd zonder op de weegschaal te staan?
- Je spreekt over een wijze les. Sommige vechters zijn na een dergelijke wedstrijd voor altijd gestopt met wedstrijden. Gewichtsklasses/niveauverschillen zijn er niet voor niets.
- Daarnaast vind ik de partij niet om aan te zien maar wellicht ben ik te kritisch. Jij bent echt A-klasser?
- Wat betreft de bond. Tja, is het in NL dan zoveel beter? Wij hebben toch ook 30-duizend bonden? De trainer/coach dient zijn/haar vechter in bescherming te nemen in mijn ogen.

ik praat niet over een wijze les maar een goede ervaring als ik er op terug kijk
trainer en ik hebben nog goed gesproken voor de wedstrijd
ik heb vertrouwen in mijn trainer als ie ziet dat ik echt niet meer kan dat die de handdoek gooit
ik wou vechten ik ben een eigenwijze knakker af en toe maar als je weet wat ik allemaal heb meegemaakt de laatste half jaar dan begrijp je wel dat ik gewoon wou knokken gewoon ff die woede eruit .
ik had me kop er niet goed bij maar bleef sportief geen nastamp praktijken

lukashenko
09-07-2012, 13:27
in de topic waar ik ruzie met bami kreeg is een andere a party van mij te zien tegen nick beljaards
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805-Uitslagen-fight-masters-ergens-!/page2
ik heb verder wel goede jongens verslagen waaronder een ex stadium kampioen van het petch buncha stadium
ja soms zijn me handen laag maar ik stomp ze meer neer dan dat ik zelf ga dat is voor mij belangrijk
ik hou gewoon van oorlog in de ring

lukashenko
09-07-2012, 13:32
ewa bami jij verder helemaal terug getrokken
denk dat jij dus meer een internet ridder ben dan ik
jij heb me voor een party uitgedaagd maar trekt zich nu mysterieus manier terug
pussy kom gewoon knokken op full thai
je gaat niet superveel kansen in nederland krijgen om full thai te vechten bami boy
veel mensen op gala,s enz komen naar me toe en zeggen dat ze dit gevecht willen zien
laten we het publiek belonen bami en knok gewoon joh miet

amilster
09-07-2012, 15:21
hmm filmpje is door gebruiker vewijderd

http://www.youtube.com/watch?v=XVIECrQRDig&feature=player_embedded

lukashenko
09-07-2012, 15:34
hmm filmpje is door gebruiker vewijderd

http://www.youtube.com/watch?v=XVIECrQRDig&feature=player_embedded
dat zuigt ik zal er wel achteraan bellen ik denk dat ik het antwoord al weet
ik zal waarschijnlijk het dvdtje moeten kopen
als ik de beelden weer heb dan gooi ik ze zelf op op youtube

Peacey
09-07-2012, 15:41
Ik ken die hoving persoonlijk niet, maar zijn manier van overkomen mag ik wel.
En nu lopen mensen te janken dat je niet onrespectvol over een andere vechter mag zijn, maar vele zaten zich af te trekken op de filmpjes van Sonnen die Silva de grond intrapte.

Wheelie
09-07-2012, 15:56
ewa bami jij verder helemaal terug getrokken
denk dat jij dus meer een internet ridder ben dan ik
jij heb me voor een party uitgedaagd maar trekt zich nu mysterieus manier terug
pussy kom gewoon knokken op full thai
je gaat niet superveel kansen in nederland krijgen om full thai te vechten bami boy
veel mensen op gala,s enz komen naar me toe en zeggen dat ze dit gevecht willen zien
laten we het publiek belonen bami en knok gewoon joh miet
Anthony Kane wil deze partij toch plaatsen ?
Ik heb jullie uitdagingen naar elkaar nu in verschillende topics voorbij zien komen, ik zou gewoon een nieuwe topic aanmaken waarin je hem officieel uitdaagt en dan kom ik kijken ;)

Peacey
09-07-2012, 16:03
Anthony Kane wil deze partij toch plaatsen ?
Ik heb jullie uitdagingen naar elkaar nu in verschillende topics voorbij zien komen, ik zou gewoon een nieuwe topic aanmaken waarin je hem officieel uitdaagt en dan kom ik kijken ;)

Volgens mijn zag ik voorbij komen dat Hoving in oktober tegen Diender vecht.
Had ik ook gedaan, wat heeft ie tegen bami te bewijzen ;)
Maar een nieuw topic is een strak plan.
Mocht de partij er komen koop ik zeker een kaartje(via Hoving ;) )

R.D.N
09-07-2012, 16:05
Volgens mijn zag ik voorbij komen dat Hoving in oktober tegen Diender vecht.
Had ik ook gedaan, wat heeft ie tegen bami te bewijzen ;)
Maar een nieuw topic is een strak plan.
Mocht de partij er komen koop ik zeker een kaartje(via Hoving ;) )

Precies een Bami is niet te vergelijken met een Diender.

Peacey
09-07-2012, 16:07
Precies een Bami is niet te vergelijken met een Diender.

Je moet deze thread even lezen.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805-Uitslagen-fight-masters-ergens-!

R.D.N
09-07-2012, 16:55
Je moet deze thread even lezen.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805-Uitslagen-fight-masters-ergens-!

wtf Kane vs Bami onbeslist

R.D.N
09-07-2012, 17:02
Maar goed 1 ding is zeker als bami vs Hoving door gaat kom ik kijken:lol:

Peacey
09-07-2012, 17:15
wtf Kane vs Bami onbeslist

ja dat dacht ik ook ja
Kane was sportief genoeg om niet te zeggen dat ie een slechte dag had, maar weet zeker dat Kane die partij 9 van de 10 keer wint.

R.D.N
09-07-2012, 17:49
ja dat dacht ik ook ja
Kane was sportief genoeg om niet te zeggen dat ie een slechte dag had, maar weet zeker dat Kane die partij 9 van de 10 keer wint.

Tja dat lijkt mijn ook,maar zo zie je maar weer,Die bami is beter en beter aan het worden.

de Stiep
09-07-2012, 20:05
Alle verhalen gelezen, maar staat voor mij als een huis dat deze gozer een echte vechter is. Hé tuurlijk kun je 1000-en redenen aanvoeren om het niet te doen, het is onverstandig en ga maar zo door, staat voor mij als een huis dat als je een duur kaartje voor een gala koopt je niet bekocht thuis komt als hij vecht.

lukashenko
09-07-2012, 20:51
https://www.facebook.com/pages/Chinese-Boxing-Akademie/111046452256101

lukashenko
09-07-2012, 20:52
op de bovenstaande link doet de video het nog wel

arabesh
09-07-2012, 21:41
wtf Kane vs Bami onbeslist
het gaat niet om de uitslag (ook wel een beetje)
maar om de beef die bami en hoving erna krijgen in deze tread

arabesh
09-07-2012, 21:46
ik ken hoving wel van trainen bij top intervention ,
Ook heeft hij mijn neefje lesgegeven op urk
spontane gozer een beetje een boefje maar heel sportief
hij is wel veel technischer op de training alleen in de ring vecht ie iets teveel met zijn handen hij zou wat meer leren zijn kop te gebruiken en wat tactischer gaan vechten
hij is nog jong ik denk dat het nog wel wat kan worden met hem hij heeft in ieder geval de kin en de spirit ervoor

lukashenko
11-07-2012, 00:27
ik ken hoving wel van trainen bij top intervention ,
Ook heeft hij mijn neefje lesgegeven op urk
spontane gozer een beetje een boefje maar heel sportief
hij is wel veel technischer op de training alleen in de ring vecht ie iets teveel met zijn handen hij zou wat meer leren zijn kop te gebruiken en wat tactischer gaan vechten
hij is nog jong ik denk dat het nog wel wat kan worden met hem hij heeft in ieder geval de kin en de spirit ervoor

sorry niet wijs bedoelt of zo maar wie ben je dan als je me kent

lukashenko
13-07-2012, 11:07
http://www.youtube.com/watch?v=jO6R_za_j4A

tnk2k
13-07-2012, 11:17
Vet man

mario the count
14-07-2012, 01:11
http://www.youtube.com/watch?v=jO6R_za_j4A
Ik weet niet of je normaal ook zo wild en ongecontroleerd vecht, maar ik zag je in een ander topic bami uitdagen maar die is technisch wel een stuk beter als ik het zo zie. Maar deze jongen was een stuk zwaarder dan jou dus ik snap dat rustig afwachten ook geen goede tactiek zou zijn tegen hem.

lukashenko
14-07-2012, 15:00
ik weet (als die pot komt) word dat een hele andere party
is ook andere regels ik ben het sterks op full thai waneer ik me ellebogen en full clinch mag gebruiken

mario the count
14-07-2012, 15:19
ik weet (als die pot komt) word dat een hele andere party
is ook andere regels ik ben het sterks op full thai waneer ik me ellebogen en full clinch mag gebruiken
Ik ben benieuwd of jullie in de toekomst elkaar nog tegen komen in de ring. Ben eerst benieuwd naar je partij tegen diender want dat wordt ook nog een zware kluif, wordt een beukpartij. Als je hem weet te verslaan zet je jezelf in ieder geval in the picture.