PDA

View Full Version : Uitslagen gala FightClub Den Haag



payap
09-07-2012, 13:22
Gisteren vondt in partycentrum Zichtenburg Den Haag het FightClub Den Haag gala plaats. Een zeer geslaagd evenement dat bomvol zat en een uitgebreide line up van MuayThai (modified rules) en MMA partijen had.

Later zal er een uitgebreidt verslag volgen hier op Mixfight.nl. Hier zijn al vast de uitslagen:



http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/Fightclub%20den%20haag/DSC_0540.jpg



MT N-klasse * Mardon Smith (SS Houwaart) WOP VS Kazim Tekin (Dragon Gym)

MMA amateur * Mitchell Cadeau (Shaolin-Ryu) WSUB VS Santiago Jordan (Calmaro Gym)

MMA amateur * Ricky de Graaf (Sportpoint) VS Koen Frayerman (Teams de Jager) WTKO

MMA amateur * Marius kaminski (Kamakura) VS Roberto Pierotti (R-Grip) WSUB

MT C-klasse * Seif el Kasim (Pancration) WOP VS Kim Luikx (Team Iron)

MMA amateur * Daniel de Bruin (R-Grip) WOP VS Coen Heij (Loeks Gym)

MT C-klasse *Jafar Gafah (Gym International) DRAW VS Bas Basten (Team Iron) DRAW

MMA amateur * Gert Jan vd Hulst (Sportpoint) WTKOVS Joy Geeraatds (Bully’s Gym)

MT B-klasse * Gilberto van Es (Pancration) W OPGAVE VS Murat Haykir (SC Sahinbas)

MT B-klasse * Mounaim Attadlaoui (Team Gunyar) WOP VS Anouar Lahmaj (Team vd Berg Hansen)

MMA amateur * King Hartevelt (SC Sahinbas) VS Donavan Panayiotis (Team Oosterlen) WSUB

MT N-klasse * Jeffrey Ijdo (Gym International) VS Ismael Astiti (FC 070) WOP

MMA amateur * Bernard Levison (Shaolin-Ryu) WSUB VS JeffreyJackson (Team Agua)

MT C-klasse * Ibrahim el Boustati (FC 070) WOP VS Ahmet Aygis (Team Suboxer)

MMA amateur * Djim van ’t Hof (Team Schreiber) WSUB VS Willem Scheffer (Oosterbaan Gym)

MMA amateur * Kaan Postaci (Shaolin-Ryu) VS Gzim Selmani (Sportpoint) WTKO

MT B-klasse * Ismael Elotmani (MT Delft) WOP VS Demien Gokoel (Tooy Gym)

MT B-klasse * Jermain van Rooy (SC Sahinbas) VS Blazej Wojcik (Team Manhoeff) WTKO

MT N-klasse * Yannick de Bruin (Team Soares) DRAW VS Bono vd Muizenberg (Team iron) DRAW

MMA amateur * Brian Hooi (Shaolin-Ryu) W MED INT VS Jimie Coenen (Team de Jager)

MMA amateur * Marcin Hodor (SC Sahinbas) WOP VS Marcin Kostrubiec (Team Manhoeff)

MT C-klasse * Lofogo Sarour (TB Den Haag) WTKO VS Admilson Furtado (Team Soares)

MMA amateur * Mike Gibbs (Team Agua) W OPGAVE VS Mark Vonno (Sportpoint)

MMA pro * Ibrahim Sellak (Team Schreiber) WTKO VS Haris Hajric (Sportpoint)

MT B-klasse * Tarik Khabbez (TB Den Haag) VS Kay Bult (Gym Haarlem) WOP

MMA amateur * Pieter Buist (Team Elite) WOP VS Bart Steltenpool (Team Schreiber)

MMA pro * Clarence Noordzee (MMA Vlaardingen) WOP VS David Evers (SportsArt)

K-1 A-klasse * Joury Smans (Team Iron) WKO 2 VS Karim El Osrouti (Kamakura)

MMA pro * Nills van Noord (Pancration) WOP VS Pocevius Valdas (Litouwen)

MT A-klasse * Ali Demirci (Team Gunyar) W MED INT VS Dave van Duijn (Keumgang)

MMA pro * Hracho Darpinyan (Team Schreiber) WGNP VS Rimgaudas Kutkaitis (Litouwen)



http://img528.imageshack.us/img528/2121/fcdh2012.jpg

Richelieu
09-07-2012, 13:34
Thanks Chris, ben benieuwd naar de foto's

Leventdepevent
09-07-2012, 13:46
x2 thanks

Baske
09-07-2012, 13:57
Gefeliciteerd Joury en Pieter!!!

Ben benieuwd naar de foto's!!

mootje_elo
09-07-2012, 14:45
Waarom staat de uitslag van Ismael Elotmani vs Demien Gokoel niet hierin verwerkt ?

Richelieu
09-07-2012, 14:51
Waarom staat de uitslag van Ismael Elotmani vs Demien Gokoel niet hierin verwerkt ?

Misschien wil jij die dan even geven, dan verwerken we deze. Dus welke partij was het, sportscholen en uitslag.

mootje_elo
09-07-2012, 14:55
Ismael Elotmani uitkomende voor Mt Delft gewonnen op punten van Demien Gokoel (weet niet welke sportschool). Dit was tevens een partij in de B klasse alstu.

Richelieu
09-07-2012, 15:06
Ismael Elotmani uitkomende voor Mt Delft gewonnen op punten van Demien Gokoel (weet niet welke sportschool). Dit was tevens een partij in de B klasse alstu.

Bij deze toegevoegd.

payap
09-07-2012, 15:58
Waarom staat de uitslag van Ismael Elotmani vs Demien Gokoel niet hierin verwerkt ?

Sorry, met overtypen van mijn aantekeningen misgegaan. Er zijn iig ook fotos van.

PBJT
09-07-2012, 16:18
Het is Pierotti van R-Grip. Maar verder thanks, ben benieuwd naar de foto's!

mootje_elo
09-07-2012, 16:23
Kan gebeuren Payap, ben ook benieuwd na de foto's komen die er vandaag nog op?

Kemal
09-07-2012, 20:25
Thanks! ben ook benieuwd naar de foto's ;)

Jeru
09-07-2012, 20:29
Thanks Payap! Jammer voor Santi, maar felicitaties aan Roberto en Daniël! R-Grip FTW :pimp:

de Stiep
09-07-2012, 20:39
Tenk joe voor de uitslagen Chris en de foto die je erbij hebt gedaan is een goede teaser. Beloofd wat en ben dus reuze benieuwd. :)

the butcher
09-07-2012, 20:49
Gefeliciteerd Joury en Pieter!!!

Ben benieuwd naar de foto's!!

cholitzu
09-07-2012, 22:08
Zijn er ook al videos van de partijen?

arabesh
09-07-2012, 22:55
gokoel a b klasse dat gaat hard is is pas net 16
tis wel een groot talent hoe was de party verder deed hij het wel goed op deze klasse ?

lukashenko
09-07-2012, 23:01
was een mooi gala vette partyen, mooie zaal, lekkere gogo danseresjes geslaagde avond
verder ook veel toppers zien rondlopen zoals gerard mousasi - marloes coenen -strefan struve -melvin manhoef
demien heeft een prima party gedraai heel erg aan elkaar gewaagt
je ziet dat hij prima met de b klasse meekan
kleine dingetjes maakte het verschil zoals ismael counterde wel alles wat demien maakte maar andersom niet
niet dat het een walk over was of een slacht party met een onbeslist had ook niemand raar gekeken

raveboy
09-07-2012, 23:10
de zaal was super mooi, maar niet geschikt voor een kickboks gala wat mij betreft.
Het kan ook mijn lengte zijn, maar ik keek recht in de bouwlampen haha
Ik hoor ook niemand over die speaker vrouw, pfff wat een timing had die om te gaan schreeuwen.
Verder 2 veel te lange pauzes, gala werd nu van 15:00 tot 23:00.
na de laatste uitslag liep de halve zaal daardoor al weer leeg, terwijl de winnaar nog iedereen wou bedanken.
Wel wat leuke partijen gezien, af en toe een vreemde uitslag, maar dat zal iedereen op de beelden wel kunnen zien.
Er waren 2 verschillende camera ploegen, dus met een beetje geluk komen de beelden online.

Coldcrust
09-07-2012, 23:15
was een mooi gala vette partyen, mooie zaal, lekkere gogo danseresjes geslaagde avond
verder ook veel toppers zien rondlopen zoals gerard mousasi - marloes coenen -strefan struve -melvin manhoef
demien heeft een prima party gedraai heel erg aan elkaar gewaagt
je ziet dat hij prima met de b klasse meekan
kleine dingetjes maakte het verschil zoals ismael counterde wel alles wat demien maakte maar andersom niet
niet dat het een walk over was of een slacht party met een onbeslist had ook niemand raar gekeken

Voor mij de beste partij van de avond. Twee zeer grote talenten die in een superhoog tempo te werk gingen.

Coldcrust
09-07-2012, 23:16
Ismael Elotmani uitkomende voor Mt Delft gewonnen op punten van Demien Gokoel (weet niet welke sportschool). Dit was tevens een partij in de B klasse alstu.

Tooy Gym

lukashenko
09-07-2012, 23:16
de zaal was super mooi, maar niet geschikt voor een kickboks gala wat mij betreft.
Het kan ook mijn lengte zijn, maar ik keek recht in de bouwlampen haha
Ik hoor ook niemand over die speaker vrouw, pfff wat een timing had die om te gaan schreeuwen.
Verder 2 veel te lange pauzes, gala werd nu van 15:00 tot 23:00.
na de laatste uitslag liep de halve zaal daardoor al weer leeg, terwijl de winnaar nog iedereen wou bedanken.
Wel wat leuke partijen gezien, af en toe een vreemde uitslag, maar dat zal iedereen op de beelden wel kunnen zien.
Er waren 2 verschillende camera ploegen, dus met een beetje geluk komen de beelden online.

wauw inderdaad die speakervrouw was me er eentje
me oma is sneller dan jullie
het publiek is flauw
rare uitspraken vreemde momenten om te gaan praten dwars door wedstrijden heen soms
ze was wel enthousiast maar kan wel een paar lessen nemen denk ik ik vond haar niet goed inderdaad
volgende keer toch maar een tom wesselink of ronald wustenberg

Coldcrust
09-07-2012, 23:19
En de een na laatste partij..Dave van Duyn vs Ali Demirci was geen opgave maar med interventie,Dave wilde graag maar mocht niet verder vanwege een bloedende neus.

raveboy
09-07-2012, 23:27
wauw inderdaad die speakervrouw was me er eentje
me oma is sneller dan jullie
het publiek is flauw
rare uitspraken vreemde momenten om te gaan praten dwars door wedstrijden heen soms
ze was wel enthousiast maar kan wel een paar lessen nemen denk ik ik vond haar niet goed inderdaad
volgende keer toch maar een tom wesselink of ronald wustenberg

haha inderdaad.
Let's get ready to rummmble !!!!
of als de scheidsrechter vroeg of de vechters er klaar voor waren, ging zij een soort van back up vocal doen van de scheidsrechter haha
Vechters in een choke laten aanmoedigen door het hele publiek die allemaal stil gefocused zijn op de partij.
Keihard aftellen van 10 tot 1, en dan nog niet eens gelijk.
man man man, wat heb ik me lopen ergeren als ik geconcentreerd keek naar een spannende partij en zij er doorheen schreeuwde.
Verder wel normaal eten, ik kende niks, dus Glen heeft me elke keer wat laten bestellen.
Veel bekende vechters gezien, Chris Dolman en de oude Ringsclub, Coenen inderdaad, zag er toch wel redelijk uit in het echt.
Die danseressen op een eettafel waren wat jong volgens mij, maar toch een lang maar leuk gala kunnen zien.

mootje_elo
09-07-2012, 23:27
Voor mij de beste partij van de avond. Twee zeer grote talenten die in een superhoog tempo te werk gingen. .

Was inderdaad een mooie partij die heel erg close was.. Wie heeft trouwens de prijs voor de beste partij van de avond gewonnen ?

raveboy
09-07-2012, 23:40
Was inderdaad een mooie partij die heel erg close was.. Wie heeft trouwens de prijs voor de beste partij van de avond gewonnen ?

De ipads die gesponsord werden zijn uitgereikt aan Mitchell Cadeau (Shaolin Ryu) voor submission of the night (armbar binnen 15 seconden!), Joury Smans (Team Iron) voor K.O of the night (leverstoot in ronde 2), en Kay Bult (Gym Haarlem) en Tarik Khbabbez (TB Den Haag) voor de fight of the night.

payap
10-07-2012, 00:28
En de een na laatste partij..Dave van Duyn vs Ali Demirci was geen opgave maar med interventie,Dave wilde graag maar mocht niet verder vanwege een bloedende neus.

Thanx , pas het aan. Heb mijn best gedaan tegelijk aantekeningen te maken en fotograveren en valt niet mee beide tegelijk.

beau01
10-07-2012, 03:07
de zaal was super mooi, maar niet geschikt voor een kickboks gala wat mij betreft.
Het kan ook mijn lengte zijn, maar ik keek recht in de bouwlampen haha
Ik hoor ook niemand over die speaker vrouw, pfff wat een timing had die om te gaan schreeuwen.
Verder 2 veel te lange pauzes, gala werd nu van 15:00 tot 23:00.
na de laatste uitslag liep de halve zaal daardoor al weer leeg, terwijl de winnaar nog iedereen wou bedanken.
Wel wat leuke partijen gezien, af en toe een vreemde uitslag, maar dat zal iedereen op de beelden wel kunnen zien.
Er waren 2 verschillende camera ploegen, dus met een beetje geluk komen de beelden online.

De beelden komen deze week online bij fightkings.nl

Ik wil Groundfighter.eu, Securiy Controle, Ellen Bruins, John v.d. Spek en Martijn bedanken voor hun medewerking aan Fight Club Den Haag.

Boutsen83
10-07-2012, 10:11
Ringspeaker was vet irritant.
In het gedeelte van de zaal waar ik zat, werden regelmatig opmerkingen richting haar geroepen dat ze der bek moest houden.

payap
10-07-2012, 10:24
Het verslag van het MMA deel van het gala komt in de loop van de ochtend online. Er waren 31 partijen verdeeld over 13 MuayThai en 18 MMA partijen. Daarom heb ik het opgesplitst in twee delen om het wat overzichtelijk te maken en te voorkomen dat er door een eindeloos reeks foto's gescrolled moet worden.

Even geduld nog en dan komt het toetje er zo aan!

FSW
14-07-2012, 18:16
Jesse Gibbs niet gevochten?

Ellen
14-07-2012, 18:27
Ko of the night is echt oneerlijk ik gun het die joury smans enorm, maar de echte ko was duidelijk die van gzim selmani vs kaan postaci mma

Meeste stemmen gelden, of ben jij dit soms zelf en baal je van het mislopen van de ipad..........? ;-)
Oneerlijk is het namelijk niet.

Edit: ik vind overigens ook dat je Joury Smans hiermee te kort doet. Een k.o op de lever op dat level vind ik heel knap.

Richelieu
14-07-2012, 18:31
Meeste stemmen gelden, of ben jij dit soms zelf en baal je van het mislopen van de ipad..........? ;-)
Oneerlijk is het namelijk niet.

Edit: ik vind overigens ook dat je Joury Smans hiermee te kort doet. Een k.o op de lever op dat level vind ik heel knap.

Zeker, met name zijn tegenstander was niet de eerste de beste!