PDA

View Full Version : David Haye vs Dereck Chisora - Beyond The Ropes -Video Episode 3.



tom69330
12-07-2012, 10:25
http://boxemag.com/index.php/boxing-menu/item/david-haye-vs-dereck-chisora-beyond-the-ropes-video-episode-3?category_id=4

Leventdepevent
12-07-2012, 11:46
thanks...ik heb dr nu al zin!

Ch3f1
12-07-2012, 12:46
Hopelijk maken ze hun 'talk' nu waar. Tegen de Klitschko's was het vooral hoog van de toren blazen maar maakte beide heren er weinig van waar.

Diz
12-07-2012, 15:44
Ben benieuwd... Zal wel een aardig slugfest worden denk ik...

Djani
12-07-2012, 17:56
Ben benieuwd... Zal wel een aardig slugfest worden denk ik...

x2!!

Djani
12-07-2012, 17:57
Hopelijk maken ze hun 'talk' nu waar. Tegen de Klitschko's was het vooral hoog van de toren blazen maar maakte beide heren er weinig van waar.

Klopt, maar Vitali en Wladimir stelden in die partijen ook teleur imo

LeeMurray
12-07-2012, 19:15
Ik ben echt benieuwd. Ik blijf me afvragen of die bad blood gespeeld is of dat ze elkaar echt zo verachten. Vaak is het een gimmick, maar in dit geval krijg ik de indruk dat ze elkaar echt niet kunnen luchten of zien.

Klopt, maar Vitali en Wladimir stelden in die partijen ook teleur imo
Meen je dat nou? Ze hebben beide een ruime puntenoverwinning gebokst en zijn niet echt in gevaar geweest. Wat een atleten.

Djani
12-07-2012, 20:10
Ik ben echt benieuwd. Ik blijf me afvragen of die bad blood gespeeld is of dat ze elkaar echt zo verachten. Vaak is het een gimmick, maar in dit geval krijg ik de indruk dat ze elkaar echt niet kunnen luchten of zien.

Meen je dat nou? Ze hebben beide een ruime puntenoverwinning gebokst en zijn niet echt in gevaar geweest. Wat een atleten.

Dat meen ik zeker. Ik kan er met mn hoofd niet bij dat Vitali (de man die Lennox Lewis notabene over die knie heeft gelegd voordat hij die cut kreeg) Chisora niet KO kon krijgen. Chisora kwam 12 ronden lang in een rechte lijn naarvoren lopen zónder fatsoenlijke headmovement, Vitali kreeg Chisora's kin nog net niet op een dienblad aangereikt. Los daarvan bokste hij netjes, maar ik vond het zeker niet indrukwekkend.
Wladimir stelt me eigenlijk bijna altijd teleur omdat hij, net zoals zn trainer emmanuel steward vorige week zei, te weinig combinaties gooit en heel erg voorzichtig bokst. Het was belachelijk hoe David Haye zich gedroeg met zn teen achteraf, maar het feit is wel dat die teen gebroken was en dat dat ongetwijfeld invloed heeft gehad. Dat Wladimir met zijn techniek, atleticisme en gewichtsvoordeel niet meer kon doen in die partij tegen Haye met zn gebroken teen stelde me ook teleur. Want er had zeker meer in gezeten imo.

Wladimir is de betere bokser (technisch gezien) van de twee broers, maar Vitali combineert techniek met vechtlust en daarom kijk ik nog altijd graag naar hem. Maar in de partij tegen Chisora leek hij afgegleden, maar ik hoop dat hij gewoon n off day had.