PDA

View Full Version : Stichting Heppy



taygym
12-07-2012, 10:27
Tijdens mijn verblijf bij Sauwerland kreeg ik het verzoek van St. Heppy om bij hun zomerkamp een Thaibox workshop te verzorgen. Eén van de kinderen wou graag een training van Marc de Bonte. Ondanks een overvolle agenda heeft Marc toch tijd genomen om een middag met de kinderen door te brengen.

Stichting Heppie organiseert vakanties en weekenden voor kinderen die het hard nodig hebben om op vakantie te gaan en dat niet zo maar kunnen. Bijvoorbeeld omdat ze niet meer thuis kunnen wonen of in armoede leven. Of omdat er sprake is van een stoornis zoals ADHD of autisme waardoor ze soms sociaal worden uitgesloten. Andere kinderen hebben jong al grote verantwoordelijkheden omdat hun ouders ernstig ziek of verslaafd zijn. Tijdens het kamp draait het om samen spelen, plezier maken en positieve aandacht.

Nadat de kinderen een stevige training hebben gehad heeft ieder nog een partijtje mogen sparren met Marc. Toen ze hem uiteindelijk met zijn allen te lijf gingen werd het hem wel wat heet onder de voeten. Ik probeer deze week nog foto's te plaatsen maar weet niet of dit mag. Sommige ouders willen n.l. hun kids liever niet op het internet.

Ludo

Kemal
12-07-2012, 10:34
Erg mooi initiatief!

payap
12-07-2012, 11:29
Klasse van Marc. Hopelijk kunnen we de foto's hiervan zien.

Diz
12-07-2012, 15:46
Mooi man! Goed dat er vaak aan zulke doelen meegeholpen wordt...

de Stiep
12-07-2012, 16:17
TOPAKTIE !!