PDA

View Full Version : Persbericht A1 WCC 63,5kg Toernooi



cobra
12-07-2012, 12:29
Persbericht A1 WCC 63,5kg Toernooi

De finale van het A1 WCC toernooi tot 63,5kg is in zicht! De acht finalisten hebben zich een weg geknokt richting de Europese titel, die nu voor een ieder binnen handbereik is. Met de belt en de hoofdprijs van €10.000 in zicht zullen de heren alles uit de kast halen om de uiteindelijke overwinning op hun naam te schrijven. Dit allemaal op 22 september 2012 in Eindhoven.

Locatie voor dit super toernooi zal het Indoorsportsportcentrum te Eindhoven zijn.

http://i1230.photobucket.com/albums/ee481/jefotografie/MIXFIGHT/a1-wcc-2012-wedstrijd/0020.jpg

FINAL 8

-Redouane Boukerche NED/MOR vs Arian Vatnikai ALB
-Jesus di Semedo NED vs Papuna Margvelashvili GRE
-Buray Bozaryilmaz TUR vs Piet Doorjé NED
-Idris Demirci TUR vs Khalid Larifi NED/MOR

Reservepartij:
Joury Smans NED vs Piet Heesbeen NED

Na de lange weg die de heren hebben bewandeld, belooft dit een spectaculaire finish te worden! Wie zal zich aan het eind van de avond officieel de beste vechter van alle 32 heren kunnen noemen? Wie zal de Europese titel en de hoofdprijs van €10.000 mee naar huis nemen?
Een ding is zeker: alle vechters trainen keihard en zullen zo min mogelijk aan het toeval over willen laten. Wie van deze acht strijders zal zegevieren op 22 september in Eindhoven is de grote vraag….!

Er zullen nog meer spectaculaire partijen komen zoals:

Robbie Hageman NED vs Mohamed Bouzagou BEL
Deze partij zal gaan om de Europese titel -69,85 thaiboksen WCSF


Waaronder een 5-tal B-partijen die worden gevochten onder de noemer winners take all!

payap
12-07-2012, 12:31
Thanx Jos,

ziet er goed en mooi toernooi is dat. Ben erg benieuwd.

lukashenko
12-07-2012, 16:58
WAR PAPUNA
zo,n rustige en behulpzame jongen maar een beest in de ring

Kemal
12-07-2012, 19:53
Thanks Jos, ziet er goed uit!

Richelieu
12-07-2012, 21:34
Thanks Jos, de WCSF?

Koike88
13-07-2012, 00:06
Ik hoop voor Pietje dat hij wint, relaxte gozer... maar ik denk dat Jesus met de euros en belt vandoor zal gaan. Leuk prijzengeld ook!

Frans12
13-07-2012, 21:14
Mooi dat Robbie Hageman in zijn eigen stad vecht, hij zorgt altijd voor veel publiek, heeft een hele grote aanhang.


Persbericht A1 WCC 63,5kg Toernooi

De finale van het A1 WCC toernooi tot 63,5kg is in zicht! De acht finalisten hebben zich een weg geknokt richting de Europese titel, die nu voor een ieder binnen handbereik is. Met de belt en de hoofdprijs van €10.000 in zicht zullen de heren alles uit de kast halen om de uiteindelijke overwinning op hun naam te schrijven. Dit allemaal op 22 september 2012 in Eindhoven.

Locatie voor dit super toernooi zal het Indoorsportsportcentrum te Eindhoven zijn.

http://i1230.photobucket.com/albums/ee481/jefotografie/MIXFIGHT/a1-wcc-2012-wedstrijd/0020.jpg

FINAL 8

-Redouane Boukerche NED/MOR vs Arian Vatnikai ALB
-Jesus di Semedo NED vs Papuna Margvelashvili GRE
-Buray Bozaryilmaz TUR vs Piet Doorjé NED
-Idris Demirci TUR vs Khalid Larifi NED/MOR

Reservepartij:
Joury Smans NED vs Piet Heesbeen NED

Na de lange weg die de heren hebben bewandeld, belooft dit een spectaculaire finish te worden! Wie zal zich aan het eind van de avond officieel de beste vechter van alle 32 heren kunnen noemen? Wie zal de Europese titel en de hoofdprijs van €10.000 mee naar huis nemen?
Een ding is zeker: alle vechters trainen keihard en zullen zo min mogelijk aan het toeval over willen laten. Wie van deze acht strijders zal zegevieren op 22 september in Eindhoven is de grote vraag….!

Er zullen nog meer spectaculaire partijen komen zoals:

Robbie Hageman NED vs Mohamed Bouzagou BEL
Deze partij zal gaan om de Europese titel -69,85 thaiboksen WCSF


Waaronder een 5-tal B-partijen die worden gevochten onder de noemer winners take all!

Tony
18-07-2012, 13:09
Zie hier de poster van het event.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/376811_4244389785812_1184377339_n.jpg

LeeMurray
18-07-2012, 15:45
Ik hoop voor Pietje dat hij wint, relaxte gozer... maar ik denk dat Jesus met de euros en belt vandoor zal gaan. Leuk prijzengeld ook!
Ik kraak ook voor Pietje Doorje. Dat prijzengeld is zeker niet verkeerd.

payap
18-07-2012, 16:02
Thanks Jos, de WCSF?

Zat ook al achter mn oren te krabben wat dat nu weer was want die kende ik nog niet. Maar ff googlen begrijp ik de World Combat Sports Federation http://wcsf.biz De organisatie achter de Combat Cup.