PDA

View Full Version : kickboxen amsterdam/haarlem waar



tnk2k
12-07-2012, 22:02
Ik ga weer beginnen met kickboxen, nu is hier in adam/haarlem veel keus en ben benieuwd naar jullie mening, wat voor mij belangrijk is is de aandacht van de sensei (hoeveelheid leerlingen in les?), niveau van techniek van de lessen en sfeer.

De lijst in mijn optiek sofar:



team schreiber
vos gym
mejiro gym
mike's gym
gymhaarlem.nl
top team beverwijk
xenasports
pancration (geen harinck meer)
mtgym.nl
moussid gym


Ik kan zelf beoordelen dat mejiro technisch erg goed is, trainingen zwaar. Van moussid heb ik gehoord dat ze ook technisch goed zijn.

payap
12-07-2012, 22:20
Volgens mij zijn het allemaal goede sportscholen met goede reputatie. Denk beste is te kijken waar jij je het lekkerste voelt en bij diverse scholen een lesje meedraaien.

LeeMurray
12-07-2012, 22:30
Volgens mij zijn het allemaal goede sportscholen met goede reputatie. Denk beste is te kijken waar jij je het lekkerste voelt en bij diverse scholen een lesje meedraaien.
:stupid:

In aanvulling op deze post wil ik zeggen dat het ervan afhangt wát je specifiek wil doen. Wil je kickboksen of wil je muay thai? Als je voor muay thai wil gaan zou ik je aanraden om naar Moussid Gym te gaan. ik zag FFC Continental er niet tussen staan, maar die gym is ook goed als je voor muay thai wil gaan. Voor kickboksen specifiek zou ik naar Mike's Gym gaan. Daarnaast moet je afwegen hoe je naar de gym wil gaan i.v.m. parkeergelegenheid/ bereikbaarheid. ikzelf zou niet zo snel naar Vos Gym, Mejiro Gym of Moussid Gym gaan i.v.m. betaald parkeren e.d.

rollermanskunk
12-07-2012, 23:13
De gym van Melvin Manhoef in Hoofddorp MMF is ook top. Kan ik je persoonlijk aanbevelen!

lukashenko
12-07-2012, 23:43
zijn allemaal top sport scholen ik denk ook dat het belangrijk waar jij zelf het lekkerst traint en met welke sensei je de meeste klick heb
ik heb voor gym haarlem gekozen puur van wat ik de laatste 2 jaar daar vandaan zie komen zijn allemaal toppers en in de gym hangt een gezellige sfeer
ik heb nog geen 1 pannekoek uit gym haarlem zien komen

SJN
12-07-2012, 23:53
zijn allemaal top sport scholen ik denk ook dat het belangrijk waar jij zelf het lekkerst traint en met welke sensei je de meeste klick heb
ik heb voor gym haarlem gekozen puur van wat ik de laatste 2 jaar daar vandaan zie komen zijn allemaal toppers en in de gym hangt een gezellige sfeer
ik heb nog geen 1 pannekoek uit gym haarlem zien komen

Ik wel, misschien niet qua vechten maar wel qua gedrag

tnk2k
13-07-2012, 08:56
:stupid:

In aanvulling op deze post wil ik zeggen dat het ervan afhangt wát je specifiek wil doen. Wil je kickboksen of wil je muay thai? Als je voor muay thai wil gaan zou ik je aanraden om naar Moussid Gym te gaan. ik zag FFC Continental er niet tussen staan, maar die gym is ook goed als je voor muay thai wil gaan. Voor kickboksen specifiek zou ik naar Mike's Gym gaan. Daarnaast moet je afwegen hoe je naar de gym wil gaan i.v.m. parkeergelegenheid/ bereikbaarheid. ikzelf zou niet zo snel naar Vos Gym, Mejiro Gym of Moussid Gym gaan i.v.m. betaald parkeren e.d.

FFC, helemaal vergeten die hoort er ook bij. MT of KB maakt niet uit, parkeren is geen probleem want ben met de motor.

Proeflessen is inderdaad een goede optie maar het zijn er wel een hoop om effe een uurtje mee te draaien. Gymhaarlem ga ik toch maar proefles doen, welke pannekoek had jij gezien dan sjn?

smike
13-07-2012, 14:12
Kwa (reis-)afstand zit er behoorlijk verschil tussen de gyms, is dat geen punt voor je tnk2k?

payap
13-07-2012, 14:55
FFC, helemaal vergeten die hoort er ook bij. MT of KB maakt niet uit, parkeren is geen probleem want ben met de motor.

Proeflessen is inderdaad een goede optie maar het zijn er wel een hoop om effe een uurtje mee te draaien. Gymhaarlem ga ik toch maar proefles doen, welke pannekoek had jij gezien dan sjn?

Forumbroeder Onne1983 hier is een van de trainers bij Gym Haarlem.

tnk2k
13-07-2012, 15:34
Kwa (reis-)afstand zit er behoorlijk verschil tussen de gyms, is dat geen punt voor je tnk2k?

Nee ben met de motor en ik werk in a'dam en woon in uitgeest, dus alles ligt bijna 'on route'. Luxe probleem.

Zijn nu 3 die gymhaarlem (Waaronder onno lol) hebben gestemd en 2 moussid.

Anderson
13-07-2012, 16:20
team schreiber


vos gym
Heb ik vroeger getraind zware traingen en sparren mag je knieen en lowkicks gebruiken[bij somige gyms mag dat niet waarom geen idee] Publiek alles door elkaar[Surinamers, Marokkanen, Turken, Nederlanders en veel buitenlanders die een keer bij vos gym willen trainen]


mejiro gym
1 keer getraind vond het niet zo leuk maar dat kwam denk ik doordat het een zak training was. Na de training werd er niet gespard. Publiek veel Nederlanders


mike's gym



gymhaarlem.nl
1 keer proef les gehad training was redelijk maar het sparren was niks mocht alleen gebokst worden dus geen trappen en knieen. Publiek veel Nederlanders


top team beverwijk



xenasports

Is een leuke gym. Publiek alles door elkaar



pancration (geen harinck meer)
Is niet zo leuk omdat het eigenlijk alleen gaat om de wedstrijd vechters, recreanten wordt een beetje links gelaten. Publiek alles door elkaar

mtgym.nl

moussid gym

Lijkt op Vos gym de trainingen. Publiek bijna alleen maar Marokkanen

tnk2k
13-07-2012, 16:34
Thnx man, daar heb ik wat aan. Wat is je aanrader in het lijstje?