PDA

View Full Version : Spong vs Jaguar



hypergiant
15-07-2012, 01:36
Jaguar:King of the Jungle
Spong: King of the Ring

Jaguar: 275 pounds
Spong: 204 pounds

Jaguar: Kalm but fearless
Spong: Kalm but fearless

Jaguar: An extremely rare specimen
Spong: An extremely rare specimen

Jaguar: Pound for Pound the best fighter
Spong: Pound for Pound the best fighter

Jaguar:Patiently hunts his victim down with deadly precision
Spong: Patiently hunts his victim down with deadly precision for a brutal K.O.







Jaguar:


http://www.youtube.com/watch?v=YVjh02RmMnc

hypergiant
15-07-2012, 01:37
Spong:


http://www.youtube.com/watch?v=JGci5apaYZU

lukashenko
15-07-2012, 01:46
spong blijft een eindbaas er is veel commetaar over hem maar ik zie hem als de beste nederlands geschoolde kickboxers van de nieuwe generatie
had zijn natuurlijk gewicht tegen voor de big boys maar heeft daarom wel 4 a 5 gewichtsklasses gedomineert voor hij zwaargewicht was
met meer dan 100 winst partyen een absolute topper

hypergiant
15-07-2012, 02:00
Daar ben ik het helemaal mee eens en het lijkt erop dat hij steeds beter en explosiever wordt. Ik kan ook niemand bedenken die in zoveel gewichtsklasses gedomineert heeft. Ook al heeft hij voor een heavyweight zijn lengte en gewicht tegen. Zijn techniek is uit het boekje en mooi om naar te kijken.

één minpuntje, hij zegt zelf dat hij de meest complete kickboxer is. Maar ik mis echter nog één aspect in zijn vechtstijl...de highkick!

DonLino007
15-07-2012, 13:05
Daar ben ik het helemaal mee eens en het lijkt erop dat hij steeds beter en explosiever wordt. Ik kan ook niemand bedenken die in zoveel gewichtsklasses gedomineert heeft. Ook al heeft hij voor een heavyweight zijn lengte en gewicht tegen. Zijn techniek is uit het boekje en mooi om naar te kijken.

één minpuntje, hij zegt zelf dat hij de meest complete kickboxer is. Maar ik mis echter nog één aspect in zijn vechtstijl...de highkick!

X2 hij is mijn favoriet en hij wordt beter en beter!

KO.YOU.FOOL
15-07-2012, 14:23
Absoluut ik vind het ook een geweldige vechter. Die jongen is pas 26 ofzo en van alles al meegemaakt en zijn avontuur is nog lang niet afgelopen.
Als hij moet vechten zit ik altijd op het puntje van mijn stoel.

hypergiant
15-07-2012, 15:44
Ik zou Spong vs Saki II wel willen zien.

Khanom Thom
15-07-2012, 16:42
één minpuntje, hij zegt zelf dat hij de meest complete kickboxer is. Maar ik mis echter nog één aspect in zijn vechtstijl...de highkick!

Check zijn bovenstaande HL op 2.21 ;)

hypergiant
15-07-2012, 17:10
Check zijn bovenstaande HL op 2.21 ;)

De partij tegen Zamidof toch?


Ik neem mijn woorden terug :blush:

Dan is hij toch de meest complete vechter die er rondloopt.

univers1l
15-07-2012, 19:24
Echt een topvechter.
Ik vind hem echt top 5
Saki vs Spong zou top zijn, maar ook Ghita of Gerges of Zimmerman, hij heeft nog genoeg tegenstanders tegen wie hij kan vechten, dus mma hoeft voor mij niet zo, ben namelijk bang dat hij het worstelen niet aan zou kunnen, te laat ermee gestart, maar wie weet verrast hij me wel.

hypergiant
15-07-2012, 19:45
De mannen achter de schermen die Spong op zijn weg naar het zwaargewicht hebben geholpen verdienen ook krediet. Al blijven Ernesto Hoost en Harrie Hooft er bescheiden over.

Djoggo
15-07-2012, 19:51
De partij tegen Zamidof toch?


Ik neem mijn woorden terug :blush:

Dan is hij toch de meest complete vechter die er rondloopt.

Nu je dat zegt is het mij ook opgevallen sinds hij 100+ is (nu afgetraind 98) geeft hij idd geen highkicks meer of zelden. meer lowkicks en middlekicks... wel jammer idd. Ook vind ik hem een btje te veel op kracht nu vechten (hayemakers weinig combinaties) terwijl hij vroeger echt alles op techniek en combinaties deed en dan pas kwam kracht te pas.

Zie bijvoorbeeld zijn gevecht tegen manhoef of aerts en het gevecht tegen saki.
http://www.youtube.com/watch?v=oCgsux7LqfA

Hier vond ik hem echt top qua techniek jammer dat hij niet meer zo licht op zijn voeten staat en met zoveel souplesse vecht