PDA

View Full Version : VIDEO - Amir Khan vs Danny Garcia



KayOne
15-07-2012, 06:34
http://fightnext.com/video/6H1K7MX4B674/Amir-Khan-vs-Danny-Garcia

Jani
15-07-2012, 11:04
thanx voor de video

wat een actie!

Anderson
15-07-2012, 11:09
mooi gevecht

Djani
15-07-2012, 11:12
Thnx!!!!!!

Danielos
15-07-2012, 13:41
Mooi gevecht idd

Jeru
15-07-2012, 13:59
Leuk partijtje boksen idd. Zit ik halverwege ronde 4 te kijken volop actie is er gewoon 1 of andere griet op de eerste rij meer geïnteresseerd in haar telefoon dan deze partij :twak:

T15Boxing
15-07-2012, 14:21
Man man Khan. echt jammer van zijn kin en dat hij zijn tegenstanders steeds onderschat. Hiervoor ook al zat hij steeds over een Mayweather gevecht te praten. Ik hoop dat hij zijn les eens zal leren.

Pahlavan
15-07-2012, 15:50
Man man Khan. echt jammer van zijn kin en dat hij zijn tegenstanders steeds onderschat. Hiervoor ook al zat hij steeds over een Mayweather gevecht te praten. Ik hoop dat hij zijn les eens zal leren.

X2. Amir heeft helaas wel vaker de neiging om tegenstanders te onderschatten. Erg zonde

hypergiant
15-07-2012, 16:29
Man man Khan. echt jammer van zijn kin en dat hij zijn tegenstanders steeds onderschat. Hiervoor ook al zat hij steeds over een Mayweather gevecht te praten. Ik hoop dat hij zijn les eens zal leren.

x3

Kahn was de betere vechter, jammer dat hij zich niet meer kon herstellen om te counteren want die Garcia begonnen als een gek zwaaien.

Djani
15-07-2012, 17:10
Man man Khan. echt jammer van zijn kin en dat hij zijn tegenstanders steeds onderschat. Hiervoor ook al zat hij steeds over een Mayweather gevecht te praten. Ik hoop dat hij zijn les eens zal leren.

Ik vind zijn kin helemaal niet below average. In deze partij werd hij ook achter z'n oor geraakt waar het evenwichtsorgaan zit. Daarom was hij aangeslagen.

Ik ben geen fan van Khan, maar vind het wel een vermakelijke vechter en hij vecht altijd tegen de besten dus ik kijk eigenlijk al z'n wedstrijden.

LeeMurray
15-07-2012, 18:27
Thnx! Mooie wedstrijd. Zo zie je hoe een partij kan kantelen. Garcia werd outboxed maar die ene hoek kantelde de partij. Benieuwd wat voor gevolgen deze loss voor Khan zal hebben. Ik gun het Garcia, maar ik was voor Khan.

Ik vind zijn kin helemaal niet below average. In deze partij werd hij ook achter z'n oor geraakt waar het evenwichtsorgaan zit. Daarom was hij aangeslagen.

Ik ben geen fan van Khan, maar vind het wel een vermakelijke vechter en hij vecht altijd tegen de besten dus ik kijk eigenlijk al z'n wedstrijden.
Goed gezien.

Fightfan
15-07-2012, 21:09
Thnx! Mooie wedstrijd. Zo zie je hoe een partij kan kantelen. Garcia werd outboxed maar die ene hoek kantelde de partij. Benieuwd wat voor gevolgen deze loss voor Khan zal hebben. Ik gun het Garcia, maar ik was voor Khan.

Goed gezien.

2x, Khan wordt afgemaakt op meerdere sites maar hij was erg scherp en bokstte goed. Die hoek kon hij niets aandoen zoals Djani zei. Hij heeft flinke spetters gehad maar bleef proberen. Ik vond het jammer dat hij niet bewoog na de knock-down want toen hij bewoog vocht hij goed.
Ik vond het een prachtige partij van twee toppers, deze partij schreeuwt om een re-match.

LeeMurray
15-07-2012, 21:20
2x, Khan wordt afgemaakt op meerdere sites maar hij was erg scherp en bokstte goed. Die hoek kon hij niets aandoen zoals Djani zei. Hij heeft flinke spetters gehad maar bleef proberen. Ik vond het jammer dat hij niet bewoog na de knock-down want toen hij bewoog vocht hij goed.
Ik vond het een prachtige partij van twee toppers, deze partij schreeuwt om een re-match.
Ja, precies maar je weet hoe het gaat. Enige punt van kritiek (makkelijk vanaf de zijlijn) is z'n defence. Hoe kan iemand die zo snel is zo vaak met clean shots geraakt worden? Hij was echt veel sneller dan Garcia en had tot die knockdown alle rondes op z'n naam gezet IMO. Hij outboxte hem. Ik zou ook wel een rematch willen zien.

Anderson
15-07-2012, 21:48
komen nog een aantal mooie partijen aan

Andre Ward - Chad Wadson 8 september
Sergio Martinez - Julio Cesar Chavez jr. 15 september
Saul Alvarez - Josesito Lopez 15 september

weks
15-07-2012, 21:56
heb er van genoten
gun t garcia maar toch zonde zo voor khan
rematch please!!

hypergiant
16-07-2012, 00:32
Kahn zou (naar mijn bescheiden mening) wat meer moeten afwisselen.
Hij doet alles op kracht en snelheid, op een gegeven moment ga je dat als tegenstander door krijgen. Garcia gooide die linkerhoek zonder te kijken omdat hij volgens mij de timing van Kahn door begon te krijgen.

Hij moet af en toe stoten om af te tasten om zijn tegenstander bezig te houden en dat afwisslen met snelle harde combo's.