PDA

View Full Version : Andy Ristie *spoiler*



lukashenko
22-07-2012, 01:36
Wat een statement weer van Andy in Spanje op its showtime.
Ik zie hem nu echt als een van de grote rijzende sterren op 70 kilo ,
gewoon contant scherp en een monster.
Met lucien zijn begeleiding kan hij denk ik heel ver komen.
Ik ben benieuwt hoe ver hij op de final 8 zal komen

lukashenko
22-07-2012, 02:05
wat gebeurde er verder met die moses ruibal hij draaide zo een goede pot
als je dan ook niet doorvecht verdien je niet om te winnen

hypergiant
22-07-2012, 02:20
Ristie heeft een mooie vechtstijl. Heeft zijn laatste parijten volgens mij allemaal vroegtijdig gewonnen. Ik weet niet of hij altijd rechtsvoor vecht, extra lastig voor de tegenstander.

Anderson
22-07-2012, 02:44
Als ze ballen hebben bij It's Showtime hebben laten ze hem tegen eindbaas Sudsakorn vechten. Maar ik ben bang dat ze dat niet durven.

http://www.youtube.com/watch?v=XOZN6coM3uw
http://www.youtube.com/watch?v=vTtzd7qzZnE

hypergiant
22-07-2012, 06:08
Als ze ballen hebben bij It's Showtime hebben laten ze hem tegen eindbaas Sudsakorn vechten. Maar ik ben bang dat ze dat niet durven.

http://www.youtube.com/watch?v=XOZN6coM3uw
http://www.youtube.com/watch?v=vTtzd7qzZnE

haha dat zou een mooie partij zijn. Die gast is zeker een eindbaas. Op die verloren partij tegen Petrosyan na, heeft hij elke tegenstander de afgelopen jaren vernederd.

Ik zou mijn geld in dat geval op Sudsakorn zetten.

payap
22-07-2012, 10:53
Andy Ristie is een hele goede en ook leuke vechter om te zien vechten. Tijdens de gala's in Suriname viel hij al op en maakte hij ook mooie partijen tegen oa vechters die uit Nederland werden meegenomen om tegen hem te knokken als Amin Choukoud, Leroy Kaestner en Henri van Opstal.

Nu It's Showtime is opgekocht door glory en zo goed als passe is hoop ik dat Glory Andy tegen een aantal mooie tegenstanders gaat zetten. Die jongen is zeker een van de smaakmakers.

Sudsakorn is een klasse apart maar niet alleen Petrosyan wist hem te stoppen. Na Petrosyan nog een of andere Rus Besserty ofzo en Singmannee Kaewsamrit.

Djani
22-07-2012, 14:47
Andy Ristie is een hele goede en ook leuke vechter om te zien vechten. Tijdens de gala's in Suriname viel hij al op en maakte hij ook mooie partijen tegen oa vechters die uit Nederland werden meegenomen om tegen hem te knokken als Amin Choukoud, Leroy Kaestner en Henri van Opstal.

Nu It's Showtime is opgekocht door glory en zo goed als passe is hoop ik dat Glory Andy tegen een aantal mooie tegenstanders gaat zetten. Die jongen is zeker een van de smaakmakers.

Sudsakorn is een klasse apart maar niet alleen Petrosyan wist hem te stoppen. Na Petrosyan nog een of andere Rus Besserty ofzo en Singmannee Kaewsamrit.

Was het ook terecht dat hij had verloren? Want dat is ook altijd maar de vraag. Sudsakorn blijft één van mn favorieten, win or lose.

Maar Andy Ristie vind ik ook gruwelijk om naar te kijken. Maar ik vind t nog moeilijk om in te schatten hoe goed hij werkelijk is, ik hoop dat hij doorstoot naar de elite iig.

Sadix
22-07-2012, 14:49
Andy is echt een beest!

petrosyan vs Sudsakorn was zeker terrecht, petrosyan overklaste hem.

Djani
22-07-2012, 14:58
Andy is echt een beest!

petrosyan vs Sudsakorn was zeker terrecht, petrosyan overklaste hem.

Overklaste is te sterk uitgedrukt, beetje bias, maar Petrosyan had terecht gewonnen ja. Maar m'n vraag was gericht op de laatste twee losses tegen Singmanee en die rus

hypergiant
22-07-2012, 15:45
Sudsakorn is een klasse apart maar niet alleen Petrosyan wist hem te stoppen. Na Petrosyan nog een of andere Rus Besserty ofzo en Singmannee Kaewsamrit.

O ja Besserty, was het even vergeten. Dat is ook een opkomend talent. Hij heeft Drago genadeloos K.O. geschopt. En in zijn partij tegen Sudsakorn, kon Sudsakorn niet veel doen. Besserty was telkens net iets sneller en net iets slimmer. Dan zegt dat wel iets over hem.

70 kg is en blijft de meest interessante gewichtsklasse met een overvloed aan goede vechters.

hypergiant
22-07-2012, 15:48
Overklaste is te sterk uitgedrukt, beetje bias, maar Petrosyan had terecht gewonnen ja. Maar m'n vraag was gericht op de laatste twee losses tegen Singmanee en die rus

Tegen Singmanee had Sudsakorn naar mijn mening gewoon gewonnen. Sloeg nergens op.

payap
22-07-2012, 16:02
Of de uitslagen terecht waren is een ding. Iig heeft Sudsakorn hun niet vernederd in de ring Maar nogmaals Sudsakorn is een topvechter die ik graag zie vechten.

Voor Andy hoop dat er nu een paar vechters uit de bovenste regionen komen om zich te meten. En zal ook wel moeten want Andy is toch al 30 of tegen de 30 nu.

Anderson
22-07-2012, 16:46
Was een Witrus Yuri...... en hij verloor terecht in de finale van Fight Code. De Witrus is denk ik wel het grootste talent in de -72,5 klasse.

Sadix
22-07-2012, 16:48
idd die yuri, een vechter met 0 charisma maar verschrikkelijk goed.

rafi
22-07-2012, 19:17
idd die yuri, een vechter met 0 charisma maar verschrikkelijk goed.ik vond dat die rus onterecht had gewonnen van die thai in de finale