PDA

View Full Version : Hector lombard *spoiler*



lukashenko
23-07-2012, 00:03
Wat vonden jullie van de langverwachte debuut van Lombard ?
Ik vond hem zwaar tegenvallen ik had veel meer van hem verwacht .
ik denk dat hij de ufc niveau onderschat en dat hij een gewichtsklasse lager moet.
of hij was verschikkelijk nerveus en klapte dicht ?
brand los wat vonden jullie van hector ?

Turboknecht
23-07-2012, 00:18
Ik vond er geen reet aan. Hij was te afwachtend, te statisch, er ging geen dreiging vanuit. Hij leek zich niet op z'n gemak te voelen. Jammer.

Chane
23-07-2012, 00:48
Hij viel idd vet tegen. Vraag me af wat er aan de hand was.
Heeft hij er zelf al iets over gezegd?
Vond overigens wel vaag dat Boetsch gewonnen heeft. Die deed echt helemaal niks.

ijsblok
23-07-2012, 00:58
viel bizar tegen, begreep niets van zijn tactiek. Nerveus lijkt me sterk gezien zijn staat van dienst. Maar wat het wel was?
Neemt niet weg dat de jury uitslag onbegrijpelijk was.

Lionheart
23-07-2012, 02:37
Ik denk dat hij dichtklapte, het maakt niet uithoeveel partijen hij hiervoor heeft gewonnen...

De UFC is een heel ander podium dan Bellator of Strikeforce. Het waren puur zenuwen denk ik...

cholitzu
23-07-2012, 02:51
Denk eerlijk gezegd dat hij Boetsch onderschatte aangezien iedereen al dacht dat dit een mismatch zou worden en Lombard zwaar zou domineren.

appelsap
23-07-2012, 03:50
Lombard is een bully. Als ie het idee heeft dat hij je makkelijk kan hebben gaat hij los. Als hij iemand tegenover zich krijgt die zich niet laat intimideren door de harde wijde stoten en fysieke kracht in ronde 1 krijgt hij het wel vaker lastig. Deze partij zag er niet uit, maar had wel een win voor Lombard kunnen/moeten zijn.

Ulis-E
23-07-2012, 07:49
Lombard is een bully. Als ie het idee heeft dat hij je makkelijk kan hebben gaat hij los. Als hij iemand tegenover zich krijgt die zich niet laat intimideren door de harde wijde stoten en fysieke kracht in ronde 1 krijgt hij het wel vaker lastig. Deze partij zag er niet uit, maar had wel een win voor Lombard kunnen/moeten zijn.

dus dit, boetsch is een beer van een kerel op MW... en ik denk dat lombard gewoon last had van zenuwen... en extra nadat hij merkte dat boetsch niet geintimideerd raakte in de 1e ronde

Garcia
23-07-2012, 08:59
Logisch dat hij tegenviel. Lombard is de favoriet en Boetsch was de underdog die had in principe niets te verliezen terwijl Lombard zijn hele reputatie (zoveel winpartijen en champ) op het spel zet. Ik heb meerdere UFC vechters gesproken en allemaal zeggen dat de 1e partij de moeilijkste is omdat je ineens in de spotlight staat en er zoveel media aandacht voor je is als vechter.

Maargoed, vond het wel erg jammer want had graag de Lombard gezien die wij allemaal kennen.

Harrie Nak
23-07-2012, 11:00
Even een copy / paste van mijn post uit het UFC 149 topic:


Het was verre van een goede performance, maar ik begrijp niet dat Lombard deze niet won. Boetsch had het betere voetenwerk, maar raakte verder weinig, vooral niet in de eerste twee rondes. Lombard daarentegen toonde meer agressie, takedowns (Boetsch geen volgens mij), en 100% takedown defense.

Dit was een beetje de Lombard zoals hij bij PRIDE vocht. Hopelijk gaat het de volgende keer weer zoals vanouds. Misschien dat hij nu tenminste tegen Munoz mag. Dan is hij zeker pumped.

lukashenko
23-07-2012, 13:34
ik ben het er wel mee eens dat lombard de party gewonnen had
hij hield midden van de ring won de takedown game en staand raakte hij boetz vaker
maar daar is ook alles mee gezecht
mischien dat dana of de jury lombard een beetje willen straffen voor de wan performance en daarom der verlies beker met lombard meegaf

kooivechter
23-07-2012, 20:17
Partij leek haast wel gekocht, weet dat het niet pride is maar toen Lombard dus boetsch raakte met een levertrap, en zich duidelijk inhield daarna had ik zo iets,dit klopt niet helemaal. En dat boetsch daarna ook nog de partij kreeg, terwijl die niks heeft gedaan. Vage partij in ieder geval. Vind Lombard wel een topper en kan makkelijk mee met de UPC top, dat werd me wel duidelijk. Hoop dat hij volgende keer weer vol gas gaat

The Company
23-07-2012, 20:23
Partij leek haast wel gekocht, weet dat het niet pride is maar toen Lombard dus boetsch raakte met een levertrap, en zich duidelijk inhield daarna had ik zo iets,dit klopt niet helemaal. En dat boetsch daarna ook nog de partij kreeg, terwijl die niks heeft gedaan. Vage partij in ieder geval. Vind Lombard wel een topper en kan makkelijk mee met de UPC top, dat werd me wel duidelijk. Hoop dat hij volgende keer weer vol gas gaat

Lombard is veel makkelijker te hypen door de UFC, Bellator kampioen met een winstreak van 23 die er gespierd uitziet tegenover dikke redneck die gesloopt werd op LHW en met geluk van Okami won. Lijkt me sterk dat deze partij gefixed is.

Peacey
23-07-2012, 21:14
Ik keek echt heel erg uit naar zijn UFC debuut, hij was eigenlijk de reden dat ik op ben gebleven, had achteraf beter naar bed kunnen gaan.