PDA

View Full Version : Rousey's Olympic advice: Condoms



Soulbringer320
23-07-2012, 17:56
Elie Seckbach: "What advice would you have Ronda Rousey for the dos and don't dos at the Olympics?"

Ronda Rousey: "There's a lot of beautiful people coming together, in the best shape of their life, an entire world coming together in one world.

"My only advice, is condoms."


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cNai2kpEj9E

Kemal
23-07-2012, 18:18
Die rousey is een topper!

TheSkindo
23-07-2012, 19:35
oftewel, ik ben een slettebak hahaha (en nee ik beledig dr niet ik ben dol op slettebakken lol)

sprAe
24-07-2012, 11:57
Ze krijgen daar gratis condooms

Asura
24-07-2012, 12:54
Londen 2012 In het olympische dorp in Stratford, waar de atleten verblijven tijdens de Spelen, liggen 150.000 condooms klaar.

Algemeen dagblad

Diz
24-07-2012, 15:37
Zou wat zijn als ze al die condooms nog opmaken ook... Dat er na drie dagen naar de organisatie gebeld wordt of er nog een paar pallets afgeleverd kunnen worden...

Asura
24-07-2012, 16:05
Zou wat zijn als ze al die condooms nog opmaken ook... Dat er na drie dagen naar de organisatie gebeld wordt of er nog een paar pallets afgeleverd kunnen worden...

Dit was in 2008, van de telegraaf:

binnenland 100.000 rubbertjes al op
Condoomtekort in olympisch dorp
De olympische organisatie heeft 20.000 condooms bijbesteld omdat de 100.000 gratis rubbertjes voor atleten al na ruim een week op zijn. Vooral bij de sporters die hun competitie al achter de rug hebben spelen de hormonen op. "Je ziet steeds meer koppeltjes. Vooral bij de Russen, de Tsjechen en de Slovaken zitten geweldige exemplaren", likkebaardt een Mexicaanse volleybalspeler.
In het dorp zijn duidelijk twee groepen te onderscheiden: de sporters die al klaar zijn, en zij die zich nog op hun sport focussen. Voor de eerste groep is het party time. Die laatste groep wordt op een week van het einde van de Spelen steeds groter.
"Er zijn 16.000 atleten in het dorp. Natuurlijk zijn daar jongens bij die sommige meisjes wel zien zitten en natuurlijk komt daar seks van", vertelt de 33-jarige Nederlandse baseballer Jeroen Sluijter tegen De Standaard. "En als er dan gratis condooms uitgedeeld worden, wil je die toch ook wel eens gebruiken."
Vooral het Holland Heineken House staat bekend als baandoorbrekend. "Er is één plaats die niemand wil missen", zegt de Mexicaanse volleyballer. "In het huis van de Nederlanders moet iedereen geweest zijn. Daar gaat het er echt wild aan toe."
"De atmosfeer in het olympisch dorp, met duizenden sportmensen op de top van hun kunnen, is gewoon bedwelmend", zucht ook de Britse roeier Matthew Pinsent. "Ik zeg altijd: 'Wacht tot je een medaille rond je nek hebt', maar steeds minder mensen volgen die raad."

jake phuk
24-07-2012, 22:42
die smerige hoer steelt grappen. ze lijkt cool, maar ik wens graag haar kop te zien als ze verliest.

bladetrinity
25-07-2012, 00:25
Leuke vrouw, maar ik denk echt dat cyborg haar sloopt.