PDA

View Full Version : K-1 RISING 2012 K-1 WORLD GP FINAL 16



MaTo
24-07-2012, 08:26
For immediate release
July 24,2012

Announcement

It is great pleasure to inform you that new K-1 team is holding a “K-1 Rising 2012 K-1 WORLD GP FINAL16” in the K-1’s birth place, Japan. The event is set to take place at Ryougoku Kokugikan on October 14th, 2012.
“K-1 RISING 2012 K-1 WORLD GP FINAL 16”

Date: October 14th, 2012

Place: Ryougoku Kokugikan( 両国国技館)

We had planned 16 fighters face the fight to be top final 8, that includes the big names such as Badr Hari, Mirko Crocop, and Daniel Ghita.

Further information should be updated on our website soon.
Also, in the first ever K-1 Open Tryouts in Los Angeles, more than 200 Hopefuls demonstrated their skills before hundreds of fans and five of the biggest stars in the sport ; Alistair Overeem, and MASATO-EP for example. Masato-EP, the second time K-1 world champion, said ‘Some of them were very noticeable’. The result of the K-1 tryout and the details are coming up on our official website.

Kemal
24-07-2012, 08:30
Och hebben ze weer ergens geld vandaan kunnen halen..

MaTo
24-07-2012, 08:33
http://cdn1.sbnation.com/entry_photo_images/3591417/k1-rising_large.jpgAfter rumors began circulating about K-1 running October 14th in Japan, Doug Kaplan went on our friend Steven Wright's podcast show and more or less confirmed it, and now K-1 has released an official press release (http://www.k-1.tv/en/detail20120723en.pdf#zoom=100) stating that they will, indeed, be running an event on October 14th in Japan. They will be booking the legendary Ryogoku Kokugikan -- lovingly known to the rest of the world simply as "Sumo Hall" because of its main purpose of hosting Sumo events.

Sumo Hall seats around 13,000 fans, and is probably a very good selection for a venue in Japan, as Japan is an incredibly tough market for the kakutougi world right now. It should not be lost on the reader that both K-1 and GLORY announced on the same day their intent to run events in Japan. For GLORY it will be difficult as a new, unestablished brand, even with big name fighters, and for K-1 it will be difficult following newspapers a few months ago boldly proclaiming "K-1 Bankrupt!"
The event for K-1 will be the Heavyweight World Grand Prix Final 16, which has traditionally over the last few years taken place in Korea, with the finals in Japan, but with the finals happening in the USA, the Final 16 in Japan makes perfect sense.

http://www.liverkick.com/

MaTo
24-07-2012, 08:39
http://www.youtube.com/watch?v=XRTPP41cdYE

carlo1
24-07-2012, 08:56
Och hebben ze weer ergens geld vandaan kunnen halen..
beetje bevooroordeeld kemal? lees net ook je reactie bij het nieuwe event van glory.
zou toch leuk zijn als hier ook wat leuke partijen te zien zijn, dat wil je toch als liefhebber

Kemal
24-07-2012, 09:01
beetje bevooroordeeld kemal? lees net ook je reactie bij het nieuwe event van glory.
zou toch leuk zijn als hier ook wat leuke partijen te zien zijn, dat wil je toch als liefhebber

Helemaal niet bevooroordeeld, das gewoon mijn mening, weet trouwens niet wat mijn reactie bij het glory topic hiertoe bijdraagt..

Ontopic:
Ik heb ook erg zin in mooie dikke partijen, moet alleen eerst nog maar eens zien of het er van komt

carlo1
24-07-2012, 09:14
[QUOTE=Kemal;1166135]Helemaal niet bevooroordeeld, das gewoon mijn mening, weet trouwens niet wat mijn reactie bij het glory topic hiertoe bijdraagt..

Ontopic:
Ik heb ook erg zin in mooie dikke partijen, moet alleen eerst nog maar eens zien of het er van komt[/QUOTE



betreft het zien of het ervan komt heb je idd wel een punt. ik probeer nog een beetje goede hoop te houden en hoop op een paar leuke partijen. misschien zaten er toch een paar leuke talenten voor de toekomst bij. wie weet.
betreft het bevooroordeeld zijn, wordt soms een beetje moe van de strijd tussen verschillende organisaties enz, maar misschien is het vroege tijdstip van nu niet helemaal het moment voor mij om te reageren.;)

Kemal
24-07-2012, 09:19
[QUOTE=Kemal;1166135]Helemaal niet bevooroordeeld, das gewoon mijn mening, weet trouwens niet wat mijn reactie bij het glory topic hiertoe bijdraagt..

Ontopic:
Ik heb ook erg zin in mooie dikke partijen, moet alleen eerst nog maar eens zien of het er van komt[/QUOTE



betreft het zien of het ervan komt heb je idd wel een punt. ik probeer nog een beetje goede hoop te houden en hoop op een paar leuke partijen. misschien zaten er toch een paar leuke talenten voor de toekomst bij. wie weet.
betreft het bevooroordeeld zijn, wordt soms een beetje moe van de strijd tussen verschillende organisaties enz, maar misschien is het vroege tijdstip van nu niet helemaal het moment voor mij om te reageren.;)

haha, is goed carlo, ik zie een eventuele andere reactie vanavond wel tegemoet ;) :)

Ontopic:

rollermanskunk
24-07-2012, 12:57
Ben heel erg benieuwd welke namen er op de card gaan komen. Als ze het hebben over:
- Ghita (zit in de Rutz stal)
- Hari (zit dan waarschijnlijk in voorarrest)
- Crocop (confirmed)
- Spong (zou kunnen)
- Mighty Mo (confirmed)
plus nog een blik opgepikte Amerikanen van die open try outs en een paar local heroes uit Japan

Realistisch gezien wordt dit een mission impossible voor K-1 Global. Die Kablan doet z'n best in Amerika maar wordt nogal "in the loop" gelaten door z'n Koreaanse vriend. Het is wel een leuke locatie trouwens.

blackadder
24-07-2012, 12:58
Ben heel erg benieuwd welke namen er op de card gaan komen. Als ze het hebben over:
- Ghita (zit in de Rutz stal)
- Hari (zit dan waarschijnlijk in voorarrest)

:lol:

blackadder
24-07-2012, 13:01
Misschien wil Kakuda wel.

Bromios
24-07-2012, 14:29
Wel heel toevallig dat dat persbericht nu komt nu Glory ook hun heavyweight grand prix bekend hebben gemaakt. Strijd om de sponsors en de kaarten ?

Ik hoop ook dat het gaat gebeuren maar ben er bang voor.

Asura
24-07-2012, 14:32
K-1 nog steeds het beste vechsport evenement in de wereld. De enige die keer op keer levert.
Hopelijk krijgen ze een mooie line-up voor elkaar.

jake phuk
24-07-2012, 23:45
Over de financien van de k-1 kan men zeggen wat men wilt, maar zelfs die open workouts hebben gewoon iets. die gasten daarachter weten precies hoe ze zo'n evenement moeten brengen en hoe ze alles aan moeten kleden. WARRRRRRRRRRRRRRRRRR K-1 !

Nosferatu187
24-07-2012, 23:51
K-1 nog steeds het beste vechsport evenement in de wereld. De enige die keer op keer levert.
Hopelijk krijgen ze een mooie line-up voor elkaar.

En de enigste die keer op keer hun vechters niet betaald.

jake phuk
25-07-2012, 00:03
En de enigste die keer op keer hun vechters niet betaald.

K-1 is the Godfather van het moderne kickboksen met een jaartje of 15 zonder financiele problemen.

En als Glory ook maar iets voorsteld op het moment is dat volledig aan de K-1 te danken.

Hater!

Anderson
25-07-2012, 00:06
Over de financien van de k-1 kan men zeggen wat men wilt, maar zelfs die open workouts hebben gewoon iets. die gasten daarachter weten precies hoe ze zo'n evenement moeten brengen en hoe ze alles aan moeten kleden. WARRRRRRRRRRRRRRRRRR K-1

Groot succes 50 a 60 mensen waren er op af gekomen. Het is wel een flinke flater want Miami Heat seizoen zit er op na het behalen van hun titel. Dus ze kunnen niet zeggen iedereen was basketbal aan het kijken.

jake phuk
25-07-2012, 00:15
Groot succes 50 a 60 mensen waren er op af gekomen. Het is wel een flinke flater want Miami Heat seizoen zit er op na het behalen van hun titel. Dus ze kunnen niet zeggen iedereen was basketbal aan het kijken.

Wat is je punt? welke concurrent had dit beter gedaan volgens jou?

Nosferatu187
25-07-2012, 00:16
Ik ben geen hater, en al helemaal geen K1 hater ik vertel alleen de waarheid als jij het niet aan kan is dat jouw probleem.

jake phuk
25-07-2012, 00:20
Ik ben geen hater, en al helemaal geen K1 hater ik vertel alleen de waarheid als jij het niet aan kan is dat jouw probleem.

de waarheid? dan is 'keer op keer' dus niet de waarheid. als je er nou 'recentelijk' bijaan plakt dan is het idd de waarheid. lol.

rollermanskunk
25-07-2012, 00:53
Groot succes 50 a 60 mensen waren er op af gekomen. Het is wel een flinke flater want Miami Heat seizoen zit er op na het behalen van hun titel. Dus ze kunnen niet zeggen iedereen was basketbal aan het kijken.

Miami Heat? Die tryouts waren in LA... 50 a 60 personen? Er waren ongeveer 200 personen aanwezig. Het zag er wel wat ongeorganiseerd uit met een aantal strandgasten die verbaasd langs het podium liepen en een aantal deelnemers hadden brandwonden aan hun voeten of hadden aanzienlijke blaren opgelopen omdat ze op hun blote voeten op de stikhete betonnen ondergrond aan het sparren waren (zie foto)
http://photos.venicepaparazzi.com/photos/i-tH5JwT9/0/M/i-tH5JwT9-M.jpg

NESCIO
25-07-2012, 01:01
Dat is de ziekste blaar die ik ooit heb gezien.... die gaat zeer doen de week erna....

Anderson
25-07-2012, 01:21
Los Angeles 6 keer zo groot als Miami dus dan is 200 personen nog steeds een flater als je het met 3,5 miljoen inwoners vergelijkt

blackadder
25-07-2012, 01:42
een aantal deelnemers hadden brandwonden aan hun voeten of hadden aanzienlijke blaren opgelopen omdat ze op hun blote voeten op de stikhete betonnen ondergrond aan het sparren waren (zie foto)
http://photos.venicepaparazzi.com/photos/i-tH5JwT9/0/M/i-tH5JwT9-M.jpg
Dat ziet er professioneel geregeld uit.

Chane
25-07-2012, 09:22
Ik vind het jammer dat de naam K1 zo uitgemolken wordt.
Te gek dat er evenementen georganiseerd worden met mooie partijen, maar het heeft niks meer te maken met de K1 in Japan zoals we die kennen. Dat zag je maar aan t laatste event in Spanje... gewoon een IS event met de naam K1.
Dus... leuk dat er wat staat te gebeuren, maar dat zal bij mij echt dat K1 gevoel niet weer naar boven brengen.

Asura
25-07-2012, 16:13
Daarom noemen ze het ook K-1 Rising. Laten we hopen dat er ergens naar toe gerezen word.
Namelijk de oude standaard K-1. Ze moeten eerst weer hun liquiditeit verbeteren en dat is logisch

GM
25-07-2012, 18:02
For immediate release
July 24,2012

Announcement

It is great pleasure to inform you that new K-1 team is holding a “K-1 Rising 2012 K-1 WORLD GP FINAL16” in the K-1’s birth place, Japan. The event is set to take place at Ryougoku Kokugikan on October 14th, 2012.
“K-1 RISING 2012 K-1 WORLD GP FINAL 16”

Date: October 14th, 2012

Place: Ryougoku Kokugikan( 両国国技館)

We had planned 16 fighters face the fight to be top final 8, that includes the big names such as Badr Hari, Mirko Crocop, and Daniel Ghita.

Further information should be updated on our website soon.
Also, in the first ever K-1 Open Tryouts in Los Angeles, more than 200 Hopefuls demonstrated their skills before hundreds of fans and five of the biggest stars in the sport ; Alistair Overeem, and MASATO-EP for example. Masato-EP, the second time K-1 world champion, said ‘Some of them were very noticeable’. The result of the K-1 tryout and the details are coming up on our official website.

In ieder geval 1 partij.....Crocop- Ghita.....of is dat flauw ?

MaTo
26-07-2012, 07:22
K-1 has finally released most of the lineup for their event on September 8 in Los Angeles at the Los Angeles Sports Arena. The event features their "U.S. Grand Prix Championships" at heavyweight and MAX (154lbs).
Eight American heavyweight fighters and eight MAX fighters are featured, as well as four super fights and three undercard fights consisting of fighters from the tryouts on July 21. Click "Read More" to read the full press release.
HEAVYWEIGHTS: MIGHTY MO, RICK ROUFUS, SETH PETRUZELLI, DEWEY COOPER, RANDY BLAKE, XAVIER VIGNEY AND TONY LOPEZ
MAX: MICHAEL MANANQUIL, KIT COPE, CHAZ MULKY, SCOTT LEFLER, BRYCE KRAUSE, BEN YELLE, JOEY PAGLIUSO, AND JUSTIN GRESKIEWICZ
FIGHTERS COMPETE FOR TOTAL OF $2 MILLION IN PRIZE MONEY AND K-1 CHAMPIONSHIP BELTS LIVE FROM THE LA SPORTS ARENA - SATURDAY, SEPTEMBER 8, 2012

Turboknecht
26-07-2012, 11:09
Niet eens Carter Williams, jammer zeg. :rolleyes:

blackadder
26-07-2012, 19:16
Dat ziet er veelbelovend uit. Rick Roufus (46).

blackadder
26-07-2012, 19:39
Niet eens Carter Williams, jammer zeg. :rolleyes:
Die zit al bij GLORY.

rollermanskunk
26-07-2012, 21:41
Indrukwekkende card hoor.... Veteranen toernooi of zo? K-1 Declining?

RedDawn
26-07-2012, 22:15
Wat een gezeur zeg. Het gaat hier niet om de final 16, maar om het Amerikaanse kwalificatietoernooi.

rollermanskunk
26-07-2012, 22:39
Wat een gezeur zeg. Het gaat hier niet om de final 16, maar om het Amerikaanse kwalificatietoernooi.
Ja, dat weet ik heus wel. Doug doet zijn best in Amerika. In Japan wordt het denk ik een ander verhaal...

blackadder
27-07-2012, 01:50
Wat een gezeur zeg. Het gaat hier niet om de final 16, maar om het Amerikaanse kwalificatietoernooi.
En er doen toch een toppers mee. Roufus met zijn 46 jaar. Petruzelli met 2 kickbokspartijen.
Tony Lopez met een lange lijst MMA partijen maar 0 kickbokspartijen.

RedDawn
27-07-2012, 09:02
En er doen toch een toppers mee. Roufus met zijn 46 jaar. Petruzelli met 2 kickbokspartijen.
Tony Lopez met een lange lijst MMA partijen maar 0 kickbokspartijen.

Dat is het niveau van het Amerikaanse kickboksen. Daar kan de K-1 toch niets aan doen?

blackadder
27-07-2012, 13:38
Dat is het niveau van het Amerikaanse kickboksen. Daar kan de K-1 toch niets aan doen?
Sorry hoor. Maar zelfs in Amerika kan men beter vinden dan dat als men een beetje zijn best doet.

Asura
27-07-2012, 14:03
stelt niets voor, ze hadden wellicht ook onder de mma-community moeten promoten

rollermanskunk
27-07-2012, 14:30
Die K-1 event in LA schijnt niet eens uitgezonden te worden door welke tv-zender dan ook. Er is nul komma nul interesse. 2 maanden geleden had men het er nog over dat er ook grote namen zouden verschijnen op de LA card en nu blijkt het dus niets meer dan een lokale pre-kwalificatie toernooitje te zijn. Doodzonde voor de naam K-1. Maar misschien dat er wel budget is voor grote namen in Japan maar dat lijkt me uiterst twijfelachtig.

blackadder
27-07-2012, 14:34
Die K-1 event in LA schijnt niet eens uitgezonden te worden door welke tv-zender dan ook. Er is nul komma nul interesse. 2 maanden geleden had men het er nog over dat er ook grote namen zouden verschijnen op de LA card en nu blijkt het dus niets meer dan een lokale pre-kwalificatie toernooitje te zijn. Doodzonde voor de naam K-1. Maar misschien dat er wel budget is voor grote namen in Japan maar dat lijkt me uiterst twijfelachtig.
Oh maar er staan 'grote' namen op. Mighty Mo, Rick Roufus en Kit Cope van TUF fame.

Asura
27-07-2012, 14:36
Had altijd een bloedhekel aan Mighty Mo, snapte nooit wat hij bij de K-1 deed

goro
28-07-2012, 01:14
Miami Heat? Die tryouts waren in LA... 50 a 60 personen? Er waren ongeveer 200 personen aanwezig. Het zag er wel wat ongeorganiseerd uit met een aantal strandgasten die verbaasd langs het podium liepen en een aantal deelnemers hadden brandwonden aan hun voeten of hadden aanzienlijke blaren opgelopen omdat ze op hun blote voeten op de stikhete betonnen ondergrond aan het sparren waren (zie foto)
http://photos.venicepaparazzi.com/photos/i-tH5JwT9/0/M/i-tH5JwT9-M.jpg
LOLololol 200...

MaTo
04-08-2012, 15:13
K-*‐1 ANNOUNCES OFFICIAL MATCHUPS, ADDS HEAVYWEIGHTS JARRELL MILLER vs.
JACK MAY TO K-*‐1 RISING U.S. GRAND PRIX CHAMPIONSHIP

http://www.k-1.tv/en/index.php

[/URL]
http://static.lifeislocal.com.au/multimedia/images/full/480704.jpgYesterday we brought news of Daniel Ghita's rumored involvement in the K-1 World Grand Prix Final 16 in Tokyo this October, and today we can bring forth a few definite names. After speaking with their manager, it was revealed to LiverKick.com that both Ben Edwards and Paul Slowinski from Australia are slated to take place in the World Grand Prix Final 16. Both men bring a varying degree of experience and credibility with them, both former K-1 Final 16 competitors in their own right, and make for fine additions to K-1 in these confusing times.
Paul "The Sting" Slowinski has two K-1 qualifying tournaments under his belt in his career and has appeared in the K-1 World Grand Prix Final 16 a total of two times, the last time in 2008, losing to the man that went on to become champion that year, Remy Bonjasky. His next shot at K-1 was in 2010 in the Oceania GP, where he made his way to the Finals but fell to the other man this post is about, Ben Edwards. Slowinski, since his last K-1 appearance, is on an eight fight winning streak with wins over names like Steve Banks, Peter Graham, Chris Knowles and Carter Williams.
The 2010 Oceania GP was Ben Edwards's coming out party in the Kickboxing world, as he ran through it in record time. Edwards displayed his brute strength and knockout power, earning his way into the K-1 World Grand Prix Final 16. It was there that he ran into the man who would go on to be champion in 2010, Alistair Overeem, and was laid out flat in the first round. Since then, Edwards has been trying to find himself again, going 4-2 since then but trying to become more of a Kickboxer and less of a brawler. Edwards's only problem seems to be his lack of cardio, but if he works on it, with his skill and power he'll be a force to be reckoned with.


[url]http://www.liverkick.com/ (http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1759:ben-edwards-and-paul-slowinski-on-tap-for-k-1-world-grand-prix-final-16&catid=36:k-1)

blackadder
04-08-2012, 15:18
Miller en May. Wie kent ze niet?

MaTo
04-08-2012, 15:49
Jarrell Miller had a three-year, undefeated kickboxing and MMA career prior to boxing professionally. Miller began kickboxing at the age of 15, turned pro at 18 under the name Jarrell "King" Miller and traveled throughout the United States and Europe securing an 18-0 record. As a boxer, he was a New York Golden Gloves finalist and has worked as chief sparring partner for both Wladimir (http://boxrec.com/media/index.php/Wladimir_Klitschko) and Vitali Klitschko (http://boxrec.com/media/index.php/Vitali_Klitschko).

MaTo
04-08-2012, 15:50
Miller en May. Wie kent ze niet?

Jij en ik., maar misschien wordt het toch wel leuk...

blackadder
04-08-2012, 16:04
Jij en ik., maar misschien wordt het toch wel leuk...
Kan haast niet missen met zoveel sterren.

Richelieu
04-08-2012, 16:09
Ben echt bang dat dit een grote eenmalige flop gaat worden! Roemloos einde van het K-1 tijdperk. Gaat uiteindelijk veel mensen, veel geld kosten.

MaTo
04-08-2012, 16:09
Kan haast niet missen met zoveel sterren.

Wie wil jij zien dan, wetende dat alles bij Glory is? Chuck Norris vs Jean Claude en Seagal vs Jacky Chan?? Niet zo mauwen jij! Dit is het en hopen dat het leuk wordt..

blackadder
04-08-2012, 16:11
Wie wil jij zien dan, wetende dat alles bij Glory is? Chuck Norris vs Jean Claude en Seagal vs Jacky Chan?? Niet zo mauwen jij! Dit is het en hopen dat het leuk wordt..
Doe Jack Bauer er ook nog bij.

Tony Galento
04-08-2012, 16:17
Wie wil jij zien dan, wetende dat alles bij Glory is? Chuck Norris vs Jean Claude en Seagal vs Jacky Chan?? Niet zo mauwen jij! Dit is het en hopen dat het leuk wordt..

ik hoop dat het kut wordt, des te eerder zijn we er van af.

MaTo
04-08-2012, 16:30
Crocop
Daniel Ghita
Paul Slowinski
Ben Edwards
Tyrone Spong
Corbett
Ignashov
Gerges
Ismael Londt
Rauel Catinas
Rico Verhoeven
Bouzidi
Karaev
Kyotaro
Melvin Manhoef
-winnaar LA GP

Vind ik toch wel leuk om te zien bijvoorbeeld. Zal wel niet maar het zou zomaar kunnen.

K1power
04-08-2012, 16:47
De volgende vechterszijn bevestigd voor de Final16:

01 Mirko CroCop
02 Daniel Ghita
03 Catalin Morosanu
04 Raul Catinas
05 Ben Edwards
06 Paul Slowinski
07 Sergei Lashchenko
08 Dzevad Poturak

Dan hebben we straks nog de winnaars uit de L.A. GP die automatisch doorgaan (Het is géén piramide-toernooi)

09 L.A. GP Winnaar #1 (Waarschijnlijk Mighty Mo)
10 L.A. GP Winnaar #2 (Waarschijnlijk Xavier Vigney)
11 L.A. GP Winnaar #3 (Waarschijnlijk Randy Blake)
12 L.A. GP Winnaar #4 (Waarschijnlijk Jerrell Miller)

13 Melvin Manhoef (Nog niet bevestigd, maar wel verwacht)

14 ?
15 ?
16 ?

Lijkt me dat er genoeg goede vechters zijn waarmee ze de laatste 3 plaatsen kunnen vullen; Kyotaro, Ignashov, Verhoeven etc.
De zwakste namen uit die lineup zouden dan (waarschijnlijk) Poturak en Mighty Mo zijn.
Wat betreft de Amerikaanse vechters zijn met name Blake en Miller zeker geen pannenkoeken. Dat ze niet superbekend zijn wil niet zeggen dat ze slechte vechters zijn, maar sommige mensen zitten zo diep in andermans kont dat ze niks meer meekrijgen.

Al met al vind ik dit persoonlijk - ondanks een aantal ontbrekende namen - toch wel een strakke lineup voor de Final16.

Anderson
04-08-2012, 17:25
Who gives a fuck

K1power
04-08-2012, 17:29
Ik denk dat mensen hard hun best moeten gaan doen om iets dommers te posten, want dat is ook een talent.

MaTo
04-08-2012, 17:40
You must spread some Reputation around before giving it to K1power again.

Anderson
04-08-2012, 17:50
ik zal me best doen voor een nog betere post.


k1 is dood.

K1power
04-08-2012, 18:02
Jij gaat voor de koelkast!

Tony Galento
04-08-2012, 18:11
Al met al vind ik dit persoonlijk - ondanks een aantal ontbrekende namen - toch wel een strakke lineup voor de Final16.

ghita is wereldtop. de rest tweede, derde of helemaal geen garnituur.

K1power
04-08-2012, 18:22
We zullen zien.

rollermanskunk
04-08-2012, 19:54
Ghita had volgens mij nog 1 of 2 partijen bij It's Showtime open staan. Contractueel zou dit wel eens probleem gaan worden. Stel Glory plant nog een It's Showtime event vlak voor de K-1 Global event en houdt Ghita aan zijn contract dan heeft Ghita een probleem denk ik. Mike's Gym heeft volgens mij voor K-1 Global gekozen maar dit kon wel eens het gevolg zijn door de al reeds (te vroeg?) getekende contracten met k-1 Global (die toen nog bevriend waren met Rutz) voor de hele Glory/IS overname. Wordt nog een ingewikkelde situatie voor K-1 Global om op spel en sprong nog beschikbare vechters te vinden die nog van een redelijk niveau zijn als er vechters op het laatste moment wegvallen vanwege de contract-issues die er aan zitten te komen.

Ik heb trouwens eindelijk een foto kunnen vinden van die mysterieuze Mr. Kim uit Zuid-Korea:

http://i263.photobucket.com/albums/ii160/coreed/kim-yoo-suk-olympic.jpg

appelsap
04-08-2012, 19:56
Het ontbreken van Europese toppers zorgt er voor dat er een aantal amerikanen in de line up komen. Als het idee van de nieuwe promotors is om met name de VS markt te bewerken dan is dat de enige manier om er wat van te maken. Kleine tv deal, reality show zoals TUF en de hoop dat er een beetje charismatische Amerikaan doorbreekt. Dan heeft dit misschien best wel commercieel bestaansrecht.

Bromios
04-08-2012, 20:39
off topic: die mr. Kim is gewoon ook Bas Boon joh; wat denk jij dan ;)

On-topic: volgend mij is dit inderdaad de beste manier om de US markt te bewerken. mma is hot daar dus je kunt met kickboxen redelijk gemakkelijk meeliften nu.
Die retegrote toernooien met een miljoen prijzengeld zijn gewoon niet de manier om het te doen. Totaal niet realistisch tov de wereldmarkt. Eerst de vijver groot maken en dan doorgroeien.

MaTo
10-08-2012, 20:11
OFFICIAL RELEASE:

K-1 ANNOUNCES AGREEMENT WITH
EUROPE’S LEADER IN PRODUCTION SUPERKOMBAT WGP

... Los Angeles, CA - K-1, the world's premier kickboxing organization, today announced an agreement with the European leader in combat sports production, Superkombat WGP, and that both companies will work together in the development of K-1’s live event production.

“I am pleased to have an industry leader like SuperKombat WGP supporting K-1,” said Doug Kaplan, CEO, K-1. “SuperKombat WGP and the company president Eduard Irimia believe in the strength of K-1. We are fortunate to have them on board as we expand globally and build the next generation of warriors in the sport.”

Superkombat WGP is the industry leader in fight production throughout Europe. The company currently produces live combat sports events in 75 countries across four continents. Irimia and his team will work closely with K-1 in the format and production of its 2012 series of live arena events in America, Greece and Japan. SuperKombat WGP will also assist K-1 in securing the biggest and best new kickboxing talent coming out of Europe.

“I am honored that Superkombat WGP will be working closely with K-1 to present the absolute best technology in live television production today,” said Irimia. “I am excited that K-1 has finally returned. SuperKombat WGP will help K-1 in every possible way to once again become a giant in combat sports.”

K-1’s next event is the U.S. Grand Prix Championships live from the LA Sports Arena in Los Angeles, California on Saturday, Sept. 8. The all-star line-up of heavyweight fights include: Mighty Mo vs. Rick Roufus, Seth Petruzelli vs. Xavier Vigney, Dewey Cooper vs. Randy Blake, and Jarrell Miller vs. Jack May. Also, the K-1 MAX (Middleweight) fights include: Chaz Mulkey vs. Kit Cope, Michael Mananquil vs. Scotty Leffler, Bryce Krause vs. Justin Greskiewicz and Ben Yelle vs. Joey Pagliuso. Superfights include: Lerdsilla Chumpairtour vs. Gabriel Varga, Andy Howson vs. Romie Adanza, Justin Buchholz vs. Zhipeng Zhou and Markhaile Wedderburn vs. Jeremiah Metcalf.

RedDawn
10-08-2012, 21:17
Mooi nieuws!!

rollermanskunk
10-08-2012, 22:22
Mooi nieuws!!

2 organisaties die hun vechters slecht of niet betalen gaan samenwerken... joepie de poepie!

Mma-Rumors
11-08-2012, 01:16
hopelijk komt de K-1 helemaal er bovenop. want K-1 blijft K-1 en gewoon de beste!

micha
11-08-2012, 08:18
hopelijk komt de K-1 helemaal er bovenop. want K-1 blijft K-1 en gewoon de beste!


:lol:;):lol:

lukashenko
11-08-2012, 22:49
De volgende vechterszijn bevestigd voor de Final16:

01 Mirko CroCop
02 Daniel Ghita
03 Catalin Morosanu
04 Raul Catinas
05 Ben Edwards
06 Paul Slowinski
07 Sergei Lashchenko
08 Dzevad Poturak

Dan hebben we straks nog de winnaars uit de L.A. GP die automatisch doorgaan (Het is géén piramide-toernooi)

09 L.A. GP Winnaar #1 (Waarschijnlijk Mighty Mo)
10 L.A. GP Winnaar #2 (Waarschijnlijk Xavier Vigney)
11 L.A. GP Winnaar #3 (Waarschijnlijk Randy Blake)
12 L.A. GP Winnaar #4 (Waarschijnlijk Jerrell Miller)

13 Melvin Manhoef (Nog niet bevestigd, maar wel verwacht)

14 ?
15 ?
16 ?

Lijkt me dat er genoeg goede vechters zijn waarmee ze de laatste 3 plaatsen kunnen vullen; Kyotaro, Ignashov, Verhoeven etc.
De zwakste namen uit die lineup zouden dan (waarschijnlijk) Poturak en Mighty Mo zijn.
Wat betreft de Amerikaanse vechters zijn met name Blake en Miller zeker geen pannenkoeken. Dat ze niet superbekend zijn wil niet zeggen dat ze slechte vechters zijn, maar sommige mensen zitten zo diep in andermans kont dat ze niks meer meekrijgen.

Al met al vind ik dit persoonlijk - ondanks een aantal ontbrekende namen - toch wel een strakke lineup voor de Final16.
geen spong?
ook al niet bij glory heel jammer
ik denk dat hij met deze lijn up nog kans heb om te winnen ook alleen ghita word een zware kluif
en aangezien spong wel een beetje marktwaarde in america heeft opgebouwt is hij toch interessant om te plaatsen