PDA

View Full Version : Alles om en rond de strafzaak: Badr Hari *update: UITSPRAAK8



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

K-1sunstarr
24-07-2012, 14:34
Onderwerp Badr begin om 03:30 min.
Met Remy Bonjasky aan tafel met coach / adviseur van Bahr Hari.

http://www.omroepwnl.nl/video/detail/WNL-Half-acht-live-_14582266

MJOKKIE
24-07-2012, 14:46
Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..

blackadder
24-07-2012, 14:51
Thanks.

blackadder
24-07-2012, 14:52
Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..
Ja. Dat 'lieve jongen' commentaar viel me ook gelijk op. Maar ja. Hari is zijn client. Dus het zou raar zijn als hij hem gaat afkraken.

Asura
24-07-2012, 16:02
Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..

Het werkt in het huidige politieke klimaat in Nederland. Logisch dat ie dat doet.
Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.

Ik vind het zelf jammer dat hij geen vliegende knieën meer laat zien in de ring.

appelsap
24-07-2012, 16:07
Die Yves Gijrath. KOmt nog weg ook met zijn slappe gewouwel over lieve jongen en stigmatisering. Er liggen alleen maar twee aangiftes van zware mishandeling..

Yvesje is we net Bij gehaald al 'adviseur' via Estelle denk ik. Die kent de historie niet. Heb hem niet vaak op een gala gezien in ieder geval. Kan me voorstellen dat Badr sympathiek kan overkomen, zeker al het je 'client' is. Hij was ook altijd heel vriendelijk en rustig in de club waar ik stond. Alleen wat minder tegen anderen soms.... Wordt vervolgd. Vraag me af hoeveel tijd de politie hem geeft om zich te melden na de vakantie, of dat hij meteen mee gaat bij aankomst. Moet Estelle alle koffers alleen dragen.

blackadder
24-07-2012, 16:15
Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.

Alleen bij de Badr buttboys. Maar die mochten hem sowieso al niet.

Harrie Nak
24-07-2012, 16:16
Yves is die engert die de Miljonair Fair organiseert. Die zal er dus inderdaad wel bijgehaald zijn via Estelle.

remco pardoel
24-07-2012, 16:19
offtopic materiaal.

rafi
24-07-2012, 16:28
badr loopt al een paar dagen rond in amsterdam.

MuayThaiGuy
24-07-2012, 17:14
badr loopt al een paar dagen rond in amsterdam.

Heeft ie geen auto meer dan?

Nosferatu187
24-07-2012, 17:41
Met de fiets toch?

rafi
24-07-2012, 17:58
met de tram

Baas
24-07-2012, 18:04
Fietsen op de stoep

rollermanskunk
24-07-2012, 18:35
Yves is die engert die de Miljonair Fair organiseert. Die zal er dus inderdaad wel bijgehaald zijn via Estelle.

Yep dat is die vieze pisnicht die Cruijff probeerde zwart te maken door emails te lekken van Rick van der Boog (ex-Algemeen Directeur Ajax) aan Arno Vermeulen (NOS Studio Sport). Gladjakker 1e klas.

maar zoals Remco al zei:

http://i278.photobucket.com/albums/kk115/dmakian/off-topic.jpg

TOON
24-07-2012, 21:37
Het werkt in het huidige politieke klimaat in Nederland. Logisch dat ie dat doet.
Remy is een topper, jammer dat zijn hele imago kapot is gegaan omdat hij een beetje aanstelde nadat hij zelf slachtoffer werd van Badr's gedrag. Sindsdien is de Remy-liefde op dit forum vrijwel weg, triest.

Ik vind het zelf jammer dat hij geen vliegende knieën meer laat zien in de ring.

speak for yourself aub!

Tony
24-07-2012, 21:39
Gelet op het feit dat veel forumleden graag willen zien dat er strenger gemodereerd wordt wil ik jullie bij deze vriendelijk doch dringend vragen om ontopic te blijven en te kappen met het offtopic geneuzel.

basblue
24-07-2012, 21:50
Badr Hari voelt pijn en paniek na aangifte
* dinsdag 24 juli 2012 | 20:47 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 24 juli 2012 | 20:56

Badr Hari denkt dat er duidelijkheid komt rondom zijn situatie als hij binnenkort met de politie gaat praten, vertelt de kickbokser aan RTL Boulevard. Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen de vechtsporter.

"Ik zit in een film", vertelt hij aan het programma. "Maar ik ben blij dat die afspraak staat voor verhoor. Dan is het tijd om de opheldering te geven die nodig is. Want ik denk dat het gewoon heel lang onduidelijk is geweest voor iedereen. Het is nu tijd voor duidelijkheid en daar ben ik blij mee. Of de beschuldigingen terecht of onterecht zijn, dat is straks aan de politie om allemaal uit te zoeken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar heel veel duidelijkheid in kan geven."

Verdriet en paniek
Hij vervolgt: "Het is nu heel belangrijk dat ik m’n emotie niet de vrije gang laat gaan, want ik wil alles wel uitschreeuwen. Ik heb sowieso wel m’n mankementen en mijn fouten en die zal ik denk ik ook altijd behouden. Ik denk dat niemand perfect is. Maar ik ben niet de Badr waarover geschreven wordt. Weet je, ik ben een mens en ik heb emoties. Ik heb ook verdriet en ik heb pijn en paniek en ik heb een reactie. Die heb ik ook allemaal."

Duidelijkheid
Badr vertelt verder: "Ik denk dat het voor iedere partij heel heftig is. Ik ben heel opgelucht dat er een moment van duidelijkheid komt en dan is het zoals het is. Dan weet iedereen hoe het zit en dan is de rook, hoe iedereen het noemt, weg, en dan is er duidelijkheid."

© BN DeStem 2012

Wanneer is dat verhoor nou?

Asura
24-07-2012, 22:06
speak for yourself aub!

Ik ben juist een fan van Remy dus dat gaat lastig.

Kemal
25-07-2012, 07:27
Badr Hari ontboden door recherche

Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over
minstens twee gevallen van zware mishandeling.

Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari
wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al
vandaag, bij de politie melden.

Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie
weet waar hij momenteel verblijft.

Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden
waaronder hij wordt verhoord.

Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is
in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/12621467/__Recherche_wil_tekst_en_uitleg_Badr_Hari__.html

Chane
25-07-2012, 08:06
"Ik zit in een film", vertelt hij aan het programma. "Maar ik ben blij dat die afspraak staat voor verhoor. Dan is het tijd om de opheldering te geven die nodig is. Want ik denk dat het gewoon heel lang onduidelijk is geweest voor iedereen. Het is nu tijd voor duidelijkheid en daar ben ik blij mee. Of de beschuldigingen terecht of onterecht zijn, dat is straks aan de politie om allemaal uit te zoeken. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik daar heel veel duidelijkheid in kan geven."

Verdriet en paniek
Hij vervolgt: "Het is nu heel belangrijk dat ik m’n emotie niet de vrije gang laat gaan, want ik wil alles wel uitschreeuwen. Ik heb sowieso wel m’n mankementen en mijn fouten en die zal ik denk ik ook altijd behouden. Ik denk dat niemand perfect is. Maar ik ben niet de Badr waarover geschreven wordt. Weet je, ik ben een mens en ik heb emoties. Ik heb ook verdriet en ik heb pijn en paniek en ik heb een reactie. Die heb ik ook allemaal."

Duidelijkheid
Badr vertelt verder: "Ik denk dat het voor iedere partij heel heftig is. Ik ben heel opgelucht dat er een moment van duidelijkheid komt en dan is het zoals het is. Dan weet iedereen hoe het zit en dan is de rook, hoe iedereen het noemt, weg, en dan is er duidelijkheid."

Hij is dus niet stellig dat hij het niet gedaan heeft.

Garcia
25-07-2012, 08:28
Hij is dus niet stellig dat hij het niet gedaan heeft.

Idd dat viel mij dus ook toen ik dit las. Ik ben benieuwd wanneer hij naar NL komt en duidelijkheid gaat verschaffen.

boudstyle
25-07-2012, 08:36
Minstens twee gevallen van mishandeling? Het woord minstens klinkt niet al te best.

Harrie Nak
25-07-2012, 08:47
Idd dat viel mij dus ook toen ik dit las. Ik ben benieuwd wanneer hij naar NL komt en duidelijkheid gaat verschaffen.Hij is al weer in Nederland en schijnt vandaag zelfs verhoord te gaan worden (althans dat las ik).

Illest
25-07-2012, 08:59
Badr bracht een nieuw type K1 fan met zich mee...alles draaide om de k.o.
Een schaker als Remy werd als laf bestempeld...heel irritant als een groot kampioen zo wordt weggezet

On topic:

Ik denk dat hij nu echt moet brommen...we weten allemaal wel dat hij het gedaan moet hebben, maar hij is vaak de dans ontsprongen.

Toch neig ik te denken dat Badr werkelijk zichzelf niet is wanneer hij doorslaat....dat er echt een andere Badr in hem naar boven komt...soort dr Jekyll, mr Hyde-verhaal...want als je zijn reactie leest, krijg je bijna medelijden met hem

blackadder
25-07-2012, 12:18
On topic:

Ik denk dat hij nu echt moet brommen...we weten allemaal wel dat hij het gedaan moet hebben, maar hij is vaak de dans ontsprongen.

Toch neig ik te denken dat Badr werkelijk zichzelf niet is wanneer hij doorslaat....dat er echt een andere Badr in hem naar boven komt...soort dr Jekyll, mr Hyde-verhaal...want als je zijn reactie leest, krijg je bijna medelijden met hem
Dan moet ie ook maar TBS erbij krijgen. Criminally insane.

tnk2k
25-07-2012, 12:19
"Onze politiebron heeft ons al laten weten dat Badr Hari minimaal twee weken wordt ingesloten met alle beperkingen, maar drie maanden is waarschijnlijker met o.a. het oog op dat het nu vakantie tijd ( komkommertijd in de pulp-media) is en de aanvang van het nieuwe Media-pulp winter-TV-seizoen."

http://stevenbrownsblog.wordpress.com/2012/07/25/politiebron-volksnieuws-uit-amsterdam-noir-badr-hari-gaat-minimaal-14-dagen-de-cel-in/

El Bambino
25-07-2012, 12:21
Hopelijk komt er nu een einde aan dit en krijgt Badr zijn straf, geen rijke gasten of discriminirende portiers aanvallen, loop beter weg in zo een situatie !
Hopelijk komt Badr sterker teug in de RING!

ArjanV
25-07-2012, 12:23
Eh.....misschien helemaal niemand meer aanvallen buiten de ring...wat dacht je daar van?

Tony Galento
25-07-2012, 12:28
Hopelijk komt er nu een einde aan dit en krijgt Badr zijn straf, geen rijke gasten of discriminirende portiers aanvallen, loop beter weg in zo een situatie !
Hopelijk komt Badr sterker teug in de RING!


ja, die portier discrimineerde natuurlijk.

en rijke gasten verdienen van huis uit een gebitscorrectie.

El Bambino
25-07-2012, 12:35
ja, die portier discrimineerde natuurlijk.

en rijke gasten verdienen van huis uit een gebitscorrectie.

Badr is FOUT en dient straf te krijgen voor zijn daden.
Echter, elk verhaal heeft 2 kanten.

Mattie73
25-07-2012, 12:41
Badr is FOUT en dient straf te krijgen voor zijn daden.
Echter, elk verhaal heeft 2 kanten.

X2 Inderdaad, hij heeft ze echt niet geslagen omdat hij dat leuk vond. Sommige mensen verdienen nu eenmaal een corrigerende tik vanwege hun gedrag of opmerkingen.

Wat je Badr wel kan verwijten is dat hij veel te ver gaat. Waarom nou iemands been breken?? Een bitchslap was toch meer dan genoeg geweest voor die Koen Everink.

blackadder
25-07-2012, 13:21
X2 Inderdaad, hij heeft ze echt niet geslagen omdat hij dat leuk vond. Sommige mensen verdienen nu eenmaal een corrigerende tik vanwege hun gedrag of opmerkingen.

Pfff...
Als er iemand een corrigerend pak rammel verdient heeft voor zijn gedrag en opmerkingen is het meneer Hari zelf wel.

dirk5
25-07-2012, 13:34
X2 Inderdaad, hij heeft ze echt niet geslagen omdat hij dat leuk vond. Sommige mensen verdienen nu eenmaal een corrigerende tik vanwege hun gedrag of opmerkingen.

Wat je Badr wel kan verwijten is dat hij veel te ver gaat. Waarom nou iemands been breken?? Een bitchslap was toch meer dan genoeg geweest voor die Koen Everink.

LMAO!!!

Het verstand van Badr geeft af op zijn fans...

superstucie
25-07-2012, 14:38
Badr bracht een nieuw type K1 fan met zich mee...alles draaide om de k.o.
Een schaker als Remy werd als laf bestempeld...heel irritant als een groot kampioen zo wordt weggezet

On topic:
Ja remy kwam om zijn handjes hoog te houden.... maar heeft nu eenmaal een enorm goede dekking.

Ik denk dat hij nu echt moet brommen...we weten allemaal wel dat hij het gedaan moet hebben, maar hij is vaak de dans ontsprongen.

Toch neig ik te denken dat Badr werkelijk zichzelf niet is wanneer hij doorslaat....dat er echt een andere Badr in hem naar boven komt...soort dr Jekyll, mr Hyde-verhaal...want als je zijn reactie leest, krijg je bijna medelijden met hem

rollermanskunk
25-07-2012, 14:45
Anyway, Badr verknalt het op het slechtst mogelijke moment nu er 2 lucratieve gala's (Glory of K-1 Rising) er aan zitten te komen. Betekent voor hem een flinke inkomensverlies en met het oog op alle kosten die die nog gaat krijgen zoals advocaatskosten, schadeclaims etc een "very bad timing". Voor Glory en/of K-1 Rising is het ook een flink verlies nu deze blikvanger waarschijnlijk niet meer op de card kan verschijnen. 3 maanden voorarrest en dan een straf van zeg maar een jaar of meer (indien schuldig) kon wel eens einde carriere zijn. Erg jammer.

blackadder
25-07-2012, 15:00
Badr bracht een nieuw type K1 fan met zich mee...alles draaide om de k.o.
Een schaker als Remy werd als laf bestempeld...heel irritant als een groot kampioen zo wordt weggezetBadr is het type brawler. Hij kan wel technsich vechten maar vaak mept hij er ook gewoon in hoog tempo op los totdat het eens raak is.


On topic:
Ja remy kwam om zijn handjes hoog te houden.... maar heeft nu eenmaal een enorm goede dekking.
Laten we even vergeten dat Remy ook meer dan 50% van zijn gewonnen partijen op KO heeft gewonnen.

Asura
25-07-2012, 15:09
Badr is het type brawler. Hij kan wel technsich vechten maar vaak mept hij er ook gewoon in hoog tempo op los totdat het eens raak is.

Laten we even vergeten dat Remy ook meer dan 50% van zijn gewonnen partijen op KO heeft gewonnen.

De naam de Flying Dutchman kreeg hij inderdaad omdat hij zo'n goede dekking had :wacko:

blackadder
25-07-2012, 15:14
De naam de Flying Dutchman kreeg hij inderdaad omdat hij zo'n goede dekking had :wacko:
Yup. En bij 40 seconden zien we hem zijn handjes tegen Badr omhoog houden. Badr ging natuurlijk alleen door zijn knieen om even zijn veters te strikken.

http://www.youtube.com/watch?v=TDLTbjOCSTY

Pahlavan
25-07-2012, 15:28
Laten we ff alles op een rijtje zetten:
- betrokken raken bij een burenruzie waarbij badr de buren een paar tikken uitdeelde
- een vechtpartij beginnen tijdens een persconferentie met peter graham
- compleet flippen tegenover de scheids en ruslan karaev na hun eerste partij om vervolgens onderweg naar de kleedkamer nog een paar dingen slopen
- remy bonjasky natrappen in een k-1 finale nadat hij al op de grond ligt
- hesdy gerges een trap op de smoel geven nadat hij al op de grond ligt
- 'betrokken' zijn bij een (of meerdere) incidenten mbt vechtpartijen in clubs in a'dam
- 'betrokken' zijn bij een vechtpartij waarbij iemand waarschijnlijk permanent letsel is opgelopen

Maar voor de rest is badr echt een topgozer! Een schat van een mens met een hart van goud!

Ff serieus, mocht het idd bewezen worden dat badr een/de dader was bij dat incident bij sensation dan mag die van mij oprotten ergens in een cel ofzo. Zoals al eens eerder vemeld heeft badr de sport meer schade toegebracht dan hij de sport heeft geholpen.

En het aller grappigste is dat er nog mensen zijn die proberen hem als een lieve, onschuldige persoon weer te geven

Tony Galento
25-07-2012, 15:40
Hij is duidelijk de dader dus er zit maar 1 kant aan het verhaal. Wie heeft hem tot zijn daden uitgelokt dan?


dat was dus mijn punt. er zijn helemaal geen twee kanten aan het verhaal.

Nosferatu187
25-07-2012, 16:04
Laten we ff alles op een rijtje zetten:
- betrokken raken bij een burenruzie waarbij badr de buren een paar tikken uitdeelde
- een vechtpartij beginnen tijdens een persconferentie met peter graham
- compleet flippen tegenover de scheids en ruslan karaev na hun eerste partij om vervolgens onderweg naar de kleedkamer nog een paar dingen slopen
- remy bonjasky natrappen in een k-1 finale nadat hij al op de grond ligt
- hesdy gerges een trap op de smoel geven nadat hij al op de grond ligt
- 'betrokken' zijn bij een (of meerdere) incidenten mbt vechtpartijen in clubs in a'dam
- 'betrokken' zijn bij een vechtpartij waarbij iemand waarschijnlijk permanent letsel is opgelopen

Maar voor de rest is badr echt een topgozer! Een schat van een mens met een hart van goud!

Ff serieus, mocht het idd bewezen worden dat badr een/de dader was bij dat incident bij sensation dan mag die van mij oprotten ergens in een cel ofzo. Zoals al eens eerder vemeld heeft badr de sport meer schade toegebracht dan hij de sport heeft geholpen.

En het aller grappigste is dat er nog mensen zijn die proberen hem als een lieve, onschuldige persoon weer te geven

Precies, als Badr moet vechten dan ben ik de eerste de gaat kijken, maar hij gaat serieus te ver alles wat je doet in het leven krijg je weer op je bord.

rafi
25-07-2012, 16:11
Laten we ff alles op een rijtje zetten:
- betrokken raken bij een burenruzie waarbij badr de buren een paar tikken uitdeelde
- een vechtpartij beginnen tijdens een persconferentie met peter graham
- compleet flippen tegenover de scheids en ruslan karaev na hun eerste partij om vervolgens onderweg naar de kleedkamer nog een paar dingen slopen
- remy bonjasky natrappen in een k-1 finale nadat hij al op de grond ligt
- hesdy gerges een trap op de smoel geven nadat hij al op de grond ligt
- 'betrokken' zijn bij een (of meerdere) incidenten mbt vechtpartijen in clubs in a'dam
- 'betrokken' zijn bij een vechtpartij waarbij iemand waarschijnlijk permanent letsel is opgelopen

Maar voor de rest is badr echt een topgozer! Een schat van een mens met een hart van goud!

Ff serieus, mocht het idd bewezen worden dat badr een/de dader was bij dat incident bij sensation dan mag die van mij oprotten ergens in een cel ofzo. Zoals al eens eerder vemeld heeft badr de sport meer schade toegebracht dan hij de sport heeft geholpen.

En het aller grappigste is dat er nog mensen zijn die proberen hem als een lieve, onschuldige persoon weer te gevengeert wilders haalt ook nog steeds 2 zetels, na alles wat hij roept en zegt

ArjanV
25-07-2012, 16:28
Gefeliciteerd met de meest domme opmerking hier gemaakt...

Geert Wilders heeft hier niets mee te maken da's een en hij zal wel een zeteltje of 24/25 halen...bovendien is er nogal een verschil tussen iets roepen en zeggen (vrijheid van meningsuiting) en iemand als beroepsvechter zijnde in elkaar slaan...

Ongeloofelijk dat er nog steeds mensen zijn die de boel met de mantel der liefde willen bedekken...geeft wel het niveau aan van sommigen hier..

Asura
25-07-2012, 18:32
Yup. En bij 40 seconden zien we hem zijn handjes tegen Badr omhoog houden. Badr ging natuurlijk alleen door zijn knieen om even zijn veters te strikken.


Hij won de partij dus ook, en wie dat wil ontkennen bedriegt zichzelf.

superstucie
25-07-2012, 19:37
Badr is het type brawler. Hij kan wel technsich vechten maar vaak mept hij er ook gewoon in hoog tempo op los totdat het eens raak is.

Laten we even vergeten dat Remy ook meer dan 50% van zijn gewonnen partijen op KO heeft gewonnen.
ik heb het toch ook niet over knockouts....maar zijn bijzonder goede dekking en slimme manier van vechten maakten hem bijna onverslaanbaar.... en dat kon badr niet handelen.

rollermanskunk
25-07-2012, 20:17
Badr is net aangehouden!

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari heeft zich woensdagavond bij de politie in Amsterdam gemeld.*

Hij is aangehouden en zal donderdag worden gehoord. Dat meldde het Openbaar Ministerie woensdag.De beruchte voormalig K1-wereldkampioen zal in beperkingen terechtkomen, wat betekent dat hij behalve met zijn advocaat met niemand contact mag hebben. De kickbokser wordt verdacht van twee mishandelingen in Amsterdam.Dinsdag werd al bekend dat Hari zich wilde aangeven bij de politie. Hari en zijn advocaat zouden op dat moment nog met justitie in overleg zijn geweest over de voorwaarden waaronder hij zich op het politiebureau zou melden. De kickbokser zou bang zijn geweest door een arrestatieteam te worden ingerekend.SensationBadr Hari werd gezocht voor mishandeling van miljonair Koen Everink tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Het slachtoffer liep in een skybox van het stadion zwaar been- en gezichtsletsel op. Hij is inmiddels uit het ziekenhuis.Maandag werd bekend dat ook eigenaar Jeroen van den Berg van club Air in Amsterdam aangifte doet tegen Badr Hari. Hij zegt vorig jaar in zijn eigen club bij het Rembrandtplein door de voormalig K1-wereldkampioen in elkaar te zijn geslagen.Er loopt ook nog een onderzoek tegen Badr Hari wegens mishandeling van een portier bij een andere club in Amsterdam.

PinPoint
25-07-2012, 20:28
een "very bad timing".


Bestaat er ook zoiets als goede timing voor zoiets? Belachelijk opmerking of mis ik sarcasme ergens?

Ik snap echt niemand hier die zich druk maakt over de carriere van een crimineel. Uhm nou niet over deze zin heen lezen....hij moet wel nog veroordeeld worden maar hij heeft alle schijn tegen zich.

Een crimineel hoort gestraft te worden en niet in de sport thuis! Wat mij betreft hoeft hij daar ook echt niet meer terug te komen.

@al die off topic sufferds. Ga lekker over Dutroux in het off-topic praten [als je die behoefte echt hebt] wat een kansloze gesprekken zijn dat zeg.

@mods; waarom wordt die meuk niet verwijdert en zou er niet harder worden opgetreden tegen off topic gaan....?

Mike
25-07-2012, 20:40
LOL @geert en @discriminerende_portiers hoe de fuck is het mogelijk en dat binnen 3 pagina's............

anyways ontopic

uit t nrc

“Een prachtig vooroordeelbevestigend verhaal, mooier kan je het niet hebben”, schampert Fred Royers, oud-karateka en vechtsportcommentator bij tv-zender SBS. “Een Nederlandse Marokkaan die zijn handjes niet thuis kan houden. Ja, daar komen we de zomer wel mee door.” Royers zegt het niet te kunnen begrijpen. “Behalve als een voortreffelijk vechter ken ik Badr ook als een welbespraakt en hoffelijk mens, die zijn gedachten op genuanceerde wijze onder woorden kan brengen. Maar kennelijk – met de nadruk op kennelijk – is er die avond in de Arena iets geknapt in zijn hoofd. Een slechte dag, een foute opmerking, een pilletje – wie zal het zeggen?”

Mike
25-07-2012, 20:49
uit t AD

De beruchte kickbokser heeft alle aantijgingen eerder ontkend, maar zou van plan zijn terug te komen op zijn verhaal niets te weten of te hebben gezien.

http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/article/detail/3291497/2012/07/25/Arrestatie-volgt-als-Badr-Hari-zich-niet-meldt-bij-politie.dhtml

Ben benieuwd naar het nieuwe verhaal van Hari.

Kemal
25-07-2012, 21:12
Nou Boys:

Ik heb het 1 en ander verwijderd, allemaal offtopic shit!

Vanaf NU ontopic, voor diegene die dat niet kan, krijgt een ban van een maand :)

raveboy
25-07-2012, 21:14
"De beruchte kickbokser heeft alle aantijgingen eerder ontkend, maar zou van plan zijn terug te komen op zijn verhaal niets te weten of te hebben gezien. "

ligt het aan mij of betekend dit 2 keer hetzelfde?
hij heeft eerder alles ontkend, maar komt nu terug op zijn verhaal dat hij van niets weet.

Mike
25-07-2012, 21:24
Tis idd een gare zin maar als je niet snapt wat er bedoelt wordt ligt het ook een beetje aan jou ;)

Eerder zei Hari niets gezien te hebben en van niets te weten. Het artikel suggereert dat hij nu gaat verklaren iets te weten of gezien te hebben.

weks
25-07-2012, 21:24
nee
hij blijft er blijkbaar bij zelf geen aandeel te hebben gehad maar mogelijk toch meer te weten

appelsap
25-07-2012, 21:42
Hij gaat anderen aanwijzen......? Ik voel een complottheorie opkomen.....

Mike
25-07-2012, 22:01
Zullen we speculeren? :) Hier wat voorzetjes:

Wellicht was hij zo goed met het afwassen/afdrogen met zijn theedoek, dat hij in de weerspiegeling van de blinkende glazen toch heeft kunnen zien wat er gebeurde met het slachtoffer? Maar hij gaat toch niet snitchen? Of was hij al die tijd al een informant? Of is Hari eigenlijk een geheimagent van de Staat die, in het Mokumse nachtleven, de vuile klusjes opknapt voor Hare Majesteit? Dat zou niemand verwachten, oh jee ........

K1power
25-07-2012, 22:21
Zullen we speculeren? :) Hier wat voorzetjes:

Wellicht was hij zo goed met het afwassen/afdrogen met zijn theedoek, dat hij in de weerspiegeling van de blinkende glazen toch heeft kunnen zien wat er gebeurde met het slachtoffer? Maar hij gaat toch niet snitchen? Of was hij al die tijd al een informant? Of is Hari eigenlijk een geheimagent van de Staat die, in het Mokumse nachtleven, de vuile klusjes opknapt voor Hare Majesteit? Dat zou niemand verwachten, oh jee ........

Ik zie het al helemaal voor me...

http://i50.tinypic.com/5b1qq.png

Mike
25-07-2012, 22:31
Ik leef mijn leven zoals ik dat wil- Badr Hari
http://youtu.be/o67lnxoFvqU

Goudentip voor de ondernemers; 'Free Badr' t-shirts. Je verkoopt er binnen twee weken 30.000 in Amsterdam.

http://thatwasmykil.files.wordpress.com/2011/03/vg67654_shut_up_and_take_my_money-n1294512916668.jpg

rollermanskunk
25-07-2012, 23:05
Bestaat er ook zoiets als goede timing voor zoiets? Belachelijk opmerking of mis ik sarcasme ergens?

Ik snap echt niemand hier die zich druk maakt over de carriere van een crimineel. Uhm nou niet over deze zin heen lezen....hij moet wel nog veroordeeld worden maar hij heeft alle schijn tegen zich.

Een crimineel hoort gestraft te worden en niet in de sport thuis! Wat mij betreft hoeft hij daar ook echt niet meer terug te komen.

@al die off topic sufferds. Ga lekker over Dutroux in het off-topic praten [als je die behoefte echt hebt] wat een kansloze gesprekken zijn dat zeg.

@mods; waarom wordt die meuk niet verwijdert en zou er niet harder worden opgetreden tegen off topic gaan....?


Als die schuldig is heb je compleet gelijk. Het valt niet meer goed te praten denk ik. Er zijn nu teveel incidenten geweest die het imago van onze sport hebben beschadigd. Kijk ik het vanuit zijn perspectief dan is het voor hem een "worst case scenario" met een uiterst slechte timing maar dat heeft die zelf veroorzaakt. Voor de slachtoffers van "Badr's geweldsexplosies" (nogmaals indien schuldig) is het helemaal een vervelende zaak nu het zo in media wordt gehyped. Badr lijkt nu te worden afgebrand door de media en de bashers maar hij zit niet met een gebroken poot, kaak en tanden uit z'n mond op de bank. Dat zijn toch echt zijn slachtoffers.

Geen medelijden met Badr maar wel met zijn slachtoffers.

Italian*Berlusconi*
25-07-2012, 23:19
http://frontpage.fok.nl/nieuws/554475/1/1/100/badr-hari-aangehouden.html


Badr Hari aangehouden

Badr Hari heeft zich woensdagavond bij de politie gemeld en is aangehouden. Hij wordt donderdag verhoord. Dat meldt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie in Amsterdam.

De beruchte voormalig K1-wereldkampioen zal in beperkingen terechtkomen, wat betekent dat hij behalve met zijn advocaat met niemand contact mag hebben. De kickbokser wordt verdacht van twee mishandelingen in Amsterdam.

BJJCORE
25-07-2012, 23:38
http://frontpage.fok.nl/nieuws/554475/1/1/100/badr-hari-aangehouden.html

Ik zeg: "Onschuldig" ..... echt belachelijk dat ze hem nu al vastzetten. Hij kan toch ook morgen komen en dan de vragen beantwoorden. Kan hij tenminste nog een nachtje bij Estelle slapen. Ik vind dit echt discriminatie ... is er een video ofzo waar te zien is dat hij het heeft gedaan? .... zo niet vrij laten en morgen terug laten komen voor een gesprek. Misschien kan hij wel zeggen wie het gedaan heeft maar is zelf ook bang slachtoffer te worden, want degene die het wel gedaan hebben zaten wel bij hem in de VIP-box.
Als bekende nederlander (Want zo mogen we onzen knuffel kickboxer nu wel noemen) blijf je zo ver mogelijk uit de buurt ,maar puur omdat hij een kleurtje heeft en aan kickboxen doet wordt er net gedaan of hij verdachte is van moord. Zo'n t-shirt maken vind ik niet eens zo'n slecht idee....dan laten we zien dat we achter onze sporters staan die proberen het goede voorbeeld te geven. Misschien zit Ruud Gullit er wel achter en was hij jaloers dat hij de hand van Badr door Estelle haar haar zag gaan en sloeg toen wild om zich heen. Wie zal het zeggen? Moet Ruud morgen komen voor een gesprek.....nee.... ik bedoel maar .... Ruud zal wel een vriendje hebben ergens bij de politie ofzo en op die manier Badr in een kwaad daglicht proberen te zetten.






















:rolleyes:

blackadder
26-07-2012, 00:05
ik heb het toch ook niet over knockouts....maar zijn bijzonder goede dekking en slimme manier van vechten maakten hem bijna onverslaanbaar.... en dat kon badr niet handelen.
Ah zo. Verkeerd begrepen dan.

rollermanskunk
26-07-2012, 00:05
Ik zeg: "Onschuldig" ..... echt belachelijk dat ze hem nu al vastzetten. Hij kan toch ook morgen komen en dan de vragen beantwoorden. Kan hij tenminste nog een nachtje bij Estelle slapen. Ik vind dit echt discriminatie ... is er een video ofzo waar te zien is dat hij het heeft gedaan? .... zo niet vrij laten en morgen terug laten komen voor een gesprek. Misschien kan hij wel zeggen wie het gedaan heeft maar is zelf ook bang slachtoffer te worden, want degene die het wel gedaan hebben zaten wel bij hem in de VIP-box.
Als bekende nederlander (Want zo mogen we onzen knuffel kickboxer nu wel noemen) blijf je zo ver mogelijk uit de buurt ,maar puur omdat hij een kleurtje heeft en aan kickboxen doet wordt er net gedaan of hij verdachte is van moord. Zo'n t-shirt maken vind ik niet eens zo'n slecht idee....dan laten we zien dat we achter onze sporters staan die proberen het goede voorbeeld te geven. Misschien zit Ruud Gullit er wel achter en was hij jaloers dat hij de hand van Badr door Estelle haar haar zag gaan en sloeg toen wild om zich heen. Wie zal het zeggen? Moet Ruud morgen komen voor een gesprek.....nee.... ik bedoel maar .... Ruud zal wel een vriendje hebben ergens bij de politie ofzo en op die manier Badr in een kwaad daglicht proberen te zetten.






















:rolleyes:

http://www.voetbalnieuws.nl/wp-content/uploads/2011/05/Ruud-Gullit-2.jpg

raveboy
26-07-2012, 00:49
Ik leef mijn leven zoals ik dat wil- Badr Hari
http://youtu.be/o67lnxoFvqU

Goudentip voor de ondernemers; 'Free Badr' t-shirts. Je verkoopt er binnen twee weken 30.000 in Amsterdam.

http://thatwasmykil.files.wordpress.com/2011/03/vg67654_shut_up_and_take_my_money-n1294512916668.jpg

Ik heb mijn Badr barbie net op tijd binnen, wordt nog geld waard zo met deze ellende.

http://i1065.photobucket.com/albums/u383/raveboy79/2012-07-26004130.jpg

MuayThaiGuy
26-07-2012, 06:20
Tsja, het zier er slecht uit voor Badr.
Vrijwillig aangeven op woensdag, eenzame opsluiting voor de nacht en verhoor op donderdag.
Als je geen verdachte bent maar enkel getuige is er toch iets meer aan de hand, dus ik vrees het ergste voor Badr.
Het enige aparte is dat er een jaar naar dato wel aangifte wordt gedaan door de club eigenaar, en het lijkt haast wel op wat extra reclame voor die tent.
Vindt het een beetje vreemd dat je een jaar na dato aangifte gaat doen, terwijl er bewijstechnisch weinig bewijs is behalve verklaringen van getuigen.
Die voortanden kunnen ook op een andere manier uit die knakker z'n mik gekomen zijn.
Vindt het dus een beetje apart dat je nu nog een melding doet van mishandeling, ik verwacht hier verder ook weinig van.
Het enige wat ik verwacht is dat dit enkel wordt gebruikt om Badr neer te zetten als een vechtmachine die in en buiten de ring zijn tegenstanders sloopt.
De documentaire die over hem gemaakt is pleit ook niet echt in zijn voordeel, helaas.

ArjanV
26-07-2012, 07:34
Ik begrijp die clubeigenaar wel...waarom zou je aangifte doen tegen Bar Hari wanneer je geen vertrouwen hebt in politie en justitie? Als je dan en "deal" kunt maken met Hari dat hij wegblijft uit jouw club wanneer jij geen aangifte doet....ben jij er in ieder geval vanaf! Egoistisch gedacht misschien maar goed... Wanneer meneer Hari zich vervolgens blijft misdragen,uiteindelijk zelfs een vriend van je tot moes slaat tijdens Sensation,en je beseft dat wanneer jij aangifte zou hebben gedaan dit misschien voorkomen was geworden kan ik best begrijpen dat je alsnog aangifte gaat doen...misschien slaat hij de volgende keer wel iemand dood...zit je toch met een schuldgevoel...
Komt nog eens bij dat er grote kans is dat justitie op hem heeft ingepraat alsnog aangifte te doen om zo een nog sterkere zaak te hebben tegen Hari.

rollermanskunk
26-07-2012, 11:51
Die clubeigenaar schijnt ook aanwezig te zijn geweest bij Sensation en die Koen Everink schijnt ook een goede vriend van hem te zijn dus dan is het wel begrijpelijk dat die dan alsnog aangifte doet lijkt mij. Die is zich waarschijnlijk weer de pleuris geschrokken.

Garcia
26-07-2012, 13:03
Ik ben toch wel benieuwd naar het verhaal van Badr. Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of er beelden van zijn. Heel de Arena hangt vol met camera's dus je zou denken dat er toch wel beelden van gemaakt moeten zijn.

ArjanV
26-07-2012, 13:16
Daar waar het gebeurd is hangen geen camara's blijkbaar....wel wanneer je de PD verlaat...

Illest
26-07-2012, 13:19
Daar waar het gebeurd is hangen geen camara's blijkbaar....wel wanneer je de PD verlaat...

Kom jij weleens in de Arena dan...:lol:

Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal. Het zou hem sieren wanneer hij gewoon als een grote jongen alles opbiecht i.p.v. de vermoorde onschuld te spelen.

Maar dat zal wel niet gebeuren

Garcia
26-07-2012, 13:26
Daar waar het gebeurd is hangen geen camara's blijkbaar....wel wanneer je de PD verlaat...

Ah kijk, dat wist ik niet.

BJJCORE
26-07-2012, 13:34
Kom jij weleens in de Arena dan...:lol:

Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal. Het zou hem sieren wanneer hij gewoon als een grote jongen alles opbiecht i.p.v. de vermoorde onschuld te spelen.

Maar dat zal wel niet gebeuren

Wat lul je nu stom joh.... Badr aan de schandpaal nagelen :mad:. Hij heeft het niet gedaan jonguuuh snap dat dan .... het is ons woord tegen ons eigen verstand ... Al heeft hij het gedaan dan heeft hij het niet gedaan.
Ruud zat er achter let maar op...nu lachen jullie er nog om maar let maar op ik ken Ruud en ik ken Badr ...hoe Ruud vroeger tijdens het EK en bij Milan die ballen er inkopte gaf hij ook nu een zooi kopstoten tijdens Sensation. Waar was Ruud rond die tijd.... daar hoor je niks over he.... niemand weet waar Ruud namelijk was ten tijde van dit fiasco. Maar ik snap Ruud wel hoor maar aan de andere kant moet je ook je meerdere erkennen in Badr.... het is nu eenmaal een chickmagnet en Ruud is passe. Estelle zal ook wel gaan getuigen en zeggen dat het Ruud zelf was. Wel toevallig dat Ruud net op vakantie is als de politie Badr Hari optrommelt. Ik bedoel maar. Ben ik dan de enige die het helder ziet















:rolleyes:

blackadder
26-07-2012, 13:38
lol

Pahlavan
26-07-2012, 16:21
http://www.nu.nl/achterklap/2867764/estelle-gullit-mogelijk-getuige-in-zaak-badr-hari.html

kooivechter
26-07-2012, 21:17
Kom jij weleens in de Arena dan...:lol:

Ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal. Het zou hem sieren wanneer hij gewoon als een grote jongen alles opbiecht i.p.v. de vermoorde onschuld te spelen.

Maar dat zal wel niet gebeuren

X2
Wat een idioot om te denken dat hij iedereen kan molesteren. Kan ook nog een verhaal hier op mixfight herinneren, dat hij een portier zwaar gewond heeft achter gelaten. Waar de moeder van de portier poste op mixfight. Dat die zaak nooit is voor gekomen, onbegrijpelijk. Deze man is altijd bezig om zijn eigen hachje te redden, zonder ook maar een moment bezig te zijn wat hij de slachtoffers heeft aan gedaan. Daarom leert dit type mens er ook nooit van en blijft hij levens gevaarlijk

tnk2k
26-07-2012, 21:42
Vertel eens? Wie is de moeder dan hier op mf?

tnk2k
26-07-2012, 21:51
Amsterdam-Noir. Badr Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en brengt sindsdien een vermogen op bij John van den Heuvel in de pulp-media en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het Kijkcijfer-politiebureau meldde.
Het SBS-OM meldt vandaag dat zij vraagt om 14 dagen verlenging van voorarrest voor de kickbokser Badr Hari.
Media-pulp moordenaar John van den Heuvel neemt het aansturen van de media-hetze (http://demaffiajournalist.blogspot.nl/2012/07/analyse-van-een-artikel-van-john-van.html)tegen Badr Hari voor zijn rekening, één en ander in samenwerking met justitie en de Kijkcijfer-politie Amsterdam.
En dat wisten wij van onze politie-bron al dagen geleden. Wij publiceerde als eerste en enige (http://stevenbrownsblog.wordpress.com/2012/07/25/politiebron-volksnieuws-uit-amsterdam-noir-badr-hari-gaat-minimaal-14-dagen-de-cel-in/) dat Badr Hari om te beginnen twee weken alle beperkingen zou krijgen en daarna drie maanden, voordat het SBS-OM dat officieel naar buiten heeft gebracht.
Dit terwijl de politie scribent John van den Heuvel in dit verband keihard loog (http://www.telegraaf.nl/binnenland/12621467/__Recherche_wil_tekst_en_uitleg_Badr_Hari__.html)d oor te stellen dat de Kijkcijfer-politie zodra Badr Hari gehoord te hebben op het bureau dan pas zou besluiten of hij in voorarrest zou gaan. Dat was het gebruikelijke ‘valse voorstelling van zaken lokkertje’ van de Kijkcijfer-politie met hun riool journalist John van den Heuvel om Badr Hari binnen in de cel te krijgen en tot praten te bewegen.
Wel opmerkelijk dat Badr Hari zijn advocaten in die oude truc zijn getrapt.
Bard Hari wordt verdacht van twee mishandelingen en is woensdagavond aangehouden toen hij zich op het politiebureau meldde.
Een beroeps-leugenaar-woordvoerder van het SBS-Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam zei donderdag dat veel mensen die begin juli bij de mishandeling tijdens het dancefeest Sensation aanwezig waren, zullen worden gehoord. Estelle was daar met kickbokser Hari. Daar hadden ze z.g. tot nu toe nog geen tijd voor gehad (kuch).
Hari wordt donderdag verhoord door de politie. Vrijdag wordt hij voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Badr Hari zit minimaal de hele zomer vast.
Het Openbaar Ministerie zal dan vragen om zijn voorarrest met twee weken te verlengen en daar komt het weer: na die twee weken zal zijn voorarrest nog eens met drie maanden worden verlengt, aldus onze politie-bron in deze. Badr Hari blijft minimaal vast zitten tot dat het Winter media pulp Tv seizoen weer begint.

http://stevenbrownsblog.wordpress.com/2012/07/26/politiebron-volksnieuws-uit-amsterdam-zaak-badr-hari-krijgt-gelijk/

Asura
26-07-2012, 22:14
Steve Brown, drugsdealer & journalist

rafi
27-07-2012, 00:15
ik hoorde net iemand zeggen dat john van de heuvel half marokaans is. zou dat waar zijn

cholitzu
27-07-2012, 00:45
http://www.revu.nl/files/2012/02/Cover.jpg

rafi
27-07-2012, 02:34
http://www.revu.nl/files/2012/02/Cover.jpgwow niet verwacht dat het echt zo zou zijn. wat een bastaard

blackadder
27-07-2012, 02:46
wow niet verwacht dat het echt zo zou zijn. wat een bastaard
Omdat ie niet automatisch aan Badrs ballen hangt vanwege hun etnische verwantschap?

rafi
27-07-2012, 04:54
Omdat ie niet automatisch aan Badrs ballen hangt vanwege hun etnische verwantschap?nee dat hij half marokaans is dombo.

blackadder
27-07-2012, 05:11
nee dat hij half marokaans is dombo.
Hij is een bastaard omdat hij half marokaans is?

Tykill
27-07-2012, 08:04
nee dat hij half marokaans is dombo.

Ik volg je ook niet.

Illest
27-07-2012, 09:11
Omdat ie niet automatisch aan Badrs ballen hangt vanwege hun etnische verwantschap?

Dit is trouwens bijzonder storend om te zien.

Een Marokkaan kan bijna nooit kritisch zijn op een andere Marokkaan....'hij is 1 van ons, hij is goed, klaar!'

Triest om te zien hoe Badr gesteund wordt ondanks alles wat hij flikt, ik kan er niet bij

bijna eng!

sorry dat ik offtopic ben gegaan, maar dit is mijn beleving ook echt een probleem met dat hele Badr gedoe...hier een crimineel maar de koning gooit een rode loper voor hem uit....dat contrast is schrijnend

bij mij op het werk of in de omgeving waar ik woon moet je geen fout woord over Badr zeggen, anders krijg je de poppen aan het dansen...hij slaat mensen half dood gvd....hoe kan je dat verdedigen?:fp:

echt verkankering vd maatschappij dit

tnk2k
27-07-2012, 09:36
Steve Brown, drugsdealer & journalist

Maar hij heeft wel politiebronnen.

ArjanV
27-07-2012, 10:10
Maar een politiebron bepaalt niet of Hari die 3 maanden verlenging krijgt....

tnk2k
27-07-2012, 10:13
Maar een politiebron bepaalt niet of Hari die 3 maanden verlenging krijgt....

Nee duhh. Dat doet de rechter-commissaris.

Peacey
27-07-2012, 10:28
Voor 2 zware mishandelingen krijgt de doorsnee burger echt wel 90 dagen voorlopige hechtenis.

ArjanV
27-07-2012, 10:58
Nee duhh. Dat doet de rechter-commissaris.

Juist ja maar er wordt de suggestie gewekt dat Steve Brown serieus genomen kan worden omdat hij politiebronnen kent. In dat stuk geeft Brown aan dat Hari zeker verlenging krijgt.... maar ook een eventuele politiebron kan zoiets niet weten....dat wilde ik maar aangeven met mijn eerdere post

rafi
27-07-2012, 11:40
Dit is trouwens bijzonder storend om te zien.

Een Marokkaan kan bijna nooit kritisch zijn op een andere Marokkaan....'hij is 1 van ons, hij is goed, klaar!'

Triest om te zien hoe Badr gesteund wordt ondanks alles wat hij flikt, ik kan er niet bij

bijna eng!

sorry dat ik offtopic ben gegaan, maar dit is mijn beleving ook echt een probleem met dat hele Badr gedoe...hier een crimineel maar de koning gooit een rode loper voor hem uit....dat contrast is schrijnend

bij mij op het werk of in de omgeving waar ik woon moet je geen fout woord over Badr zeggen, anders krijg je de poppen aan het dansen...hij slaat mensen half dood gvd....hoe kan je dat verdedigen?:fp:

echt verkankering vd maatschappij dit

john van de heuvel is het denk ik dar met jou niet over eens.

rafi
27-07-2012, 12:05
Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.

Illest
27-07-2012, 12:13
Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.

Wat een crap zeg, omdat het een miljonair is, zou zijn leven meer waard zijn? En omdat het een portier was, moeten we niet lullen want dat zijn toch allemaal klootzakken...die heeft het gewoon verdiend...toch?

Ook bij jou proef ik dat ' ik-verdedig-badr-no-matter-what' gedrag..

Echt te triest voor woorden...het draagvlak wat er bij gasten zoals is voor zijn gedrag, maakt het allemaal nog erger..

heel apart dit

Turboknecht
27-07-2012, 12:28
Sensationeel topic dit. Mensen tonen hun ware aard, je lacht je rot als je het leest. Echt, hoe krom kan je visie op de wereld zijn?

Peter0711
27-07-2012, 12:33
Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.

Your really fucked up dude!!


Ben het met Illest eens. Als je Badr nu verdedigd terwijl je er even vanuit gaat dat alle beschuldigingen waar zijn,zegt dat niks over Badr,maar wel over het gedrag en de manier van denken van de persoon die Badr verdedigd. Diep triests dat er mensen zijn die het weg proberen te schuiven onder het motto "is normaal / hij had het gewoon verdiend.

We proberen met ze allen de sport in een goed daglicht te zetten en zo een iemand als Badr krijgt het in zijn 1tje voor elkaar om de hele sport weer een paar stappen achteruit te zetten. Daar vind ik die paar mooie wedstrijden van de afgelopen jaren gewoon niet tegenop wegen. Zo simpel is dat,geen discussie voor nodig!! Iedereen denkt daar anders over,en dit is simpelweg mijn mening!

Ow en by the way,er zijn wel degelijk marokkaanse jongeren die het niet eens zijn met het gedrag van Badr hoor. Ik spreek er genoeg. Daarom verbazen sommige reakties me hier ook enorm.

Tykill
27-07-2012, 12:43
Dit is wel all over the news. Radio, tv en internet werd er afgelopen weken veel over gepraat.

Hopelijk krijgt Badr een beste straf. ervan uitgaande dat hij schuldig is. Dit zeg ik als fan van zijn kickboks kwaliteiten.
En als hij dus schuldig is heb ik ook geen behoefte meer om hem terug te zien in de ring.

Asura
27-07-2012, 12:54
Er worden dagelijks mensen mishandeld. Zelfs door de politie, alhoewel daar laatst een video over is verschenen hebben ze het alsnog goed kunnen praten. Maar het gaat nu hier om een miljonair, kennelijk is zijn leven iets meer waard dan die van een normale burger.

Dat is nieuw hoor.

Moet je eens op de youtube video van Badr die natrapt zoeken naar mocro comments: hij is een goede marokkaan!
Comments op youtube van Badr die KO word geslagen: Hij is een slechte marokkaan!

Kan me ze goed herinneren. Ik denk overigens dat behalve mensen die in een boerendorp wonen deze mentaliteit goed kennen.

Asura
27-07-2012, 12:56
Maar hij heeft wel politiebronnen.

Tjah, qua criminelen vind ik dit toch wel het meest irriterende soort. Volgens Peter R.De Vries was hij naast drugsdealer en afperser ook een informant. Dat is wel heel dubbel. Hiervoor deed hij ook nog wat andere dingen terug waar ik het liever niet over heb. Maar je hebt gelijk hij heeft politiebronnen.

Kameleon
27-07-2012, 12:57
Steve Brown, drugsdealer & journalist

Laat dat journalist maar weg.....

rollermanskunk
27-07-2012, 13:39
Your really fucked up dude!!


Ben het met Illest eens. Als je Badr nu verdedigd terwijl je er even vanuit gaat dat alle beschuldigingen waar zijn,zegt dat niks over Badr,maar wel over het gedrag en de manier van denken van de persoon die Badr verdedigd. Diep triests dat er mensen zijn die het weg proberen te schuiven onder het motto "is normaal / hij had het gewoon verdiend.

We proberen met ze allen de sport in een goed daglicht te zetten en zo een iemand als Badr krijgt het in zijn 1tje voor elkaar om de hele sport weer een paar stappen achteruit te zetten. Daar vind ik die paar mooie wedstrijden van de afgelopen jaren gewoon niet tegenop wegen. Zo simpel is dat,geen discussie voor nodig!! Iedereen denkt daar anders over,en dit is simpelweg mijn mening!

Ow en by the way,er zijn wel degelijk marokkaanse jongeren die het niet eens zijn met het gedrag van Badr hoor. Ik spreek er genoeg. Daarom verbazen sommige reakties me hier ook enorm.

Amen en Allah hakbar

Tykill
27-07-2012, 13:43
Moet je eens op de youtube video van Badr die natrapt zoeken naar mocro comments: hij is een goede marokkaan!

Ja die reacties van andere Marokkanen en Nederlanders zijn zo tergend... ik copy paste er even snel 3 uit een filmpje waar hij Hesdy na schopt.


- badr hari he didn't care about winning or loosing, he just wanted to kick some ass !!!! because is a Moroccan <3 and The Moroccans Is always "7ariiiin"

- man die hesdy egt een dombo dat het is badr hari doet niet eens moeite jonge

- badr hari is ,,top,, jonge,jullie kaaskoppen zijn jerlues,als eerste belangrijk is dat hij isMUSLIM dat is probleem voor alle kjafir.

RedDawn
27-07-2012, 13:45
Steve Brown, drugsdealer & journalist

2H2H promotor Marc de Weerd komt toch ook in zijn boek voor?

Asura
27-07-2012, 14:48
2H2H promotor Marc de Weerd komt toch ook in zijn boek voor?

Dat heb ik niet gehoord man, maar 2H2H zat ook wat gespuis in dus zou best kunnen. Niks meer van die zaak gehoord overigens. Dat Steve Brown zelf de afgelopen jaren nog handwerk heeft gericht is wel zeker(onofficieel)

tnk2k
27-07-2012, 16:12
De politie heeft afgelopen maandag een tweede verdachte aangehouden in de zaak rond Badr Hari. Justitie verdenkt deze 34-jarige Eindhovenaar ook van betrokkenheid bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.
Hij werd gearresteerd op vliegveld Eindhoven, aldus het Openbaar Ministerie in Amsterdam vrijdag. De rechter-commissaris heeft de man inmiddels voor 14 dagen in bewaring gesteld.

Ook kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vandaag bepaald bij Hari's voorgeleiding. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Everink raakte zwaargewond. Eerder vandaag werd bekend dat Estelle Cruijff is opgeroepen als getuige in de zaak.

Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

MuayThaiGuy
27-07-2012, 16:19
Wat een crap zeg, omdat het een miljonair is, zou zijn leven meer waard zijn? En omdat het een portier was, moeten we niet lullen want dat zijn toch allemaal klootzakken...die heeft het gewoon verdiend...toch?

Ook bij jou proef ik dat ' ik-verdedig-badr-no-matter-what' gedrag..

Echt te triest voor woorden...het draagvlak wat er bij gasten zoals is voor zijn gedrag, maakt het allemaal nog erger..

heel apart dit

Euhm er wordt wel een punt gemaakt.
Nog niet zo lang geleden ( ik spreek over enkele weken terug ) was er een krantenartikel dat patiënten met kanker die goed in de slappe was zaten een iets duurdere behandeling kregen dan iemand die in de vuile was zit.
Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen.
Patrick Kluivert, Marco Bakker hebben beide een zwaar auto ongeluk achter hun naam staan. Kluivert reed veels te hard en maakte een dodelijk slachtoffer, maar kreeg een taakstraf.
Marco Bakker zijn cruise control deed een beetje "raar" en mocht ook een taakstraf doen.
Komt nog bij dat Bakker ook nog eens alcohol genuttigd had.
Dan hang ik maar aan Badr's ballen het rechtssysteem is zo krom als een hoer.
Het verhaal wat Koen Everink ophangt geloof ik ook niet, er moet haast wel een provocatie aan vooraf gegaan zijn.

e-type
27-07-2012, 16:31
Euhm er wordt wel een punt gemaakt.
Nog niet zo lang geleden ( ik spreek over enkele weken terug ) was er een krantenartikel dat patiënten met kanker die goed in de slappe was zaten een iets duurdere behandeling kregen dan iemand die in de vuile was zit.



volgens mij lag dat iets anders dan hoe jij het schetst...namelijk dat hoger opgeleiden eerder naar de huisarts gingen en vaker om een behandeling vroegen dan lager opgeleiden en daardoor een betere behandeling krijgen.
De hoger opgeleiden laten zich waarschijnlijk niet zo snel intimideren door de mening van de arts dan lager opgeleiden. Is dit misschien het bericht waar jij op doelt (zie vooral laatste alinea)?

http://www.nu.nl/algemeen/2839628/hoogopgeleide-krijgt-betere-behandeling-bij-kanker.html

rollermanskunk
27-07-2012, 16:51
De aanklacht tegen Badr is niet misselijk..

Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.












De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat

The Company
27-07-2012, 16:51
Lijkt erop dat Badr Hari niet opnieuw met zijn wangedrag wegkomt. Het moest er een keer van komen.

ArjanV
27-07-2012, 16:55
Euhm er wordt wel een punt gemaakt.
Nog niet zo lang geleden ( ik spreek over enkele weken terug ) was er een krantenartikel dat patiënten met kanker die goed in de slappe was zaten een iets duurdere behandeling kregen dan iemand die in de vuile was zit.
Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen.
Patrick Kluivert, Marco Bakker hebben beide een zwaar auto ongeluk achter hun naam staan. Kluivert reed veels te hard en maakte een dodelijk slachtoffer, maar kreeg een taakstraf.
Marco Bakker zijn cruise control deed een beetje "raar" en mocht ook een taakstraf doen.
Komt nog bij dat Bakker ook nog eens alcohol genuttigd had.
Dan hang ik maar aan Badr's ballen het rechtssysteem is zo krom als een hoer.
Het verhaal wat Koen Everink ophangt geloof ik ook niet, er moet haast wel een provocatie aan vooraf gegaan zijn.

Wat een onzin weer! Het zal justitie weinig tot niets uitmaken of het hier om eenbekende Nederlander gaat of niet,overgens schijnt Badr Hari nu ineens bekende Nederlander te zijn omdat hij die Estelle aan de haak heeft geslagen maar hij was natuurlijk al lang bekende Nederlander en zeer zeker voor justitie! Die strafzaken van Kluivert en Bakker zijn volgens mij al 10/15 jaar geleden dus dat is zoiezo niet vergelijkbaar en natuurlijk om meer redenen dan dat!

Verder blijf ik me verbazen over het grote aantal Badr Hari nutthuggers die alles maar goed proberen te praten,direct of indirect,en het frapante van de hele zaak is dat het niet bepaald ondenkbaar is dat Badr Hari veel,of alleen maar,van dat soort figuren om zich heen heeft en dus niet snel in zal zien dat zijn gedrag niet kan en aangepast zou moeten worden want zijn omgeving praat immers toch alles goed!

En wat een provocatie betreft....al zou dat al zo zijn...dan nog ga je als vechtsporter daar niet op in! Iedere vechtsporter zal wel eens uitgedaagd zijn in het uitgaansleven,dat is echt niet alleen voorbehouden aan Badr Hari,maar een Bonjasky,Hoost of Aerts zijn een stukje slimmer.... Ik heb het zelf vroeger eens gezien in Eindhoven toen Peter Aerts in een discotheek werd uitgedaagd,zal zeker 15 jaar geleden zijn,hij drinkt zijn drankje op,zet zijn glas neer en vertrekt....dat zijn echte kampioenen!

MJOKKIE
27-07-2012, 16:59
Ernesto is er ook erg blij mee

http://www.shownieuws.tv/archief/late-editie-van-26-juli-2012/

rollermanskunk
27-07-2012, 17:14
Voor doodslag in vereniging zijn in vergelijkbare zaken daders tot 2 jaar gevangenisstraf veroordeeld.

ArjanV
27-07-2012, 17:19
doodslag of poging tot doodslag?

Overgens zit er nu ook een 34 jarige Eindhovenaar voor deze zaak vast...

MuayThaiGuy
27-07-2012, 17:44
Wat een onzin weer! Het zal justitie weinig tot niets uitmaken of het hier om eenbekende Nederlander gaat of niet,overgens schijnt Badr Hari nu ineens bekende Nederlander te zijn omdat hij die Estelle aan de haak heeft geslagen maar hij was natuurlijk al lang bekende Nederlander en zeer zeker voor justitie! Die strafzaken van Kluivert en Bakker zijn volgens mij al 10/15 jaar geleden dus dat is zoiezo niet vergelijkbaar en natuurlijk om meer redenen dan dat!

Verder blijf ik me verbazen over het grote aantal Badr Hari nutthuggers die alles maar goed proberen te praten,direct of indirect,en het frapante van de hele zaak is dat het niet bepaald ondenkbaar is dat Badr Hari veel,of alleen maar,van dat soort figuren om zich heen heeft en dus niet snel in zal zien dat zijn gedrag niet kan en aangepast zou moeten worden want zijn omgeving praat immers toch alles goed!

En wat een provocatie betreft....al zou dat al zo zijn...dan nog ga je als vechtsporter daar niet op in! Iedere vechtsporter zal wel eens uitgedaagd zijn in het uitgaansleven,dat is echt niet alleen voorbehouden aan Badr Hari,maar een Bonjasky,Hoost of Aerts zijn een stukje slimmer.... Ik heb het zelf vroeger eens gezien in Eindhoven toen Peter Aerts in een discotheek werd uitgedaagd,zal zeker 15 jaar geleden zijn,hij drinkt zijn drankje op,zet zijn glas neer en vertrekt....dat zijn echte kampioenen!

Onzin?
Dat wat jij typt is lekker.
Zoals ik al zei ik ben geen nutthugger zoals jij het benoemd.
Vindt het een beetje kort door de bocht dat jij het zo opvat, maar goed jouw denkwijze ga ik niet veranderen ik kan ook zeggen dat jij het holmaatje bent van Koen door te zeggen dat jij het voor hem opneemt.
Jouw beredenering slaat nergens op met waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Ik heb ook foute maatjes gehad, maar liet ik mij in er mee?
Waar twee vechten hebben twee schuld, ik zeg ook nergens dat ik het goedkeur dat jij het zo leest prima.
Punt waar het om gaat is dat het OM een punt kan maken naar de mede bontkraagjes omdat er wordt opgekeken door mede landgenoten naar Badr.
Diezelfde bontkraagjes lopen her en der onrust te zaaien.
Vechtsporter of niet het ligt aan de aard van de opmerking en er zijn zat redenen te bedenken waarin je opkomt voor jezelf. Of dat is door op iemands been de polka te doen keur ik wel af. Iedereen is te provoceren tot een reactie.

Facade
27-07-2012, 19:38
Wanneer blijkt dat mensen geen aangifte doen omdat ze geen vertrouwen erin hebben dat justitie de zaak oppakt, lijkt me dat een slechte zaak. Wanneer mensen uiteindelijk toch deze stap zetten, lijkt het me verstandig een signaal af te geven door de verdachte er niet met een waarschuwing af te laten komen.

Het is in feite meer dan alleen het incident. Het kan niet zo wezen dat een kickbokser mensen meer angst inboezemt dan het politieapparaat. Ik denk dat ze ook daarom zo hoog eisen. Dit is natuurlijk een goede gelegenheid om te laten zien dat we dit wel bestraffen in Nederland. Tenminste ik kan me voorstellen dat die gedachtegang meespeelt. Ik vraag me af of ze het wel hard kunnen maken, maar dat terzijde.

'Waar twee vechten hebben twee schuld' vind ik een dooddoener en je presenteert het ten onrechte als verzachtende omstandigheid. We wonen in een beschaafd land en je moet gewoon je poten thuis houden ongeacht wat iemand zegt. Simpel zat.

Peacey
27-07-2012, 19:48
Mocht Badr echt zwaar schuldig worden bevonden aan de mishandelingen waarvan hij word verdacht dan lijkt mij een onderzoek in het Pieter Baan centrum op zijn plaats.
Met enkel een celstraf lijkt het mij wachten tot de bom weer een keer barst, en dat zeg ik als groot Badr Hari fan.
Er zullen ongetwijfeld 2 kanten van het verhaal zijn, niemand verdiend het om zo zwaar toegetakeld te worden, ondanks wat hij/zij heeft gezegt of gedaan.

MuayThaiGuy
27-07-2012, 19:53
Ik zeg ook niet dat het verdient is, ik zeg alleen maar dat ik mij het niet voor kan stellen dat er zomaar vanuit het niets dit is gebeurd.

Peacey
27-07-2012, 20:01
Ik zeg ook niet dat het verdient is, ik zeg alleen maar dat ik mij het niet voor kan stellen dat er zomaar vanuit het niets dit is gebeurd.

Enkel als die Koen Badr zijn moeder of nichtje wat heeft aangedaan kan ik het begrijpen iemand zoiets aan te doen.

MuayThaiGuy
27-07-2012, 20:47
Enkel als die Koen Badr zijn moeder of nichtje wat heeft aangedaan kan ik het begrijpen iemand zoiets aan te doen.

Beetje naiëf om Badr al te betichtten van het hele gebeuren.
Er is nog iemand opgepakt, er is nog helemaal niet duidelijk of Badr heeft gezorgd voor die breuk in het been.
We zullen geduld moeten hebben om te zien hoe en wat Badr heeft gedaan, tot die tijd kunnen we allemaal lekker speculeren en van het ergste uitgaan. Maar op dit moment is het nog niet duidelijk welke rol Badr hierin had!

boudstyle
27-07-2012, 21:23
Beetje naiëf om Badr al te betichtten van het hele gebeuren.
Er is nog iemand opgepakt, er is nog helemaal niet duidelijk of Badr heeft gezorgd voor die breuk in het been.
We zullen geduld moeten hebben om te zien hoe en wat Badr heeft gedaan, tot die tijd kunnen we allemaal lekker speculeren en van het ergste uitgaan. Maar op dit moment is het nog niet duidelijk welke rol Badr hierin had!

Je hebt gelijk, persoonlijk denk ik dat ze zijn voorarrest met twee weken hebben verlengd omdat hij een gezellige man in omgang is en ze dat wel konden gebruiken daar.

Nosferatu187
27-07-2012, 21:36
Je hebt gelijk, persoonlijk denk ik dat ze zijn voorarrest met twee weken hebben verlengd omdat hij een gezellige man in omgang is en ze dat wel konden gebruiken daar.

lol

blackadder
28-07-2012, 03:52
Je hebt gelijk, persoonlijk denk ik dat ze zijn voorarrest met twee weken hebben verlengd omdat hij een gezellige man in omgang is en ze dat wel konden gebruiken daar.
T'is een lieve, warme jonguh zoals zijn imago agent zegt.

appelsap
28-07-2012, 04:23
Euhm er wordt wel een punt gemaakt.

Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen.
Patrick Kluivert, Marco Bakker hebben beide een zwaar auto ongeluk achter hun naam staan. Kluivert reed veels te hard en maakte een dodelijk slachtoffer, maar kreeg een taakstraf.
Marco Bakker zijn cruise control deed een beetje "raar" en mocht ook een taakstraf doen.
Komt nog bij dat Bakker ook nog eens alcohol genuttigd had.
.

Je spreekt jezelf volledig tegen....eerst zeg je dat er een voorbeeld wordt gesteld bij Badr omdat hij een bekende Nederlander is en dan kom je met het verhaal dat Kluivert en Bakker slechts een taakstraf hebben gekregen...Dat waren geen bekende nederlanders?????

MuayThaiGuy
28-07-2012, 07:42
Je spreekt jezelf volledig tegen....eerst zeg je dat er een voorbeeld wordt gesteld bij Badr omdat hij een bekende Nederlander is en dan kom je met het verhaal dat Kluivert en Bakker slechts een taakstraf hebben gekregen...Dat waren geen bekende nederlanders?????

Begrijpend lezen blijkt blijkbaar moeilijk?
Kluivert veroorzaakte een dodelijk ongeluk, kreeg een taakstraf.
Marco Bakker reed met drank op achter het stuur en zijn "cruise control" flipte waardoor hij een zwaar ongeluk veroorzaakte volgens mij ook met dodelijke afloop.
Wat ik eerder al zei, een grote groep marokkanen verpesten het voor de goede, daar Badr een voorbeeld is voor een groot deel van de marokkaanse gemeenschap zal men naar de marokkaanse raddraaiers een punt willen maken.
Snap je het nog?
Het enige verschil is dat Badr mogelijk voor openlijke geweldpleging een zware gevangenisstraf krijgt en als je een bekende voetballer bent en iemand dood rijdt, terwijl je veel en veels te hard rijdt er van af komt met een geldboete en een taakstraf van enkele uurtjes.
Hetzelfde geldt voor Marco Bakker.
Heb ik het er ergens over dat het geen bekende nederlanders zijn?
Ik geef alleen aan hoe krom het rechtssysteem is, nu lijkt het alsof iemand doodrijden minder erg is dan iemand zwaar letsel toe brengen.
En voordat je weer dingen gaat insinueren, ik bedoel dus niet dat Badr, Koen naar het hiernamaals had moeten helpen!

ArjanV
28-07-2012, 08:13
Er is nogal een verschil tussen per ongeluk iemand dood rijden (of denk jij dat Kluivert dat met opzet gedaan heeft?) en bewust iemand in elkaar trappen. Ik heb bijzonder weinig met Kluivert overgens,heb er zelfs wel het nodige tegen....maar hij reed overgens niet veel en veel te hard...hij reed te hard maar niet veel..

appelsap
28-07-2012, 08:27
Begrijpend lezen blijkt blijkbaar moeilijk?
Kluivert veroorzaakte een dodelijk ongeluk, kreeg een taakstraf.
Marco Bakker reed met drank op achter het stuur en zijn "cruise control" flipte waardoor hij een zwaar ongeluk veroorzaakte volgens mij ook met dodelijke afloop.
Wat ik eerder al zei, een grote groep marokkanen verpesten het voor de goede, daar Badr een voorbeeld is voor een groot deel van de marokkaanse gemeenschap zal men naar de marokkaanse raddraaiers een punt willen maken.
Snap je het nog?
Het enige verschil is dat Badr mogelijk voor openlijke geweldpleging een zware gevangenisstraf krijgt en als je een bekende voetballer bent en iemand dood rijdt, terwijl je veel en veels te hard rijdt er van af komt met een geldboete en een taakstraf van enkele uurtjes.
Hetzelfde geldt voor Marco Bakker.
Heb ik het er ergens over dat het geen bekende nederlanders zijn?
Ik geef alleen aan hoe krom het rechtssysteem is, nu lijkt het alsof iemand doodrijden minder erg is dan iemand zwaar letsel toe brengen.


Ik had altijd redelijke cijfers voor tekstverklaren vroeger. Denk dat het daar niet aan ligt.
Je probeerde dus te zeggen dat er een voorbeeld gesteld wordt omdat Badr een Marrokkaan is en dat justitie hem harder aanpakt dan andere bekende mensen (correct me if I'm wrong)?.
Dan moet je dat opschrijven.
Je schreef namelijk "Juist omdat Badr toch een bekende Nederlander is ( of is geworden ) door de afgelopen periode met Estelle, zal justitie een voorbeeld willen stellen".
Dus misschien is een cursusje effectief communiceren een betere optie.

Ik vind je vergelijking in ieder geval volledig mank lopen. Alledrie de gevallen zijn schrijnend, maar juridisch gezien onvergelijkbaar. Je vergelijkt verkeersovertredingen, idd met dodelijke afloop (wat zeker zwaarder gestraft kan worden in NL) met moedwillige zware mishandeling. Als je me een paar gevallen noemt waarbij andere bekende (onbekende is ook goed)mensen 3 keer binnen 2 jaar iemand volledig aftuigen (als dit bewezen wordt) en zwaar lichamelijk letsel toebrengen, maar met een veel lagere straf(eis) zijn weg gekomen, dan heb je een punt. En dan heb ik het nog niet over de verzwarende omstandigheid dat hij een vechtsporter is, en juridisch gezien zijn handen dus als wapens gezien (kunnen) worden.
Voorlopig zwets je m.i. uit je nek.

tnk2k
28-07-2012, 09:26
en de beerput gaat open:

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Dat meldt het Parool vandaag. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd, Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.

ijsbier
28-07-2012, 09:48
wat een ongelovelijke hond

tnk2k
28-07-2012, 09:52
Idd, de broer van z'n vriendin. How low can you go.

Coldcrust
28-07-2012, 10:11
Beetje naiëf om Badr al te betichtten van het hele gebeuren.
Er is nog iemand opgepakt, er is nog helemaal niet duidelijk of Badr heeft gezorgd voor die breuk in het been.
We zullen geduld moeten hebben om te zien hoe en wat Badr heeft gedaan, tot die tijd kunnen we allemaal lekker speculeren en van het ergste uitgaan. Maar op dit moment is het nog niet duidelijk welke rol Badr hierin had!

Misschien wordt ''aangenomen'' dat Badr degene was die het been van Koen heeft gebroken omdat dat is wat Koen zelf verklaard heeft" En volgens mij was Koen dicht genoeg in de buurt om dat te beoordelen!

p dordt
28-07-2012, 10:12
Wat een verschrikkelijke man.Ik hoop echt dat hij een keer de verkeerde tegenkomt.

Pahlavan
28-07-2012, 10:26
wat een ongelovelijke hond

X2

Silat
28-07-2012, 10:50
Z'n hele straf (2 a 3 jaar?) in een dwangbuis zitten. Lekker laten krimpen tot de sprinkhaan die hij vroeger was.
Als ie dan vrij komt is ie een makkie voor alle mensen die hij geslagen heeft.
Hij is gewoon een losgeslagen projectiel, een zwaar gevaar voor onze samenleving.
Karma rekent wel een keer af met hem.

tnk2k
28-07-2012, 11:11
Karma idd, daar geloof ik ook in. Ush

mario the count
28-07-2012, 11:19
Begrijpend lezen blijkt blijkbaar moeilijk?
Kluivert veroorzaakte een dodelijk ongeluk, kreeg een taakstraf.
Marco Bakker reed met drank op achter het stuur en zijn "cruise control" flipte waardoor hij een zwaar ongeluk veroorzaakte volgens mij ook met dodelijke afloop.
Wat ik eerder al zei, een grote groep marokkanen verpesten het voor de goede, daar Badr een voorbeeld is voor een groot deel van de marokkaanse gemeenschap zal men naar de marokkaanse raddraaiers een punt willen maken.
Snap je het nog?
Het enige verschil is dat Badr mogelijk voor openlijke geweldpleging een zware gevangenisstraf krijgt en als je een bekende voetballer bent en iemand dood rijdt, terwijl je veel en veels te hard rijdt er van af komt met een geldboete en een taakstraf van enkele uurtjes.
Hetzelfde geldt voor Marco Bakker.
Heb ik het er ergens over dat het geen bekende nederlanders zijn?
Ik geef alleen aan hoe krom het rechtssysteem is, nu lijkt het alsof iemand doodrijden minder erg is dan iemand zwaar letsel toe brengen.
En voordat je weer dingen gaat insinueren, ik bedoel dus niet dat Badr, Koen naar het hiernamaals had moeten helpen!

als badr de gevangenis in moet wordt het wel voor een zwaarder vergrijp dan openlijke geweldpleging hoor.

mario the count
28-07-2012, 11:21
Onzin?
Dat wat jij typt is lekker.
Zoals ik al zei ik ben geen nutthugger zoals jij het benoemd.
Vindt het een beetje kort door de bocht dat jij het zo opvat, maar goed jouw denkwijze ga ik niet veranderen ik kan ook zeggen dat jij het holmaatje bent van Koen door te zeggen dat jij het voor hem opneemt.
Jouw beredenering slaat nergens op met waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
Ik heb ook foute maatjes gehad, maar liet ik mij in er mee?
Waar twee vechten hebben twee schuld, ik zeg ook nergens dat ik het goedkeur dat jij het zo leest prima.
Punt waar het om gaat is dat het OM een punt kan maken naar de mede bontkraagjes omdat er wordt opgekeken door mede landgenoten naar Badr.
Diezelfde bontkraagjes lopen her en der onrust te zaaien.
Vechtsporter of niet het ligt aan de aard van de opmerking en er zijn zat redenen te bedenken waarin je opkomt voor jezelf. Of dat is door op iemands been de polka te doen keur ik wel af. Iedereen is te provoceren tot een reactie.

Klopt, de 2 man die tegen Koen vochten hebben schuld. Geloof je nou echt dat hij zelf gevochten heeft?

BJJCORE
28-07-2012, 12:11
Klopt, de 2 man die tegen Koen vochten hebben schuld. Geloof je nou echt dat hij zelf gevochten heeft?

Nee ik niet.... hij doet geen vlieg kwaad. Allemaal leugens over hem .... volgens mij heeft hij nog nooit op straat of ergens gevochten. Alleen in de ring is het soms een heethoofd, maar buiten de ring is hij een rolmodel voor elke burger.
Het is puur omdat hij aan kickboksen doet en een paar keer zijn emoties de loop liet in de ring dat hij nu willekeurig wordt verbonden aan elke knokpartij die bij hem in de buurt is.
Misschien zijn zijn vrienden wat labiel dat ze mensen bedreigen, maar als Badr het zelf niet heeft gedaan kan hij ook niet gestraft worden.
Echt zonde dat hij nu onterecht vastzit .... heb best wel medelijden met hem. Je bent je totaal van geen kwaad bewust en dan zetten ze gewoon vast omdat de media de boel een beetje loopt te hypen. Echt een belachelijk rechtssysteem hier in Nederland. Je kan zomaar opgesloten worden als iemand je vals beschuldigd.
Gelukkig doet Badr niet hetzelfde bij degene die hem beschuldigen en vertrouwt hij er op dat de waarheid boven tafel komt. Zo zie je maar wat een voorbeeld Badr eigenlijk is.
Iedereen zit je vals te beschuldigen en hij ondergaat het als een echt vent. Ik denk ook dat hij door heeft dat hoe meer je tegen gaat stribbelen hoe meer aandacht je op je krijgt.
Over paar weken is hij weer vrij en is hij gewoon onschuldig en mag ik er vanuit gaan dat sommige hier wel hun excuses aanbieden door alleen maar te speculeren dat hij het heeft gedaan.

OJ Simpson was ook onschuldig en ik denk dat hij niet op dezelfde manier door het slijk gehaald wil worden.

















:rolleyes:

tnk2k
28-07-2012, 12:40
Nee ik niet.... hij doet geen vlieg kwaad.

Semi sarcatische post was al eerder geplaatst, move on nothing to see.

mario the count
28-07-2012, 13:29
Nee ik niet.... hij doet geen vlieg kwaad. Allemaal leugens over hem .... volgens mij heeft hij nog nooit op straat of ergens gevochten. Alleen in de ring is het soms een heethoofd, maar buiten de ring is hij een rolmodel voor elke burger.
Het is puur omdat hij aan kickboksen doet en een paar keer zijn emoties de loop liet in de ring dat hij nu willekeurig wordt verbonden aan elke knokpartij die bij hem in de buurt is.
Misschien zijn zijn vrienden wat labiel dat ze mensen bedreigen, maar als Badr het zelf niet heeft gedaan kan hij ook niet gestraft worden.
Echt zonde dat hij nu onterecht vastzit .... heb best wel medelijden met hem. Je bent je totaal van geen kwaad bewust en dan zetten ze gewoon vast omdat de media de boel een beetje loopt te hypen. Echt een belachelijk rechtssysteem hier in Nederland. Je kan zomaar opgesloten worden als iemand je vals beschuldigd.
Gelukkig doet Badr niet hetzelfde bij degene die hem beschuldigen en vertrouwt hij er op dat de waarheid boven tafel komt. Zo zie je maar wat een voorbeeld Badr eigenlijk is.
Iedereen zit je vals te beschuldigen en hij ondergaat het als een echt vent. Ik denk ook dat hij door heeft dat hoe meer je tegen gaat stribbelen hoe meer aandacht je op je krijgt.
Over paar weken is hij weer vrij en is hij gewoon onschuldig en mag ik er vanuit gaan dat sommige hier wel hun excuses aanbieden door alleen maar te speculeren dat hij het heeft gedaan.

OJ Simpson was ook onschuldig en ik denk dat hij niet op dezelfde manier door het slijk gehaald wil worden.

















:rolleyes:
Ik heb het over koen, lampje.

Guillermo
28-07-2012, 13:44
Ik las lekker de berichten op mijn telefoontje in de kroeg en mijn engelse mattie keek mee en zei dit: "some day this bloke is gonna get shot". En ik denk het eerlijk gezegd ook als meneer Hari lekker zo doorgaat. Hij komt nog een keer wat gasten tegen die nog fouter zijn dan hijzelf denk ik :lol:

rollermanskunk
28-07-2012, 13:51
Het lijkt er op dat de politie meer weet nu ze ook het 3e slachtoffer lopen te pushen om alsnog aangifte te doen. Gaan ze die portier soms ook nog uit de mottenballen halen? Kunnen ze die 3 zaken combineren en dan 1 strafmaat bepalen of wordt het dan een optelsom van straffen? Als dat zo is wordt het wel een erg lange zit in de cel voor onze "vriendelijke vriend"...

Illest
28-07-2012, 14:21
hij heeft wel mazzel dat niemand wraak heeft willen nemen....met al deze aantijgingen zet hij mensen wel op scherp...

er is iets goed mis met die jongen

blackadder
28-07-2012, 14:24
hij heeft wel mazzel dat niemand wraak heeft willen nemen....met al deze aantijgingen zet hij mensen wel op scherp...

er is iets goed mis met die jongen
Of hij pakt alleen diegenen die er toch niks tegen kunnen/durven doen. Net als bullies die op het schoolplein de zwaksten pakken die toch in hun eentje zijn.

Sadix
28-07-2012, 14:26
ik denk dat het voor badr beter is als hij 1,5 , 2 jaar in de gevangenis gaat zitten.

Zo niet ben ik bang dat het een brilleman, ben salah, guebli gaat worden. Kan gewoon niet goed eindigen als je zo leeft.

rafi
28-07-2012, 14:28
waarom gaan jullie ook geen aangifte tegen hem doen. gewoon uit plezier. dan kun je hem echt mee raken op dit moment.

Illest
28-07-2012, 14:30
waarom gaan jullie ook geen aangifte tegen hem doen. gewoon uit plezier. dan kun je hem echt mee raken op dit moment.

wtf...beetje vreemde reactie dit:lol:

GM
28-07-2012, 14:49
Het lijkt er op dat de politie meer weet nu ze ook het 3e slachtoffer lopen te pushen om alsnog aangifte te doen. Gaan ze die portier soms ook nog uit de mottenballen halen? Kunnen ze die 3 zaken combineren en dan 1 strafmaat bepalen of wordt het dan een optelsom van straffen? Als dat zo is wordt het wel een erg lange zit in de cel voor onze "vriendelijke vriend"...

Optellen doen we in Nederland (in sommige gevallen helaas) niet, je kan maar 1x de maximale straf krijgen voor hetzelfde vergrijp.

Peter0711
28-07-2012, 15:05
wtf...beetje vreemde reactie dit:lol:

Beetje een vreemde gozer.

appelsap
28-07-2012, 15:11
Optellen doen we in Nederland (in sommige gevallen helaas) niet, je kan maar 1x de maximale straf krijgen voor hetzelfde vergrijp.

Niet helemaal waar. Ze volgens besluiten de aangiftes gezamenlijk te behandelen via een meervoudige raadkamer en dan vallen de straffen meestal een stuk hoger uit.

blackadder
28-07-2012, 15:15
Niet helemaal waar. Ze volgens besluiten de aangiftes gezamenlijk te behandelen via een meervoudige raadkamer en dan vallen de straffen meestal een stuk hoger uit.
Dat is toch niet hetzelfde als optellen? Zoals in Amerika waar men soms 3x levenslang krijgt bv?

appelsap
28-07-2012, 15:30
Klopt.

Illest
28-07-2012, 16:07
het gebeurt altijd tijdens stappen...dat is opvallend

zou hij wat gebruiken ofzo?

Turboknecht
28-07-2012, 16:20
Misschien drinkt hij wel alcohol.

:crazy:

Nosferatu187
28-07-2012, 16:42
Je hebt hem toch al een paar keer in de ring zien doordraaien of niet dan.

rafi
28-07-2012, 16:44
het gebeurt altijd tijdens stappen...dat is opvallend

zou hij wat gebruiken ofzo?

je zus denk ik

tnk2k
28-07-2012, 17:25
wahahaha

The Bulldog
28-07-2012, 18:09
das niet mooi dat er meer bijkomt ....dat begint een beetje een structurele aantoning te worden...

die niet meewerkt voor een soepele strafmaat..

Echt jammer dat 1 van de beste vechters uit ons land zich met zulk gedrag naar de klote helpt.... niet goed voor naam,persoon zelf , omgeving en slachtoffers..en natuurlijk ook de sport


Betreft de broer van je vriendin tikken geven....in principe ongedaan, maar ja hij hoeft maar hoer tegen haar te zeggen en de sollicitatie is geplaatst heheheh....

The Bulldog
28-07-2012, 18:12
je zus denk ik

oke, dit gedonder dus niet meer.!

reageer normaal over het onderwerp.

en op elkaar!

GM
28-07-2012, 19:03
Niet helemaal waar. Ze volgens besluiten de aangiftes gezamenlijk te behandelen via een meervoudige raadkamer en dan vallen de straffen meestal een stuk hoger uit.


Maar nog steeds geen optellen ! Stel de maximale straf voor een vergrijp is 5 jaar dan zal deze ook nooit meer worden ook al heb je het vergrijp twee keer gepleegt.
Anders wordt het als er meerdere vergrijpen zijn die onder een andere noemer (kunnen)vallen (maar dit moet wel bewezen worden) denk bijv aan geweldpleging, poging tot doodstraf, mishandeling, met voorbedachte rade toebrengen van zwaar lichamelijk letsel etc. etc. er zal ook waarschijnlijk geprobeerd worden elke aangifte een andere noemer te geven.

Dit is zoals ik het begrijp maar ik ben absoluut geen advocaat ! Misschien dat iemand hier dat wel is, als ik het mis heb hoor ik het graag.

ArjanV
28-07-2012, 19:24
Ben ook geen advocaat hoor...maar er wordt natuurlijk niet automatisch de maximale straf geeist/uitgesproken...wanneer er 3 dezelfde aanklachten liggen zal een rechtbank eerder geneigd zijn de maximale straf uit te spreken neem ik aan...dus niet zoals in de VS maar meerdere aanklachten helpen,volgens mij,dus wel om iemand langer achter de dikke deur te stoppen...

tnk2k
28-07-2012, 19:26
Justinian kom er maar in!

blackadder
28-07-2012, 20:55
das niet mooi dat er meer bijkomt ....dat begint een beetje een structurele aantoning te worden...

die niet meewerkt voor een soepele strafmaat..

Echt jammer dat 1 van de beste vechters uit ons land zich met zulk gedrag naar de klote helpt.... niet goed voor naam,persoon zelf , omgeving en slachtoffers..en natuurlijk ook de sport


Betreft de broer van je vriendin tikken geven....in principe ongedaan, maar ja hij hoeft maar hoer tegen haar te zeggen en de sollicitatie is geplaatst heheheh....
Wat het voor hem persoonlijk doet boeit mij echt niet.

blackadder
28-07-2012, 20:57
Ben ook geen advocaat hoor...maar er wordt natuurlijk niet automatisch de maximale straf geeist/uitgesproken...wanneer er 3 dezelfde aanklachten liggen zal een rechtbank eerder geneigd zijn de maximale straf uit te spreken neem ik aan...dus niet zoals in de VS maar meerdere aanklachten helpen,volgens mij,dus wel om iemand langer achter de dikke deur te stoppen...
Dus waarschijnlijker dat men wel de maximum straf eist en de veroordeelde minder snel voor goed gedrag weer op straat staat?

Peacey
28-07-2012, 21:20
Volgens mij word er bijna nooit de maximale straf uitgesproken, klein voorbeeld, op inbraak staat een maximum van 6 jaar.
De zaken zullen gevoegt worden en op 1 zitting behandeld worden, mocht er een zaak van komen.

Asura
28-07-2012, 21:53
Volgens mij word er bijna nooit de maximale straf uitgesproken, klein voorbeeld, op inbraak staat een maximum van 6 jaar.
De zaken zullen gevoegt worden en op 1 zitting behandeld worden, mocht er een zaak van komen.

Het eerste klopt. Op een roofoverval staat volgens mij 12 jaar bijvoorbeeld. Het tweede gaat meestal ook op.

Illest
29-07-2012, 01:31
je zus denk ik

zo'n rare vraag is dat toch niet?


altijd tijdens stappen...behalve die keer met Simon dan...

griek1
29-07-2012, 08:39
Maar nog steeds geen optellen ! Stel de maximale straf voor een vergrijp is 5 jaar dan zal deze ook nooit meer worden ook al heb je het vergrijp twee keer gepleegt.
Anders wordt het als er meerdere vergrijpen zijn die onder een andere noemer (kunnen)vallen (maar dit moet wel bewezen worden) denk bijv aan geweldpleging, poging tot doodstraf, mishandeling, met voorbedachte rade toebrengen van zwaar lichamelijk letsel etc. etc. er zal ook waarschijnlijk geprobeerd worden elke aangifte een andere noemer te geven.

Dit is zoals ik het begrijp maar ik ben absoluut geen advocaat ! Misschien dat iemand hier dat wel is, als ik het mis heb hoor ik het graag.

Je hebt het mis. Het gaat er niet om of het vergrijp hetzelfde is, maar of het dezelfde feiten betreft.

Omdat het hier verschillende feiten betreft, mag de rechter straffen gewoon optellen.

Echter: De rechter mag taakstraffen en boetes onbeperkt optellen. Voor gevangenisstraf geldt een aparte regeling. Die mag weliswaar opgeteld worden, maar mag niet boven een derde van het maximum van het zwaarste vergrijp liggen.

Concreet op dit geval toegespitst:
- poging tot doodslag = 10 jaar max
- zware mishandeling = 8 jaar max
- rechter kan opleggen: 10 jaar + 1/3 van 10 jaar = 13 jaar en 4 maanden.

Als het twee (of drie) keer zware mishandeling zou worden, komt het maximum uit op 8 jaar + 1/3 van 8 jaar = 10 jaar en 8 maanden.

Illest
29-07-2012, 10:51
kwam ik tegen op at5.nl:


1 reacties
28-07-2012 | 11:36 uur (http://www.mixfight.nl/forum/#c279068)

http://www.gravatar.com/avatar/fc90ccf0f7d4d7331f0cf65662bd935c?d=wavatar&s=53
Het schijnt dat meneer Hari bij zijn formele arrestatie op het bureau als een klein kind heeft zitten janken en een plasje in zijn broek gedaan heeft van de zenuwen. Dat was alvast een goed begin. Dat hij als superheld in de ring nu verworden is tot een klein kereltje dat zijn plasje niet kan ophouden is natuurlijk fantastisch nieuws voor de slachtoffers..

http://www.at5.nl/artikelen/84667/badr-hari-tuigde-nog-een-man-af

Illest
29-07-2012, 10:52
Je hebt het mis. Het gaat er niet om of het vergrijp hetzelfde is, maar of het dezelfde feiten betreft.

Omdat het hier verschillende feiten betreft, mag de rechter straffen gewoon optellen.

Echter: De rechter mag taakstraffen en boetes onbeperkt optellen. Voor gevangenisstraf geldt een aparte regeling. Die mag weliswaar opgeteld worden, maar mag niet boven een derde van het maximum van het zwaarste vergrijp liggen.

Concreet op dit geval toegespitst:
- poging tot doodslag = 10 jaar max
- zware mishandeling = 8 jaar max
- rechter kan opleggen: 10 jaar + 1/3 van 10 jaar = 13 jaar en 4 maanden.

Als het twee (of drie) keer zware mishandeling zou worden, komt het maximum uit op 8 jaar + 1/3 van 8 jaar = 10 jaar en 8 maanden.

wow, dat is fucked up lang

Pride_187
29-07-2012, 11:04
Een vriend van mij werkt bij Club Air en heeft dit verhaal inderdaad bevestigd. Badr is enkele maanden later teruggekomen en wilde alsnog weer naar binnen. De uitsmijters doodsbang: sorry Badr gaat niet lukken, kan echt niet. Op een gegeven moment moment stond het voltallige personeel voor de deur een half uur lang met Badr te discusieren of hij alsjeblieft weg wilde gaan. Toen heeft de eigenaar Dick Vrij erbij gehaald, die al binnen was. Die is toen naar de deur gekomen en zei: Badr heb je het niet gehoord? Je komt er niet in! Toen was het ok doei sorry en ging meneer weer weg.

rafi
29-07-2012, 11:58
Een vriend van mij werkt bij Club Air en heeft dit verhaal inderdaad bevestigd. Badr is enkele maanden later teruggekomen en wilde alsnog weer naar binnen. De uitsmijters doodsbang: sorry Badr gaat niet lukken, kan echt niet. Op een gegeven moment moment stond het voltallige personeel voor de deur een half uur lang met Badr te discusieren of hij alsjeblieft weg wilde gaan. Toen heeft de eigenaar Dick Vrij erbij gehaald, die al binnen was. Die is toen naar de deur gekomen en zei: Badr heb je het niet gehoord? Je komt er niet in! Toen was het ok doei sorry en ging meneer weer weg.

heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.

R.D.N
29-07-2012, 12:02
heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.

whahahahha precies Badr en Dick kennnen elkaar super goed,kan best zijn dat Dick het opgelost heeft maar niet op de manier hoe het hier geschreven word.

dirk5
29-07-2012, 12:07
heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.

Is misschien de reden waarom hij toen wel normaal vertrokken is zonder eerst iemand zijn aangezicht te verbouwen?

ArjanV
29-07-2012, 12:16
heel geloofwaardig. dick vrij is een van zijn beste vrienden. toen mikes gym werd afgebrand heeft hij daar getraaind, en ik zie ze regelmatig samen stapen. op het leidseplein in de buldog. dus kom niet met deze bullshit.

Dat is nu juist iets wat een goede vriend zou doen...een vriend is iemand die het beste met jou voor heeft...en dat is in dit geval zonder tramelant vertrekken! Als je zoiets niet inziet is er iets goed mis...maar daar kijk ik inmiddels niet meer van op..

Simone
29-07-2012, 12:19
Ik ben een paar dagen afwezig geweest van al het nieuws, en lees nu dit allemaal.. Wauw, wat een teleurstelling :(

rafi
29-07-2012, 12:24
whahahahha precies Badr en Dick kennnen elkaar super goed,kan best zijn dat Dick het opgelost heeft maar niet op de manier hoe het hier geschreven word.

inderdaad.

The Bulldog
29-07-2012, 12:47
Dat is nu juist iets wat een goede vriend zou doen...een vriend is iemand die het beste met jou voor heeft...en dat is in dit geval zonder tramelant vertrekken! Als je zoiets niet inziet is er iets goed mis...maar daar kijk ik inmiddels niet meer van op..

x2

arielhelwani
29-07-2012, 14:41
Waarom staat dit in het vechtgedeelte???
Kan me herinneren dat na het 50 cent incident van AO topic meteen werd gesloten of in ieder gevaal naar off topic.
Nee het gaat over Badr, dus laten we het nog even staan??!

Richelieu
29-07-2012, 14:48
Waarom staat dit in het vechtgedeelte???
Kan me herinneren dat na het 50 cent incident van AO topic meteen werd gesloten of in ieder gevaal naar off topic.
Nee het gaat over Badr, dus laten we het nog even staan??!

Grote onzin, aangezien er eind vorig jaar nog een enorme discussie is gevoerd tussen de kampen van AO en GG waar zo'n beetje alles is gezegd.

Peacey
29-07-2012, 15:01
Waarom staat dit in het vechtgedeelte???
Kan me herinneren dat na het 50 cent incident van AO topic meteen werd gesloten of in ieder gevaal naar off topic.
Nee het gaat over Badr, dus laten we het nog even staan??!

Welk account gebruikte je toen dan?
Je hebt deze sinds 2011 en dat 50 cent gebeuren was in 2009.

The Company
29-07-2012, 15:04
Waarom staat dit in het vechtgedeelte???
Kan me herinneren dat na het 50 cent incident van AO topic meteen werd gesloten of in ieder gevaal naar off topic.
Nee het gaat over Badr, dus laten we het nog even staan??!

Wat maakt het uit waar het topic staat?

Illest
29-07-2012, 15:18
Ook als Dick Vrij geen vriend van hem zou zijn gewesst, was hij vertrokken.

Hij gaat echt niet vechten met een beer die ook kan knokken. Dat doet ie alleen bij mensen waarvan hij zeker weet dat ie ze kan hebben.

Hij is niet helemaal gek natuurlijk.

blackadder
29-07-2012, 15:22
Ook als Dick Vrij geen vriend van hem zou zijn gewesst, was hij vertrokken.

Hij gaat echt niet vechten met een beer die ook kan knokken. Dat doet ie alleen bij mensen waarvan hij zeker weet dat ie ze kan hebben.

Hij is niet helemaal gek natuurlijk.
Dick Vrij zou dan de vaak genoemde "verkeerde" zijn die hij is tegengekomen.

Illest
29-07-2012, 15:26
Dat is nu juist iets wat een goede vriend zou doen...een vriend is iemand die het beste met jou voor heeft...en dat is in dit geval zonder tramelant vertrekken! Als je zoiets niet inziet is er iets goed mis...maar daar kijk ik inmiddels niet meer van op..

gezien zijn reactie 'dus kom niet met deze bullshit' heeft hij dat overduidelijk niet ingezien, dit soort beperkingen kom je vaker tegen bij Badr fans

blackadder
29-07-2012, 15:41
en trouwens dick is in het uitgaansleven ook geen lievertje. maar dat lees je hier natuurlijk niet.
Deze thread gaat niet over wat Dick Vrij in het uitgaansleven doet maar over die aso Badr Hari. Waardoor er nu al 2 aanklachten tegen hem voorliggen en de sport weer eens een beste deuk heeft opgelopen.
Nuthugger.

rafi
29-07-2012, 15:44
Deze thread gaat niet over wat Dick Vrij in het uitgaansleven doet maar over die aso Badr Hari. Waardoor er nu al 2 aanklachten tegen hem voorliggen en de sport weer eens een beste deuk heeft opgelopen.
Nuthugger.

even voor de duidelijkhijd ik heb dick er niet bij gehaald.

blackadder
29-07-2012, 15:49
even voor de duidelijkhijd ik heb dick er niet bij gehaald.
Nee. Maar jij komt wel met dat Dick 'ook geen lieverdje is in het uitgaansleven maar dat je dat hier niet leest.' En wat Dick Vrij wel of niet doet, doet er in deze thread niet toe. Want hij is niet degene die nu een aangifte voor poging tot doodslag en een voor zware mishandeling tegen zich heeft lopen. En de sport, opnieuw, in een slecht licht plaatst.

Illest
29-07-2012, 16:14
Ik ga ook aangiften doen tegen Badr Hari nu we toch oude dinosaurusen uit de sloot halen.

Ik weet het nog precies het was 20 juni 1985
in de speeltuin in amsterdam oost.
Badr hari had me toen een vuistslag op me neus gegeven en toen tegen het klimrek geduwt omdat ik er niet op mocht spelen.
Hij had me toen bedreigt van als ik het tegen de juf zou zeggen dat hij me dan zou op wachten na schooltijd.


deze zelfde post stond op kickbox.nl

of je copy paste het of jij bent het zelf

blackadder
29-07-2012, 16:16
waar jij weer aandenkt he pedo met je roze varkenskop
:lol:

rafi
29-07-2012, 16:17
deze zelfde post stond op kickbox.nl

of je copy paste het of jij bent het zelfheb jij mij gekopypaste

The Company
29-07-2012, 16:18
waar jij weer aandenkt he pedo met je roze varkenskop

Het zit echt diep bij de Marokkanen dat hun held Badr zijn ware aard weer heeft laten zien.

e-type
29-07-2012, 16:25
waar jij weer aandenkt he pedo met je roze varkenskop



sjezus, gaat weer lekker hier met het on-topic houden.

blackadder
29-07-2012, 16:25
er was laats een topic over dick vrij die was binnen een paar dagen verwijderd
Wees dan dankbaar dat die van Hari nog steeds prominent op de eerste pagina staat.

Richelieu
29-07-2012, 16:26
er was laats een topic over dick vrij die was binnen een paar dagen verwijderd

Kerel, waar heb je het allemaal over?

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?124045

Kemal
29-07-2012, 17:15
Nou heb weer een hoop off topic shit verwijderd en zoals beloofd bannen voor een maand! :)

ONTOPIC!!

Illest
29-07-2012, 18:27
http://www.radio1.nl/items/58353-begeleiding-badr-hari-moet-worden-aangescherpt-of-het-werkt-is-punt-tweeFred


Royers=correct....

Ben ook erg benieuwd naar de rol van Mike en zijn begeleiding....op een gegeven moment ben je er als trainer toch klaar mee, lijkt me. Dan stel je een grens; tot hier en niet verder.

Badr kon alles maken blijkbaar...ook zijn laatste partij tegen Braddock, totaal niet getraind...kunnen ze hem daar uberhaupt nog wel prikkelen...of zijn ze allang lekker blij dat hij knokt voor die gigantische gages...

Asura
29-07-2012, 18:39
http://www.radio1.nl/items/58353-begeleiding-badr-hari-moet-worden-aangescherpt-of-het-werkt-is-punt-tweeFred


Royers=correct....

Ben ook erg benieuwd naar de rol van Mike en zijn begeleiding....op een gegeven moment ben je er als trainer toch klaar mee, lijkt me. Dan stel je een grens; tot hier en niet verder.

Badr kon alles maken blijkbaar...ook zijn laatste partij tegen Braddock, totaal niet getraind...kunnen ze hem daar uberhaupt nog wel prikkelen...of zijn ze allang lekker blij dat hij knokt voor die gigantische gages...


Harinck moet hem adopteren en Badr's naam naar Bart Harinck laten veranderen. In feite niets anders dan de NL versie van de eigen naam en daarmee zijn zelfs de onzin excuusjes van eigen advocaat van tafel.

Maar serieus, denk dat Harinck een veel betere match is dan een agressieve Mike Passenier(met alle respect) die een al opgefokte Badr juist moet kalmeren in de ring. Manhoef kan bijvoorbeeld wel met Mike's stijl omgaan.

Illest
29-07-2012, 18:49
Harinck moet hem adopteren en Badr's naam naar Bart Harinck laten veranderen. In feite niets anders dan de NL versie van de eigen naam en daarmee zijn zelfs de onzin excuusjes van eigen advocaat van tafel.

Maar serieus, denk dat Harinck een veel betere match is dan een agressieve Mike Passenier(met alle respect) die een al opgefokte Badr juist moet kalmeren in de ring. Manhoef kan bijvoorbeeld wel met Mike's stijl omgaan.

Dat achterlijke geschreeuw altijd...peptalk...wat een bs zeg..

Maar ik heb het niet eens over de rol van zijn team binnen ring, maar eerder erbuiten.
Hij was meer aan het stappen dan trainen.

rollermanskunk
29-07-2012, 19:48
http://www.radio1.nl/items/58353-begeleiding-badr-hari-moet-worden-aangescherpt-of-het-werkt-is-punt-tweeFred


Royers=correct....

..

Zeer goed verhaal van Royers! Royers for president!

arielhelwani
29-07-2012, 19:51
Welk account gebruikte je toen dan?
Je hebt deze sinds 2011 en dat 50 cent gebeuren was in 2009.

Waarom is dat nou weer van belang?
Je kunt ook meelezen zonder een account te hebben..

arielhelwani
29-07-2012, 19:53
Grote onzin, aangezien er eind vorig jaar nog een enorme discussie is gevoerd tussen de kampen van AO en GG waar zo'n beetje alles is gezegd.

Ja maar ik vind wel dat er verschil zit tussen een mishandelingszaak van een vechter (niks met vechtsport te maken dus) en zakelijk conflict tussen AO en GG.

blackadder
29-07-2012, 20:15
Ja maar ik vind wel dat er verschil zit tussen een mishandelingszaak van een vechter (niks met vechtsport te maken dus) en zakelijk conflict tussen AO en GG.
Een mishandelingszaak die ook de sport als geheel raakt.

Illest
29-07-2012, 20:17
Hari
Ja maar ik vind wel dat er verschil zit tussen een mishandelingszaak van een vechter (niks met vechtsport te maken dus) en zakelijk conflict tussen AO en GG.

waar wil je naartoe? wat suggereer je?

Hari is zowat het slechtste wat onze sport is overkomen de afgelopen jaren.
Alleen daarom al moet gewoon bespreekbaar zijn dit forum.

Je zegt zelf dat hij een vechter is....3x raden wat voor soort forum dit is.

Hint: zie url

R.D.N
29-07-2012, 22:19
Ook als Dick Vrij geen vriend van hem zou zijn gewesst, was hij vertrokken.

Hij gaat echt niet vechten met een beer die ook kan knokken. Dat doet ie alleen bij mensen waarvan hij zeker weet dat ie ze kan hebben.

Hij is niet helemaal gek natuurlijk.

Dit is echt de domste opmerking van de eeuw,Badr vecht tegen iedereen....en neem van mijn aan dat Dick geen partij is voor Badr.

Mattie73
29-07-2012, 22:45
Dit is echt de domste opmerking van de eeuw,Badr vecht tegen iedereen....en neem van mijn aan dat Dick geen partij is voor Badr.

X2

Coldcrust
29-07-2012, 23:04
Dit is echt de domste opmerking van de eeuw,Badr vecht tegen iedereen....en neem van mijn aan dat Dick geen partij is voor Badr.

Met Dick Vrij valt om diverse redenen niet te spotten en dat weet Badr ook. Overigens sloeg Dick Vrij die toen al gestopt was een tijd terug ook Gilbert Yvel neer...dit stond een aantal jaren terug op Fighttalk en werd door Robbie bevestigd.

Coldcrust
29-07-2012, 23:08
Zeer goed verhaal van Royers! Royers for president!

In theorie wel maar de praktijk is dat Harinckop de 18 jarige Badr ook al weinig invloed meer had..kijk die documentaire ''vechtershart'' nog maar eens terug.
En Mike die zei desgevraagd tegen een journalist dat wat Badr doet hem allemaal niet kan schelen als hij maar op tijd komt trainen,dat antwoord was ook veelzeggend.
Feit is dat Badr een volwassen man is die zich niet meer laat sturen.

Peacey
30-07-2012, 00:40
Met Dick Vrij valt om diverse redenen niet te spotten en dat weet Badr ook. Overigens sloeg Dick Vrij die toen al gestopt was een tijd terug ook Gilbert Yvel neer...dit stond een aantal jaren terug op Fighttalk en werd door Robbie bevestigd.

Moet je ook navragen hoe Dick hem KO sloeg. Met Badr valt om diverse redenen ook niet te spotten, dat weet Dick ook, zo kan je het ook zeggen.
Maar gelukkig zijn de 2 heren goede vrienden van elkaar.

rollermanskunk
30-07-2012, 01:18
In theorie wel maar de praktijk is dat Harinckop de 18 jarige Badr ook al weinig invloed meer had..kijk die documentaire ''vechtershart'' nog maar eens terug.
En Mike die zei desgevraagd tegen een journalist dat wat Badr doet hem allemaal niet kan schelen als hij maar op tijd komt trainen,dat antwoord was ook veelzeggend.
Feit is dat Badr een volwassen man is die zich niet meer laat sturen.

Ik bedoelde meer het verhaal van Royers over een samensmelting van bonden en de steun van het NOC/NSF voor onze sport. Dat gezeik over Badr komt nu wel m'n neus uit. Streng straffen indien schuldig en weg ermee.

blackadder
30-07-2012, 01:57
Dit is echt de domste opmerking van de eeuw,Badr vecht tegen iedereen....en neem van mijn aan dat Dick geen partij is voor Badr.

Dit is echt de domste opmerking van de eeuw
Helemaal mee eens.

Hoe oud zijn jullie? Onge-fucking-lofelijk.

Illest
30-07-2012, 10:11
Helemaal mee eens.

Hoe oud zijn jullie? Onge-fucking-lofelijk.

Doet me een beetje denken aan mijn basisschool tijd en discussies die ik voerde met mijn vriendjes op het schoolplein.

Spiderman was mijin held en in mijn optiek was hij de sterkste van alle superhelden....Batman, de Hulk....niemand kon tegen hem op.

:lol:

GnP
30-07-2012, 11:43
Doet me een beetje denken aan mijn basisschool tijd en discussies die ik voerde met mijn vriendjes op het schoolplein.

Spiderman was mijin held en in mijn optiek was hij de sterkste van alle superhelden....Batman, de Hulk....niemand kon tegen hem op.

:lol:

puhhhh, Chuck beats them all!!!! ;)

Anderson
30-07-2012, 11:45
Zo gaat dat met grouppies die verheerlijken hun held.

Richelieu
30-07-2012, 11:46
Ik bedoelde meer het verhaal van Royers over een samensmelting van bonden en de steun van het NOC/NSF voor onze sport. Dat gezeik over Badr komt nu wel m'n neus uit. Streng straffen indien schuldig en weg ermee.

Klopt, Badr Hari is in dit hele verhaal totaal niet meer interessant te noemen. Gewoon de zaak afwachten.

univers1l
30-07-2012, 12:46
[QUOTE=Illest;1167291]Doet me een beetje denken aan mijn basisschool tijd en discussies die ik voerde met mijn vriendjes op het schoolplein.

Spiderman was mijin held en in mijn optiek was hij de sterkste van alle superhelden....Batman, de Hulk....niemand kon tegen hem op.

over basisschool gesproken, jij valt ontzettend op met je vele posts hier. we weten dat je vanaf dag 1 hater was, geloof me meer dan je denkt zijn tegen deze acties van Hari, (ja ook de Marokkanen) maar toch weet je een enkele eruit te pikken en doen alsof iedereen Hari verheerlijkt.
Hari zit fout en zal zijn straf dit keer niet ontlopen lijkt wel, dus blijven bashen is echt niet meer nodig, je hebt je doel bereikt.
;)

cholitzu
30-07-2012, 12:52
[QUOTE=Illest;1167291]Doet me een beetje denken aan mijn basisschool tijd en discussies die ik voerde met mijn vriendjes op het schoolplein.

Spiderman was mijin held en in mijn optiek was hij de sterkste van alle superhelden....Batman, de Hulk....niemand kon tegen hem op.

over basisschool gesproken, jij valt ontzettend op met je vele posts hier. we weten dat je vanaf dag 1 hater was, geloof me meer dan je denkt zijn tegen deze acties van Hari, (ja ook de Marokkanen) maar toch weet je een enkele eruit te pikken en doen alsof iedereen Hari verheerlijkt.
Hari zit fout en zal zijn straf dit keer niet ontlopen lijkt wel, dus blijven bashen is echt niet meer nodig, je hebt je doel bereikt.
;)

x http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/math/d/2/4/d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png

Guillermo
30-07-2012, 13:04
Begrijp me niet verkeerd, ik vind meneer Hari een mongool eersteklas, altijd al gevonden, maar... Ik begrijp de explosieve uitbarstingen soms wel. Pak je effe een dienstje aan de deur zie ik het vaak genoeg, van die sjonnies die zich even willen bewijzen tegenover de stoere bekende vechtsporter, vooral met een slok op. Een weldenkend mens doet dat niet. En aangezien iemand als Hari er absoluut niet mee om kan gaan wordt het snel een foute boel. Absoluut niet goed te keuren, maar dit gebeurd vaker dan men denkt en dat is dieptriest. Ik doel niet op het geneuzel aan de deur maar meer als men zich reeds in de desbetreffende uitgaansgelegenheid bevind. Zulk gedrag moet ook wel bestraft worden vind ik (in Hari zijn geval gebeurd dat direct, lol) altijd lastig dit soort dingen. Nogmaals ik keur dit absoluut niet goed, maar de zakenlui in kwestie zullen wel wat gedaan/gezegd hebben om dat allemaal te triggeren. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in deze zaak.

my2cents
30-07-2012, 13:08
[QUOTE=Illest;1167291]Doet me een beetje denken aan mijn basisschool tijd en discussies die ik voerde met mijn vriendjes op het schoolplein.

Spiderman was mijin held en in mijn optiek was hij de sterkste van alle superhelden....Batman, de Hulk....niemand kon tegen hem op.

over basisschool gesproken, jij valt ontzettend op met je vele posts hier. we weten dat je vanaf dag 1 hater was, geloof me meer dan je denkt zijn tegen deze acties van Hari, (ja ook de Marokkanen) maar toch weet je een enkele eruit te pikken en doen alsof iedereen Hari verheerlijkt.
Hari zit fout en zal zijn straf dit keer niet ontlopen lijkt wel, dus blijven bashen is echt niet meer nodig, je hebt je doel bereikt.
;)

Dus zijn doel was dat ie vast zou komen te zitten.zijn straf niet zou ontlopen?? Wat lul je nou uit je nek??

Badr is al veel vaker in opspraak geweest (zie een van de vorige posts voor een opsomming). Maw dat bashen deed de beste man zelf door zich steeds binnen en buiten de ring te misdragen. Hij is een schande voor de sport en iedereen die zegt dat Koen, Olivier of Jeroen het 'zelf hebben uitgelokt' is niet helemaal goed wijs.

Juist omdat Badr een professioneel vechter is moet hij zich beheersen, aangezien hij weet hoeveel schade hij anderen kan toebrengen. Ook de rechter zal dit bij een eventuele strafbepaling zwaar laten meewegen.

Ondanks dat hij een paar prachtige partijen heeft neergezet kun je er mi nu niet meer onderuit dat hij een schande voor de sport is geworden en meer kwaad dan goed doet voor de professionalisering. En dat is een god damn shame met zijn talent.

my2cents
30-07-2012, 13:19
Begrijp me niet verkeerd, ik vind meneer Hari een mongool eersteklas, altijd al gevonden, maar... Ik begrijp de explosieve uitbarstingen soms wel. Pak je effe een dienstje aan de deur zie ik het vaak genoeg, van die sjonnies die zich even willen bewijzen tegenover de stoere bekende vechtsporter, vooral met een slok op. Een weldenkend mens doet dat niet. En aangezien iemand als Hari er absoluut niet mee om kan gaan wordt het snel een foute boel. Absoluut niet goed te keuren, maar dit gebeurd vaker dan men denkt en dat is dieptriest. Ik doel niet op het geneuzel aan de deur maar meer als men zich reeds in de desbetreffende uitgaansgelegenheid bevind. Zulk gedrag moet ook wel bestraft worden vind ik (in Hari zijn geval gebeurd dat direct, lol) altijd lastig dit soort dingen. Nogmaals ik keur dit absoluut niet goed, maar de zakenlui in kwestie zullen wel wat gedaan/gezegd hebben om dat allemaal te triggeren. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in deze zaak.

Wat praat jij poep zeg. Dus je keurt het af, maar je vindt het wel weer lollig en begrijpelijk dat Badr dit afstraft als meneer getriggered wordt??? Wat een dom gelul

Illest
30-07-2012, 13:33
bullshit, ik bash hem niet, maar dat het me enorm boeit sinds de beerput is opengegaan, kan ik niet ontkennen, ik viel werkelijk van de ene verbazing in de andere

en over mij:
er zijn zelfs threads aangemaakt door zijn ultieme nuthuggers hier op mixfight in de pit toen hij gewonnen had van Saki
tegen mij en Dirk3 (geloof ik)

Owee je iets negetiefs over hem zegt of schrijft, dan ben je geen hater, maar dan word je juist gehaat!

wat hij teweeg brengt bij zijn fans of mensen die hem niks (meer) vinden of haters zoals jullie zeggen, dat is echt ongekend, werkelijk nog nooit gezien dit

ik kan niet 1 vechter opnoemen die zo omstreden is als Badr, zie ook de media

welk doel zou ik hemelsnaam moeten bereiken? dat hij vastzit?

dit is nou weer precies zo'n achterlijke reactie, er valt echt niet te praten met dit soort gasten, alles word meteen op de man gespeeld

' jij haat hem, jij wilt hem kapot maken, zeg het in zijn gezicht dan'


allemaal van dat soort bullshit

univers1l
30-07-2012, 13:57
bullshit, ik bash hem niet, maar dat het me enorm boeit sinds de beerput is opengegaan, kan ik niet ontkennen, ik viel werkelijk van de ene verbazing in de andere

en over mij:
er zijn zelfs threads aangemaakt door zijn ultieme nuthuggers hier op mixfight in de pit toen hij gewonnen had van Saki
tegen mij en Dirk3 (geloof ik)

Owee je iets negetiefs over hem zegt of schrijft, dan ben je geen hater, maar dan word je juist gehaat!

wat hij teweeg brengt bij zijn fans of mensen die hem niks (meer) vinden of haters zoals jullie zeggen, dat is echt ongekend, werkelijk nog nooit gezien dit

ik kan niet 1 vechter opnoemen die zo omstreden is als Badr, zie ook de media

welk doel zou ik hemelsnaam moeten bereiken? dat hij vastzit?

dit is nou weer precies zo'n achterlijke reactie, er valt echt niet te praten met dit soort gasten, alles word meteen op de man gespeeld

' jij haat hem, jij wilt hem kapot maken, zeg het in zijn gezicht dan'


allemaal van dat soort bullshit

weer zo'n onzin post van je.
je praat weer met jullie en er valt niet te praten met dit soort gasten.
nogmaals dat je hem haat is niet erg, dat mag, maar waar het mij om gaat is dat je iedereen over een kam scheert, je doet het bij deze post weer, zelfs na dat ik heb gepost dat hij gestraft moet worden blijf je over jullie spreken.

en met je doel is bereikt bedoel ik niet meer dan dat je de nuthuggers het zwijgen hebt doen zwijgen.
je ziet ze niet meer posten, zegt toch eigenlijk genoeg over de situatie denk ik. er zijn maar weinig die badr zijn daden goed praten op een enkeling na. en ik wil je zeker niet beschuldigen van je doel is bereikt dat hij vast zit of iet dergelijks.

Illest
30-07-2012, 14:14
en met je doel is bereikt bedoel ik niet meer dan dat je de nuthuggers het zwijgen hebt doen zwijgen.
je ziet ze niet meer posten, zegt toch eigenlijk genoeg over de situatie denk ik. er zijn maar weinig die badr zijn daden goed praten op een enkeling na. en ik wil je zeker niet beschuldigen van je doel is bereikt dat hij vast zit of iet dergelijks.

Zucht, dat zwijgen van de nuthuggers, heeft Hari toch echt zelf gedaan.
je geeft me veels te veel credits, op zich wel aardig van je, but no thanks

ik vind het veel nuttiger om het hier te hebben over relevante ontwikkelingen m.b.t. deze zaak, het gaat hier om Hari en niet om mij.

cholitzu
30-07-2012, 14:17
over basisschool gesproken, jij valt ontzettend op met je vele posts hier. we weten dat je vanaf dag 1 hater was, geloof me meer dan je denkt zijn tegen deze acties van Hari, (ja ook de Marokkanen) maar toch weet je een enkele eruit te pikken en doen alsof iedereen Hari verheerlijkt.
Hari zit fout en zal zijn straf dit keer niet ontlopen lijkt wel, dus blijven bashen is echt niet meer nodig, je hebt je doel bereikt.
;)

x http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/math/d/2/4/d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.png

smike
30-07-2012, 15:10
Helaas geeft Hari het slechte voorbeeld voor weer een hele genratie rel-bontkraagjes die onze samenlevinghandenvol geld gaan kosten, maarwaar we niks tegen mogen doen want ze "verrijken" onze cultuur.

Bedankt Badr, je bent een topmocro!

Asura
30-07-2012, 15:15
over basisschool gesproken, jij valt ontzettend op met je vele posts hier. we weten dat je vanaf dag 1 hater was, geloof me meer dan je denkt zijn tegen deze acties van Hari, (ja ook de Marokkanen) maar toch weet je een enkele eruit te pikken en doen alsof iedereen Hari verheerlijkt.
Hari zit fout en zal zijn straf dit keer niet ontlopen lijkt wel, dus blijven bashen is echt niet meer nodig, je hebt je doel bereikt.
;)

Je droomt. Dit is ook het eerste topic waar Badr fans niet het hardst roepen om alles goed te praten. Ik denk dat nu wat meer mensen zijn gedrag zat zijn en iedereen die een beetje na kan denken heeft het ook met badr gehad.

dirk5
30-07-2012, 18:02
bullshit, ik bash hem niet, maar dat het me enorm boeit sinds de beerput is opengegaan, kan ik niet ontkennen, ik viel werkelijk van de ene verbazing in de andere

en over mij:
er zijn zelfs threads aangemaakt door zijn ultieme nuthuggers hier op mixfight in de pit toen hij gewonnen had van Saki
tegen mij en Dirk3 (geloof ik)

Owee je iets negetiefs over hem zegt of schrijft, dan ben je geen hater, maar dan word je juist gehaat!

wat hij teweeg brengt bij zijn fans of mensen die hem niks (meer) vinden of haters zoals jullie zeggen, dat is echt ongekend, werkelijk nog nooit gezien dit

ik kan niet 1 vechter opnoemen die zo omstreden is als Badr, zie ook de media

welk doel zou ik hemelsnaam moeten bereiken? dat hij vastzit?

dit is nou weer precies zo'n achterlijke reactie, er valt echt niet te praten met dit soort gasten, alles word meteen op de man gespeeld

' jij haat hem, jij wilt hem kapot maken, zeg het in zijn gezicht dan'


allemaal van dat soort bullshit

Dirk5...

He's a bad boy!

Tykill
30-07-2012, 18:14
Begrijp me niet verkeerd, ik vind meneer Hari een mongool eersteklas, altijd al gevonden, maar... Ik begrijp de explosieve uitbarstingen soms wel. Pak je effe een dienstje aan de deur zie ik het vaak genoeg, van die sjonnies die zich even willen bewijzen tegenover de stoere bekende vechtsporter, vooral met een slok op. Een weldenkend mens doet dat niet. En aangezien iemand als Hari er absoluut niet mee om kan gaan wordt het snel een foute boel. Absoluut niet goed te keuren, maar dit gebeurd vaker dan men denkt en dat is dieptriest. Ik doel niet op het geneuzel aan de deur maar meer als men zich reeds in de desbetreffende uitgaansgelegenheid bevind. Zulk gedrag moet ook wel bestraft worden vind ik (in Hari zijn geval gebeurd dat direct, lol) altijd lastig dit soort dingen. Nogmaals ik keur dit absoluut niet goed, maar de zakenlui in kwestie zullen wel wat gedaan/gezegd hebben om dat allemaal te triggeren. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in deze zaak.

Je praat inderdaad poep. En die uitbarstingen zijn helemaal niet begrijpelijk. Badr hari en enkele andere prof vechtsporters hebben mensen mishandelt. Zoals Remy zegt "Alles is verbaal op te lossen." Wees een vent en gedraag je (slaat op Badr niet jou). Elk mens moet met kritiek leren omgaan.

Guillermo
30-07-2012, 18:57
Je praat inderdaad poep. En die uitbarstingen zijn helemaal niet begrijpelijk. Badr hari en enkele andere prof vechtsporters hebben mensen mishandelt. Zoals Remy zegt "Alles is verbaal op te lossen." Wees een vent en gedraag je (slaat op Badr niet jou). Elk mens moet met kritiek leren omgaan.Praat poep? Ik praat helemaal geen poep, dat ik zeg dat ik een bepaald handelen begrijp of snap wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, mijn reactie is puur objectief, ik probeer gewoon beide kanten van zo een voorval te belichten omdat ik heb vaker heb gezien dat een stel mafkezen dat proberen bij bekenden. Iedereen die de dojo ingeweest is ooit leert beheersing en respect op de eerste plaats, heb ik ook gedaan. Meneer Hari kan dat blijkbaar niet, hebben we vaak genoeg gezien en daarom zeg ik dat ik dat wel begrijp die uitbarstingen, mischien moet hij niet meer stappen, tja wie zijn wij omdat te bepalen? :P dus het is nergens voor nodig om te zeggen dat iemand poep praat, het is totaal overbodig, ik deel gewoon mijn ervaring betreft zulke voorvallen en ik keur deze acties absoluut niet goed. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Guillermo
30-07-2012, 19:05
Bah, fuck die typos, het duurt veel te lang met laden om ze te veranderen, lang leve internet op de mobiel, hehehe

Mike
30-07-2012, 19:15
Praat poep? Ik praat helemaal geen poep, dat ik zeg dat ik een bepaald handelen begrijp of snap wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, mijn reactie is puur objectief, ik probeer gewoon beide kanten van zo een voorval te belichten omdat ik heb vaker heb gezien dat een stel mafkezen dat proberen bij bekenden.

I see what you did wrong there

Er is in dit verhaal maar één mafkees en die heet B.Hari. Je probeert er een rationele verklaring voor te zoeken. Ik kan je alvast vertellen dat die er niet is. Hij weet zelf niet wat hij met die agressie aan moet en het komt er te pas en te onpas uit. Er zijn geen terechte aanleidingen of redenen voor, er is geen oorzaak waardoor zijn gedrag logisch en of begrijpelijk is. Het wordt ineens en zonder reden zwart voor zijn ogen en die zwaar getrainde vechtmachine neemt de boel over en verandert zijn omgeving in een rampgebied, keer op keer op keer op keer. Hij heeft hulp nodig voordat hij iemand in zo´n raas vermoord.

king
30-07-2012, 19:27
I see what you did wrong there

Er is in dit verhaal maar één mafkees en die heet B.Hari. Je probeert er een rationele verklaring voor te zoeken. Ik kan je alvast vertellen dat die er niet is. Hij weet zelf niet wat hij met die agressie aan moet en het komt er te pas en te onpas uit. Er zijn geen terechte aanleidingen of redenen voor, er is geen oorzaak waardoor zijn gedrag logisch en of begrijpelijk is. Het wordt ineens en zonder reden zwart voor zijn ogen en die zwaar getrainde vechtmachine neemt de boel over en verandert zijn omgeving in een rampgebied, keer op keer op keer op keer. Hij heeft hulp nodig voordat hij iemand in zo´n raas vermoord.

Misschien helpt een lange (5 tot 10 jaar) vakantie op kosten van de staat wel...

Mike
30-07-2012, 19:29
Vriend van me heeft een rottweiler die niet helemaal spoort en agressief is naar mensen. Hij zegt er zelf het volgende over

Er is niks mis met mijn hond , hij is superlief en doet me niks. Ik krijg zoveel liefde van het beestje tis echt een schatje(55kg+) Alleen tegen onbekende mensen doet hij raar. En dan alleen als je hem aait of te lang aankijkt. Dus als je dat niet doet is het een groot en lief schoothondje.

Tja thanks vriend, en mij dan steeds achterlaten in de huiskamer met die killer.

Ik noem Boa (zijn hond) tegenwoordig Badr en ik aai hem na 4 jaar nog steeds niet!

kooivechter
30-07-2012, 19:41
Hij krijgt wat hem toekomt. Kan mezelf nog een post herinneren van niet zo lang geleden, waarin moeders poste hoe ze beschreef hoe haar zoon zwaar is mishandeld met soortgelijke verwondingen zoals bij Koen op het been na. Meeste zijn het denk ik alweer vergeten, omdat hij zoveel mensen kapot gemaakt heeft. Kan die post alleen niet meer vinden. En de broer van zijn moeders kind heeft toegetakeld. Snap niet dat de politie al die zaken niet mee nemen. Begrijp ook niet dat Mike Passenier zo'n slappe houding tov van badr aanneemt. Zo'n kerel wil je toch nooit meer in zijn gym. Hij zou echt is een mentor moeten hebben waar hij ontzag voor heeft en diep respecteert. Deze man kun je in ieder geval nooit meer laten vechten, dan kun je wachten totdat het vreselijk mis gaat. Denk ook dat voor sommige mensen de agressie alleen maar groter wordt, wanneer ze full contact vechtsporten doen. Hij kan er in ieder geval een lange tijd over gaan nadenken.

king
30-07-2012, 19:48
Vriend van me heeft een rottweiler die niet helemaal spoort en agressief is naar mensen. Hij zegt er zelf het volgende over

Er is niks mis met mijn hond , hij is superlief en doet me niks. Ik krijg zoveel liefde van het beestje tis echt een schatje(55kg+) Alleen tegen onbekende mensen doet hij raar. En dan alleen als je hem aait of te lang aankijkt. Dus als je dat niet doet is het een groot en lief schoothondje.

Tja thanks vriend, en mij dan steeds achterlaten in de huiskamer met die killer.

Ik noem Boa (zijn hond) tegenwoordig Badr en ik aai hem na 4 jaar nog steeds niet!

Heb zelf ook een 55+ kilo Rottweiler gehad. God rest his soul! Schat van een beest, in ieder geval voor ons gezin. Erg vriendelijk karakter. Had echter ook z'n momenten waarbij hij 'vreemd' begon te doen tegen vreemden. Heb 'm dan ook altijd in de gaten gehouden. Ik weet wel dat indien hij een keer goed de fout in zou gaan, ik er denk ik korte metten mee gemaakt zou hebben. Hoe zeer het me ook aan het hart was gegaan. Het feit dat ik er voor kies een hond te hebben, mag immers niet ten koste gaan van de veiligheid van anderen. Gelukkig is het altijd goed gegaan en heeft hij uiteindelijk bijna 14 mogen worden.

Moraal; Badr lijkt me een aardige vent. Op momenten komt hij erg sympathiek over. Ik ben dan ook een fan van hem als sportman. Hij heeft echter ook zijn 'vreemde' momenten. Van enkele van die momenten hebben we nu een aantal malen live mee mogen genieten. Kennelijk is hij nu ook een aantal keren buiten de ring goed de fout ingegaan. Mensen zijn daar het slachtoffer van geworden. Indien de rechter hem schuldig bevindt aan hetgeen hem telaste wordt gelegd, zal hij voor een bepaalde tijd uit de maatschappij worden gehaald. Het zal jammer zijn hem dan voorlopig niet meer in de ring te zien.

MuayThaiGuy
30-07-2012, 19:54
Ik heb nu al medelijden met het celmaatje van Badr....

king
30-07-2012, 19:58
Ik heb nu al medelijden met het celmaatje van Badr....

Ik denk dat Badr veel nieuwe vrienden zal maken in de PI.

Nosferatu187
30-07-2012, 21:42
Kan hij lekker rustig nadenken over wat hij heeft gedaan. :P

Nee maar serieus op een gegeven moment verdien je niet eens meer wat je hebt, hij heeft zoveel bereikt, zoveel verpest.

Tykill
30-07-2012, 22:48
Praat poep? Ik praat helemaal geen poep, dat ik zeg dat ik een bepaald handelen begrijp of snap wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben, mijn reactie is puur objectief, ik probeer gewoon beide kanten van zo een voorval te belichten omdat ik heb vaker heb gezien dat een stel mafkezen dat proberen bij bekenden. Iedereen die de dojo ingeweest is ooit leert beheersing en respect op de eerste plaats, heb ik ook gedaan. Meneer Hari kan dat blijkbaar niet, hebben we vaak genoeg gezien en daarom zeg ik dat ik dat wel begrijp die uitbarstingen, mischien moet hij niet meer stappen, tja wie zijn wij omdat te bepalen? :P dus het is nergens voor nodig om te zeggen dat iemand poep praat, het is totaal overbodig, ik deel gewoon mijn ervaring betreft zulke voorvallen en ik keur deze acties absoluut niet goed. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Nu begrijp ik je beter. Er is een groot verschil tussen begrijpen dat iemand zo de fout in kan gaan en voorstellen. Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat iemand als Hari met zo'n kort lontje, met zwaar geweld kan reageren op iets kleins als een verbale uitdaging. Maar dat begrijp ik niet. Want ik en 99.9% van de wereld zou daar anders mee om gaan. Zo zie ik het althans. :D

R.D.N
31-07-2012, 09:58
Ik denk dat Badr veel nieuwe vrienden zal maken in de PI.

Denk wel dat er zat mensen voor hem willen koken:lol:

yuko
31-07-2012, 17:19
Vriend van me heeft een rottweiler die niet helemaal spoort en agressief is naar mensen. Hij zegt er zelf het volgende over

Er is niks mis met mijn hond , hij is superlief en doet me niks. Ik krijg zoveel liefde van het beestje tis echt een schatje(55kg+) Alleen tegen onbekende mensen doet hij raar. En dan alleen als je hem aait of te lang aankijkt. Dus als je dat niet doet is het een groot en lief schoothondje.

Tja thanks vriend, en mij dan steeds achterlaten in de huiskamer met die killer.

Ik noem Boa (zijn hond) tegenwoordig Badr en ik aai hem na 4 jaar nog steeds niet!


Als je mij Badr zou gaan noemen had ik je ook gebeten!

my2cents
31-07-2012, 17:32
Inderdaad. Hoe kun je je talent zo vergooien??? Mits hij een instelling had gehad zoals bijvoorbeeld Messi en echt alleen maar voor de sport zou leven denk ik dat hij ongekende hoogtes had kunnen bereiken in deze sport... Zo verschrikkelijk dom en volgens mij ook niet al te best gemanaged (al kan een manager natuurlijk ook maar tot op een zekere niveau invloed hebben).

Peacey
31-07-2012, 18:12
Voor alle fan boys, hij zit in PI Nieuwegein.
Stuur m een kaartje haha

Guillermo
31-07-2012, 18:17
Whats the verdict? hoe lang moet hij daar blijven dan?

Guile
31-07-2012, 18:48
Dat is (nog) niet bekend, ik neem aan eerst 3 maanden en dan zal de bewijslast inmiddels wel rond zijn. Het blijft speculeren.

Glen
31-07-2012, 19:16
Float like a Badrfly, sting like a bee!!

my2cents
31-07-2012, 19:50
Jezus, gaan wij het nou weer die kant op trekken?? Kom op zeg.

Moslim/christen/marokkaan/nederlander, allemaal niet de issue hier. Het gaat om een gozer die niet goed wijs is, zich structureel misdraagt en de sport schaadt. Punt.

hypergiant
31-07-2012, 19:52
hmmm vreemd (mischien ook niet) mijn reactie op Guile is verwijderd. Nu is zijn post ook verwijderd dus ik neem aan dat dat een bevestiging is dat dit soort uitspraken hier niet thuis horen.

hypergiant
31-07-2012, 19:53
Jezus, gaan wij het nou weer die kant op trekken?? Kom op zeg.

Moslim/christen/marokkaan/nederlander, allemaal niet de issue hier. Het gaat om een gozer die niet goed wijs is, zich structureel misdraagt en de sport schaadt. Punt.

Precies, vandaar dat ik ook op Guile reageerde.

cholitzu
31-07-2012, 20:17
Helaas geeft Hari het slechte voorbeeld voor weer een hele genratie rel-bontkraagjes die onze samenlevinghandenvol geld gaan kosten, maarwaar we niks tegen mogen doen want ze "verrijken" onze cultuur.

Bedankt Badr, je bent een topmocro!
dit soort opmerkingen draagt ook niet echt bij aan de sportieve sfeer, maar blijkbaar hebben sommige mensen een bepaalde neurotische drang om te beledigen/provoceren.

jantje11
31-07-2012, 20:28
We kunnen met zn alle niet meer als afwachten wat er met badr gaat gebeuren,
Dus aan die mini relletjes hier tege elkaar schieten we al helemaal niets op ??
neemt niet weg dat ook iedereen weet dat badr een hele grote vechter is met heel veel talent,
Deze man trekt veel mensen naar de evenementen omdat je met hem vuurwerk kunt verwachten,
Helaas kan hij zichzelf niet onder controle houden mocht ie een opstootje krijgen buiten de ring, Als badr schuldig blijkt te zijn hoop ik natuurlijk wel dat die de straf krijgt die die hoort te krijgen net als ieder ander, Maar mocht het met een sisser aflopen dan hoop ik dat we badr snel terug zien in de ring,
Want jongens zeg nu eerlijk het blijft een geweldige vechter!!!