PDA

View Full Version : Reem: I don't need warm up, ready for title fight (VIDEO)



Soulbringer320
27-07-2012, 03:25
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f_oNu8zk8to

Kemal
27-07-2012, 08:47
Wil em gewoon zsm weer in de octagon zien staan.

Be benieuwd naar zijn prestaties

basblue
27-07-2012, 09:47
Ik wil Overeem ook snel weer zien in de ring, altijd spectaculair. Maar hij van mij nog wel een warmingup fight doen voordat hij voor de titel gaat. een jaartje niet vechten lijkt mij geen goede voorbereiding voor een titelgevecht.

Verder heb ik wel bewondering voor vechters die enige bescheidenheid tonen nadat ze gepakt op verboden middelen bij Mma/ ufc. En ben er nog niet uit of dit interview van Overeem daarbij past.

LJ Silver
27-07-2012, 10:09
Chael Sonnen heeft de UFC en matchmaking veranderd, het is niet meer aan Joe Silva maar aan de praatjes en hype die vechters creeren.

Alistair heeft dit ook door en hypt nu al een titelgevecht door dit soort uitspraken en 'Dos Santos is scared of me'.
Rory McDonald daagt via twitter BJ Penn uit, genoeg mensen retweeten en reageren en het gevecht wordt vast gelegd.

Ik vind het mooi om te zien als iemand een gevecht goed verkoopt want zoals het geval Chael vs Anderson zat er een hele extra dimensie aan het gevecht maar er zijn er ook maar een paar met zo'n soepele babbel. Bij Alistair prik je er zo door heen, ook mede omdat Engels niet zijn 1ste taal is denk ik, komt hij niet zo vlot en bijdehand uit zijn woorden.

Zou graag een trashtalk / hype zien tussen Josh Barnett en Chael Sonnen.

The Company
27-07-2012, 11:20
Sonnen haalt al zijn gescripte zinnetjes uit oude WWE promo's, niet echt speciaal.

Ko2j
27-07-2012, 13:28
Ik wil Overeem ook snel weer zien in de ring, altijd spectaculair. Maar hij van mij nog wel een warmingup fight doen voordat hij voor de titel gaat. een jaartje niet vechten lijkt mij geen goede voorbereiding voor een titelgevecht.

Verder heb ik wel bewondering voor vechters die enige bescheidenheid tonen nadat ze gepakt op verboden middelen bij Mma/ ufc. En ben er nog niet uit of dit interview van Overeem daarbij past.
Inderdaad. Toen de bom barste was hij stil. Toen kwam de zitting en zijn er echt onregelmatigheden aan het licht gekomen.

En nu een paar maanden na dato ontkent hij alles, kijkt hij boos naar Helwani als die te ver doorvraagt en zit ie' zichzelf flink te hypen. Nee, hij heeft mij er zeker geen fan door gemaakt. Confidence is goed voor een vechter, maar het is een dunne lijn naar arrogant.

Turboknecht
27-07-2012, 13:32
Wat ontkent hij nu dan dat hij eerst niet deed? Hij is toch steeds bij hetzelfde verhaal gebleven dat Molina hem niet ingelicht heeft en dat hij daar de dupe van was? Discutabel, maar volgens mij is hij wel consequent gebleven.

Dat hij zichzelf hyped vind ik eerlijk gezegd niet zo gek. Dat is best logisch om te doen als je een vechter bent. Dat hij te zelfverzekerd is en arrogant, zeker, maar op een dag zal ook Overeem een rijtje verliezen oplopen en dan houdt dat wel weer op.

Lionheart
27-07-2012, 14:20
Het arrogant zijn is ook een onderdeel van jezelf marketable maken, en dat kan hij goed!

Als hij zijn woorden waar maakt, mag hij van mij arrogant zijn.

rollermanskunk
27-07-2012, 14:36
Overeem lijdt aan grootheidswaanzin. Marketing-technisch is die wel 1 van de beste in het vak maar met de ontwikkelingen van het afgelopen half jaar had een stukje nederigheid hem wel gesierd. Nu verkracht die z'n eigen marketingpostitie met z'n grote waffel. Gewoon 1 partijtje nog doen voor de JDS-fight dan is iedereen weer tevreden en die spuit weer vergeten.

Nosferatu187
27-07-2012, 14:56
Inderdaad. Toen de bom barste was hij stil. Toen kwam de zitting en zijn er echt onregelmatigheden aan het licht gekomen.

En nu een paar maanden na dato ontkent hij alles, kijkt hij boos naar Helwani als die te ver doorvraagt en zit ie' zichzelf flink te hypen. Nee, hij heeft mij er zeker geen fan door gemaakt. Confidence is goed voor een vechter, maar het is een dunne lijn naar arrogant.

Ja echt he toen Helwani teveel wou weten ging hij meteen in offensieve mode "mag ik je slaan". blabla

TheCarnage
27-07-2012, 14:56
Ik wil Overeem ook snel weer zien in de ring, altijd spectaculair. Maar hij van mij nog wel een warmingup fight doen voordat hij voor de titel gaat. een jaartje niet vechten lijkt mij geen goede voorbereiding voor een titelgevecht.

Verder heb ik wel bewondering voor vechters die enige bescheidenheid tonen nadat ze gepakt op verboden middelen bij Mma/ ufc. En ben er nog niet uit of dit interview van Overeem daarbij past.

Wel even je feiten op een rijtje maat, hij is nooit gepakt met verboden middelen zoals jij verteld, er is een verhoogd testestron niveau aangetroffen in verhouding met zijn epistron niveau, maar nooit iets van een verboden middel aangetroffen.

Nosferatu187
27-07-2012, 14:58
Wat ontkent hij nu dan dat hij eerst niet deed? Hij is toch steeds bij hetzelfde verhaal gebleven dat Molina hem niet ingelicht heeft en dat hij daar de dupe van was? Discutabel, maar volgens mij is hij wel consequent gebleven.

Dat hij zichzelf hyped vind ik eerlijk gezegd niet zo gek. Dat is best logisch om te doen als je een vechter bent. Dat hij te zelfverzekerd is en arrogant, zeker, maar op een dag zal ook Overeem een rijtje verliezen oplopen en dan houdt dat wel weer op.

Molina niet ingelicht? Molina is een arts die mensen begeleid bij het nemen van hormonen.

Nosferatu187
27-07-2012, 15:02
Wel even je feiten op een rijtje maat, hij is nooit gepakt met verboden middelen zoals jij verteld, er is een verhoogd testestron niveau aangetroffen in verhouding met zijn epistron niveau, maar nooit iets van een verboden middel aangetroffen.

Hij had bijna 15x meer testosteron dan een "normaal persoon" wat zijn anabolen? hormonen en testosteron, en daarnaast had hij een bekende doctor die mensen altijd begeleid bij het nemen van middelen.
En zijn excuus was gewoon zieligheid eerste klas sinds wanneer krijg jij een spuit van de doctor die je mee naar huis mag nemen en daarmee moet je je zelf injecteren, terwijl jij niet weet wat erin zit.

Yeah sure I'll buy that for a dollar

basblue
27-07-2012, 15:03
Wel even je feiten op een rijtje maat, hij is nooit gepakt met verboden middelen zoals jij verteld, er is een verhoogd testestron niveau aangetroffen in verhouding met zijn epistron niveau, maar nooit iets van een verboden middel aangetroffen.

Oh, nou dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar waar kwamen die extreem hoge waardes dan door? Wat heeft Molina dan gedaan waardoor die waardes zo ontzettend hoog waren?

Diz
27-07-2012, 15:12
Maar waar kwamen die extreem hoge waardes dan door? Wat heeft Molina dan gedaan waardoor die waardes zo ontzettend hoog waren?

Hij heeft hem op een dieet van paardenbiefstuk gezet, maar was vergeten erbij te zeggen dat het renpaarden waren ;)

Ach jah, slippertje (zo zie ik het) moet kunnen, is niet de eerste en zal zeker niet de laatste vechter zijn...
Goed, een beetje nederigheid zou misschien wel op z'n plaats zijn geweest, maar ik vind het persoonlijk wel leuk dattie JDS alvast bang aan het maken is...

The Bulldog
27-07-2012, 17:08
Lekker belangrijk het verleden is wel duidelijk...het gaat nu over het geen warm up gevecht willen...

Feitelijk allistair heet gebruikt.....zijn verhaal met back up is dat hij niet ingelicht is...heeft zijn sanctie gehad en mag weer vechten...

ON TOPIC:

Wel of geen warm up fight?

en hypen?

ja kicken hypen wat ie doet , vind ik.
betreft arrogant zijn>>>alistair is nooit erg bescheiden geweest toch??? dus beetje groter lullen voor de hyp kan ie wel...

geef hem groot gelijk...moet brood op de plank komen...en hoe langer dat duurt hoe minder gepraat over hem en weg marktwaarde...

ik hoop zsm allistair tegen junior..... hoop dat het een slugfest word....maar ben bang voor een ko in de 1e..... maakt niet uit wie...je kunnen beiden goed staand uit de weg....ben alleen benieuwd hoe junior met de clinch en sweep techniek en kracht van overeem om gaat...en overeem met de snelle sroot stijl van junir...dekking hoog en voorwaarts schuiven???

Peacey
27-07-2012, 17:17
Wat een haters hier weer zeg.
Ik hoop dat die snel weer in de octagon staat, of het nou is voor de titel of niet.
En een slugfest tegen JDS gaat het niet worden, daarvoor is de kin van Ali denk ik niet sterk genoeg voor.
Laat hem lekker dat gevecht alvast hypen, zal me niet verbazen als Dana hem dat ingefluisterd heeft.

e-type
27-07-2012, 17:38
Wel even je feiten op een rijtje maat, hij is nooit gepakt met verboden middelen zoals jij verteld, er is een verhoogd testestron niveau aangetroffen in verhouding met zijn epistron niveau, maar nooit iets van een verboden middel aangetroffen.


ehm, die ratio was een eerste indicatie dat het fout zat. Later kwam ie met de smoes dat er testosteron in dat enorm professioneel gefabriceerde ampul had gezeten...

Maar ik hoop als fan echt dat ie eerst een goede opwarmer krijgt en dan een paar maandjes later voor het titelgevecht. Twee mooie Octagon potjes binnen een paar maandjes. De eerste keer met een getergde Overeem die zich weer wil bewijzen als contendor no.1, en de tweede om dat te bewijzen... Overeem-Werdum II lijkt me mooi trouwens als opwarmer...

The Company
27-07-2012, 17:47
ehm, die ratio was een eerste indicatie dat het fout zat. Later kwam ie met de smoes dat er testosteron in dat enorm professioneel gefabriceerde ampul had gezeten...

Maar ik hoop als fan echt dat ie eerst een goede opwarmer krijgt en dan een paar maandjes later voor het titelgevecht. Twee mooie Octagon potjes binnen een paar maandjes. De eerste keer met een getergde Overeem die zich weer wil bewijzen als contendor no.1, en de tweede om dat te bewijzen... Overeem-Werdum II lijkt me mooi trouwens als opwarmer...

Het is dan Overeem vs Werdum III en heb je Overeem vs Werdum II gezien? Dat was een van de saaiste partijen ooit.

basblue
27-07-2012, 18:29
Het is dan Overeem vs Werdum III en heb je Overeem vs Werdum II gezien? Dat was een van de saaiste partijen ooit.

Lijkt mij ook geen goede matchup. Nee doe maar tegen Mir of Cormier (als die naar de ufc gaat). Struve zou ook mooie pot zijn, maar dan is er sowieso een Nederlander die verliest.

Naj85
27-07-2012, 20:15
Echt f**kin jammer dat het in mei niet is doorgegaan..
Hoop alsnog snel die pot te zien, of anders eerst een andere warm up pot waarin hij iemand sloopt. Want als junior hem KO zou slaan zouden ze zeiken dat die alleen tegen brock heeft gewonnen (met steroids

Asura
27-07-2012, 21:49
Wat een haters hier weer zeg.
Ik hoop dat die snel weer in de octagon staat, of het nou is voor de titel of niet.
En een slugfest tegen JDS gaat het niet worden, daarvoor is de kin van Ali denk ik niet sterk genoeg voor.
Laat hem lekker dat gevecht alvast hypen, zal me niet verbazen als Dana hem dat ingefluisterd heeft.

Hij is nog nooit ko gegaan. En zeker niet sinds hij op HW zit.Die TKO van Badr op K-1 was echt een Technische ko met hoofdletter T. Een tko puur volgens de regels dus.

Nosferatu187
27-07-2012, 22:01
Het was wel een technische KO maar als je goed kijkt zie je dat Overreem niet langer had kunnen doorgaan hij was half in disneyland.

Hagelslag
27-07-2012, 23:31
Hij is nog nooit ko gegaan.Bobby Hoffman