PDA

View Full Version : Dana White: Junior dos Santos Wants to Knock Out 'Punk' Alistair Overeem



Kemal
05-08-2012, 09:00
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fouWBbJy9f0

MuayThaiGuy
05-08-2012, 09:45
Make it happen.....

Peacey
05-08-2012, 10:07
JDS wordt pas wakker na het WK in Brasil als Ali met m klaar is

el bastardo
05-08-2012, 10:09
Bring it on!

Pr00f
05-08-2012, 10:41
Dit zegt ie ook alleen maar om het gevecht weer marketable te maken. volgens mij kunnen AO en Santos het prima vinden buiten de camera's :D

el bastardo
05-08-2012, 10:43
Ik heb Alistair idd nog nooit iets slechts over JDS horen zeggen...

rollermanskunk
05-08-2012, 11:00
Erg geloofwaardig Dana.... JDS on trashtalk? Geloof er geen hout van. In mei deden JDS en Overeem een PR-tour met elkaar en dit ging erg respectvol. Blijkbaar wil men een soort Sonnen vs Silva scenario creeeren. Hypemachinemode on.

Pahlavan
05-08-2012, 13:27
Ik heb Alistair idd nog nooit iets slechts over JDS horen zeggen...

Behalve dat jds bang voor hem is.

Anyway, ik zeg jds wint dmv KO (uppercut). Can't wait for the fight to happen!

Rverm
05-08-2012, 13:35
idd de marktwaarde van de partij weer even omhoog aan het brengen...

univers1l
05-08-2012, 13:50
na die pr tour waar ze idd goed met elkaar konden omgaan, heeft alistair gezegd dat jds bang voor hem is.
misschien is dat de reden dat jds hem niet meer zo ziet zitten.

rollermanskunk
05-08-2012, 14:23
.
na die pr tour waar ze idd goed met elkaar konden omgaan, heeft alistair gezegd dat jds bang voor hem is.
misschien is dat de reden dat jds hem niet meer zo ziet zitten.

JDS en Overeem krijgen gewoon een bepaald script voorgelegd wat ze moeten zeggen om de fight te hypen. Binnenkort zal Overeem ook wel weer wat zeggen (in de trant van JDS is getrouwd met een transsexueel oid of alle Brazilianen zijn kontenkruipers)

my2cents
05-08-2012, 14:40
.

JDS en Overeem krijgen gewoon een bepaald script voorgelegd wat ze moeten zeggen om de fight te hypen. Binnenkort zal Overeem ook wel weer wat zeggen (in de trant van JDS is getrouwd met een transsexueel oid of alle Brazilianen zijn kontenkruipers)

Dit, gewoon een gevecht hypen..

Richelieu
05-08-2012, 14:53
Wat een onzin allemaal wat die kerel uitkraamt!

blackadder
05-08-2012, 14:56
Fuck Dana.
Ik heb een kater.

Biiyen
05-08-2012, 14:58
Alistair kan pas volgend jaar vechten, dus beetje raar om JDS ook tot dan aan de kant te houden. Ik vind dat ze JDS vs Cain asap moeten laten vechten.

Naj85
05-08-2012, 15:53
Alistair kan pas volgend jaar vechten, dus beetje raar om JDS ook tot dan aan de kant te houden. Ik vind dat ze JDS vs Cain asap moeten laten vechten.
x2
nog genoeg tijd en wil deze rematch ook heel graag zien

univers1l
05-08-2012, 16:04
als cain vs jds doorgaat is er een grote kans dat cain wint, ik denk zelf 50/50 kans, dan is de hype jds vs overeem misschien voor niets geweest, dus dana zal de gok niet durven nemen.

Diz
05-08-2012, 16:19
Ben benieuwd hoe JDS erover denkt nadat Overeem zijn knie operatief uit zijn lever gehaald is ;)

lukashenko
05-08-2012, 17:07
oke dan ali heeft de aandacht weer
goede zaak
just make the fight happen
ik denk dat overeem hem wel kan hebbben
maar als ie zo geraakt word door jds zoals ie bijv tegen spong geraakt werd gaat ie zitten

lukashenko
05-08-2012, 17:11
sja als cane zou winnen van jds kan je mooi ali tegen jds zetten voor de nr 1 contender place

T15Boxing
05-08-2012, 17:35
Gaat niet alleen om het feit dat Overeem hem bang noemde maar ook omdat hij zn drugs test faalde en de hele main event had verpest etc. Dit was allemaal na hun PR-tour etc. Ik geloof best dat hij Overeem niet mag en KO wil slaan maar ik denk niet dat hem dat lukt.

K-1sunstarr
05-08-2012, 19:28
Yes, make it happen.:cool2:
JDS denk dat Ali een wake over is, hahahaha we zullen zien.:lol:

Damian_Gray
05-08-2012, 20:50
hij had dat woordje "punk" best wel weg kunnen laten, nare man

MRV
06-08-2012, 09:31
idd de marktwaarde van de partij weer even omhoog aan het brengen...

Dit kon je al een tijdje zien aankomen. Eerst was Dana boos op Alistair. Daarna was hij volgens Dana ineens een "stud". Tussendoor wat lawai van Alistair over JDS... En voila: Je hebt een marketable fight!

Dana White is een grote marketeer!!

El Bambino
06-08-2012, 10:32
Ben een JDS fan maar, vind hem wel een kwal van een mens. Hij doet net of ie heilig is, en Overeem bestembelen als een boef.
Fuck hem, iedereen maakt fouten in zijn leven, liever heb ik iemand die fouten heeft gemaakt en ervan leert, dan een heilig iemand die nooit fouten maakt en iedereen loop te veroordelen.
WAR Overeem Sloooooopen!

my2cents
06-08-2012, 15:14
Ben een JDS fan maar, vind hem wel een kwal van een mens. Hij doet net of ie heilig is, en Overeem bestembelen als een boef.
Fuck hem, iedereen maakt fouten in zijn leven, liever heb ik iemand die fouten heeft gemaakt en ervan leert, dan een heilig iemand die nooit fouten maakt en iedereen loop te veroordelen.
WAR Overeem Sloooooopen!

Daarnaast zal ook JDS wel eens wat genomen hebben, aangezien ze dat allemaal doen. Heb zo'n hekel aan dat hypocriete gelul...

Zou heel mooi zijn als AO toch nog zijn kans krijgt, al denk ik dat ie het niet zo 1-2-3 heeft gewonnen die partij

Ger Maan
06-08-2012, 16:22
JDS verdedigt zijn titel volgens Lorenzo Fertitta op 29 december, tegenstander onbekend.

Hmmm, wie zou dat kunnen zijn?

Junior dos Santos to fight Dec. 29 (http://espn.go.com/mma/story/_/id/8235453/junior-dos-santos-face-undetermined-opponent-ufc-heavyweight-title-december-29[/URL)

yy
06-08-2012, 20:21
Ben een JDS fan maar, vind hem wel een kwal van een mens. Hij doet net of ie heilig is, en Overeem bestembelen als een boef.
Fuck hem, iedereen maakt fouten in zijn leven, liever heb ik iemand die fouten heeft gemaakt en ervan leert, dan een heilig iemand die nooit fouten maakt en iedereen loop te veroordelen.
WAR Overeem Sloooooopen!

bedoel je jezus :P?

rollermanskunk
06-08-2012, 21:45
Zuffa heeft een marketingteam die alles monitort op fora, social media en reacties bij de diverse mma-sites. Het zal wel gaan tussen Cain en Alistair. Overeem is qua populariteit nog steeds topnotch marketingwise. Eind december is altijd een belangrijke periode voor Zuffa om hoge PPV revenues te genereren.

Kemal
07-08-2012, 20:50
Despite Wishes of UFC and Dos Santos, Overeem a Long Shot for December Title Bout

Alistair Overeem might be fighting for the UFC heavyweight championship on December 29. That's the story you're hearing right now, with UFC president Dana White recently divulging Junior dos Santos' preference to fight the former Strikeforce champ instead of Cain Velasquez, and UFC co-owner Lorenzo Fertitta saying he was optimistic Overeem would be available for the date.

Perhaps it's wishful thinking, or perhaps they are trying to will their hope into reality, but it shouldn't and won't happen. When the date comes around, if dos Santos is fighting in the octagon, it won't be against Overeem.I'm not a fortune-teller, but I can see the hurdles the UFC would have to surpass to make it happen, and it's nearly impossible.

The biggest reason is simple. Overeem is unlicensed. He can't fight. And when he's finally eligible to reapply, it will be December 27, just two days before the promotion's usual year-end spectacular. Over the weekend, Fertitta voiced a hope that the Nevada state athletic commission might "allow him to come forward before that."

Given the lead-time necessary to properly advertise an event, that seems to be the only way that Overeem could find himself fighting before the year is out. The problem is that's not allowed by the commission's own regulations.

NAC 467.087, which governs applications for reinstatement after a denial, reads that, "Any applicant who has been denied a license by the Commission may not file a similar application until 1 year after denial by the Commission, unless the Commission specifies otherwise at the time of denial."

The commission did specify otherwise at the time of denial: Instead of one year, they went lenient on him, telling him to come back in nine months.

Overeem politely accepted the ruling at the time, saying he would like to prove that he was a clean fighter before continuing his career. He even shook hands and exchanged pleasantries with the commissioners afterward. He never expressed any objection to their decision. And that will prove to be a problem for him now. Why? Because there is no avenue for an appeal hearing once a very short window closes.

NAC 467.954 says, "If a party is not satisfied with the decision of the Commission and if the party has evidence not introduced at the hearing, the party may file a motion for rehearing not later than 10 days after service of the decision on the party."

Overeem and his team did not file any motion for rehearing within that time. So unless his team decides to follow in Nick Diaz's steps and sue NSAC -- a tactic that was unsuccessful for Diaz, by the way -- he's stuck playing the waiting game until December 27, and not a moment sooner.

Beyond that, this is a game that the UFC shouldn't be playing. In the past, White has always been very clear that the UFC would abide by commission rulings, and wouldn't promote a bout with a suspended fighter. While Overeem isn't technically suspended, their ruling against Overeem's licensure carries the same weight. Historically, they have always stuck to this, even in the case of high-profile fighters. Chael Sonnen wasn't booked against Brian Stann until after his suspension was up. Thiago Silva wasn't booked for his return after his penalty had lapsed. Neither was Sean Sherk many moons ago. And on and on.

That said, there is a two-day gap between the first moment Overeem can reapply on December 27 and the event date on December 29, which could in theory, be enough time to get Overeem licensed. That's not the problem; the problem is the stuff that comes before it. Namely, promotion and tickets.

Doesn't it seem disingenuous to promote a fight to fans -- many of whom will want to fly to Las Vegas and buy tickets -- without knowing whether one-half of the main event will actually be there? This is a lot different than replacing a fighter who is forced to withdraw due to injury. Those are situations beyond the promotion's control. But this basically asks the paying fan to plunk down his money and hope for the best, knowing full well that Overeem's presence is not assured.

It's not as if Overeem's UFC track record inspires confidence. Remember, before this most recent mess at UFC 146, he missed mandated drug tests prior to his UFC 141 bout with Brock Lesnar, necessitating a hearing that ultimately netted him a conditional license.

Why would UFC want to take the risk of spending possibly millions on their advertising campaign? And isn't this scenario quite similar to his UFC 146 fight, a bout which they ultimately pulled him from for the very same reason?

Beyond the obvious, Fertitta's comments -- made to ESPN -- regarding the NSAC possibly ruling before the December 27 date amount to undue pressure. Especially when he told the same outlet just six weeks earlier that the UFC would not promote an Overeem fight until the NSAC formally approves his license application.

Why the flip-flop? For one thing, champ dos Santos wants the fight. For another, they see the Overeem vs. dos Santos fight as far more lucrative than a quick rematch so soon after the memory of Velasquez getting steamrolled on national TV.

The UFC should ultimately respect NSAC's ruling and allow Overeem's penalty to play itself out. They should not try to sell a main event they can't promise to deliver. They should certainly honor the pledge they made to Velasquez as the No. 1 contender.

Overeem may ultimately get his title bout in time. Public pressure and internal desire within the UFC might see to that. But first he needs to go in front of NSAC and go through the process like any other fighter. He shouldn't be afforded special privileges because he's in championship consideration. If Overeem vs. dos Santos is truly the fight the UFC wants, they should do the right thing and wait until he is relicensed. As it will probably turn out, they won't have a choice but to do so.

lukashenko
08-08-2012, 00:27
JDS verdedigt zijn titel volgens Lorenzo Fertitta op 29 december, tegenstander onbekend.

Hmmm, wie zou dat kunnen zijn?

Junior dos Santos to fight Dec. 29 (http://espn.go.com/mma/story/_/id/8235453/junior-dos-santos-face-undetermined-opponent-ufc-heavyweight-title-december-29[/URL)
hell yeah baby
daar zit toch ook gewoon de hele mma wereld op te wachten wees eerlijk.
Niet dat er weer 2 grote kampioen langs elkaar heen lopen
zoals met alistair vs yvel of fedor vs brock enz enz

Ger Maan
08-08-2012, 20:44
http://www.youtube.com/watch?v=vujusTnIdiM&feature=player_embedded

robin1234
09-08-2012, 10:47
zie hier:


http://www.youtube.com/watch?feature...&v=vujusTnIdiM

Pahlavan
09-08-2012, 11:23
Ehh nee alistair jij bent niet de number 1 hw of the world.. Op basis van wat moet jij dat zijn?

Anyway, ik hoop echt dat we dit gevecht te zien krijgen!

cornelus
09-08-2012, 12:11
i don't like the way buzzes are created, but hey it's showbusinesss!!

-=AL CAPONE=-
09-08-2012, 18:10
Ehh nee alistair jij bent niet de number 1 hw of the world.. Op basis van wat moet jij dat zijn?

Anyway, ik hoop echt dat we dit gevecht te zien krijgen!

Strikeforce, K1 en het gemak waarmee hij een ex UFC champ uitschakelde..

Pahlavan
09-08-2012, 18:45
Strikeforce, K1 en het gemak waarmee hij een ex UFC champ uitschakelde..

We hebben het hier over mma en niet kickboksen. Bovendien maakte velasquez ook korte metten met brock dus alistair is niet de enige (als was ik wel erg blij toen ali die redneck een pak slaag gaf).
En als we kijken wie tegenover de betere zwaargewichten heeft gevochten in mma (en gewonnen) dan vind ik jds's lijst toch een stuk indrukwekkender.

Mickey
09-08-2012, 19:35
Geweldig toch? Its showbiz!

R.H.
09-08-2012, 19:47
We hebben het hier over mma en niet kickboksen. Bovendien maakte velasquez ook korte metten met brock dus alistair is niet de enige (als was ik wel erg blij toen ali die redneck een pak slaag gaf).
En als we kijken wie tegenover de betere zwaargewichten heeft gevochten in mma (en gewonnen) dan vind ik jds's lijst toch een stuk indrukwekkender.

Wie dan? Cain en een veelste langzame shane carwin, daar houd het zo'n beetje wel mee op. Het meeste is UFC hype..
niet dat hij geen goede vechter is oid.

T15Boxing
09-08-2012, 20:39
Hij begint weer een irritante bad-guy personage te krijgen. In 2009 liep dat slecht af tegen Hari. Hij moet geen rare opmerkingen meer maken over dat JDS bang is vooral na alle elende die hij had veroorzaakt.

lukashenko
09-08-2012, 21:58
ik snap ali zijn houding wel
als top contender moet je wel veel zelf vertrouwen hebben
denken dat je de nr 1 bent
als er al zelf niet in gelooft dat je nr 1 bent ga je het nooit worden

Pahlavan
09-08-2012, 22:36
Wie dan? Cain en een veelste langzame shane carwin, daar houd het zo'n beetje wel mee op. Het meeste is UFC hype..
niet dat hij geen goede vechter is oid.

Cain, shane, werdum, nelson, mir (al vind ik hen niet allemaal toppers maar iig beter dan tegen wie alistair heeft gevochten) de grote namen waar ali tegen heeft gevochten zijn brock, werdum (niet erg indrukwekkende partij) en wie nog meer?!

En het is ook niet dat ik ali geen goede vechter vind oid maar nummer 1 is hij zeker niet op dit moment

lukashenko
10-08-2012, 14:40
http://www.youtube.com/watch?v=8xiEmhsfYCs
just make it hapen please
niet zoals dat ze crocop tegen randy couture dat in een keer gabriel conzaga roet in het eten gooit
cain vs alistair ook wel leuk......
maar jds vs alistair is gewoon DE party op dit moment

Boelly92
10-08-2012, 16:50
als cain vs jds doorgaat is er een grote kans dat cain wint, ik denk zelf 50/50 kans, dan is de hype jds vs overeem misschien voor niets geweest, dus dana zal de gok niet durven nemen.

of juist wel weer dan is het dubbel zo veel want alistair willen ze waarschijnlijk geen directe title shot geven na zijn suspension.. dus als jds dan geen champ is kan hij zijn comeback maken op alistair dat dan al gehyped is en dan de winner daarvan voor de belt..?