PDA

View Full Version : GLORY maakt namen bekend Final 16 World Grand Prix



Tykill
07-08-2012, 22:10
De namen die de organisatie alvast bekend maakte zijn:


Semmy Schilt

Peter Aerts

Remy Bonjasky

Jerome Le Banner

Errol Zimmerman

Gokhan Saki

Sergei Kharitonov

Filip Verlinden

Igor Jurkovic

Ismael Londt

Anderson "Braddock" Silva

Brice Guidon

Jamal Ben Saddik


Bron: http://www.staredown.nl/index.php/kickboksen/554-glory-maakt-namen-bekend-final-16-world-grand-prix

Kemal
07-08-2012, 22:21
mooi lijstje hoor!

Ellen
07-08-2012, 22:25
Vet! Ismael er in!
Hem gun ik het, draait goed en is gewoon een aardige gozer.
KNALLEN

ijsbier
07-08-2012, 22:29
mag hopen dat Daniel Ghita er ook nog bij komt?

The Company
07-08-2012, 22:43
Dit toernooi gaat een makkie worden voor Schilt. Ziet er wel naar uit de de line-up van GG veel beter is dan die van K1. Die hebben eigenlijk alleen Ghita en Spong nu Hari in de cel zit.

rollermanskunk
07-08-2012, 23:02
Dit toernooi gaat een makkie worden voor Schilt. Ziet er wel naar uit de de line-up van GG veel beter is dan die van K1. Die hebben eigenlijk alleen Ghita en Spong nu Hari in de cel zit.

Spong en Ghita hebben nog nergens getekend. Ghita's It's Showtime contract is trouwens nog niet afgelopen maar door de Glory overname nogal onduidelijk geworden. Ghita en Spong gaan gewoon voor de hoogste bieder denk ik. Superkombat zou trouwens de nieuwe partner worden van K-1 Global.

lukashenko
07-08-2012, 23:02
Dit toernooi gaat een makkie worden voor Schilt. Ziet er wel naar uit de de line-up van GG veel beter is dan die van K1. Die hebben eigenlijk alleen Ghita en Spong nu Hari in de cel zit.
als schilt met de final 8 bijv eerst tegen een saddik komt te staan en daar een paar goede blesures aan overhoud enz , je weet het maar nooit. met namen als remy, peter en saki vind ik dat geen makkelijk toernooi voor schilt.
schilt is ook al bijna 40.
ik vind het een dikke line up
wacht met spanning op de laatste 3 namen en wat de k1 daar tegen over gaat zetten

Tykill
07-08-2012, 23:03
Perfecte senario zou zijn met Alistair, Tyrone, Ghita en Hari er nog bij. En dan dat Hari lekker KO mag gaan en dan zijn cel weer in :D

Redwhitewarrior
07-08-2012, 23:03
Dik!

Naj85
07-08-2012, 23:06
doet aerts nog mee? had hem niet meer verwacht
hoop dat hij gaat knallen!

Tykill
08-08-2012, 08:47
Ik was ook verbaasd om Aerts er tussen te zien. Maar Aerts kennende zou hij zelf vast weer mee willen doen.

Richelieu
08-08-2012, 09:12
Mooie lijst en een erg mooie kans voor Ismael Londt!

payap
08-08-2012, 11:15
Ziet er goed uit en wordt weer genieten.

En top dat Ismael er bij zit.

Sluwe Fox
08-08-2012, 11:20
Die afscheidspartijen van tegenwoordig neem ik ook niet meer serieus.

Hari
Aerts
Direkci
etc etc

boudstyle
08-08-2012, 12:53
Dikke lineup!

Komt Rico Verhoeven er nog bij?

LJ Silver
08-08-2012, 12:58
Ik vind het echt super wat ze doen, maar om nou met de volgende statements te komen:

..Never in the history of the sport has there been such a convention of top-ranked fighters in a single night. :rolleyes:

terwijl er 3 van de top5 (Tyrone, Ghita en Hari) niet bij zijn.

Wiseguy
08-08-2012, 13:03
Ja, dat is nogal een statement als je bedenkt dat Hari, Ghita en Spong er niet bij zijn. Ben benieuwd of zij de hype en het gevoel van K1 kunnen creëren. De WGP waren altijd episch.

Illest
08-08-2012, 14:43
jammer dat het niet compleet is, maar heb er hoge verwachtingen van

uhm als Glory IS heeft overgenomen en Ghita voorheen bij IS onder contract zat dan zou je denken dat hij nu onder Glory valt, toch?

Tyrone in deze vorm MOET hier gewoon bij zijn. Kijk, de man kan het wel gaan proberen in mma, maar dit is toch zijn ding, zijn roeping zeg maar

donalexandro
08-08-2012, 15:31
Bonjasky!! Hopen dat Tyrone ook meedoet :)!

ruud
08-08-2012, 16:08
Die afscheidspartijen van tegenwoordig neem ik ook niet meer serieus.

Hari
Aerts
Direkci
etc etc

Partij van Aerts was volgens mij afscheidspartij binnen de Benelux, maar ik snap je punt. Je neemt afscheid of niet.
Neemt trouwens niet weg dat Peter Aerts van mij nog wel tien afscheidspartijen mag draaien hoor ;-)

Tony Galento
08-08-2012, 16:15
Partij van Aerts was volgens mij afscheidspartij binnen de Benelux, maar ik snap je punt. Je neemt afscheid of niet.
Neemt trouwens niet weg dat Peter Aerts van mij nog wel tien afscheidspartijen mag draaien hoor ;-)

dat binnen de benelux werd pas toegevoegd toen hij plots bij glory tekende.

blackadder
08-08-2012, 16:17
Bonjasky!! Hopen dat Tyrone ook meedoet :)!
Die zit al bij de K1 dus dat wordt hem helaas niet. Net als Ghita. Tenzij ze daar weer problemen krijgen.

Koike88
08-08-2012, 16:56
Aerts voegt alleen niets toe. Nooit dat hij 3 partijen achter elkaar kan draaien. Laat staan een normale partij tegen de top.
Zonder regerend kampioen Alistair is het alsnog niet serieus te nemen.

Tony Galento
08-08-2012, 17:03
Aerts voegt alleen niets toe. Nooit dat hij 3 partijen achter elkaar kan draaien. Laat staan een normale partij tegen de top.
Zonder regerend kampioen Alistair is het alsnog niet serieus te nemen.

die staat onder contract bij de ufc..

blackadder
08-08-2012, 17:05
Aerts voegt alleen niets toe. Nooit dat hij 3 partijen achter elkaar kan draaien. Laat staan een normale partij tegen de top.
Zonder regerend kampioen Alistair is het alsnog niet serieus te nemen.
Alistair is regerend kampioen bij de K1. Niet bij GLORY.

MuayThaiGuy
08-08-2012, 18:00
Ben ik de enige die het een bijeengeraapt zooitje vindt?
Alles leuk en wel, maar dit lijkt meer op R.E.D ( retired, extremely dangerous )
Met alle respect maar vindt het een "flauwe" line-up.
Aerts, Schilt, Le Banner kom op geef de jonge garde een kans.
Weet nog niet wat ik van Bonjasky moet vinden, vindt het top dat hij het weer gaat proberen maar hoeveel partijen heeft hij inmiddels geknokt?

Guile
08-08-2012, 18:50
Top dit, makkelijk om het af te kraken, maar kom dan met betere alternatieven. Ghita en Spong kan iedereen wel verzinnen en hopelijk worden die toegevoegd. Dat ze het willen verkopen is logisch. Hoe vaak hebben we niet een 'biggest match in the history of the UFC' gezien? Hoort erbij.

R.D.N
08-08-2012, 19:34
leuk voor londt dat ie mee doet,hoop niet dat ze hem gelijk tegen schilt zetten bij de laatste 16 maar tegen die jamal.

MuayThaiGuy
08-08-2012, 19:34
Top dit, makkelijk om het af te kraken, maar kom dan met betere alternatieven. Ghita en Spong kan iedereen wel verzinnen en hopelijk worden die toegevoegd. Dat ze het willen verkopen is logisch. Hoe vaak hebben we niet een 'biggest match in the history of the UFC' gezien? Hoort erbij.

Aerts zoals een ander al aanmerkte 3 partijen op een avond?

LeBanner glazen kin en zijn hoogtijdagen zitten er op

Schilt tegen de 40 misschien leuk voor een verassing, maar technisch laat ie het liggen zijn reach is zijn grootste voordeel

Bonjasky als ik mij niet vergis zijn eerste partij, geen idee wat we van hem kunnen verwachten outsider?

En waarom zou ik met betere alternatieven moeten komen?
Ben ik een matchmaker, nee.
Waarom zou ik dan alternatieven aan gaan dragen ik hoef geen show te verkopen, ik ga dit gala ook niet kopen als stream.

The Company
08-08-2012, 19:54
Aerts zoals een ander al aanmerkte 3 partijen op een avond?

LeBanner glazen kin en zijn hoogtijdagen zitten er op

Schilt tegen de 40 misschien leuk voor een verassing, maar technisch laat ie het liggen zijn reach is zijn grootste voordeel

Bonjasky als ik mij niet vergis zijn eerste partij, geen idee wat we van hem kunnen verwachten outsider?

En waarom zou ik met betere alternatieven moeten komen?
Ben ik een matchmaker, nee.
Waarom zou ik dan alternatieven aan gaan dragen ik hoef geen show te verkopen, ik ga dit gala ook niet kopen als stream.

Met Aerts LeBanner en Bonjasky ben ik het eens, die zijn over hun top heen. Schilt is daarentegen nog steeds de beste HW kickbokser van de wereld, de manier hoe hij Zimmerman sloopte was echt indrukwekkend.

Tykill
08-08-2012, 19:59
Le Banner mogen ze van mij vervangen voor Bob Sapp... even wijnig kans.

Guile
08-08-2012, 20:06
Misschien zijn ze over hun top heen, maar als er geen betere vechters voor handen zijn. Zodra er jongens zijn die beter zijn ben ik het er mee eens, maar waar blijkt dat uit? Het gaat om nu, volgend jaar weer een nieuwe kans.

lukashenko
08-08-2012, 21:13
wat een haat en negatieve energie word er hier toch weer geproduceert
oude garde nieuwe namen erbij
na dat er geen wgp in 2011 is gehouden ben ik blij dat er toch nog iniciatief word genomen.
wat als k1 weer flopt dan hebben we weer nix NADA
bonjasky aan het werk altijd top om te zien
een talent als lond tegen een saki ofzo ik word er helemaal warm van als ik er aan denk
goed bezig glory
laat ze maar haten eind van de show gaan ze jullie dankbaar zijn
ik snap steeds meer waarom een rutten niet meer in nederland vocht enz
tis nooit goed in nederland

MuayThaiGuy
08-08-2012, 21:47
wat een haat en negatieve energie word er hier toch weer geproduceert
oude garde nieuwe namen erbij
na dat er geen wgp in 2011 is gehouden ben ik blij dat er toch nog iniciatief word genomen.
wat als k1 weer flopt dan hebben we weer nix NADA
bonjasky aan het werk altijd top om te zien
een talent als lond tegen een saki ofzo ik word er helemaal warm van als ik er aan denk
goed bezig glory
laat ze maar haten eind van de show gaan ze jullie dankbaar zijn
ik snap steeds meer waarom een rutten niet meer in nederland vocht enz
tis nooit goed in nederland

Haat en negatieve energie?
Je bent een beetje aan het over dramatiseren.
Je geeft zelf al aan dat omdat er niks beters is deze mannen er staan, maar gelijktijdig kruip je Rutten in zijn kont.
Met het geouwehoer rondom Hari ben ik eigenlijk wel klaar met het K1 gebeuren.
Ik kijk dan liever naar de lichtere klasses.

Rverm
08-08-2012, 22:34
- Prima line-up met de namen die goed verkopen en betere zijn er niet op dit moment...
- Aerts vecht nog maximaal 5 partijen aangezien die een contract voor 6 partijen heeft getekend...
- Alistair kan je vergeten die is exclusief van/voor UFC...
- Badr kan je vergeten, die vecht zijn eigen finale...
- Spong en Ghita staan nog bij Simon/Showtime onder contract maar die zullen ook wel toegevoegd worden aan deze line-up...
- Spong gaat langzamerhand ook over naar het MMA...
- Verhoeven en Gerges horen er ook nog bij...
- Top dat Londt erbij is, heeft ie verdiend...
- BenSadik ben ik niet echt enthousiast over, misschien kan die voor een verassing zorgen...
- Schilt gaat dit toernooi winnen...
- En ja, tis balen dat Badr er niet bij is...

Mike
09-08-2012, 00:43
beter dan niets imo en als spong en ghita er nog bij komen kan het een mooie show worden

K-1sunstarr
09-08-2012, 02:00
Le Banner a.u.b vervangen voor Chita, hij heeft zijn beste tijd gehad.
En Spong nog erbij, vindt ik verder een prima line-up.

easy01
09-08-2012, 05:30
Als ik het goed begrijp, vechten ze niet 3, maar zelfs 4 partijen op één avond.

:wacko:

Tykill
09-08-2012, 07:40
wat een haat en negatieve energie word er hier toch weer geproduceert
oude garde nieuwe namen erbij
na dat er geen wgp in 2011 is gehouden ben ik blij dat er toch nog iniciatief word genomen.
wat als k1 weer flopt dan hebben we weer nix NADA
bonjasky aan het werk altijd top om te zien
een talent als lond tegen een saki ofzo ik word er helemaal warm van als ik er aan denk
goed bezig glory
laat ze maar haten eind van de show gaan ze jullie dankbaar zijn
ik snap steeds meer waarom een rutten niet meer in nederland vocht enz
tis nooit goed in nederland

Helemaal geen haat. En alleen een beetje kritiek. Man yourself.

Asura
10-08-2012, 11:15
Kickboxen zit enigszins in het slop, en we krijgen dit voorgeschoteld.
Prachtige line up.

Kemal
10-08-2012, 18:26
http://www.youtube.com/watch?v=pbR1BagonbU&feature=player_detailpage

Kemal
10-08-2012, 18:26
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZTV79NRMFXo

lennard
10-08-2012, 18:37
Remy! Wauw alleen door dat hij weer vecht ben ik al fan van dit evenement!

redjuh
10-08-2012, 19:22
zabit samedov
melvin manhoef
thomas hron

MaTo
10-08-2012, 19:25
zabit samedov
melvin manhoef
thomas hron

Manhoef, geruchten in de k-1 GP..

tommus
10-08-2012, 19:30
Dit toernooi gaat een makkie worden voor Schilt. Ziet er wel naar uit de de line-up van GG veel beter is dan die van K1. Die hebben eigenlijk alleen Ghita en Spong nu Hari in de cel zit.

een makkie voor schilt? hij heeft petertje anders nog nooit verslagen ;)

Quato
16-08-2012, 21:17
Dit ga je niet menen? Nog nooit verslagen??...

BB
16-08-2012, 22:53
Dit ga je niet menen? Nog nooit verslagen??...

Klopt ook niet. Schilt won in 2007, maar bijna al zijn verlies partijen waren tegen Aerts. Schilt zijn fightcard is indrukwekkend http://www.semmyschilt.com/fights/k-1.html

Mma-Rumors
17-08-2012, 02:22
kijk ik zeg niet dat je alle k-1 gevechten uit je kop moet kennen maar de k-1 finales moeten je toch wel iets van bijstaan en ik weet zowiezo zeker dat schilt 2x heeft gewonnen(misschien zelfs een keer meer) maar in 2006 in de finale versloeg schilt hem nog oppermachtig en in 2007 finale had je natuurlijk die anti-climax toen peter doen z'n enkel zakte geloof ik na een minuutje al. in 2008 was nog die mooie revanche partij in seoul waar peter heel slim won van schilt.

STERKE JERKE
17-08-2012, 07:15
Geef de gordel vast maar aan Semmy Schilt. Sem, vast gefeliciteerd met jouw "zwaar bevochten" titel!

Frank Dux
17-08-2012, 09:30
leuk alternatief nu K-1 niet meer is wat het geweest is.
Voorheen keek ik maanden, misschien wel zelfs een jaar uit naar de K-1 GP final.

mario the count
17-08-2012, 10:51
Ben blij dat remy weer de ring ingaat. Behalve schilt zie ik hem nog van iedereen winnen in deze line up. Het had idd helemaal fantastisch geweest als spong en ghita er nog in zouden staan. Ghita zie ik wel van schilt winnen in de vorm waarin hij verkeerd.

Peter0711
17-08-2012, 10:58
Het is voor mijn gevoel gewoon een Glory evenement die handelt onder de oude naam "K1" Natuurlijk leuk om al die toppers in de ring te zien,maar is dit K1? Nee,absoluut niet!

Wat gebeurt er als Aerts doorgaat naar de Grand-Prix? Met alle respect natuurlijk,maar moet die man dan 3 wedstrijden draaien op 1 avond?

Schilt,al heel lang niet meer gezien in de ring,ben benieuwd hoe hij er nu zal staan en of hij nog de oude is.

Bonjasky,3 jaar afwezig geweest... Welke Bonjasky gaan we terug zien?

Le banner... Het blijft top om die man in de ring te zien,net als de bovenstaande namen,maar serieus??? :/

Het is natuurlijk geweldig dat Glory deze 4 toppers terug wil om het oude K1 gevoel terug te halen bij de fans,maar of het bijdraagd aan een goede Grand Prix na deze voor rondes betwijfel ik..

mario the count
17-08-2012, 11:10
Het is voor mijn gevoel gewoon een Glory evenement die handelt onder de oude naam "K1" Natuurlijk leuk om al die toppers in de ring te zien,maar is dit K1? Nee,absoluut niet!

Wat gebeurt er als Aerts doorgaat naar de Grand-Prix? Met alle respect natuurlijk,maar moet die man dan 3 wedstrijden draaien op 1 avond?Sem heeft nog niet zo lang geleden errol zimmerman gewoon vernederd in de ring, met alles respect voor zimmerman. Maar sem overklaste hem dik.

Schilt,al heel lang niet meer gezien in de ring,ben benieuwd hoe hij er nu zal staan en of hij nog de oude is.

Bonjasky,3 jaar afwezig geweest... Welke Bonjasky gaan we terug zien?

Le banner... Het blijft top om die man in de ring te zien,net als de bovenstaande namen,maar serieus??? :/

Het is natuurlijk geweldig dat Glory deze 4 toppers terug wil om het oude K1 gevoel terug te halen bij de fans,maar of het bijdraagd aan een goede Grand Prix na deze voor rondes betwijfel ik..

mario the count
17-08-2012, 11:11
Het is voor mijn gevoel gewoon een Glory evenement die handelt onder de oude naam "K1" Natuurlijk leuk om al die toppers in de ring te zien,maar is dit K1? Nee,absoluut niet!

Wat gebeurt er als Aerts doorgaat naar de Grand-Prix? Met alle respect natuurlijk,maar moet die man dan 3 wedstrijden draaien op 1 avond?

Schilt,al heel lang niet meer gezien in de ring,ben benieuwd hoe hij er nu zal staan en of hij nog de oude is.

Bonjasky,3 jaar afwezig geweest... Welke Bonjasky gaan we terug zien?

Le banner... Het blijft top om die man in de ring te zien,net als de bovenstaande namen,maar serieus??? :/

Het is natuurlijk geweldig dat Glory deze 4 toppers terug wil om het oude K1 gevoel terug te halen bij de fans,maar of het bijdraagd aan een goede Grand Prix na deze voor rondes betwijfel ik..
Sem heeft nog niet zo lang geleden zimmerman zwaar vernederd in de ring. Met alle respect voor zimmerman maar hij werd zwaar overklast. Van Sem kan je dus nog steeds verwachten dat het een topper is.

Asura
17-08-2012, 11:14
Als je probleem is dat twee namen missen, dan doe je echt moeilijk om niets. Wees blij dat we Remy, Aerts, Schilt en andere te zien krijgen op 1 avond!

Met MMA is het max twee sterren per ppv

mario the count
17-08-2012, 11:16
Als je probleem is dat twee namen missen, dan doe je echt moeilijk om niets. Wees blij dat we Remy, Aerts, Schilt en andere te zien krijgen op 1 avond!

Met MMA is het max twee sterren per ppv

Maar dat is niet in toernooivorm. Spong en vooral Ghita mag je tot de top rekenen, als het dan om een toernooi gaat waar 1 champ uit moet komen mogen deze twee niet ontbreken. Betekend niet dat ik niet blij ben met de line up.

Asura
17-08-2012, 11:22
Maar dat is niet in toernooivorm. Spong en vooral Ghita mag je tot de top rekenen, als het dan om een toernooi gaat waar 1 champ uit moet komen mogen deze twee niet ontbreken. Betekend niet dat ik niet blij ben met de line up.

Waarschijnlijk omdat ik echt niet zo'n line up had verwacht dit jaar kan ik er alleen maar bli mee zijn. Als ik Ghita dit jaar ook nog in actie zie is het helemaal goed. Volgend jaar wel weer een volledig toernooi.

Chane
17-08-2012, 14:28
Tjonge... zijn er dan helemaal geen jonge, opkomende talenten?
Er zijn ondertussen toch wel veel betere vechters te vinden dan bv. LeBanner, Aerts, Zimmerman, Bonjaski.
De vechters die echt gegroeid zijn de laatste tijd, zitten er niet eens bij: Ghita en Spong.

Asura
17-08-2012, 14:31
Tjonge... zijn er dan helemaal geen jonge, opkomende talenten?
Er zijn ondertussen toch wel veel betere vechters te vinden dan bv. LeBanner, Aerts, Zimmerman, Bonjaski.
De vechters die echt gegroeid zijn de laatste tijd, zitten er niet eens bij: Ghita en Spong.

Naast Badr, noem nog een gemis?

Chane
17-08-2012, 15:03
Gaat niet om een gemis... lijkt me gewoon sterk dat er geen betere, jonge vechters rondlopen dan die "ouwtjes" die ik noem.
Ik zie graag wat vernieuwing. t is toch belachelijk dat ze weer met LeBanner op de proppen komen? Aerts hoeft van mij ook niet meer. Z'n afscheid tegen Spong was mooi zo.

Peter0711
17-08-2012, 15:41
Sem heeft nog niet zo lang geleden zimmerman zwaar vernederd in de ring. Met alle respect voor zimmerman maar hij werd zwaar overklast. Van Sem kan je dus nog steeds verwachten dat het een topper is.

Das waar,was ik vergeten! Ik hoop in ieder geval wel dat Schilt nog eve gaat knallen!!

blackadder
17-08-2012, 15:43
Das waar,was ik vergeten! Ik hoop in ieder geval wel dat Schilt nog eve gaat knallen!!
Ook zijn partij tegen Guidon. Je kon wel zien dat er wat ringroest inzat maar het was toch wel een top partij. Van beiden.

Turboknecht
17-08-2012, 22:51
Tja, Le Banner, die heeft zijn beste tijd echt al lang en breed gehad. Nog wel het meest van de ouwe generatie. Vreemd, vreemd, vreemd.

Ko2j
18-08-2012, 09:10
Tjonge... zijn er dan helemaal geen jonge, opkomende talenten?
Er zijn ondertussen toch wel veel betere vechters te vinden dan bv. LeBanner, Aerts, Zimmerman, Bonjaski.
De vechters die echt gegroeid zijn de laatste tijd, zitten er niet eens bij: Ghita en Spong.
Tja, grote namen verkopen toch shows. Niemand kijkt naar 16 jonkies. Maar goed, als jij een lijst heb van onbekenden die kans maken tegen Schilt, Zimmerman etc. dan denk ik dat ze bij Glory zeer benieuwd zullen zijn. Ze geven in ieder geval Jamal Ben Saddik een kans.
Zijn Ghita en Spong wel echt gegroeid? Spong heeft Aerts gehad, maar voor de rest hebben ze beide niet bepaald A-level wedstrijden gewonnen de afgelopen jaren. En tja, je kan niet alles hebben. Ik zou graag in het toernooi hebben gezien, maar ik zie een heleboel leuke wedstrijden in de huidige top 16, ook zonder die 2.

Mma-Rumors
18-08-2012, 16:38
Tja, grote namen verkopen toch shows. Niemand kijkt naar 16 jonkies. Maar goed, als jij een lijst heb van onbekenden die kans maken tegen Schilt, Zimmerman etc. dan denk ik dat ze bij Glory zeer benieuwd zullen zijn. Ze geven in ieder geval Jamal Ben Saddik een kans.
Zijn Ghita en Spong wel echt gegroeid? Spong heeft Aerts gehad, maar voor de rest hebben ze beide niet bepaald A-level wedstrijden gewonnen de afgelopen jaren. En tja, je kan niet alles hebben. Ik zou graag in het toernooi hebben gezien, maar ik zie een heleboel leuke wedstrijden in de huidige top 16, ook zonder die 2.

een dikke vette JA

blackadder
18-08-2012, 17:05
GLORY ligt in elk geval wel voor bij de fans als je van de likes op hun facebook paginas uitgaat. K1 Rising heeft met moeite de 5000 gehaald.

blackadder
20-08-2012, 17:51
Zojuist op facebook gelezen dat Londt bij K1 heeft ondertekend. En Poturak schijnt ook te willen switchen.

blackadder
20-08-2012, 18:04
http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1792%3Aismael-londt-signs-with-k-1superkombat&catid=36%3Ak-1

rollermanskunk
20-08-2012, 18:05
Zojuist op facebook gelezen dat Londt bij K1 heeft ondertekend. En Poturak schijnt ook te willen switchen.
Spong ook naar K-1 Global maar Ghita niet? Meer info volgt.

Vinand
20-08-2012, 18:12
zucht.... geen Ghita... Is toch de best heavyweight van het moment (uitzondering misschien Badr). Ik zie Semmy niet van hem winnen. (echt!)

Richelieu
20-08-2012, 18:17
http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1792%3Aismael-londt-signs-with-k-1superkombat&catid=36%3Ak-1

Oké, Ismael Londt dus ook definitief naar K-1/SK.

redjuh
20-08-2012, 18:42
nou ik zie Ghita dan wel in Glory...

Kemal
23-08-2012, 17:13
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XbcBRHB3Vqw

Anderson
23-08-2012, 18:30
Zag ik het nou goed mohamed Khamal vecht ook in Brussel. goed bezig

Leventdepevent
23-08-2012, 21:42
direkci vs holzken....wat een partij!!

Ko2j
23-08-2012, 23:20
Spong ook naar K-1 Global maar Ghita niet? Meer info volgt.
http://www.gloryworldseries.com/news/36-kickboxing-superstar-tyrone-spong-signs-exclusive-agreement-with-glory

donalexandro
23-08-2012, 23:52
Glory strooit met geld... moet wel aangezien ik namen voorbij zie komen op de promo van Brussel die zouden stoppen.. (Mootje.. Direkci..) Toch vet dat ze blijven vechten!