PDA

View Full Version : Putin is een baas!



RedDawn
08-08-2012, 06:13
;)


http://www.youtube.com/watch?v=gnLD0qD0LJE&feature=player_detailpage

Kemal
08-08-2012, 07:40
hahaha mooi!

Leventdepevent
08-08-2012, 11:02
wat een debiel, kijken als er een lekker wijf voor hem door de knieen gaat of ie dan ook zo reageert

Peter0711
08-08-2012, 12:06
wat een debiel, kijken als er een lekker wijf voor hem door de knieen gaat of ie dan ook zo reageert

Appels en peren vriend! ;)

redjuh
10-08-2012, 17:05
wat een debiel, kijken als er een lekker wijf voor hem door de knieen gaat of ie dan ook zo reageert

wat peter zegt idd, maar dan vind ik een appel veel, heel veel meer op een peer lijken, dan deze ouwe mafkees tov een mooie vrouw.

die miliseconde dat de hand van Putin ineens even op een gebalde vuist leek, vond ik wel erg mooi!

Diz
10-08-2012, 22:22
Dat bakkes dattie d'r ook bij trekt :lol:

TOON
12-08-2012, 19:53
putin is geen baas maar een crimineel...
http://www.bol.com/nl/p/de-man-zonder-gezicht/9200000000907462/

aanrader overigens!

redjuh
13-08-2012, 00:21
als je president van een land bent voor de 2de keer... dan ben je BAAS

ARMENIA
13-08-2012, 00:48
you believe that shit? de feiten zijn dat rusland helemaal naar de tering was maar dat putin van rusland weer een wereldmacht heeft gemaakt.. amerika en de eu kunnen syrie niet binnenvallen omdat russia ze geen toestemming geeft..

Putin is wat mij betreft een van de grootste helden van onze tijd...

ik geloof best dat die hier en daar een aantal opdrachten heeft moeten waardoor anderen het leven lieten.. maar alsof de amerika geen bloed aan zijn handen heeft..

het westen probeert putin af te schilderen als een slecht man.. maargoed.. als je dat wilt geloven dan mag dat natuurlijk maar ik weet wel beter...


putin is geen baas maar een crimineel...
http://www.bol.com/nl/p/de-man-zonder-gezicht/9200000000907462/

aanrader overigens!

TOON
13-08-2012, 12:23
you believe that shit? de feiten zijn dat rusland helemaal naar de tering was maar dat putin van rusland weer een wereldmacht heeft gemaakt.. amerika en de eu kunnen syrie niet binnenvallen omdat russia ze geen toestemming geeft..

Putin is wat mij betreft een van de grootste helden van onze tijd...

ik geloof best dat die hier en daar een aantal opdrachten heeft moeten waardoor anderen het leven lieten.. maar alsof de amerika geen bloed aan zijn handen heeft..

het westen probeert putin af te schilderen als een slecht man.. maargoed.. als je dat wilt geloven dan mag dat natuurlijk maar ik weet wel beter...

ooooh maar ik beweer echt niet dat Putin de enige is hoor :)
in het 'westen' kunnen ze er ook wat van....
maar zou gewoon een keer dat boek lezen en dan je eigen conclusie trekken

redjuh
14-08-2012, 22:37
gelukkig dat Putin niet zoveel last heeft van de media, anders was hij net als zijn maatje Silvio B., erg vaak op de voorpagina te bewonderen.

TOON
15-08-2012, 15:55
de kritische pers is het werken al onmogelijk gemaakt....daarom houden ze zich nu bezig met punkrockende dames die af en toe wat kritische punkrock-noten speelden :)