PDA

View Full Version : Mayhem Miller gearresteerd



Ger Maan
14-08-2012, 00:46
Het gaat niet zo goed met Jason 'Mayhem' Miller. Rond 9 uur vanmorgen Amerikaanse tijd is hij door de politie aangehouden in een kerk, naakt op een bank.


Police: MMA fighter 'Mayhem' Miller found naked in church

Authorities believe a mixed martial arts fighter broke into a Mission Viejo church, where he was found naked in a couch.


By SALVADOR HERNANDEZ / THE ORANGE COUNTY REGISTER

MISSION VIEJO – A mixed martial arts fighter was found naked inside a church after deputies responded to a reported break-in, authorities said.
"When (deputies) asked him his name he responded, 'Mayhem,' " said Jim Amormino, spokesman for the Orange County Sheriff's Department.

http://images.onset.freedom.com/ocregister/article/m8po7n-b78992795z.120120813134011000gm119p86e.2.jpg
Mixed martial artist Jason "Mayhem" Miller .

ETHAN MILLER, GETTY IMAGES


The man was identified by deputies as Jason "Mayhem" Miller, a mixed martial arts fighter who has fought in the UFC and was the host of MTV's "Bully Beatdown." He trained at the Reign Training Center in Lake Forest.
The professional fighter was spotted nude in Mission Hills Church, 24162 Alicia Parkway, on Monday morning when a pastor found several books and CDs on the first floor of the church, Amormino said.

Church officials boarded a broken window Saturday night, but the pastor found the board had been removed Monday morning, Amormino said. When the pastor went inside, he found the books and CDs scattered on the floor, as well as the residue of a fire extinguisher that had been sprayed throughout the first floor.

Deputies were called to the church at about 9 a.m. and searched the building. They found more powder that had been left behind by a fire extinguisher on the second floor.
Miller was then found on a couch without any clothes, he said.
Miller, 31, was coherent and answering deputies, Amormino said.
He was taken to Men's Central Jail and booked on suspicion of burglary. He is undergoing a medical evaluation, Amormino said.

http://www.ocregister.com/news/church-368413-deputies-fighter.html

http://www.tmz.com/2012/08/13/ufc-jason-mayhem-miller-arrested-naked-church/

blackadder
14-08-2012, 00:49
:lol:
Mayhem for president.

Ger Maan
14-08-2012, 00:56
lol afgelopen weekend maakte Dana White zich al ernstig zorgen over de mentale staat van Miller nadat Jason nogal heftig reageerde op een, als grap, bedoelde tweet


http://www.youtube.com/watch?v=0hwOAvdQQh0

lukashenko
14-08-2012, 01:03
wow mental breakdown
ben benieuwt hoe dit gaat aflopen

T15Boxing
14-08-2012, 01:31
Vind toch dat hij zich niet moet aanstellen. Hij is beroemd, rijk en heeft talent etc. Ik heb geen sympathie meer voor hem sinds hij zo respectloos was tijdens een interview met Karyn Bryant.

Biiyen
14-08-2012, 09:48
wow mental breakdown
ben benieuwt hoe dit gaat aflopen

Inderdaad een mental breakdown, zag laatst een twitter discussie tussen hem en Dana. Ik had het idee dat Mayhem daar ook nogal "emotioneel" reageerde. In de trant van "Ik ben geen vechter met pensioen, ook al wil jij dat zo graag. Aub smeek me om met pensioen te gaan" Dana regaeerde hierop dat zijn prestaties belabberd waren.

el bastardo
14-08-2012, 09:50
Hahaha, hij moet zich niet aanstellen, want hij is beroemd, rijk en heeft talent? Dus dan moet je altijd lekker in je vel zitten?

cornelus
14-08-2012, 11:31
Haha inderdaad.. mensen zijn natuurlijk gewoon van plastic. Als het maar een beetje bllijft glanzen aan de buitenkant enzo

Millers laatste tweet: (3x^2-27)(8x^2) 6 ------------------------------------- 4(9-3x) (x^2+3x)

rollermanskunk
14-08-2012, 13:40
Voor het zingen niet de kerk uit? Waren dit niet gewoon opnames van MTV? Bully Beatdown Mayhem in da Church

Pansier
14-08-2012, 13:47
Hahaha, hij moet zich niet aanstellen, want hij is beroemd, rijk en heeft talent? Dus dan moet je altijd lekker in je vel zitten?

x2, je blijft gewoon een mens.

T15Boxing
14-08-2012, 14:48
Hahaha, hij moet zich niet aanstellen, want hij is beroemd, rijk en heeft talent? Dus dan moet je altijd lekker in je vel zitten?

Daarmee kan hij de beste hulp ter wereld krijgen, maar wat doen dit soort mensen? ze blijven doorgaan met dit soort onzin. Miller moet zich niet aanstellen en hulp zoeken.

cornelus
14-08-2012, 16:02
Soms durft het even voordat je dat zelf door hebt ;)

stephan_dude
14-08-2012, 19:19
Ik zou zeggen dat mayhem manisch (bipolair) is. . daar kan je niet van te voren bij aan de bel trekken. (als je er niet vanaf weet)Het stoppen met vechten zal het allemaal ook best getriggerd hebben. En hij zal het aan de andere kant ook wel veel in het knokken hebben kunnen uiten met n grootse entrees en zn drukke hgedragHeb wel medelijden met de man.

Asura
14-08-2012, 20:05
Ik zou zeggen dat mayhem manisch (bipolair) is. . daar kan je niet van te voren bij aan de bel trekken. (als je er niet vanaf weet)Het stoppen met vechten zal het allemaal ook best getriggerd hebben. En hij zal het aan de andere kant ook wel veel in het knokken hebben kunnen uiten met n grootse entrees en zn drukke hgedragHeb wel medelijden met de man.

Hij heeft meer dan ADHD dat zeker. Toffe gozer en ik hoop dat het goed met hem komt. Mischien is dit gewoon een van zijn 'antics'

Kemal
14-08-2012, 20:35
Hij zou graag nog gedoopt worden denk ik..

Kemal
22-11-2012, 08:19
Mayhem Miller: Burglary charges dropped after case dismissed

Jason "Mayhem" Miller can finally move past his recent arrest.

The former UFC fighter confirmed with MMAFighting.com Wednesday that the case for his August arrest was dropped earlier in the day at the Orange County Superior Court. According to Miller, the incident has also been removed from his record.

Attempts to reach members of the Orange County Superior Court on Wednesday to confirm the story were unsuccessful.

When asked for a comment on the news, Miller only said, "God is good."

Miller was arrested Aug. 13 in Mission Viejo, Calif., on burglary charges after he allegedly broken into a church, sprayed a fire extinguisher and broke many items. According to a spokesperson for the Orange County Sheriff's Department, Miller was found by police naked on a couch in the church. He was not intoxicated and was arrested without incident.

Facade
22-11-2012, 10:14
Zo zie je maar wat dyslexie met je kan doen!