PDA

View Full Version : Wie vind je de beste vechter buiten de UFC?



redjuh
19-08-2012, 14:06
Wie vind je de beste vechter buiten de UFC?

HW moeilijk, omdat Cormier in feite toch al een contract heeft en Barnett het alleen zou doen als hij de Strikeforce GP (van Cormier) zou hebben gewonnen.
in Bellator heb je Damian Grabowski uit Polen... hele goede grappler.

LHW duidelijke zaak imo... Gegard Mousasi, gevolgd door Jacare, Fejao, Lawal

MW was Lombard eerst redelijk duidelijk de nr 1; hij werd kort gevolgd door de Poolse Georgier: Mamed Khalidov. Ik vergeet Rockhold niet, maar ik vind Khalidov veel amusanter om te zien knokken. (hem is een UFC contract aangeboden, maar van de KSW in Polen, krijgt hij meer. 30k ...)

WW who do we have left here... Daily?

LW heel wat talent... Bellator's Chandler, Alvarez, Aoki (laatste partij in bellator tegen Alvarez)
Gilbert Melendez moet toch gauw gebeuren???

en hieronder heb je gasten als;
Imanari, Fernandez, Sakurai, Maeda, en nog heel veel japans talent dat toch in de V.S. tekort lijkt te komen

Vul aan met talent alstublieft, en met een goed gevulde lijst, moesten we maar eens een kooitje neer gaan zetten en voor onszelf beginnen!

MuayThaiGuy
19-08-2012, 15:06
"Vechters buiten de UFC"

Beetje apart dat het allemaal over MMA'ers gaat er zijn meerdere disciplines toch?

Bosco Baracus
19-08-2012, 15:15
http://www.sherdog.com/fighter/Mamed-Khalidov-10489

raveboy
19-08-2012, 15:22
Karl Amassou vindt ik ook een leuke vechter!

redjuh
19-08-2012, 15:24
"Vechters buiten de UFC"

Beetje apart dat het allemaal over MMA'ers gaat er zijn meerdere disciplines toch?

het is gepost in het MMA subforum, dus technisch gezien niet.

met Kickboxen/K1 is het haast niet mogelijk... kijk naar Glory vs K1, het is mij niet duidelijk wie nu waar heeft getekend en ook echt vecht. bovendien zoveel bonden, zoveel vechters. Maak jij anders een wat specifieker topic mbt de tak van sport en de vechters (die niet bij Glory/K1 onder contract staan), die jij graag op deze manier wilt zien. Dan heb ik ook weer wat info mbt wie in de gaten te houden!

The Company
19-08-2012, 16:57
Pat Curran is een van de beste FW en hij zit in Bellator. Verder Cormier en Mousasi.

breahule
19-08-2012, 17:12
Nate "the great" Marquant is WW strikeforce champ op het moment, heeft in het verleden tegen heel veel groten gestaan en verslagen.

redjuh
19-08-2012, 17:55
ja wat Marquardt betreft, is het zonde dat ie het heeft verpest door voor zijn titelgevecht niet op gewicht te zijn.

breahule
19-08-2012, 18:27
ja wat Marquardt betreft, is het zonde dat ie het heeft verpest door voor zijn titelgevecht niet op gewicht te zijn.

tsja daar heb je een punt en er was toch ook iets met TRT ofzo was hij hierdoor niet gecut?

Leventdepevent
19-08-2012, 21:16
Daniel Weichel

smike
20-08-2012, 12:31
Waarom Mousasi boven Lawal als hij van hem heeft verloren.
Jacare is imo een van de beste in LHW, benieuwd wanneer ze die naar de UFC halen.
Melendez en Aoki inderdaad, toppers, voor de rest is het toch allemaal wel UFC of op weg naar UFC.

Mma-Rumors
20-08-2012, 12:54
Jacare is toch gewoon MW?? verslagen door Rockhold vorig jaar. Rockhold is dus ook de MW vechter die ik nu graag bij de UFC zie, gevolgd door inderdaad Khalidov. Ik vond Roger Gracie laatst op MW er ook niet slecht uit zien en met Jacare erbij heb je denk ik als UFC zijnde echt gewoon alles van MW divisie, niet dat Gracie daar champion wordt maar kan wel een leuke aanvulling zijn bijvoorbeeld

op LHW alleen Mousasi, Mo en Feijao mogen wel eerst wat meer laten zien na hun schorsingen. Op WW zou ik Misaki kraag eens in de UFC willen zien net als Askren(en dat is nog een hele goeie) en Marquardt hoort er natuurlijk ook bij. en op LW wil ik er veel meer zien alleen die divisie van UFC is al zo stacked maar denk aan Melendez,Alvarez,Aoki,Chandler en ook Masvidal of Noons een keer

redjuh
20-08-2012, 17:06
ja mee eens, die LW div met de aanvullingen, schreeuwt zo hard om een GP

Mma-Rumors
20-08-2012, 23:08
ja mee eens, die LW div met de aanvullingen, schreeuwt zo hard om een GP

had ik laatst ook al over, een 16 man LW toernooi in de UFC + die 6 a 7 vechters erbij heb je de meest spannende,onvoorspelbare geweldige toernooi ooit denk ik. ik zou geen idee hebben wie wint

superstucie
22-08-2012, 09:23
gegard moussasi

redjuh
22-08-2012, 13:11
ik had in mijn eerste post deze HW staan: Damian Grabowski... keek nog es naar zijn record: 16-1 niet slecht
http://www.sherdog.com/fighter/Damian-Grabowski-30320

Tony
22-08-2012, 14:13
Marquardt...

Hopo dat ie snel teru in de ufc is.

redjuh
22-08-2012, 15:01
ja Marquardt (zoals Breahule al zei) heeft nog zeker een race naar een titelgevecht in zich denk ik. zie hem graag in SF zijn titel eerst verdedigen. Nou zijn ze toch al begonnen met cross-over gevechten tussen de UFC en SF (zie Mir - Cormier), dus ik dacht ff na en eigenlijk direct aan Koscheck. Marquardt vs Koscheck in SF om Marquardt zijn titel zou een zeer degelijke contender opleveren, ongeacht de uitkomst.

Tony
22-08-2012, 15:57
ja Marquardt (zoals Breahule al zei) heeft nog zeker een race naar een titelgevecht in zich denk ik. zie hem graag in SF zijn titel eerst verdedigen. Nou zijn ze toch al begonnen met cross-over gevechten tussen de UFC en SF (zie Mir - Cormier), dus ik dacht ff na en eigenlijk direct aan Koscheck. Marquardt vs Koscheck in SF om Marquardt zijn titel zou een zeer degelijke contender opleveren, ongeacht de uitkomst.

kosscheck vs marquardt lijkt me een bere partij.. laat maar komen!

Pansier
22-08-2012, 16:20
Waarom noemt niemand Fedor? :O

redjuh
22-08-2012, 16:47
Carlos Fodor kan misschien ook wel ...

Mma-Rumors
22-08-2012, 18:26
Waarom noemt niemand Fedor? :O

omdat de vraag is. 'wie vind je beste vechter buiten de UFC?' als jij dat vindt dan zit je aan drugs ben ik bang

Diz
22-08-2012, 18:45
omdat de vraag is. 'wie vind je beste vechter buiten de UFC?' als jij dat vindt dan zit je aan drugs ben ik bang

Ik vind het wel een hele goeie van Pansier hoor...
Ook al istie nou gestopt, Fedor blijft een baas en zou nog steeds ieders kont kunnen schoppen...

(en wees niet bang, ik zit niet aan de drugs)

Son & Breugel!
24-08-2012, 19:14
Gegard mousasi, Gilbert melendez en King moh.

Gilaiir
24-08-2012, 19:49
Ik vind het wel een hele goeie van Pansier hoor...
Ook al istie nou gestopt, Fedor blijft een baas en zou nog steeds ieders kont kunnen schoppen...

(en wees niet bang, ik zit niet aan de drugs)

Maar hij vecht niet meer. Alleen sambo. Dus zou het raar zijn als zijn naam wel genoemd zou worden.

Budokan
25-08-2012, 11:14
Waarom Mousasi boven Lawal als hij van hem heeft verloren.
Jacare is imo een van de beste in LHW, benieuwd wanneer ze die naar de UFC halen.
Melendez en Aoki inderdaad, toppers, voor de rest is het toch allemaal wel UFC of op weg naar UFC.

x2

Niek-S
25-08-2012, 11:19
omdat de vraag is. 'wie vind je beste vechter buiten de UFC?' als jij dat vindt dan zit je aan drugs ben ik bang

haha!

http://www.youtube.com/watch?v=lQzIXZfPoR0

http://www.youtube.com/watch?v=-A3uMYVdRz0

MaTo
25-08-2012, 14:53
Chuck Norris

Budokan
25-08-2012, 18:27
Ronda Rousey:ehhh:

smike
25-08-2012, 18:37
Cyborg