PDA

View Full Version : Dynamo Magician Impossible



Pansier
19-08-2012, 22:35
Dit is echt te ziek voor woorden wat hij doet... Zag hem vorige week voor het eerst (elke zondag 22:00 op discovery channel) en nu voor de tweede keer. Het enige programma dat me echt aan het lachen krijgt. Geen idee hoe hij deze tricks doet. Zoals vandaag liep hij door het glas. Hij beukt een mobieltje en een lege fles tegen elkaar en het mobieltje zit in de fles en nog veel meer van deze tricks. Snap er echt geen hond van! :lol:

Kijk zelf maar!

http://www.youtube.com/watch?v=O6q1axudGIY&feature=related

Kemal
20-08-2012, 06:19
Ja prachtig dit he!

FOCUS
20-08-2012, 07:04
een tipje van de sluier; de 'slachtoffers' zijn onderdeel van de truc :leut:

al die verbouwereerde reacties zijn ook nep

Tony
20-08-2012, 08:13
Zat ook al te kijken gisteren. Bizar!

Maar idd, het eerste dat ik dacht was, OK, het publiek moet hier wel mee te maken hebben. anders kan het gewoon echt niet.

MB667
20-08-2012, 08:33
tuurlijk is het publiek betrokken. Dat door het glas in een keer buiten de winkel zitten was het bewijs dat het publiek erbij betrokken is. Denk wel dat hij een paar van die trucjes echt doet. maar ook die sneeuwbal etc is nep en de slachtoffers zijn onderdeel....... lijkt me ;)

MuayThaiGuy
20-08-2012, 09:07
Donkere jongen met het muntje op zijn schouder.
Goed kijken camera naar beneden gericht op de handen. Dynamo legt zijn hand op de schouder van de jongen en het muntje ligt er al. Camera zoomt uit muntje is zichtbaar en dan moet hij de truc nog uitvoeren.
Camerawerk, mensen die meespelen....

MB667
20-08-2012, 10:26
raar dat dit soort programma's op dioscovery komt, voorheen was discovery toch meer iets van de wetenschap, tegenwoordig komen programma's op die niet echt kunnen zijn. Programma's over op zoek naar geesten, godzilla, bigfoot, en weet ik veel wat allemaal. Nu komt dit er ook nog bij.

ICON
21-08-2012, 17:57
Dit is echt te ziek voor woorden wat hij doet... Zag hem vorige week voor het eerst (elke zondag 22:00 op discovery channel) en nu voor de tweede keer. Het enige programma dat me echt aan het lachen krijgt. Geen idee hoe hij deze tricks doet. Zoals vandaag liep hij door het glas. Hij beukt een mobieltje en een lege fles tegen elkaar en het mobieltje zit in de fles en nog veel meer van deze tricks. Snap er echt geen hond van! :lol:

Kijk zelf maar!

http://www.youtube.com/watch?v=O6q1axudGIY&feature=related

ja ik vind het ook een leuk programma.

die telefoon met de fles is inderdaad redelijk eenvoudig als je het weet. hij heeft al een fles met mobiel erin in zijn binnenzak. (flesjeheft een bodem die los kan)er staan ook filmpjes op youtube waarin het beeld vertraagd wordt. het "slachtoffer" hoort er idd bij.