PDA

View Full Version : Spike TV, K-1 Announce Television Partnership



The Company
20-08-2012, 23:31
Bron mmafighting.com


Aug 20, 2012 - Combat sports fans waiting for Bellator to start (http://www.mmafighting.com/news/2012/8/20/3256329/spike-tv-k-1-announce-television-partnership#) on Spike TV in 2013 will have something to hold them over in the interim.
On Monday, the cable network announced a partnership with K-1 (http://www.sbnation.com/mma/promotion/k-1), which will bring the world's largest kickboxing organization to Spike.
While the deal to run live fights on the network doesn't kick in until 2013, there will be four events streamed on Spike.com over the remainder of the year.
This includes events in Los Angeles on Sept. 8; Tokyo on Oct. 14; Athens on Dec. 8 and New York on Dec. 26.
"We are thrilled to be in business with the world's preeminent kickboxing organization," Spike TV senior vice president Jon Slusser stated in a news release. "Spike has the most passionate and knowledgeable fans of combat sports and we are confident that they will enjoy the high-action of K-1, which serves as the perfect complement to our Bellator coverage next year."
K-1 CEO Doug Kaplan concurred. "K-1 is excited to join forces with Spike TV, a powerful and highly experienced cable network known nationally for its combat sports programming, presenting our live K-1 events," he stated. "Spike is the perfect television home and stage to introduce our K-1 warriors and the fast-paced, aggressive style of K-1 fighting to fight fans across America."

RedDawn
21-08-2012, 01:58
Dit ziet er heel goed uit voor K-1. Echt een doorbraak!

Kemal
21-08-2012, 06:32
Nou, dat beloofd wat voor de toekomst!

Ger Maan
21-08-2012, 08:09
Klinkt goed, maar misschien moet K-1 eerst maar eens vechters gaan betalen.

Bron: http://www.liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1795:remon-daalder-of-black-label-fighters-claims-anderson-qbraddockq-silva-remains-unpaid-by-k-1&catid=50:glory


History Repeats: K-1 has not paid Braddock Silva for his fight against Badr Hari
On may 27th Braddock Silva was one of the few fighters that was brave enough to step into the ring against Badr Hari. Braddock accepted the fight because he is eager to show his talent but also because he really needs the money. His family is depended on the money he makes as a fighter. Braddock Silva performed as we all could see really good against Badr. Instead of rewarding this great performance by Braddock, the K-1 had chosen not to pay Braddock his fighting fee.
For this fight Braddocks management agreed for a bout agreement by email. Braddock has done everything that was expected from him but still the K-1 has not done the payment. Braddocks management has received excuse after excuse to block the payment from happening by the k-1. Even after an authorization letter written and signed by Braddock to transfer the money to his management, the K-1 did not do the payment. Even though it was Braddocks management intention to keep the relation between the k-1 positive, they feel now forced to take further actions, so that K-1 pays what they owe and that the whole world knows about the way the K-1 does business. This way Braddocks management hopes they can prevent other fighters from having the same problems with K-1.

blackadder
21-08-2012, 09:10
Toch raar dat Hesdy dan toch nog bij de K1 zit. Hebben zij niet hetzelfde management?

rollermanskunk
21-08-2012, 11:28
Braddock is niet de enige die nog geld krijgt van K-1 Global . Die Spike TV deal zou vooralsnog alleen on line streaming behelsen. Superkombat was al een aantal maanden bezig om de Spike TV deal voor elkaar te krijgen. Ze slaan dus 2 vliegen in 1 klap.

Richelieu
21-08-2012, 11:56
Toch raar dat Hesdy dan toch nog bij de K1 zit. Hebben zij niet hetzelfde management?

Ja, is hetzelfde.

blackadder
21-08-2012, 12:43
Ja, is hetzelfde.
Dan is het toch raar dat ze Hesdy laten tekenen ondanks dat er nog problemen zijn met Braddock? Of ben ik nou gek?

Mma-Rumors
21-08-2012, 15:54
bijna iedereen is overigens betaald, zou het dan kunnen te maken hebben met het feit dat silva bij Glory heeft getekend dat er een conflict is ontstaan?

rollermanskunk
21-08-2012, 16:07
bijna iedereen is overigens betaald, zou het dan kunnen te maken hebben met het feit dat silva bij Glory heeft getekend dat er een conflict is ontstaan?

Dan weet jij meer dan ik. Volgens mijn info is die Spaanse promotor die de Madrid event organiseerde niet betaald en komt er waarschijnlijk een rechtszaak. IS fighters zouden ook nog niet betaald zijn. Heeft 100% met de Glory acquisitie te maken. Pure treiterij.

RedDawn
21-08-2012, 16:36
Dan weet jij meer dan ik. Volgens mijn info is die Spaanse promotor die de Madrid event organiseerde niet betaald en komt er waarschijnlijk een rechtszaak. IS fighters zouden ook nog niet betaald zijn. Heeft 100% met de Glory acquisitie te maken. Pure treiterij.

Vind je het gek? Ik zou me ook genaaid voelen door IS als K-1 zijnde. Alle andere vechters hebben trouwens wel betaald gekregen.

Mma-Rumors
21-08-2012, 17:26
Dan weet jij meer dan ik. Volgens mijn info is die Spaanse promotor die de Madrid event organiseerde niet betaald en komt er waarschijnlijk een rechtszaak. IS fighters zouden ook nog niet betaald zijn. Heeft 100% met de Glory acquisitie te maken. Pure treiterij.

huh. ik heb het meer over een treiteractie van k-1 richting IS omdat zij zijn overgestapt naar Glory en daarom hun vechters niet betaald ofzo, Glory doet niks verkeerd, zij nemen gewoon vechters over, groot gelijk...

marcelt
21-08-2012, 18:07
wel een stap voorwaarts voor ze. Maar idd. die betalingsissues zullen de topvechters niet echt lokken. De meeste zitten bij Glory nu.

rollermanskunk
21-08-2012, 19:03
huh. ik heb het meer over een treiteractie van k-1 richting IS omdat zij zijn overgestapt naar Glory en daarom hun vechters niet betaald ofzo, Glory doet niks verkeerd, zij nemen gewoon vechters over, groot gelijk... ok dan begreep ik je verkeerd. K-1 Global is aan het treiteren of heeft gewoon geen geld (wat me wel duidelijk lijkt).

Mma-Rumors
21-08-2012, 21:07
achja ik probeer gewoon van allebei te genieten om op k-1 meteen af te geven vind ik een beetje ondankbaar ze hebben ons elk jaar op en top pracht wedstrijden laten zien ruim 20 jaar. ze verdienen wel wat krediet en zeker een kans om te boel te herpakken. overigens er staat voor begin december nog steeds een k-1 max final gebooked in athene maar andy souwer zit in kwartfinale en volgens wiki gebooked tegen kyshenko wat ik natuurlijk heel graag zou willen zien maar hij heeft ook weer voor glory getekent hoe zit het dan nog met die tournament? iemand die dat weet toevallig?