PDA

View Full Version : Flinke verzameling mma events te koop tegen een zacht prijsje



Renegadez
21-08-2012, 20:15
Hoi Luitjes,

Ik post hier eigenlijk zelf niet maar kom wel bijna dagelijks op mixfight. Ik volg de mma scene al een aantal jaar (sinds begin van pride) en heb destijds ontzettend veel gebrand op dvd's.

Momenteel heb ik een verzameling die stof loopt te happen, ongeveer uit mijn hoofd:


Alle prides en bushido's
UFC 1 tot en met 85 ofzo
Hier en daar nog wat andere mma events, bas rutten career enz.


Het zijn allemaal losse dvd's, ik heb dus geen hoesjes afgedrukt of iets dergelijks. Is er hier iemand op dit forum die ik hier nog blij mee kan maken? Het heeft me destijds een hoop werk en tijd gekost maar nu ik aan het verhuizen ben kom ik erachter dat ik die dvd's al 4 jaar niet meer gekeken heb...

donalexandro
21-08-2012, 20:21
waar woon je?

Renegadez
21-08-2012, 20:29
waar woon je?

Rosmalen (gemeente Den Bosch)

Kemal
22-08-2012, 06:25
Das toch een flinke verzameling!

MB667
22-08-2012, 07:28
Hoi Luitjes,

Ik post hier eigenlijk zelf niet maar kom wel bijna dagelijks op mixfight. Ik volg de mma scene al een aantal jaar (sinds begin van pride) en heb destijds ontzettend veel gebrand op dvd's.

Momenteel heb ik een verzameling die stof loopt te happen, ongeveer uit mijn hoofd:


Alle prides en bushido's
UFC 1 tot en met 85 ofzo
Hier en daar nog wat andere mma events, bas rutten career enz.


Het zijn allemaal losse dvd's, ik heb dus geen hoesjes afgedrukt of iets dergelijks. Is er hier iemand op dit forum die ik hier nog blij mee kan maken? Het heeft me destijds een hoop werk en tijd gekost maar nu ik aan het verhuizen ben kom ik erachter dat ik die dvd's al 4 jaar niet meer gekeken heb...

ik wil ze wel gratis overnemen als het zou gaan, dan kom ik ze wel halen ;)

Italian*Berlusconi*
22-08-2012, 08:36
origineel of kopie's? 25eu voor die Pride collectie?

Renegadez
22-08-2012, 23:06
Het zijn helaas allemaal kopies, PPV gedownload en die op DVD gebrand. Niet doorvertellen, Dana White draait me nek om ;-)

Een hele leuke verzameling voor de mma liefhebber die eigenlijk mma pas een paar jaar volgt en genoeg tijd heeft om een stukje historie (de oudere UFC's maar voornamelijk pride) te bekijken.

Alle dvd's zijn verdeeld over 4 spindels. Een kleine vergoeding wordt zeer op prijs gesteld, alleen de kosten van de DVD's liggen rond de € 150.

Bod van Italian staat genoteerd, aankomende maandag gaat de boel of een gedeelte naar de hoogste bieder. Als er verder nog vragen zijn dan hoor ik het wel.

K-1sunstarr
23-08-2012, 08:05
Ik lees ook, "Of gratis" over te nemen!!Dus het wordt toch verkocht voor zachte prijs,;).

Renegadez
23-08-2012, 11:14
Ik lees ook, "Of gratis" over te nemen!!

Dus het wordt toch verkocht voor zachte prijs,;).

Haha het is in ieder geval zo dat ik er niets mee mee doe en er dan beter iemand anders blij mee kan maken. Maar nu ik er afscheid van ga nemen zou het zou toch wel erg fijn zijn als er een vergoeding tegenover staat.

@mods: Kan ik de titel van de thread nog aanpassen? Zo klein is die verzameling eigenlijk niet :blush:

Leventdepevent
23-08-2012, 11:44
haha

Renegadez
25-08-2012, 07:02
Niemand meer als €25? Totaal is het meer als 300 uur mma kijkplezier :-)

Kemal
25-08-2012, 07:16
@mods: Kan ik de titel van de thread nog aanpassen? Zo klein is die verzameling eigenlijk niet :blush:

Heb de titel maar even aangepast: Flinke verzameling mma events te koop tegen een zacht prijsje

Succes met de verkoop

Renegadez
27-08-2012, 11:05
Heb de titel maar even aangepast: Flinke verzameling mma events te koop tegen een zacht prijsje

Succes met de verkoop

Thanks Kemal,

Via de PM is er inmiddels €30,- geboden dus het heeft zijn vruchten afgeworpen haha ;-). Vandaag kan er nog geboden worden dus als er iemand nog een geweldige deal wilt sluiten hoor ik het graag!

Renegadez
27-08-2012, 11:06
Heb de titel maar even aangepast: Flinke verzameling mma events te koop tegen een zacht prijsje

Succes met de verkoop

Thanks Kemal,

Via de PM is er inmiddels €30,- geboden dus het heeft zijn vruchten afgeworpen haha ;-). Vandaag kan er nog geboden worden dus als er iemand nog een geweldige deal wilt sluiten hoor ik het graag!

joost
28-08-2012, 21:35
Pride is toch helemaal te downloaden via nieuwsgroepen? evenals alle UFC's

Leventdepevent
28-08-2012, 21:42
Pride is toch helemaal te downloaden via nieuwsgroepen? evenals alle UFC's
juustem,daarom snap ik ook niet dat iemand er voor gaat betalen.....als t nou nieuwe waren oke maar t zijn copy's

Renegadez
29-08-2012, 08:56
Niet iedereen weet zijn weg te vinden in "download wereld", daarnaast ben je wel even bezig om 100+ events in dvd te downloaden en op dvd te branden. Maar het is duidelijk dat ik van jullie geen bod hoef te verwachten ;-)

In principe heb ik al een deal, wacht nog op een reply van diegene.

Leventdepevent
29-08-2012, 21:13
Niet iedereen weet zijn weg te vinden in "download wereld", daarnaast ben je wel even bezig om 100+ events in dvd te downloaden en op dvd te branden. Maar het is duidelijk dat ik van jullie geen bod hoef te verwachten ;-)

In principe heb ik al een deal, wacht nog op een reply van diegene.
ja oke daar heb je gelijk in. ik heb het meeste al wel gezien. maar iig succes met het verkopen ;)

Renegadez
30-08-2012, 09:10
Verzameling is inmiddels verkocht en opgehaald, hier mag een slotje op. Bedankt voor alle reacties!

Kemal
30-08-2012, 09:39
Ok !