PDA

View Full Version : Spong tekent bij GLORY



blackadder
22-08-2012, 17:58
Heavyweight Kickboxing Superstar Tyrone Spong Signs Exclusive Agreement with GLORY
KO artist slated for action amongst world’s greatest big men at GLORY World Series event in Tokyo in December
LONDON, UK (Aug. 22, 2012) - Heavyweight kickboxing KO artist and former Ernesto Hoost protégé Tyrone “The King of the Ring” Spong (68-6-1, 42 KO’s) of Amsterdam, Netherlands has signed a multi-fight, two-year exclusive deal with GLORY to compete in the world’s premiere kickboxing league. He is slated to make his GLORY debut at the GLORY World Series mega-event in Tokyo, Japan on a December date to be announced soon.


http://www.gloryworldseries.com/news/36-kickboxing-superstar-tyrone-spong-signs-exclusive-agreement-with-glory (http://www.gloryworldseries.com/news/36-kickboxing-superstar-tyrone-spong-signs-exclusive-agreement-with-glory)

Ger Maan
22-08-2012, 18:09
Top nieuws!

Ben wel benieuwd wat de exclusieve deal betekent voor de MMA aspiraties van Tyrone.

e-type
22-08-2012, 18:10
Fantastisch! 'k Was al bang dat ie voor MMA zou gaan.

blackadder
22-08-2012, 18:11
Top nieuws!

Ben wel benieuwd wat de exclusieve deal betekent voor de MMA aspiraties van Tyrone.
Dat ie zijn eerste MMA partij, als hij daarin is geinteresseerd, bij GLORY zal draaien?

Ger Maan
22-08-2012, 18:14
Dat ie zijn eerste MMA partij, als hij daarin is geinteresseerd, bij GLORY zal draaien?

Zou mooi zijn, zien we hem 2x op 1 avond :D

Justinian
22-08-2012, 18:34
Heavyweight Kickboxing Superstar
Tyrone Spong Signs Exclusive Agreement with GLORY

KO artist slated for action amongst world’s greatest big men at GLORY World Series event in Tokyo in December

LONDON, UK (Aug. 22, 2012) - Heavyweight kickboxing KO artist and former Ernesto Hoost protégé Tyrone “The King of the Ring” Spong (68-6-1, 42 KO’s) of Amsterdam, Netherlands has signed a multi-fight, two-year exclusive deal with GLORY to compete in the world’s premiere kickboxing league. He is slated to make his GLORY debut at the GLORY World Series mega-event in Tokyo, Japan on a December date to be announced soon.

The 26-year-old, 1.88 m (6 ft 2 in), 103.5 kg (228 pound), former It’s Showtime World Champion, has scored KO’s in over 60 percent of his victories,. including his latest conquest, a third-round stoppage of all-time great Peter Aerts in Brussels, Belgium on June 30, 2012.
Spong made an immediate impact in the kickboxing world in 2003, his first year competing as a professional, reeling off 12 consecutive wins in a span of as many months. He notched his first major victory on Oct. 1, 2006 when he scored a thunderous, first round (1:55) KO on world champion Kaoklai Kaennorsing of Bangkok, Thailand in Almere, Netherlands. A marquee moment in his career was as a 2010 K-1 World Grand Prix finalist from the old K-1 organization.

“I am very happy to join GLORY and take part in their heavyweight division. It was clear to me that GLORY World Series represents the toughest challenge in kickboxing,” said Spong, who recently relocated to South Florida where he trains alongside UFC superstars Alistair Overeem and Rashad Evans. In addition to being mentored by kickboxing legend Hoost, Spong has trained under professional boxing guru, Floyd Mayweather, Sr.



“The best stand-up fighters in the world are taking part in this league,” Spong continued, “and I want to prove that I am the best. I will be the king of the Glory ring”

Spong is renowned for his incredible athleticism and technical fluidity, attributes that allow him to move with a level of speed that is comparable to a lightweight.

“We are delighted to welcome Tyrone Spong to the GLORY heavyweight division,” said GLORY Ambassador, Cor Hemmers. “He is a very exciting fighter and has a very impressive highlight reel. Fans can expect some superb performances and lots of knockouts.

“Our roster of heavyweight superstars is beyond anything kickboxing has ever seen and, with the acquisition of Tyrone, it just became that much more outstanding,“ commented Marcus Luer, Managing Director of GLORY Sports International.

Born in Suriname and raised in Amsterdam, Spong started his career as a middleweight where he won two different European championships, and has steadily climbed through the weight categories over the years, winning a cruiserweight title on his way to heavyweight.
Amongst the heavyweight superstars whom Spong will join in Tokyo are Peter Aerts, Remy Bonjasky, Semmy Schilt and Jerome Le Banner—all GLORY fighters who, together, boast a collection of over 10 heavyweight World Grand Prix titles from the old K-1 organization-- and rising stars such as Errol Zimmerman, Gokhan Saki, Anderson ‘Braddock’ Silva and Filip Verlinden.

Mma-Rumors
22-08-2012, 19:01
mooi nieuws! alleen ghita nog en het circus is eigenlijk gewoon weer compleet. overigens nu spong heeft getekend mag het wel duidelijk zijn dat glory de beste namen heeft en ghita is nou ook weer niet zo'n ramp. geen ghita erbij is ook geen ramp. het is eigenlijk jammer dat Hari in de problemen zit. ben wel benieuwd als die onzin allemaal voorbij(liever vandaag dan morgen) wat hari gaat doen, blijft die dan nog echt voor K-1? lijkt me niet, vooral nu niet omdat Rutz bij glory zit

Vince
22-08-2012, 19:04
Prachtig :) Wereld top zit nu gewoon weer in 1 toernooi.
Heb er nu al vreselijk veel zin in.


mooi nieuws! alleen ghita nog en het circus is eigenlijk gewoon weer compleet. overigens nu spong heeft getekend mag het wel duidelijk zijn dat glory de beste namen heeft en ghita is nou ook weer niet zo'n ramp. geen ghita erbij is ook geen ramp. het is eigenlijk jammer dat Hari in de problemen zit. ben wel benieuwd als die onzin allemaal voorbij(liever vandaag dan morgen) wat hari gaat doen, blijft die dan nog echt voor K-1? lijkt me niet, vooral nu niet omdat Rutz bij glory zit

Denk dat tie nog wel even vast zit. Zoniet denk ik dat iemand met zijn huidige reputatie moeilijk aan de bak komt.

blackadder
22-08-2012, 19:04
Zou fijn zijn als Rutz in het geval van een veroordeling zich ook van die mafkees zou distantiëren. Rutz heeft al genoeg imago problemen zonder die flapdrol erbij.

marster
22-08-2012, 19:21
Spong heeft toch veel meer gevochten dan 76 partijen. Dacht al over de 100 partijen.

payap
22-08-2012, 19:22
Goed nieuws! Spong is een grote aanvulling op dat heavyweight tournooi!

Anderson
22-08-2012, 19:25
Wat heeft Rutz mee te maken met Golden Glory hij heeft toch IS verkocht aan hun.

blackadder
22-08-2012, 19:27
Wat heeft Rutz mee te maken met Golden Glory hij heeft toch IS verkocht aan hun.
IS organiseert toch nog gewoon? Of herinner ik mij dat verkeerd? Dus ga ik ervan uit dat Rutz ook nog steeds zijn management doet. Kan het natuurlijk mis hebben.

rollermanskunk
22-08-2012, 19:34
Nog 1 grote vis binnenhalen en de roster van Glory is compleet. Grote kans dat Ghita ook wordt binnengehaald maar dat zal niet zonder slag of stoot gaan.
Proficiat Glory en Tyrone!

blackadder
22-08-2012, 19:47
Ghita heeft in februari al bij de K1 getekend. Hij kan niet zomaar uit dat contract stappen.

rollermanskunk
22-08-2012, 20:04
Ghita heeft in februari al bij de K1 getekend. Hij kan niet zomaar uit dat contract stappen.
Ja maar ook een IS-contract die nog doorloopt. Voer voor juristen

blackadder
22-08-2012, 20:07
Dat contract werd gemaakt voor de overname. En zal dus gewoon geldig zijn. Totdat de K1 weer up-screwed.

rollermanskunk
22-08-2012, 20:11
Zal me niks verbazen als we Ghita op heel wat gala's gaan zien. Dubbele contracten=dubbel cashen

blackadder
22-08-2012, 20:13
Eerst maar eens zien of de K1 hem kan betalen.

Kemal
22-08-2012, 20:23
Erg goed nieuws!

Leventdepevent
22-08-2012, 21:36
mooi!!

yy
22-08-2012, 21:50
had hem ook graag een keer in mma willen zien

The Company
22-08-2012, 22:11
Nicee, nu alleen Ghita nog en alle toppers uit het kickboksen zitten weer in 1 organisatie.

rollermanskunk
22-08-2012, 22:23
Eerst maar eens zien of de K1 hem kan betalen.
Precies! Spong zal ook op save hebben gespeeld. Die Franse investeerder lijkt mij betrouwbaarder dan die louche Koreaan met meerdere identiteiten...

de Stiep
22-08-2012, 22:24
Nicee, nu alleen Ghita nog en alle toppers uit het kickboksen zitten weer in 1 organisatie.

Gaat vast gebeuren. Have gun, :gunsmilie: will travel, geldt imo ook voor Ghita.

breahule
22-08-2012, 22:54
had hem ook graag een keer in mma willen zien

x2

blackadder
23-08-2012, 00:58
Precies! Spong zal ook op save hebben gespeeld. Die Franse investeerder lijkt mij betrouwbaarder dan die louche Koreaan met meerdere identiteiten...
Ik had Pierre daarstraks ff op de chat. En volgens hem zijn er grootse plannen om oa. de Amerikaanse markt te veroveren. Duurt alleen nog even.

appelsap
23-08-2012, 01:13
Nu Corbett ook even tekenen en dan kunnen die een leuke rematch vechten.

MaTo
23-08-2012, 07:04
Goed, nieuws!!!!!!!!

MMAFAN-1122
23-08-2012, 08:05
Zeker goed nieuws!! Ik hoop op een rematch met Peter.

Rverm
23-08-2012, 11:48
Rutz werkt ook nog gewoon voor IS & Glory dus hij is er niet volledig uit gestapt. Heeft gewoon nog bepaalde taken binnen die onderneming. Top dat Spong erbij is, uiteindelijk gaat hij het mma-wereldje wel in, maar op dit moment is Glory financieel voor iedere kickbokser gewoon top. Niet voor niks dat Bonjasky en Aerts en noem maar op getekend hebben voor een aantal partijen. Wel een super toernooi zo!

micha
23-08-2012, 12:34
zo nou zit bijna iedereen bij Glory

lukashenko
23-08-2012, 12:42
oke dan heel goed nieuws
ik was al positief of glory
nu begin ik er echt zin in te hebben
goed bezig glory !!!!
inderdaad ghita erbij en jullie zijn compleet