PDA

View Full Version : Poster - RINGS, Top Team Beverwijk gala, 21 oktober



Richelieu
23-08-2012, 21:39
http://i50.tinypic.com/e7cbut.jpg

Kemal
24-08-2012, 06:24
Nice! blijft een "echte" rings poster!

raveboy
24-08-2012, 14:40
Wordt dit gala ook gefilmd?
Ik weet anders wel wat gratis filmers, die zoveel mogelijk proberen te filmen, zodat vechters hun eigen partijen ook een keer te zien krijgen.

Richelieu
24-08-2012, 14:50
Wordt dit gala ook gefilmd?
Ik weet anders wel wat gratis filmers, die zoveel mogelijk proberen te filmen, zodat vechters hun eigen partijen ook een keer te zien krijgen.

RINGS laat bijna al zijn gala's vastleggen, dus ik neem aan dat men deze keer ook dat punt heeft gewaarborgd in hun vaste man.

raveboy
24-08-2012, 15:06
RINGS laat bijna al zijn gala's vastleggen, dus ik neem aan dat men deze keer ook dat punt heeft gewaarborgd in hun vaste man.

Alleen komen die beelden nooit uit op dvd jammer genoeg.
Schermerhorn werd ook altijd gefilmd, maar waar zijn de beelden?
Er zijn na de grote Rings gala's, maar 4 dvd's uitgekomen, maar de rest is nergens te vinden.
Misschien Fightstartv, maar die brengt ook geen dvd's uit, alleen op hun site met een groot logo in beeld.

Ik hoop dat er gefilmd word en ook verkocht, wil dit gala wel weer graag hebben.

Richelieu
24-08-2012, 17:59
Alleen komen die beelden nooit uit op dvd jammer genoeg.
Schermerhorn werd ook altijd gefilmd, maar waar zijn de beelden?
Er zijn na de grote Rings gala's, maar 4 dvd's uitgekomen, maar de rest is nergens te vinden.
Misschien Fightstartv, maar die brengt ook geen dvd's uit, alleen op hun site met een groot logo in beeld.

Ik hoop dat er gefilmd word en ook verkocht, wil dit gala wel weer graag hebben.

Heb je al eens contact gezocht met de organisatie van RINGS via hun website? Volgens mij kun je van hun evenementen wel beeldmateriaal kopen.

marcelt
24-08-2012, 18:36
Ik heb begrpen dat Marcello van Pancration tegen Brian vecht

Rverm
24-08-2012, 23:05
Je kan idd van zo goed als elk gala van Rings achteraf de dvd bestellen.

raveboy
24-08-2012, 23:23
Je kan idd van zo goed als elk gala van Rings achteraf de dvd bestellen.

echt? ook die kleinere die in samenwerking zijn met Angelo Gym etc?
Ik zoek er al een hele tijd een paar, maar dat waren kleine gala's van Rings.
Alles wat officieel is uitgekomen heb ik al ( Nikko + 4 losse ) , maar de andere niet.
Ik vraag het elke keer maar op kickbox.nl, want hier is er geen te koop (gevraagd) topic, maar hoor daar vrij weinig.
Ik zal eens kijken of ik contact kan krijgen met Rings dan met een lijstje.

IJsselmuiden 1 november 2003
NKBB/Rings Holland

BLood Sweat and Tears - Rings - Enschede
28 November 2004, Rings samen met Angelo Gym

en deze bijvoorbeeld Rings Holland - The Chosen Ones 25 maart 2007

Rverm
25-08-2012, 00:22
echt? ook die kleinere die in samenwerking zijn met Angelo Gym etc?
Ik zoek er al een hele tijd een paar, maar dat waren kleine gala's van Rings.
Alles wat officieel is uitgekomen heb ik al ( Nikko + 4 losse ) , maar de andere niet.
Ik vraag het elke keer maar op kickbox.nl, want hier is er geen te koop (gevraagd) topic, maar hoor daar vrij weinig.
Ik zal eens kijken of ik contact kan krijgen met Rings dan met een lijstje.

IJsselmuiden 1 november 2003
NKBB/Rings Holland

BLood Sweat and Tears - Rings - Enschede
28 November 2004, Rings samen met Angelo Gym

en deze bijvoorbeeld Rings Holland - The Chosen Ones 25 maart 2007

Als je contact opneemt met Milco dan kan hij je zeker verder helpen denk ik. Verder denk ik dat Angelo Meola nog wel een paar verdwaalde dvd's heeft van de door hem in samenwerking met Rings georganiseerde gala's, dus misschien kan je hem ook een bericht sturen.

Ontopic :
Dit gaat een topgala worden vermoed ik!

Richelieu
25-08-2012, 10:13
Ik heb begrpen dat Marcello van Pancration tegen Brian vecht

Oke, zal eens informeren Marcel. Aan de ene kant zou ik het jammer vinden als het klopt. De partij van Douwes vs Welboren zou namelijk een rematch zijn na een onbevredigd onbeslist een aantal jaar geleden op hetzelfde evenement.

Richelieu
28-08-2012, 08:43
Ik heb begrpen dat Marcello van Pancration tegen Brian vecht

Toch moet ik teleurstellen Marcel. Begreep gisteren uit een zeer betrouwbare bron dat de partij (rematch) tussen Douwes en Welboren 100% vast staat en gewoon doorgang gaat vinden. Een partij om naar uit te kijken! We zullen tevens snel even een grotere versie van de poster online zetten zodat de andere vechters duidelijker zichtbaar zijn.

Richelieu
28-08-2012, 08:49
Iets sneller;

http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/669820.jpg

marcelt
28-08-2012, 20:07
Toch moet ik teleurstellen Marcel. Begreep gisteren uit een zeer betrouwbare bron dat de partij (rematch) tussen Douwes en Welboren 100% vast staat en gewoon doorgang gaat vinden. Een partij om naar uit te kijken! We zullen tevens snel even een grotere versie van de poster online zetten zodat de andere vechters duidelijker zichtbaar zijn.

Ik hoorde het van Marcello. Wel vreemd dat hij denkt tegen Brian te vechten dan.

RINGS INFO
29-08-2012, 21:42
Als je contact opneemt met Milco dan kan hij je zeker verder helpen denk ik. Verder denk ik dat Angelo Meola nog wel een paar verdwaalde dvd's heeft van de door hem in samenwerking met Rings georganiseerde gala's, dus misschien kan je hem ook een bericht sturen.

Ontopic :
Dit gaat een topgala worden vermoed ik!

Ik zal even kijken of ik de desbetreffende DVD's nog heb. De grote RINGS Gala's in De Vechtsebanen zijn destijds door Bas Boon (NIKKO) opgenomen en naar ik aanneem uitgebracht. Voor de kleinere gala's doen wij zelf de productie. Stuur even een bericht met je gegevens. Dan kan ik even kijken hoe of wat.

raveboy
29-08-2012, 22:35
Ik zal even kijken of ik de desbetreffende DVD's nog heb. De grote RINGS Gala's in De Vechtsebanen zijn destijds door Bas Boon (NIKKO) opgenomen en naar ik aanneem uitgebracht. Voor de kleinere gala's doen wij zelf de productie. Stuur even een bericht met je gegevens. Dan kan ik even kijken hoe of wat.

Hey bedankt!
Ik heb alle Rings gala's die zijn uitgebracht door Nikko Sports + 4 andere Rings gala's die zijn uitgekomen op dvd.
De andere nog niet.

Ik stuur even een berichtje via PM

m.g
29-08-2012, 23:27
weet iemand of ze hier nog vechters voor zoeken?!

Kemal
23-09-2012, 09:44
http://imageshack.us/a/img825/8876/mmringstopteam.jpg

Richelieu
23-09-2012, 10:26
Ziet er dik uit!

Kameleon
23-09-2012, 15:52
Ziet er dik uit!

Ik ben benieuwd wat Aussie op -79kg gaat doen!

Richelieu
23-09-2012, 16:00
Ik ben benieuwd wat Aussie op -79kg gaat doen!

Tegen Holzken op 76 was hij al ijzersterk, ben daar ook erg benieuwd naar.

Rverm
23-09-2012, 19:03
Milco, ik zou graag Maiki Karathanasis (FFC) tegen de Thai van SuperPro willen zien op 70 kg... ;)

RINGS INFO
24-09-2012, 23:55
Milco, ik zou graag Maiki Karathanasis (FFC) tegen de Thai van SuperPro willen zien op 70 kg... ;)

Beste Rverm, Romano Morjoner vecht tegen Chonlek in Beverwijk. Ik hoop dat je dat ook een leuke partij vindt.. :-)

Rverm
25-09-2012, 01:40
Beste Rverm, Romano Morjoner vecht tegen Chonlek in Beverwijk. Ik hoop dat je dat ook een leuke partij vindt.. :-)

haha uiteraard!

Richelieu
04-10-2012, 21:49
http://i49.tinypic.com/nly6ab.jpg

Kameleon
04-10-2012, 22:19
Is Chonlek een van de betere Thai's?

lennard
04-10-2012, 23:20
Hoop dat Beau iets beter doet dan afgelopen partij in BKK

marster
23-10-2012, 15:03
Zijn er al uitslagen gepost.

lennard
23-10-2012, 22:31
Beau heeft gewonnen weet ik

lukashenko
23-10-2012, 22:37
Is Chonlek een van de betere Thai's?
hij is in ieder geval een beest
pakt een afhoudtrap lachent en trapt begin eerste ronde romano dwars door zijn dekking ko\
wat een eng beest .
voor romano shit happens kan gebeuren tegen een top thai
osu

R.D.N
23-10-2012, 22:38
Welborn vs Douwes is gewonnen door Welborn,maar saaie partij heb ik gehoord.

raveboy
23-10-2012, 23:42
Is er ook een dvd van het gala te krijgen?
Evenals van de andere gala's trouwens.

superstucie
25-10-2012, 22:41
Toch moet ik teleurstellen Marcel. Begreep gisteren uit een zeer betrouwbare bron dat de partij (rematch) tussen Douwes en Welboren 100% vast staat en gewoon doorgang gaat vinden. Een partij om naar uit te kijken! We zullen tevens snel even een grotere versie van de poster online zetten zodat de andere vechters duidelijker zichtbaar zijn.

superstucie
25-10-2012, 22:47
Oke, zal eens informeren Marcel. Aan de ene kant zou ik het jammer vinden als het klopt. De partij van Douwes vs Welboren zou namelijk een rematch zijn na een onbevredigd onbeslist een aantal jaar geleden op hetzelfde evenement. Dat was verleden jaar;) en bovendien een stuk harder,beide heren gingen er echt voor toen...maar nu gaf douwes hem naar mijn mening een beetje weg..

Richelieu
26-10-2012, 14:41
Dat was verleden jaar;) en bovendien een stuk harder,beide heren gingen er echt voor toen...maar nu gaf douwes hem naar mijn mening een beetje weg..

Verleden jaar? Maak daar maar drie jaar terug van ;)

superstucie
26-10-2012, 20:11
Verleden jaar? Maak daar maar drie jaar terug van ;)
Damn! je hebt gelijk!! wat gaat de tijd toch hard zeg...verleden jaar vocht brian geen thuiswedstrijd zeker?

Richelieu
26-10-2012, 20:28
Damn! je hebt gelijk!! wat gaat de tijd toch hard zeg...verleden jaar vocht brian geen thuiswedstrijd zeker?

Jawel, vorig jaar (2011) won Brian Douwes op punten van Jafharr Wilnis, en het jaar daarvoor (2010) won hij op punten van Ricardo van den Bos tijdens zijn thuisgala in Beverwijk. Alleen heeft hij nu verloren van Reamon Welboren (2012), waar hij in 2009 nog onbeslist tegen vocht. Genoeg up to date superstucie? ;)

superstucie
26-10-2012, 22:35
Dank je richelieu!..maar uh...was die partij tegen v/d bos niet op de vechtersebanen?

Richelieu
26-10-2012, 22:46
Dank je richelieu!..maar uh...was die partij tegen v/d bos niet op de vechtersebanen?

Nee, volgens mij gewoon in Beverwijk (2010)