PDA

View Full Version : nieky holzken vs artem levin



hypergiant
24-08-2012, 00:28
Deze partij zou ik wel willen zien. Qua gewichtsklasse is het volgens mij ook wel mogelijk.

Nosferatu187
24-08-2012, 01:07
Holzken heeft geen kans.

hypergiant
24-08-2012, 01:16
Toch lijkt het me een mooie partij.

Beide vechters hebben zeer verschillende stijlen. Persoonlijk vind ik dat Holzken een van de mooiste vechtstijl in het kickboxen heeft, gewoon uit het boekje. Goede jabs en hoeken, goede harde lowkicks en levertrappen, de drang naar voren..

De stijl van Levim ziet er rommelig uit en hij vecht vaak met een lage dekking en is moeilijk te raken, maar is zeer effectief.

lukashenko
24-08-2012, 01:47
holzen heeft een kans tegen iedereen met zijn one shot knock out power
toch zie ik atem wel winnen

Nosferatu187
24-08-2012, 14:13
Toch lijkt het me een mooie partij.

Beide vechters hebben zeer verschillende stijlen. Persoonlijk vind ik dat Holzken een van de mooiste vechtstijl in het kickboxen heeft, gewoon uit het boekje. Goede jabs en hoeken, goede harde lowkicks en levertrappen, de drang naar voren..

De stijl van Levim ziet er rommelig uit en hij vecht vaak met een lage dekking en is moeilijk te raken, maar is zeer effectief.

Ja zeker allebei hele goede vechters, Artem ziet er idd rommelig uit maar hij is een geniale vechter.

Coldcrust
24-08-2012, 14:17
Nieky is een goede maar toch vrij statische vechter..Levin is lang,bewegelijk en controleert de afstand goed..ik denk daarom ook niet dat Levin in de problemen zal komen al blijft Nieky een punchers chance hebben.

Mma-Rumors
24-08-2012, 20:55
Nieky heeft geen kans. slotje?

Anderson
24-08-2012, 22:31
Volgens mij zijn mensen vergeten Holzken - Kyshenko