PDA

View Full Version : Mike Tyson, Beyond the Glory - Documentary *Must see



Pansier
28-08-2012, 23:20
Ik heb Mike Tyson altijd als vechter al gewaardeerd, maar heb hem altijd gehaat voor zijn daden. Nu ik me heb ingekeken op deze documentaire is mijn mening wel veranderd. Ik snap zijn daden wel, maar zal ze niet goedkeuren. Het is een vreselijk sombere documentaire over de tragedies van Mike Tyson. Ik word niet snel emotioneel, maar als ik iets dergelijks als dit zie dan word ik dit wel.

Het ergste vind ik nog wel de haat die over hem wordt verspreid door de mensen. Zoals nu, ik heb hem op facebook ''geliked'' waarop ik zijn openbare berichten te lezen krijg. Zo zie ik dat hij er zojuist op heeft gezet dat hij een dierbaar iemand is verloren en dat hij niet kan beschrijven hoeveel deze persoon gemist zal worden. De reacties hierop zijn grotendeels uit medelijden, maar er is ook een groot aantal reacties waarop de spot wordt gedreven met Mike Tyson. Een voorbeeld hiervan is een fragmentje uit family guy waarin op een sarcastische manier wordt verteld: ''who the hell cares''.. Ook heeft het bericht een aantal likes van 4500 in 25 minuten, dat in tegenstelling tot de 900 reacties, grotendeels uit medelijden, maar ook uit haat.

Waarschijnlijk weet de helft nog maar wat Mike Tyson heeft meegemaakt. Zelf weet ik het ook niet 100%, maar na deze documentaire heb je wel iets meer duidelijkheid. Dit is echt iets dat je MOET kijken... ''Enjoy''


http://www.youtube.com/watch?v=Hh_0KUt-wGQ

Ulis-E
29-08-2012, 16:55
dus je haat iemand die je nog nooit hebt ontmoet?

*edit: sorry 'haatte' ;)

Pansier
29-08-2012, 17:07
dus je haat iemand die je nog nooit hebt ontmoet?

*edit: sorry 'haatte' ;)

Haatte is een groot woord, maar ik mocht hem zeker niet. Stom hè?

Danielos
29-08-2012, 18:34
Ga hem morgen ook even kijken, bedankt:)

FOCUS
29-08-2012, 23:05
Haatte is een groot woord, maar ik mocht hem zeker niet. Stom hè?


Het is juist mooi dat je zegt dat je hem niet mocht en dat dat stom was :smartass:

Pansier
29-08-2012, 23:24
Het is juist mooi dat je zegt dat je hem niet mocht en dat dat stom was :smartass:

Tjah moet leren van mijn fouten hè. ;) Weer maar eens geleerd dat ik mijn oordeel niet te snel moet vellen.

Mattie73
30-08-2012, 00:12
dus je haat iemand die je nog nooit hebt ontmoet?

*edit: sorry 'haatte' ;)


Dat gebeurt nu toch ook bij Badr Hari ;) Althans als ik sommige posts lees proef ik echte haat.

T15Boxing
30-08-2012, 00:30
Tyson's Beyond the Glory was een geweldig docu, echt super ge-edit en had echt zo'n donker gevoel. Maar het deed niet veel goeds voor zijn imago want ze lieten hem meer zien als een absolute monster. Die van 2009 'Tyson' had juist het tegenovergestelde effect want men kreeg meer medelijden en respect voor hem nadat die uitkwam.

Ulis-E
30-08-2012, 09:46
Dat gebeurt nu toch ook bij Badr Hari ;) Althans als ik sommige posts lees proef ik echte haat.

ahahah mooi is dat he, stelletje dramaqueens hierro :P

Pansier
30-08-2012, 10:07
Dat gebeurt nu toch ook bij Badr Hari ;) Althans als ik sommige posts lees proef ik echte haat.

Misschien vergelijkbaar, maar hier heb ik inderdaad ook mijn vooroordelen over klaar liggen.. Misschien ga ik dit ook nog ooit zien als triest, maar goed. Dat is voor later. ;)

Minotauro
30-08-2012, 11:11
Wat t15 zegt. Tyson vond ik ook een stuk beter, beyond the glory is ook een goede docu, maar bij tyson kijkt hij er ook met een volwassen blik op terug. Daarnaast verteld hij zijn jeugd, carriere, liefdesleven enz. Ik vond tyson een stuk beter persoonlijk. Kan hem wel uploaden (dus mf, gooi die ipban er eens af).

Pansier
30-08-2012, 14:02
Wat t15 zegt. Tyson vond ik ook een stuk beter, beyond the glory is ook een goede docu, maar bij tyson kijkt hij er ook met een volwassen blik op terug. Daarnaast verteld hij zijn jeugd, carriere, liefdesleven enz. Ik vond tyson een stuk beter persoonlijk. Kan hem wel uploaden (dus mf, gooi die ipban er eens af).
Staat neem ik aan ook op internet? Thanks in ieder geval, ga hem dalijk als ik thuis ben downloaden en dan heb ikweer wat te kijken :P

Minotauro
30-08-2012, 14:36
Staat neem ik aan ook op internet? Thanks in ieder geval, ga hem dalijk als ik thuis ben downloaden en dan heb ikweer wat te kijken :P

Ja volgens mij wel, maar dan moet je hem wel downloaden denk ik. YT is meestal kut kwaliteit, net zoals die docu in de beginpost haha