PDA

View Full Version : Dana White vraagt of mensen interesse hebben in Fedor vs. Brock fight?



Naj85
29-08-2012, 15:06
A UGer recently posted a hopeful message to UFC President Dana White about making a monumentally theoretical fight between Brock Lesnar and Fedor.
Can Dana sign Brock vs. Fedor?
From: hmb (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=account.profile&user=180972)
Member Since: 10/30/03
Posts: 14134
Brock is a warrior and would be a HUGE favorite. I know he would come back for this fight.
Fedor loves his freak show fights and would have a dominant punching edge.
Brock vs. Fedor would destroy all PPV #'s past and present.
Can Dana make the biggest fight in UFC history happen? This card could also feature GSP's return, and the first girl fight. Rousey v Carano?

White replied:
From: dfw jr (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=account.profile&user=113951)
Member Since: 1/1/01
Posts: 1246
Is this the fight u guys want to see? Post a thread asking if people want to see this fight.

An alert UGer posted the question:
Russianorkhan (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=account.profile&user=321403)
Member Since: 12/27/11
Posts: 1024
In the other thread about Brock vs fedor, dfw asked to start a thread and see if people want to still see this fight. He might be completely joking, but if there's even a slight chance he's serious.......hell yes I would love to still see this fight
So do you want to see Brock Lesnar vs. Fedor Emelianenko?

The response was overwhelming, breaking 1500 replies in less than a day.
So do you want to see Brock Lesnar vs. Fedor Emelianenko?
Post your reply here...

http://img442.imageshack.us/img442/7044/icfcmethodgetrs100q75is.jpg
(http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum_framed.frame&forum=1&thread=2052827&page=1&pac=191)

Naj85
29-08-2012, 15:07
make it happen!

Wheelie
29-08-2012, 15:11
make it happen!
In Rusland ;)

Brainthief
29-08-2012, 15:11
waar moet ik tekenen! WAR FEDOR

Naj85
29-08-2012, 15:17
Post your reply here... (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=forum_framed.frame&forum=1&thread=2052827&page=1&pac=191)

Diz
29-08-2012, 15:28
Damn!!! Deze wil ik zeker zien!!!

Altijd leuk om Brock gedomineerd te zien worden ;)

WAR FEDOR!!!

ZanZaiZuk
29-08-2012, 15:29
Leuke mm maar een goeie? Dana White is slim, Fedor zal het niet meer redden van Lesnar maar het zou wel een enorme upset zijn mocht Fedor dit toch weer op een of andere manier weet te winnen. Maar ik acht die kans heel klein.

Niek-S
29-08-2012, 15:31
Ja, lijkt me echt gaaf!

Pansier
29-08-2012, 15:32
Ik hoef dit gevecht persoonlijk niet te zien. Laat JDS tegen Alistair maar gebeuren.

Bromios
29-08-2012, 15:51
In Rusland ;)

Nee, dat kan niet. Neutraal terrein ergens in het midden.

ehm, denk denk, Nederland ?

blackadder
29-08-2012, 16:29
Nee, dat kan niet. Neutraal terrein ergens in het midden.

ehm, denk denk, Nederland ?
Meer specifiek, Groningen.

The Bulldog
29-08-2012, 16:30
Fedor pakt dit als ie echt goed voorbereid!!!


Make it happen!!!!

XanaduNL
29-08-2012, 16:42
Brock is nu al 3x exposed. Maar Fedor tegen huidige Zuffa vechters lijkt me nog wel leuk.

smike
29-08-2012, 17:00
Lijkt me een geweldige matchup!!

rollermanskunk
29-08-2012, 17:17
Beiden zijn over hun prime maar het lijkt me wel geinig om ze tegen elkaar te zien stoeien

BvdB
29-08-2012, 17:18
War Brock!

Nelisje
29-08-2012, 18:05
Ik zet mijn geld op Fedor...

redjuh
29-08-2012, 18:12
Op twitter zie ik weinig...

Mma-Rumors
29-08-2012, 18:17
make it happen... ik zie brock trouwens wel deze heel makkelijk winnen. fedor werd gedomineerd door de veel grotere bigfoot en dat zal bij brock ook niet veel anders zijn. ik denk trouwens mocht die match er komen niet spectaculair gaat worden, eerder een saaie dominantie van brock maar de atmosfeer om zo'n match-up heen, zou wel echt vet zijn!! hier wordt zeker dan naar uitgekeken en veel hype

boudstyle
29-08-2012, 18:20
In 2009 was het de dream match, nu zou het een gevecht zijn wat ik zeker zou kijken maar weinig tot geen waarde aanhecht.
Ik denk wel dat Lesnar dit vrij gemakkelijk zal winnen, ook al zou ik liever zien dat het Fedor was.

superstucie
29-08-2012, 18:20
damn!! iedereen smeekt om jds vs overeem, en vraagt ie dit??

superstucie
29-08-2012, 18:22
maar prima hoor...doe dan ook maar gelijk overeem vs yvel...:)

Biiyen
29-08-2012, 18:30
Dat zou wel heel erg cool zijn! Dana make it happen!!!

Kemal
29-08-2012, 18:43
Ik zeg Doen!

Wiseguy
29-08-2012, 19:07
Ja en als hij toch bezig is doe dan ook maar de volgende gevechten:

Ken Shamrock vs Frank Shamrock
Sakuraba vs Rickson
Yvel vs Overeem
Chuck vs Hendo

K-1sunstarr
29-08-2012, 20:21
Moet je niet willen, Fedor is gestopt.
Geef mij maar JDS vs Overeem.

Down under
29-08-2012, 20:33
Ik denk Dat Ali letterlijk al het vertrouwen uit Brock Heeft gemept en getrapt. De man was een wrak na die partij, was niets meer te zien van de grote amerikaanse (ex) champ. Zet mn geld toch op Fedor denk ik.

En ja: Doe aub Overeem vs Yvel, just to please us ;)

kooivechter
29-08-2012, 20:35
jahaaaaaa wil heel graag deze partij zien. ben maar tegen 1 partij de geloofwaardigheid van fedor verloren, tegen bigfoot. maar goed iedereen kan een keer eenpartij verliezen. denk dt fedor dit moet kunnen winnen. staand helemaal en fedor moet z'n sambo gebruiken mo de take down tegen te houden. denk echt nog dat fedor nog steeds mee kan komen met de top. z'n laatste partij tegen fedor, was weer een stukje van z'n superioriteit. wil fedor nog een paar keer zien knallen tegen de top. hij is 35 het kan nog steeds

FOCUS
29-08-2012, 22:02
Ik denk Dat Ali letterlijk al het vertrouwen uit Brock Heeft gemept en getrapt. De man was een wrak na die partij, was niets meer te zien van de grote amerikaanse (ex) champ. Zet mn geld toch op Fedor denk ik.




Denk je niet dat Brockie al niet zoveel zelfvertrouwen meer had in de aanloop naar dat gevecht? ivm zijn ziekte....misschien toch wat meer schade opgelopen dan hij liet merken?

Ralph
29-08-2012, 22:08
Dit is vast een truc van Dana om de aandacht van het debacle rondom Jon Jones af te leiden... Zit niet echt op Brock vs Fedor te wachten.

T15Boxing
29-08-2012, 23:12
In 2009-2010 zag ik dit als de grootste gevecht ooit. Ik wil het nog steeds zien.

En dan is er ook nog GSP vs Silva, die wou ik ook rond dezelfde periode zien.

Niek-S
30-08-2012, 08:21
Denk je niet dat Brockie al niet zoveel zelfvertrouwen meer had in de aanloop naar dat gevecht? ivm zijn ziekte....misschien toch wat meer schade opgelopen dan hij liet merken?

Inderdaad, volgens mij is die nooit zo sterk en zeg maar "zelfverzekerd"terug gekomen als voor zijn ziekte. Neem de partij MIR 2, bv. Toen ging die er nog helemaal voor, at was wel anders met zijn partij tegen Cain en Overeem

smike
30-08-2012, 22:00
Dit is vast een truc van Dana om de aandacht van het debacle rondom Jon Jones af te leiden...


Eens


Zit niet echt op Brock vs Fedor te wachten.

Oneens

lukashenko
30-08-2012, 22:21
make it happen
denk ook dat dana zijn ppv paradepaardje probeert terug te krijgen met een dream matchup die brock kan winnen
maar ik zie brock niet zomaar van fedor winnen
ik zou graag nog 1 goede run van fedor door de ufc zien al denk ik niet dat hij dat zal halen.
ik baal meer ervan dat fedor gestopt is dan brock
dus hell yeah laat ze vechten en duik weer in de fedor fan wagon
WAR FEDOR

Turboknecht
30-08-2012, 22:48
Eerst zien dan geloven. De laatste gesprekken met Brock liepen nogal brak en de gesprekken met Feder en kornuiten gingen al helemaal niet zo soepel. Het lijkt me maar een hele hoop gelul dit.

Budokan
30-08-2012, 22:51
Als Fedor toch een partij gaat vechten binnen de UFC dan zal ook hij wel een dosis TRT kunnen gebruiken. Dana vindt het blijkbaar toegestaan voor oude mannen en Fedor kan wel wat kracht gebruiken tegen Brock.
Fedor wint!

dirk5
31-08-2012, 08:51
Dana vs. Fedor, make it happen....

Breakdance Brockie hoef ik niet meer terug te zien, wat een gimmick was dat zeg...

nou vooruit, 1 keer nog:

http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/154231/2nkigc9.gif

dirk5
31-08-2012, 08:52
dubbel

Wiseguy
31-08-2012, 09:15
Dana vs. Fedor, make it happen....

Breakdance Brockie hoef ik niet meer terug te zien, wat een gimmick was dat zeg...

nou vooruit, 1 keer nog:

http://cdn1.sbnation.com/fan_shot_images/154231/2nkigc9.gif

Beetje respect voor hem kan geen kwaad aangezien hij wel van 3 top 10 vechters (Couture, Mir en Carwin) heeft gewonnen.

dirk5
31-08-2012, 10:10
Beetje respect voor hem kan geen kwaad aangezien hij wel van 3 top 10 vechters (Couture, Mir en Carwin) heeft gewonnen.

pfff.
Couture = over the hill LHW
Mir stelt allemaal niet zo veel voor.
Carwin = voorbeeld van UFC hyping machine at work net zoals breakdance Brockie, en elke andere partij was in ronde 1 gestopt met als winnaar Carwin.

Nee, als de Foetus houding je go to move is wanneer je een tik op je gezicht krijgt dan hoor je niet in de UFC thuis, simple as that!

Bromios
31-08-2012, 10:20
Nou jah, bad russian tegen hyped american doet het nog altijd heeeeeel goed in the US of fuckin' A

En Dana zelf vind Fedor helemaal niet goed dus die denkt dat Brock wel een kans maakt.

Mma-Rumors
31-08-2012, 10:26
huh, serieus.... die discussie kun je niet eens gaan houden... of brock wel of niet in de UFC thuishoort. hij was godverdomme the champ nog niet zo heel lang geleden. dan hoor je zowiezo al thuis bij de UFC. 'Mir stelt allemaal niet zo veel voor' waar leef jij? in de rimboe ofzo?? Mir was de laatste vechter die tegen JDS mocht vechten en dan moet je zowiezo veel kunnen.

Wiseguy
31-08-2012, 10:29
pfff.
Couture = over the hill LHW
Mir stelt allemaal niet zo veel voor.
Carwin = voorbeeld van UFC hyping machine at work net zoals breakdance Brockie, en elke andere partij was in ronde 1 gestopt met als winnaar Carwin.

Nee, als de Foetus houding je go to move is wanneer je een tik op je gezicht krijgt dan hoor je niet in de UFC thuis, simple as that!

Als je zo gaat redeneren kun je ook alle "quality" wins van Fedor in twijfel gaan trekken.

Mma-Rumors
31-08-2012, 10:45
Als je zo gaat redeneren kun je ook alle "quality" wins van Fedor in twijfel gaan trekken.

laatste jaren was dat inderdaad naar een dieptepunt gedaald en met name de laatste jaren, iishi altijd gevaarlijk... monson altijd lastig....

Bromios
31-08-2012, 10:46
De vraag is helemaal niet of ze goed zijn maar of ze beiden een miljoen of 5 kunnen verdienen en dana dan nog wat overhoud.

En het antwoord is ja. (dit is een buitenproportionele ppv knaller)

Alleen Fedor heeft nooit veel om geld gegeven.

Dus ergens volgend jaar eerst AO vs JDS en een paar weken later Brock vs Fedor.

En de UFC is weer boven jan na de injury bug.

Wiseguy
31-08-2012, 10:56
De vraag is helemaal niet of ze goed zijn maar of ze beiden een miljoen of 5 kunnen verdienen en dana dan nog wat overhoud.

En het antwoord is ja. (dit is een buitenproportionele ppv knaller)

Alleen Fedor heeft nooit veel om geld gegeven.

Dus ergens volgend jaar eerst AO vs JDS en een paar weken later Brock vs Fedor.

En de UFC is weer boven jan na de injury bug.

Hoe kom je er bij dat Fedor nooit om geld heeft gegeven? Waarom eistte M1 overal co-promotion? Alles ging juist om het geld.

dirk5
31-08-2012, 10:58
huh, serieus.... die discussie kun je niet eens gaan houden... of brock wel of niet in de UFC thuishoort. hij was godverdomme the champ nog niet zo heel lang geleden. dan hoor je zowiezo al thuis bij de UFC. 'Mir stelt allemaal niet zo veel voor' waar leef jij? in de rimboe ofzo?? Mir was de laatste vechter die tegen JDS mocht vechten en dan moet je zowiezo veel kunnen.

Dang.. tegen wie je "mag" vechten bepaald niet hoe goed je bent....

Zulu mocht tegen Fedor, ook meteen een topper in jouw beleving?

Breakdance Brockie, champ of the foetal position, haha wat een farce was dat zeg :) champ worden met een record van 2-1, hahaha.

@wiseguy, dat kun je zeker met een aantal van zijn wins, maar lang niet bij allemaal. Fedor = GOAT

dirk5
31-08-2012, 10:59
dang.. weer dubbel, wat is dat toch?

Bromios
31-08-2012, 11:05
dang.. weer dubbel, wat is dat toch?

Heb ik ook. na posten lijkt het of hij er niet staat maar hij is er toch opgezet. Ik klik even op new posts en open het topic opnieuw.

Son & Breugel!
31-08-2012, 15:18
Zou wel een mooie match up zijn!! Fedor zou deze wel kunnen winnen. En dan fedor vs AO en de winnaar daarvan tegen jds!!!

Sato
31-08-2012, 15:31
Zou wel een mooie match up zijn!! Fedor zou deze wel kunnen winnen. En dan fedor vs AO en de winnaar daarvan tegen jds!!!

Ja en dan Tinkerbell tegen de winnaar daarvan.
Tuurlijk gaat zoiets nooit gebeuren.

Son & Breugel!
06-09-2012, 19:19
Fedor Emelianenko vs. Brock Lesnar super fight? UFC boss weighs in (http://mmajunkie.com/news/30505/fedor-emelianenko-vs-brock-lesnar-super-fight-ufc-boss-weighs-in.mma)by MMAjunkie.com Staff on Sep 05, 2012 at 9:00 am ET
http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/fedor-emelianenko-25.jpgUFC President Dana White raised some eyebrows this past week when he gauged fan interest in a Brock Lesnar (5-3) vs. Fedor Emelianenko (34-4) super fight.

Not surprisingly, fans voiced their approval.

White, though, said it's far from likely, especially now that famed Russian heavyweight Emelianenko has retired from the sport.

"There was a question (on The Underground), 'Could Dana make this fight?'" White said Tuesday on FUEL TV's "UFC Tonight." "And then I asked them, 'Well, how many people really want to see this fight?' I was asking a question. I guess a couple people want to see that fight."

The mere possibility of the blockbuster ignited days of discussion and debate among MMA fans. But for Lesnar, a former UFC heavyweight champion who retired from MMA and rejoined WWE earlier this year, and Emelianenko, a longtime PRIDE champion who retired from MMA in June, it's extremely unlikely to happen.

Neither fighter is under contract, and especially with Emelianenko, it's likely to stay that way, White said.

A few months ago, White told MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com/) (www.mmajunkie.com) that his inability to sign Emelianenko (http://mmajunkie.com/news/29490/dana-whites-one-fedor-emelianenko-regret-no-ufc-fight-with-brock-lesnar.mma) and book the fight with Lesnar was one of his biggest regrets. White, of course, puts the blame on Emelianenko's longtime manager and the head of M-1 Global, Vadim Finkelstein. Although the two sides came close to an agreement a few years ago, discussions fell apart, and Emelianenko instead signed with Strikeforce. The Russian never re-signed with the organization after the UFC's parent company acquired the promotion in early 2011.

"I'll tell you this: I have done so much to try to get Fedor into the UFC," White said. "You know how I am, especially if I say it publicly. 'This is an obsession. I've got to get this thing done.'

"I've tried to get it done. And the crazy thing is, now everyone's asking if I can make this fight, and you know Fedor's retired. The guy retired. I don't know (if I could get him back). I couldn't get him when he was fighting. Now, we're on such good terms I'm going to pull him out of retirement?"

FOCUS
06-09-2012, 23:08
:confused:wat een vage shizzle zeg
eerst gaat hij vragen of er interesse is voor dit gevecht
ja, zegt iedereen
en dan gaat hij al fronsend melden dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het gevecht er komt

waarom vraagt ie het dan?

blackadder
06-09-2012, 23:33
:confused:wat een vage shizzle zeg
eerst gaat hij vragen of er interesse is voor dit gevecht
ja, zegt iedereen
en dan gaat hij al fronsend melden dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het gevecht er komt

waarom vraagt ie het dan?
Omdat ie een klootzak is.
Ik denk dat een partij Dana vs Fedor ook wel interesse zou opwekken.

T15Boxing
06-09-2012, 23:37
idd wat een sukkel. En dan nog doen alsof hij verrast is dat zoveel mensen over zo'n gevecht praten en willen zien nadat hij zoiets zei.

Turboknecht
07-09-2012, 00:06
Ja hallo, waren er dan echt mensen die er ook maar een beetje vanuit gingen dat dit echt ging gebeuren??



:rotflmao:

smike
07-09-2012, 02:39
Ja hallo, waren er dan echt mensen die er ook maar een beetje vanuit gingen dat dit echt ging gebeuren??





Ach, we mogen dromen toch ;)

Nelisje
07-09-2012, 08:38
Omdat ie een klootzak is.
Ik denk dat een partij Dana vs Fedor ook wel interesse zou opwekken.

Ik denk dat die partij ook haalbaar is :)

Overigens zou Dana een paar jaar geleden een boks partij draaien tegen Tito Ortiz, dat was een voorwaarde van Tito om te tekenen voor de UFC. Daar heeft hij nog serieus voor getraind ook, alleen op het laatste moment haakte Tito af.

Naj85
07-09-2012, 09:04
http://www.youtube.com/watch?v=7twO86SGjmI&feature=youtube_gdata_player

blackadder
07-09-2012, 11:17
Ik denk dat die partij ook haalbaar is :)

Overigens zou Dana een paar jaar geleden een boks partij draaien tegen Tito Ortiz, dat was een voorwaarde van Tito om te tekenen voor de UFC. Daar heeft hij nog serieus voor getraind ook, alleen op het laatste moment haakte Tito af.
Dana zal wel de Fertility bros hebben gebeld dat die ff met Tito praten.