PDA

View Full Version : Victor Kuku doing the Badr Hari...



Bosco Baracus
02-09-2012, 11:55
http://www.youtube.com/watch?v=PX4ERlLtv3w

Gisteren op het Mix Fight Gala XIII...

Winner Cengiz Dana by disqualification

yuko
02-09-2012, 11:58
WTF bezielt die mensen om dit soort dingen te doen. Hoop dat hij voor een lange tijd uitgesloten wordt van wedstrijden.

Kemal
02-09-2012, 12:01
Och, och dat siert hem niet...

su-dai
02-09-2012, 12:07
Och, och dat siert hem niet...




zit ik mis of heeft deze kuku op slamm laatste keer ook gevochten en net hetzelfde gedaan?

123trisweat
02-09-2012, 13:07
randdebiel..........gewoon een ban van 1 á 2 jaar of regels aanpassen en pride regels overnemen, maar dan nog scheids heeft al een call gemaakt.

Hij zal wel "sorry, doe ik normaal nooit" zeggen

kooivechter
02-09-2012, 13:17
randdebiel..........gewoon een ban van 1 á 2 jaar of regels aanpassen en pride regels overnemen, maar dan nog scheids heeft al een call gemaakt.

Hij zal wel "sorry, doe ik normaal nooit" zeggen

x2 wat eenmogool zeg die kuku. ongelofelijk triest, begin daar idd een geweldige afkeer van te krijgen. Als je je niet kan gedragen, en je alleen maar agressiever wordt, gewoon geen vechtsport meer doen. Deze jongen ook nooit meer laten vechten in de ring

FOCUS
02-09-2012, 13:20
uhm is het niet mogelijk om zo iemand voor de rest van zijn leven uit te sluiten van wedstrijden of zo?

Mastenbroek
02-09-2012, 13:24
Een deel van het publiek vind het blijkbaar wel mooi..

Diz
02-09-2012, 13:25
uhm is het niet mogelijk om zo iemand voor de rest van zijn leven uit te sluiten van wedstrijden of zo?

Ja, tbs met dwangverpleging noemen ze dat ;)

Wel een erg trieste actie zeg... Apart dat het voor een volwassen vent blijkbaar niet mogelijk is zichzelf onder controle te houden...

LeeMurray
02-09-2012, 13:26
In één woord: belachelijk. Ik ben benieuwd wat voor gevolgen deze onsportieve actie zal hebben. Ik vond het altijd een attractieve vechter, maar door dit soort acties verlies je sympathie. Laten we hopen dat het een eenmalige actie was...

x2 wat eenmogool zeg die kuku. ongelofelijk triest, begin daar idd een geweldige afkeer van te krijgen. Als je je niet kan gedragen, en je alleen maar agressiever wordt, gewoon geen vechtsport meer doen. Deze jongen ook nooit meer laten vechten in de ring
X2 Makkelijk praten vanuit m'n luie stoel maar er kan nooit een reden zijn om je zo te laten gaan.

kooivechter
02-09-2012, 13:32
In één woord: belachelijk. Ik ben benieuwd wat voor gevolgen deze onsportieve actie zal hebben. Ik vond het altijd een attractieve vechter, maar door dit soort acties verlies je sympathie. Laten we hopen dat het een eenmalige actie was...

X2 Makkelijk praten vanuit m'n luie stoel maar er kan nooit een reden zijn om je zo te laten gaan.

daar weet jij helemaal nix van, heb mij nog nooit zo misdragen in de ring, of op de mat

LeeMurray
02-09-2012, 13:34
daar weet jij helemaal nix van, heb mij nog nooit zo misdragen in de ring, of op de mat
Waar komt dit ineens vandaan? Ik was het met je eens en had het over die actie van Kuku.

kooivechter
02-09-2012, 13:42
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik was in de veronderstelling dat jij refereerde over het feit dat wij makkelijk een oordeel kunnen vormen over deze actie vanachter de pc. Ik heb je verkeerd begrepen, mijn fout.

LeeMurray
02-09-2012, 13:55
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik was in de veronderstelling dat jij refereerde over het feit dat wij makkelijk een oordeel kunnen vormen over deze actie vanachter de pc. Ik heb je verkeerd begrepen, mijn fout.
Ja, geen probleem en misschien was mijn post ook niet duidelijk genoeg, maar ik was het juist met je eens. Ik ben ook helemaal klaar met dat achterlijke, onsportieve gedoe en die 'straatcultuur' die sommige mensen meebrengen bij de sport.
Ik haalde die 'luie stoel' erbij voordat iemand zou beginnen over dat ik makkelijk praten had (je weet hoe het gaat soms).

blackadder
02-09-2012, 13:59
randdebiel..........gewoon een ban van 1 á 2 jaar
x2

Mma-Rumors
02-09-2012, 14:02
de term doing the badr hari slaat natuurlijk nergens op. ik kan wel begrijpen dat je niet fan van hem hebt maar al die afkeer tegen hem... alsof hij de eerste was die onsportief was in de ring, lol

kooivechter
02-09-2012, 14:13
Ja, geen probleem en misschien was mijn post ook niet duidelijk genoeg, maar ik was het juist met je eens. Ik ben ook helemaal klaar met dat achterlijke, onsportieve gedoe en die 'straatcultuur' die sommige mensen meebrengen bij de sport.
Ik haalde die 'luie stoel' erbij voordat iemand zou beginnen over dat ik makkelijk praten had (je weet hoe het gaat soms).

klopt helemaal

Dragon Tail
02-09-2012, 14:35
Gisteren was er op een gala ook zo'n 'incident' en die persoon is voor 5 jaar uitgesloten van wedstrijden bij enkele bonden en geroyeerd bij de sportschool.

gieloe
02-09-2012, 14:36
Mag dit niet bij MMA? O nee waren pride rules he :p

Anderson
02-09-2012, 14:53
Gisteren was er op een gala ook zo'n 'incident' en die persoon is voor 5 jaar uitgesloten van wedstrijden bij enkele bonden en geroyeerd bij de sportschool.

Wie was dat dan?

su-dai
02-09-2012, 15:02
zit ik mis of heeft deze kuku op slamm laatste keer ook gevochten en net hetzelfde gedaan?



niemand die ook op slamm was laatst en een vechter footstomps zag geven en zo won in een mma partij?
volgens mij diezelfde kuku...

lukashenko
02-09-2012, 15:50
echt ongelofelijk zulke acties zijn onacceptabel
net als farrah die direct van de nover een schorsing voor het leven kreeg
vind ik dat kuku zwaar gestraft moet worden
deze smet die de nederlandse kickbox wereld heeft gekregen
moet er snel uitgehaalt worden
want we hebben al niet zo,n goede naam

MuayThaiGuy
02-09-2012, 15:51
niemand die ook op slamm was laatst en een vechter footstomps zag geven en zo won in een mma partij?
volgens mij diezelfde kuku...

Klopt

Anderson
02-09-2012, 16:11
Ja idd verbaasde me toen ook dat dat.

K-1sunstarr
02-09-2012, 17:53
Gisteren was er op een gala ook zo'n 'incident' en die persoon is voor 5 jaar uitgesloten van wedstrijden bij enkele bonden en geroyeerd bij de sportschool.

Goh, is wel een hele zware straf, kan mij wel voorstellen dat je zelf hebt laten gaan door emotie of wat dan ook.
Maar om iemand 5 jaar lang te verbannen van wedstrijden, vindt ik personen beetje te zware straf.
Maar goed zo een incident praat ik niet goed, moet niet kunnen.

MMAFAN-1122
02-09-2012, 18:43
Tja..........

Nosferatu187
02-09-2012, 18:53
Doing the Badr Hari, dat krijg je ervan.

raveboy
02-09-2012, 19:31
Goh, is wel een hele zware straf, kan mij wel voorstellen dat je zelf hebt laten gaan door emotie of wat dan ook.
Maar om iemand 5 jaar lang te verbannen van wedstrijden, vindt ik personen beetje te zware straf.
Maar goed zo een incident praat ik niet goed, moet niet kunnen.


Het incident van de 5 jaar was een tegenstander die een trap in het gezicht geeft terwijl iemand op de grond ligt.
Als de scheidsrechter er dan tussen komt, loopt ie om de scheidsrechter heen en geeft hem nog een trap op zijn hoofd, terwijl hij plat op de grond ligt.
Ze hebben het verkort naar 5 jaar, het zou eigenlijk levenslang worden, dus hij heeft nog geluk.
Kan ie 5 jaar lang trainen en anger managment trainingen volgen.

Oh, en toen ik het incident van gisteren beschreef aan iemand, zei ik ook gelijk een Badr Hari haha, sorry, toch het eerst wat in je op komt op zijn moment en als je iemand een beetje het beeld wilt geven wat er gebeurde.

Marco (scheids)
02-09-2012, 19:39
Kan de actie van Kuku niet goedkeuren, en dat heb m dat ook verteld, het waren foodstomps op het lichaam (gisteren waren die verboden) en niet op het hoofd.

Klein detail .... Als ie gewoon afstand had genomen na mijn break ie de partij gewonnen ....

lukashenko
02-09-2012, 19:43
Het incident van de 5 jaar was een tegenstander die een trap in het gezicht geeft terwijl iemand op de grond ligt.
Als de scheidsrechter er dan tussen komt, loopt ie om de scheidsrechter heen en geeft hem nog een trap op zijn hoofd, terwijl hij plat op de grond ligt.
Ze hebben het verkort naar 5 jaar, het zou eigenlijk levenslang worden, dus hij heeft nog geluk.
Kan ie 5 jaar lang trainen en anger managment trainingen volgen.

Oh, en toen ik het incident van gisteren beschreef aan iemand, zei ik ook gelijk een Badr Hari haha, sorry, toch het eerst wat in je op komt op zijn moment en als je iemand een beetje het beeld wilt geven wat er gebeurde.
ow oke dat had ik nog niet meegekregen dat het verkort was naar 5 jaar.
Hans loeven zat ook in de zaal dus ik denk dat hij ook bij de wfca een tijdje niet kan knokken.
Ook ik legde de situatie uit dat kevin werd gebadrt .

lukashenko
02-09-2012, 19:53
Kan de actie van Kuku niet goedkeuren, en dat heb m dat ook verteld, het waren foodstomps op het lichaam (gisteren waren die verboden) en niet op het hoofd.

Klein detail .... Als ie gewoon afstand had genomen na mijn break ie de partij gewonnen ....
dat deed hij niet dus ik snap de ophef wel helemaal omdat het 2x in 1 weekend gebeurt.en wat ik gehoort heb is het ook de 2e keer dat kuku natrapt
jij stond er bovenop dus kan de boel beter beoordelen .
ik vind al wel een stuk minder erg in ieder geval (de stamp naar het lichaam) maar alsnog denk ik dat er erg streng op natrappen moet worden gereageerd want dat gaat een keer goed mis.
er kan zomaar een 2e hoorn uitbreken.
http://www.fightstartv.com/news/schietpartij-bij-kickboxgala-hoorn/

ps marco had je voor de wedstrijd bij de staredown uitgelegd dat footstomps naar het lichaam illegaal waren ?

Bosco Baracus
02-09-2012, 19:55
Oh, en toen ik het incident van gisteren beschreef aan iemand, zei ik ook gelijk een Badr Hari haha, sorry, toch het eerst wat in je op komt op zijn moment en als je iemand een beetje het beeld wilt geven wat er gebeurde.

Dat was ook wat ik in mijn hoofd krijgt, ik dacht meteen aan de situatie van Badr Hari / Remy Bonjasky / Joop Ubeda als ik het gebeuren Viktor Kuku / Cengiz Dana / Marco Broersen zag...

rollermanskunk
02-09-2012, 20:02
En in Duitsland kijken ze ook met argusogen naar vechtsportgala's dus zo'n incident als deze is dan niet echt handig. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af. Koekoek

Marco (scheids)
02-09-2012, 20:19
ps marco had je voor de wedstrijd bij de staredown uitgelegd dat footstomps naar het lichaam illegaal waren ?

Was heel duidelijk uitgelegd dat die niet toegestaan waren, overal waar ik MMA wedstrijden scheids hou ik een rules meeting of ga naar alle vechters in de kleedkamer :-)
En al waren ze wel toegestaan had het nog niet gemogen, het was na een break en na een docterscheck mocht z'n tegenstander niet verder vechter (ivm pijn aan een rib).

Was overigens niet op Staredown, maar in Frankfurt op het Mix Fight Gala XIII

Coldcrust
02-09-2012, 20:26
Het incident van de 5 jaar was een tegenstander die een trap in het gezicht geeft terwijl iemand op de grond ligt.
Als de scheidsrechter er dan tussen komt, loopt ie om de scheidsrechter heen en geeft hem nog een trap op zijn hoofd, terwijl hij plat op de grond ligt.
Ze hebben het verkort naar 5 jaar, het zou eigenlijk levenslang worden, dus hij heeft nog geluk.
Kan ie 5 jaar lang trainen en anger managment trainingen volgen.

Oh, en toen ik het incident van gisteren beschreef aan iemand, zei ik ook gelijk een Badr Hari haha, sorry, toch het eerst wat in je op komt op zijn moment en als je iemand een beetje het beeld wilt geven wat er gebeurde.

Ik denk dat de ringspeaker een beetje voor zijn beurt praatte met die levenslange schorsing,al juich ik dat wel toe in dergelijke gevallen. Los van wat je voor schade aan kan richten bij een liggende tegenstander die niet op een dergelijke laffe aktie bedacht is kan ook idd zomaar de vlam in de pan slaan (wat gisteren gelukkig uiteindelijk meeviel) met alle gevolgen van dien waar de vechter in kwestie wel rechtstreeks verantwoordelijk voor is.

Leventdepevent
02-09-2012, 20:55
als het echt de 2e keer is meteen schorsen die hap!

Diz
02-09-2012, 22:28
als het echt de 2e keer is meteen schorsen die hap!

Duidelijk toch?

Rverm
02-09-2012, 22:35
Belachelijke actie...gewoon lange tijd schorsen...

Zijn er nu trouwens ook weer mensen die de schuld leggen bij zijn trainer net als bij Badr/Mike? ;)

lukashenko
02-09-2012, 23:15
Was heel duidelijk uitgelegd dat die niet toegestaan waren, overal waar ik MMA wedstrijden scheids hou ik een rules meeting of ga naar alle vechters in de kleedkamer :-)
En al waren ze wel toegestaan had het nog niet gemogen, het was na een break en na een docterscheck mocht z'n tegenstander niet verder vechter (ivm pijn aan een rib).

Was overigens niet op Staredown, maar in Frankfurt op het Mix Fight Gala XIII
lol ik bedoel niet het gala staredown maar in de ring tijdens de staredown krijg je altijd de laatste instructies van de scheids mee
maar het antwoord daarop heb je al gegeven je hebt duidelijk instructies gegeven wat wel en niet mocht
ik had ook niet anders verwacht want je bent altijd heel duidelijk.
je hebt ook weer bij elk bond andere regels mischien dat kuku gewent was footstomps naar het lichaam wel mochten en kon je het mischien zo uitleggen (dat zou nog niet verklaren waaron hij na de break stamp)maar ik wil niet gelijk van het slechtse uitgaan.

Baas
02-09-2012, 23:45
In de partij tegen Johan Croes uit Aruba heeft Kuku meerdere malen (maar liefst 4x) getrapt naar het hoofd van de grond zijnde Croes.
op 7:38 op 7:43 op 7:45 en op 7:47
en hij wint en krijgt zijn trofee uit handen van de president van Suriname.
zie video:
http://www.youtube.com/watch?v=ttU-ecQAmN8&feature=related

Baas
03-09-2012, 00:06
het is goed dat dit geval in Duitsland besproken wordt, maar ik begrijp niet dat er destijds niets over gezegd werd. kuku die helemaal door het lint ging, vier overtredingen achter elkaar maakte werd in plaats van gediskwalificeerd geprezen om zijn snelle knock-out. daar klopt toch geen hout van?

kooivechter
03-09-2012, 00:13
In de partij tegen Johan Croes uit Aruba heeft Kuku meerdere malen (maar liefst 4x) getrapt naar het hoofd van de grond zijnde Croes.
op 7:38 op 7:43 op 7:45 en op 7:47
en hij wint en krijgt zijn trofee uit handen van de president van Suriname.
zie video:
http://www.youtube.com/watch?v=ttU-ecQAmN8&feature=related

Ja dit kan niet , tenzij deze regels zijn afgesproken. Nog apetrots ook dat hij wint. Dat had hij niet in nl moeten doen. Die gast was zwaar aangeslagen na die footstomps. Ipv diskwalificeren krijgt hij die titel

milton felter
03-09-2012, 00:26
het is goed dat dit geval in Duitsland besproken wordt, maar ik begrijp niet dat er destijds niets over gezegd werd. kuku die helemaal door het lint ging, vier overtredingen achter elkaar maakte werd in plaats van gediskwalificeerd geprezen om zijn snelle knock-out. daar klopt toch geen hout van?

even een reactie edwin op de partij van kuku vs croes
zij hebben zelf op pride rules afgesproken dus andersom mocht croes dat ook bij kuku

Baas
03-09-2012, 00:29
oh okay, Milton. ik had wat anders opgevangen aan deze kant van de wereld, maar als dat was afgesproken dan mijn excuses voor de reactie.

milton felter
03-09-2012, 00:39
oh okay, Milton. ik had wat anders opgevangen aan deze kant van de wereld, maar als dat was afgesproken dan mijn excuses voor de reactie.

ja dan hebben ze verkeerde info gegeven maar in suriname word er gevochten nog op de oude pride regels kijken ook maar naar alle mma partijen die in suriname gehouden zijn en van te voren zijn er duidelijke afspraken gemaakt zoals die gisteren gemaakt waren .

blackadder
03-09-2012, 02:58
http://www.youtube.com/watch?v=3tXIKKP6BMw&feature=player_embedded

appelsap
03-09-2012, 04:09
oh okay, Milton. ik had wat anders opgevangen aan deze kant van de wereld, maar als dat was afgesproken dan mijn excuses voor de reactie.

Ik kom deze week naar Curacao. We kunnen wel op footstomps trainen:).

On topic. Heel apart wat er de laatste tijd allemaal gebeurt. Bij MMA ligt dit soort acties misschien wat meer voor de hand omdat er meer is toegestaan. Maar het blijft natuurlijk een zaak die zwaar gestraft moet worden. Wel handig omdat consequent en bij meerdere bonden te doen. Ben zelf altijd wel voorstander van fysiek contact door de scheidsrechter, zeker bij MMA, bij breaks en stoppages. Alleen commando's blijft een probleem voor sommige vechters.

Briant
03-09-2012, 07:03
Ik kom deze week naar Curacao. We kunnen wel op footstomps trainen:).

On topic. Heel apart wat er de laatste tijd allemaal gebeurt. Bij MMA ligt dit soort acties misschien wat meer voor de hand omdat er meer is toegestaan. Maar het blijft natuurlijk een zaak die zwaar gestraft moet worden. Wel handig omdat consequent en bij meerdere bonden te doen. Ben zelf altijd wel voorstander van fysiek contact door de scheidsrechter, zeker bij MMA, bij breaks en stoppages. Alleen commando's blijft een probleem voor sommige vechters.

De scheids (Marco) sprong er zelfs tussen en toen gaf hij nog een trap na. Die Kuku is gewoon koekkoek. Dat vind ik al sinds de partij tegen Duane van Helvoirt die hij won omdat hij met zijn vingers in de ogen van Duane prikte om uit een triangle te komen die anders zeker was gaan zitten.

FOCUS
03-09-2012, 09:09
http://i.ytimg.com/vi/wdM0L9gOE7Y/0.jpg

FOCUS
03-09-2012, 09:09
http://cache.kotaku.com/assets/images/9/2011/02/5fingers_01.jpg

FOCUS
03-09-2012, 09:09
http://www.myfunnyfinger.com/web/wp-content/gallery/cache/59__450x0_kung-finger-a1a41ac5aa35588a68a91aeb829efd4355bc4713.jpg

FOCUS
03-09-2012, 09:11
http://www.beauty626.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/D/W/DW111-1.jpg

FOCUS
03-09-2012, 09:12
http://i5.asn.im/kung-master-martial-arts-_t7q6.jpg

FOCUS
03-09-2012, 09:14
http://edge.ilpvideo.com/img/2011/12/07/kung-fu-fingers.png

FOCUS
03-09-2012, 09:15
http://humanbeingsfirst.files.wordpress.com/2009/11/bruce-lee-dont-concentrate-on-the-finger-or-you-will-miss-all-that-heavenly-glory.jpg%3Fw%3D419%26h%3D315

FOCUS
03-09-2012, 09:16
http://1.bp.blogspot.com/-Fx0a6jBaBCw/T553EibUIzI/AAAAAAAABSY/SK-j-pU-20s/s1600/middle%2Bfinger.jpg

Het is duidelijk
koekoek heeft de kung fu aan zijn zijde
Bruce Lee geeft hem gelijk
Alleen is hij te dodelijk voor MMA

ArjanV
03-09-2012, 09:47
Verveel je je of zo? Zoek een leuke hobby...

OT Zo'n dwaas moeten ze nooit meer laten vechten...helaas zal het wel weer zo zijn dat meneer gewoon weer via een of ander schimmig bondje de ring in kan...

FOCUS
03-09-2012, 09:52
Verveel je je of zo? Zoek een leuke hobby...

OT Zo'n dwaas moeten ze nooit meer laten vechten...helaas zal het wel weer zo zijn dat meneer gewoon weer via een of ander schimmig bondje de ring in kan...


...maar mensen die bij wijze van hobby hun honden misbruiken om hun avatar op te leuken neem ik nooit serieus. Net zomin als ik randdebielen in de ring serieus neem. :lol:

ArjanV
03-09-2012, 09:57
Misschien wordt het tijd dat jij eens serieus genomen wordt....jammer dat Colossus een ban heeft,die was daar wel voor in geweest!

FightstarTV
03-09-2012, 19:36
http://www.fightstartv.com/videos/cengiz-dana-vs-victor-kuku-mma/

MuayThaiGuy
03-09-2012, 20:11
Wat een mongool.....
Sorry dat ik het zeg, maar zeer onsportief.

rollermanskunk
03-09-2012, 20:41
Wat een mongool.....
Sorry dat ik het zeg, maar zeer onsportief.

en nog geen eens de hand accepteren van z'n tegenstander na afloop... Wat een mafklapper. Die Kukuksklok moet echt nagekeken worden...

Ger Maan
03-09-2012, 21:16
http://www.youtube.com/watch?v=PfyKS8uC6AY&feature=channel&list=UL

lol op de vraag of hij open staat voor een rematch:

"Geen probleem. Wanneer die wil. Straat, thuis, waar ook, zwembad, maakt niet uit waar"

Rverm
04-09-2012, 01:47
Zijn trainer, of iig die gast die naast hem staat bij het interview moet hem in bescherming nemen ivm al die onzin wat die gast uitkraamt...

appelsap
04-09-2012, 04:26
Wat een clowns. Wel een goede vechter, maar dit soort interviews kan je toch niet serieus nemen. Rayen zou hem naast technieken ook wat media training moeten geven.
Nog eens naar de beelden gekeken en hij komt gvd de hele ring door gesprint na de break.......ook 5 jaar schorsen.
En soldaten staan met een wapen in Afghanistan. Ga je daar aub niet mee vergelijken...

Bromios
04-09-2012, 08:30
Die idioot van een trainer van hem moeten ze ook gelijk schorsen. Die staat gewoon te schreeuwen wat hij hierna moet gaan doen. Die had hem gelijk uit de ring moeten trekken.
En dan loopt hij inderdaad boos weg.

En zijn "fans" maar schreeuwen.

Wat een mongool. Via de achterdeur weg en nooit de ring meer in.

Overigens; die salto met die hak er in op een liggende tegenstander. Mag dat ?

Glen
04-09-2012, 08:47
Overigens; die salto met die hak er in op een liggende tegenstander. Mag dat ?
Maar.....de uitvoering was iets minder, hij raakt hem vol op zijn noten!

Bromios
04-09-2012, 10:20
Maar.....de uitvoering was iets minder, hij raakt hem vol op zijn noten!

Precies, Maar je mag toch helemaal niet trappen naar tegenstanders op de grond ? Of alleen geen footstomps en soccerkicks ?

Pansier
04-09-2012, 12:55
Flinke disrespect voor zulke gasten... Snap niet dat die trainers hem nog willen trainen...

blackadder
04-09-2012, 13:56
Maar.....de uitvoering was iets minder, hij raakt hem vol op zijn noten!
Nee. Het was vlak erboven. Dat zei ie in zijn post fight interview met gnp.tv.

Bromios
04-09-2012, 14:24
Nee. Het was vlak erboven. Dat zei ie in zijn post fight interview met gnp.tv.
Het was niet erg dat ik een stoeptegel van het viaduct gooide agent. Ik gooide mis. :fp:

Als ik de razend enthousiaste reacties in het publiek hoor op zulk gedrag snap ik best dat geen burgemeester dit in zijn gemeente wil hebben.

enfin, kuku heeft zijn 15 minutes of fame en daar zal het hem wel om te doen zijn geweest.

blackadder
04-09-2012, 14:33
Het was niet erg dat ik een stoeptegel van het viaduct gooide agent. Ik gooide mis. :fp:


:fp:
Het was Cengiz die dat zei in het interview op de vorige pagina.

R.D.N
04-09-2012, 15:16
wahahahahha dat intervieuw prachtig,eerlijk is eerlijk die homo duitser wou niet vechten.
Kuku kreeg ff kortsluiting.

Pansier
04-09-2012, 15:21
Het was niet erg dat ik een stoeptegel van het viaduct gooide agent. Ik gooide mis. :fp:

Als ik de razend enthousiaste reacties in het publiek hoor op zulk gedrag snap ik best dat geen burgemeester dit in zijn gemeente wil hebben.

enfin, kuku heeft zijn 15 minutes of fame en daar zal het hem wel om te doen zijn geweest.

Bij slamm was ik geweest en daar was het meer zo van, mag dat ook al in Nederland? Denk dat er veel onwetende zitten, zoals ik toen.

blackadder
04-09-2012, 15:24
wahahahahha dat intervieuw prachtig,eerlijk is eerlijk die homo duitser wou niet vechten.
Kuku kreeg ff kortsluiting.
Het had wel een hoog Overeem vs Werdum gehalte. Maar de dq is desondanks volledig terecht.

YoMarK
04-09-2012, 15:34
Waar gaat deze thread nu over?
Misschien heb ik even een blackout, maar dit is toch een MMA gevecht, daar mag je op het lichaam trappen als je tegenstander op de grond ligt. :lol:
Het lijkt erop alsof ie hem op het hoofd wil trappen(wat uiteraard meestal illegaal is), maar volgens mij raakt ie hem alleen op het lichaam.

Misschien mogen footstomps niet(als dat zo is: stomme regel), of waren de regels anders, maar onder de meestgebruikte internationale regels zou dit technisch niet eens een diskwalificatie tenzij ie hem echt op het hoofd raakte.

Wat sommige mensen hier aangeven dat ze vinden dat hij levenslang geschorst zou moeten worden, vind ik echt te debiel voor woorden.

Diz
04-09-2012, 15:43
Footstomps waren in dit gevecht verboden, en daarnaast had de scheids al een break aangegeven (zie post van Marco op pag. 2)

YoMarK
04-09-2012, 16:11
Tja, afgezien van dat het onhandig is dat er iedere keer verschillen in regels zitten, was Cengiz al gewoon TKO voor die trap.

Waar het me meer om gaat is dat sommige mensen hier nogal overdreven reageren. Misschien haalt "doing the Badr Hari" term wat nare gevoelens naar boven.
Diskwalificatie is terecht als hij doelbewust de regels heeft overtreden, maar als ik de beelden even terugkijk is het meer (m.i. begrijpelijke) frustratie dan het eerste(in combinatie met stomme geen-footstomps regel).

Geen reden om hem voor het leven te schorsen wat sommige hier wel vinden.

FOCUS
04-09-2012, 16:19
Misschien mogen footstomps niet(als dat zo is: stomme regel), of waren de regels anders, maar onder de meestgebruikte internationale regels zou dit technisch niet eens een diskwalificatie tenzij ie hem echt op het hoofd raakte.



wat zeg je nou?
Als ik je goed begrijp: Het is een stomme regel en bovendien is de actie hier een overtreding, maar elders niet en daarom valt het wel mee?



ja hoor eens agent, ik reed hier inderdaad 120 ipv 50, maar ik vind het een stomme regel, en trouwens op andere plaatsen mag je wel op 120km per uur rijden, dus wat doe je nou moeilijk?
En dat ik je stopsignaal negeerde, dat moet je ook maar even buiten beschouwing laten?

:rotflmao:

appelsap
04-09-2012, 16:33
Tja, afgezien van dat het onhandig is dat er iedere keer verschillen in regels zitten, was Cengiz al gewoon TKO voor die trap.

Waar het me meer om gaat is dat sommige mensen hier nogal overdreven reageren. Misschien haalt "doing the Badr Hari" term wat nare gevoelens naar boven.
Diskwalificatie is terecht als hij doelbewust de regels heeft overtreden, maar als ik de beelden even terugkijk is het meer (m.i. begrijpelijke) frustratie dan het eerste(in combinatie met stomme geen-footstomps regel).

Geen reden om hem voor het leven te schorsen wat sommige hier wel vinden.

Echt??? Ook in dit geval gaat het er vooral om wat er na de eertse break gebeurt. Hij komt gvd de hele ring doorgelopen om nog effe te kunnen stompen......
Geef hem een wapen en zet hem op wacht in Kandahar, de stoere 'soldaat'.

YoMarK
04-09-2012, 16:59
wat zeg je nou?
Als ik je goed begrijp: Het is een stomme regel en bovendien is de actie hier een overtreding, maar elders niet en daarom valt het wel mee?
Soccerkicks naar het hoofd hoeft van mij niet perse meer, maar op de rest van het lichaam vind ik dat dit gewoon moet kunnen. Kort samengevat: stom.

Niet handig is dat op verschillende evenement en waarop pro-MMA partijen worden gevochten andere regels gelden.
Dat zorgt alleen maar voor verwarring en problemen, en is bovendien alles behalve professioneel.
Als als het dan juist daarop fout gaat, dan kan ik dat iemand inderdaad minder aanrekenen.

Nogmaals: DQ is terecht, maar als je dit( net als jij FOCUS) dit voldoende aanleiding vind om iemand levenslang te schorsen, dan moet je misschien maar geen vechtsport meer gaan kijken(of sport in het algemeen: iedere voeballer met een rode kaart levenslang schorsen :D ).

appelsap
04-09-2012, 17:11
Soccerkicks naar het hoofd hoeft van mij niet perse meer, maar op de rest van het lichaam vind ik dat dit gewoon moet kunnen. Kort samengevat: stom.

Niet handig is dat op verschillende evenement en waarop pro-MMA partijen worden gevochten andere regels gelden.
Dat zorgt alleen maar voor verwarring en problemen, en is bovendien alles behalve professioneel.
Als als het dan juist daarop fout gaat, dan kan ik dat iemand inderdaad minder aanrekenen.

Nogmaals: DQ is terecht, maar als je dit( net als jij FOCUS) dit voldoende aanleiding vind om iemand levenslang te schorsen, dan moet je misschien maar geen vechtsport meer gaan kijken(of sport in het algemeen: iedere voeballer met een rode kaart levenslang schorsen :D ).

Misschien moet je de beelden nog eens terug zien....natrappen na een break van de scheidsrechter mag volgens mij bij geen enkele organisatie. Maar correct me if I'm wrong....
Levenslang schorsen is idd wat overdreven, maar een jaartje of 2 weg lijkt me geen slechte zaak.

FOCUS
04-09-2012, 17:33
hoezo verwarren? Voor het publiek misschien, maar de vechters worden toch echt geacht te weten op welke regels ze vechten..en ook al zou hij het onduidelijk vinden, de scheids was duidelijk genoeg hoor.. en als je een signaal van de scheids negeert, om naar iemand toe te kunnen rennen om hem vervolgens voor zijn kop te kunnen trappen, dan zit er toch echt een steekje bij je los, hoor.

En als ik dat genoeg vind voor een schorsing, dan kan ik beter niet kijken naar vechtsport volgens jou>?

:confused: ik zie het verband niet....raad je me af om naar vechtsport te kijken, omdat ik vind, dat als iemand zich niet aan de reglementen houd hij daar zwaar voor gestraft dient te worden?

:o

besef je wel, dat die jongen die op de grond lag, ernstig gewond had kunnen raken?

Marco (scheids)
04-09-2012, 18:48
Zal nog 1 keer duidelijk zeggen
- stomps waren verboden ivm politici die in de zaal zaten.
- regels waren duidelijk uitgelegd.
- de salto is geen stomp, maar verkeerd uitgevoerd op t kruis
- als Kuku afstand had genomen en z'n tegenstander niet op was gestaan had ie gewonnen.
- nu waren het stomps na een break ... 2 overtredingen, dus DQ.

Duidelijk nu :-)

Glen
04-09-2012, 18:51
Zal nog 1 keer duidelijk zeggen
- stomps waren verboden ivm politici die in de zaal zaten.
- regels waren duidelijk uitgelegd.
- de salto is geen stomp, maar verkeerd uitgevoerd op t kruis
- als Kuku afstand had genomen en z'n tegenstander niet op was gestaan had ie gewonnen.
- nu waren het stomps na een break ... 2 overtredingen, dus DQ.

Duidelijk nu :-)
Ja Marco, sorry Marco.........

MuayThaiGuy
04-09-2012, 18:53
Zal nog 1 keer duidelijk zeggen
- stomps waren verboden ivm politici die in de zaal zaten.
- regels waren duidelijk uitgelegd.
- de salto is geen stomp, maar verkeerd uitgevoerd op t kruis
- als Kuku afstand had genomen en z'n tegenstander niet op was gestaan had ie gewonnen.
- nu waren het stomps na een break ... 2 overtredingen, dus DQ.

Duidelijk nu :-)

Het was als ik niet alleen namens mijzelf spreek de eerste keer al duidelijk.
Dat er enkele mensen het niet begrijpen die moeten denk ik eens naar de opticiën voor een leesbril.

Marco (scheids)
04-09-2012, 18:58
Ja Marco, sorry Marco.........

Thanks collega -:) LMAO

Bromios
04-09-2012, 21:46
- de salto is geen stomp, maar verkeerd uitgevoerd op t kruis


Ah, dat wilde ik weten. Bedankt.

lukashenko
04-09-2012, 22:41
je ziet hem gewoon boos worden en hem op frustatie natrappen
zelfs na een break
gewoon hartstikke fout
ik zeg hard straffen
deze smet in het nederlandse kickbox systeem moet er keihard uitgehaalt worden

anthony kane
04-09-2012, 23:08
ik wou hier eigenlijk niet op reageren maar doe het toch ... Ik ben tegen onsportieve gedrag in de ring laat ik dat voorop stellen !!
Maarrr !!! kijk goed naar de beelden dan kan ik kuku begrijpen Dana vind ik normaal gesproken echt een knokker maar je ziet het iedere keer laat hij zich vallen als hij een tik krijgt ... Maar nu en kijk goedd naar de beelden en ook naar de gebaar van de scheids .. het moment dat hij neer gaat loopt kuku weg en ziet dat de scheids er tussen komt en ik vind dat Dana uit geteld moest worden maar de scheids wou hem alweer laten opstaan ... dan kan ik begrijpen dat kuku het gewoon wil afmaken , kuku is iemand die altijd gaat om iemand af te maken en normaal vind iedereen het prachtig hoe hij op zijn tegenstanders springt en trapt en nu houdt hij zich nog in en trapt alleen op zijn boven been ...

Iedereen heeft recht op zijn mening maar ik knap hier echt van af ... kom maar is bij ons kijken hoe hard kuku iedere dag traint om een knok pot neer te zetten dan begriijp ik echt zijn frustratie ... en nog iets zijnn idiote trainers zijn Rayen Simson ( Legende ) en Benito Caupain dus een beetje respect graag ...

YoMarK
04-09-2012, 23:15
Wat ik zie is dat Kuku Cengiz met trappen en stoten door de ring trapt, Cengiz valt op de grond onder de touwen(duikt er misschien zelfs een beetje onder), en is gewoon TKO. Een break zou eigenlijk niet moeten kunnen op zo'n moment, tis of klaar, of iemand is (T)KO. Maargoed, in een ring is dit nu eenmaal vaker klote, en een scheidsrechter moet een beslissing nemen.
Hierna is Kuku gefrustreerd door de gang van zaken(dat Cengis de kans krijgt om op te staan wellicht?) en trapt na.

Terechte DQ, maar ik kan me die frustraties ergens wel voorstellen(al dien je je gewoon in de kunnen houden).

Hier is trouwens de video met dank aan FightstarTV: http://www.fightstartv.com/videos/cengiz-dana-vs-victor-kuku-mma/

FOCUS
04-09-2012, 23:15
ja je hebt gelijk joh,
omdat die koekoek altijd zo hard traint mag hij zijn frustratie best wel even uiten door iemand na te trappen
volkomen begrijpelijke reactie
nu ik het in dat licht zie, kan ik er alle begrip voor opbrengen

YoMarK
04-09-2012, 23:24
nu ik het in dat licht zie, kan ik er alle begrip voor opbrengen
Fijn.




:confused: ik zie het verband niet....raad je me af om naar vechtsport te kijken, omdat ik vind, dat als iemand zich niet aan de reglementen houd hij daar zwaar voor gestraft dient te worden?

Je bent de slimste niet he?



besef je wel, dat die jongen die op de grond lag, ernstig gewond had kunnen raken?
Wat een ontzettende moraalridder ben je toch. :)

Facade
04-09-2012, 23:41
Je moet toch ergens de grens trekken YoMark? Met begrip e.d. kom je een heel eind, maar op een gegeven moment zijn er toch dingen die je gewoon niet doet. Ik kan me z'n frustratie ook voorstellen, maar om het dan zo te uiten...? Ook de manier waarop speelt een rol zoals appelsap eerder beschrijft. Wat voor straf vind jij dan gepast?

FOCUS
04-09-2012, 23:50
:lol:

lukashenko
04-09-2012, 23:54
niks verkeert over de trainers
die kunnen niks aan een uitbarsting doen
maar als kuku gefrustreert raakt dat ie steeds gaat liggen en de scheids wil hem laten opstaan
dan kan ie hem toch verder slopen waarom word je dan boos
en wat marco zei als ie niet had opgestaan had ie hem uitgeteld
tis gewoon erg jammer
hoop echt dat het de laatste keer is voor hem hij komt nu nog goed weg met een dq
laks weg lopen zoals bij alistair vs werdum zet je een vechter mee voor schut als je uiteindelijk wint is het toch goed

kooivechter
05-09-2012, 00:14
Waar zit nu het verschil in, zo'n Khalid krijgt 5 jaar en een kuku komt er vanaf met een dq?

blackadder
05-09-2012, 00:23
Waar zit nu het verschil in, zo'n Khalid krijgt 5 jaar en een kuku komt er vanaf met een dq?
Andere bond, ander land?

Bromios
05-09-2012, 00:34
Ik vind dat het probleem er in zit dat hij na de break gewoon even om de scheids heenloopt en natrapt. Hoe gefrustreerd je ook bent; dat doe je gewoon niet. Vergelijk het met een verdediger met voetbal. Een keer te laat ingrijpen en je krijgt een kaart. een hele zware is rood. Maar als de scheidsrechter fluit en dan loop je naar je tegenstander en schopt hem tegen de vlakte mag je de rest van het seizoen naar huis.

Dus hoe geweldig die trainers ook zijn. Ze hadden de ring in moeten springen en hem er uit moeten halen. En niet samen met hem een beetje bijdehand moeten gaan doen. Ze staan verdorie nog te roepen dat hij hem knockout moet geven. Idioten

joostje
05-09-2012, 01:54
erg makkelijk om hier over te (ver)oordelen... Hij frustreert zich dat Cengiz zich laat vallen en hij denkt dat de wedstrijd stil gelegd wordt. Op 11:47 (filmpje fightstartv.com) draait hij zich om en hij ziet de scheidsrechter gebaren maken van sta op --> volgens mij ziet Kuku dit als een gebaar van de scheidsrechter dat Cenzig zich niet moet aanstellen en gewoon moet door vechten. Op dat moment lijkt Kuku te denken dat het gevecht dus nog gewoon bezig is. Hij ziet zijn kans en gaat ervoor.... volgens mij is het meer een inschattings fout dan dat het bewust onsportief gedrag is.

Na de eerste schop springt de scheids inderdaad tussen beide, maar dan zie je ook meteen dat Kuku zijn tweede schop heel netjes inhoudt! (iets wat badr niet deed/kon tegen Remy toen de scheids tussen beide sprong.....)

De footstomps waren gewoon richting lichaam, iemand die echt kwaad wilt zou waarschijnlijk naar het hoofd mikken (hier gaat de vergelijking met badr dus weer niet op, aangezien badr wel "altijd" op het hoofd mikt).

Neemt natuurlijk niet weg dat footstomps naar het lichaam bij dit gala blijkbaar niet legaal waren, maar dan snap ik niet zo goed waarom die "salto" wel zou mogen... maar misschien heb ik hiervoor de thread niet goed genoeg gelezen.

Al met al, als het gewoon een inschattingsfout was (zoals ik uit het filmpje van fightstartv.com opmaak) vind ik dat de meeste hier zwaar overdreven reageren. Het ziet er heftig uit, maar het is erg makkelijk om meteen moord en brand te roepen als je zelf niet in die ring stond te vechten....

joostje
05-09-2012, 02:32
Waar zit nu het verschil in, zo'n Khalid krijgt 5 jaar en een kuku komt er vanaf met een dq?

Heb net het filmpje van Khalid zitten kijken en i.m.o. zit daar een overduidelijk verschil in...

Khalid trapte (tot 2 maal toe) tegen het hoofd terwijl zijn tegenstander op de grond lag, trappen naar (het hoofd van) een tegenstander op de grond hoort heel duidelijk niet bij kick/thai boksen. Kuku maakte een footstomp naar het lichaam. Deze footstomps zijn gewoon een onderdeel van mma.

De tweede trap van Khalid was zo overduidelijk opzettelijke en zo duidelijk dat het echt geen vergissing kon zijn. Hij trapte bewust 2x. Kuku daarentegen hield zijn tweede trap in nadat de sheidsrechter goed tussen beide kwam.

appelsap
05-09-2012, 04:41
ik wou hier eigenlijk niet op reageren maar doe het toch ... Ik ben tegen onsportieve gedrag in de ring laat ik dat voorop stellen !!
Maarrr !!! kijk goed naar de beelden dan kan ik kuku begrijpen Dana vind ik normaal gesproken echt een knokker maar je ziet het iedere keer laat hij zich vallen als hij een tik krijgt ... Maar nu en kijk goedd naar de beelden en ook naar de gebaar van de scheids .. het moment dat hij neer gaat loopt kuku weg en ziet dat de scheids er tussen komt en ik vind dat Dana uit geteld moest worden maar de scheids wou hem alweer laten opstaan ... dan kan ik begrijpen dat kuku het gewoon wil afmaken , kuku is iemand die altijd gaat om iemand af te maken en normaal vind iedereen het prachtig hoe hij op zijn tegenstanders springt en trapt en nu houdt hij zich nog in en trapt alleen op zijn boven been ...

Iedereen heeft recht op zijn mening maar ik knap hier echt van af ... kom maar is bij ons kijken hoe hard kuku iedere dag traint om een knok pot neer te zetten dan begriijp ik echt zijn frustratie ... en nog iets zijnn idiote trainers zijn Rayen Simson ( Legende ) en Benito Caupain dus een beetje respect graag ...

Je bent tegen onsportief gedrag in de ring, maar hebt daarna een pagina nodig om dit toch enigszins goed te praten? Apart. Een beetje verantwoordelijkheid nemen voor een daad is lastig tegenwoordig.

Niemand zegt hier dat Kuku niet kan vechten of er niet hard voor traint. Ik denk dat je hier een beetje te veel met je 'buddy bril' naar kijkt. En zaken verdedigd die niet te verdedigen zijn. En alle respect voor Rayen en Benito, maar dat maakt deze actie nog niet minder erg.....Met Rayen in de hoek was dit denk ik op een andere manier afgehandeld trouwens.

Ook het interview achteraf.....Daar had ie namelijk een boel goed kunnen maken door te zeggen dat hij door zijn frustratie een domme en zeer onsportieve actie maakte en er spijt van heeft.....maar nee, onze 'soldaat' is er trots op.....sorry dat gaat er bij mij niet in.

FOCUS
05-09-2012, 08:53
appelsap en bromios; you must spread...

YoMarK
05-09-2012, 09:50
Je moet toch ergens de grens trekken YoMark? Met begrip e.d. kom je een heel eind, maar op een gegeven moment zijn er toch dingen die je gewoon niet doet. Ik kan me z'n frustratie ook voorstellen, maar om het dan zo te uiten...? Ook de manier waarop speelt een rol zoals appelsap eerder beschrijft. Wat voor straf vind jij dan gepast?
Mee eens Facade, je moet ergens een grens trekken, en Kuku is er zeker overheen gegaan. Maar straffen als 'levenslang' en '5 jaar' zijn gewoon te zwaar voor dit soort zaken(en bovendien niet te handhaven aangezien er overkoepelende nationaal/Europese bond is). Dit soort jongens willen er hun brood mee verdienen.

Zelf zou ik flinke geldboete(30% van z'n gage ofzo) wel terecht vinden.

ijsbier
05-09-2012, 10:13
Echt heel komisch te lezen hoe sommige hier doen alsof wat Kuku zo heel anders is als wat Khalid farah in zijn partij deed, want het is gewon heel duidelijk; Kuku geeft hem na dat de partij onderbroken was, puur uit fustratie, een paar schoppen. kun je wel allemaal excuusjes verzinnen maar het is gewoon zo. Natuurlijk was dat natrappen van Khalid nog een stukje viezer omdat het allemaal recht in die jongen z'n smoel ging, maar verder is het gewoon puur het zelfde.

en zo krijgt de een 5 jaar(wat ik te zwaar vind) en komt de ander er met een boete van af, toppertje jongens!

Pansier
05-09-2012, 10:41
Dus als ik het goed begrijp zijn de frustraties van Kuku begrijpelijk wanneer hij natrapt, omdat hij zo hard traint voor zo'n wedstrijd en de andere telkens op de grond gaat liggen?

Kom op man... Er zijn toch regels, die zijn er niet voor niets.

Om het voorbeeld even op grote schaal te nemen, neem Hitler. Die heeft in zijn jeugd negatieve aanvaringen gehad met joden, maar dit mag zijn acties toch niet ''begrijpelijk'' maken om ze vervolgens niet af te keuren?

YoMarK
05-09-2012, 10:52
ROFL Pansier, sterk punt, we halen Hitler er gewoon bij. :lol:

FOCUS
05-09-2012, 12:46
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m69ivtJdtN1rzfdbpo1_500.jpg

Richelieu
05-09-2012, 13:12
Om het voorbeeld even op grote schaal te nemen, neem Hitler. Die heeft in zijn jeugd negatieve aanvaringen gehad met joden, maar dit mag zijn acties toch niet ''begrijpelijk'' maken om ze vervolgens niet af te keuren?

:fp:

Facade
05-09-2012, 13:19
Mee eens Facade, je moet ergens een grens trekken, en Kuku is er zeker overheen gegaan. Maar straffen als 'levenslang' en '5 jaar' zijn gewoon te zwaar voor dit soort zaken(en bovendien niet te handhaven aangezien er overkoepelende nationaal/Europese bond is). Dit soort jongens willen er hun brood mee verdienen.

Zelf zou ik flinke geldboete(30% van z'n gage ofzo) wel terecht vinden.

Ik vind levenslang wat te stevig, maar een schorsing van een aantal jaar vind ik toch wel op zijn plaats. De manier waarop speelt hier een grote rol in. Persoonlijk vind ik, om het iets minder te nuanceren, vooral daarom die Kuku een complete mongool. Het interesseert me geen flikker waar die z'n tegenstander raakt, dit is gestoord gedrag.

Het is belangrijk dat sporters zelf in staat zijn het onderscheid te maken tussen een sport en een straatgevecht. Als sporters dit zelf al niet meer kunnen, kan je het buitenstaanders al helemaal niet meer kwalijk nemen als ze vechtsporten als barbaars e.d. bestempelen. Mede daarom moet je streng straffen.

Rverm
05-09-2012, 14:59
Als je natrapt zit je altijd fout, al die bullshit over "ja maar zijn tegenstander wilde niet knokken etc etc"...Dan had ie hem staand de ring door moeten stampen...Nu was die gefrustreerd... En we weten allemaal dat Kuku een gefrustreerd mannetje KAN zijn... Als je na de wedstrijd nog aan de pers verteld dat je een rematch wilt, en het mag op straat, thuis of in de ring, dan snap je er echt geen klote van. Als er dan een trainer naast staat die dat niet eens afkeurt dan vraag ik me af waar de grens ligt... Natrappen zijn geen verklaringen voor om het goed te praten, dan heb je even kortsluiting gehad... Accepteer dat, Accepteer een eventuele terechte schorsing en daarna krijg ie vast wel weer een kans om te bewijzen dat ie zich ook kan gedragen...

Marco (scheids)
05-09-2012, 19:12
ik wou hier eigenlijk niet op reageren maar doe het toch ... Ik ben tegen onsportieve gedrag in de ring laat ik dat voorop stellen !!
Maarrr !!! kijk goed naar de beelden dan kan ik kuku begrijpen Dana vind ik normaal gesproken echt een knokker maar je ziet het iedere keer laat hij zich vallen als hij een tik krijgt ... Maar nu en kijk goedd naar de beelden en ook naar de gebaar van de scheids .. het moment dat hij neer gaat loopt kuku weg en ziet dat de scheids er tussen komt en ik vind dat Dana uit geteld moest worden maar de scheids wou hem alweer laten opstaan ... dan kan ik begrijpen dat kuku het gewoon wil afmaken , kuku is iemand die altijd gaat om iemand af te maken en normaal vind iedereen het prachtig hoe hij op zijn tegenstanders springt en trapt en nu houdt hij zich nog in en trapt alleen op zijn boven been ...

Iedereen heeft recht op zijn mening maar ik knap hier echt van af ... kom maar is bij ons kijken hoe hard kuku iedere dag traint om een knok pot neer te zetten dan begriijp ik echt zijn frustratie ... en nog iets zijnn idiote trainers zijn Rayen Simson ( Legende ) en Benito Caupain dus een beetje respect graag ...

Ik kan een heel eind met je meegaan, maar in MMA krijg je geen tellen ... Als een vechter zich laat vallen omdat hij niet staand wil vechten doe je als vechter een stap terug of je gaat mee naar de grond. Als je een stap terug doet zal de scheids er tussen komen en gaat t gevecht staand verder.
Bij deze actie leek het zelfs alsof Dana neer ging, Kuku deed zelf een stap terug en ik maan Dana om op te staan .... Gevolg is bekend, daarom zeg ik ook als Kuku op afstand was gebleven en Dana had niet (snel) genoeg opgestaan, had Kuku deze
partij gewoon gewonnen!

En wat Rayen en Benito opeens gedaan hebben weet ik ook niet .... Zijn beide toppers, en hebben met dit voorval niets te maken !!

Briant
05-09-2012, 20:41
ROFL Pansier, sterk punt, we halen Hitler er gewoon bij. :lol:

Het is wetmatig: http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law

trouwens die duitsers waren ook geen lieverdjes :P

Bromios
05-09-2012, 23:49
En wat Rayen en Benito opeens gedaan hebben weet ik ook niet .... Zijn beide toppers, en hebben met dit voorval niets te maken !!

Dat is nou juist het punt. Ze deden niets. Sterker nog. Ze lopen ook boos weg. Vind jij dat als scheidsrechter van dienst niet een beetje vreemd ? Ik vind het nogal onrespectvol naar zowel tegenstander als scheids.

Maar om het even van een andere kant te benaderen. Zijn tegenstander gaat steeds liggen want wil het op de grond uitvechten. Hij blijft staan. Hij heeft het voordeel want staande vechters kunnen wel verplicht het gevecht naar staand brengen maar andersom niet.
Hij is gefrustreerd dat zijn tegenstander steeds gaat liggen. Maar het is fucking MMA !! Ga lekker kickboxen als je wilt blijven staan. Als hij gefrustreerd is gaat hij er lekker bijliggen en pound die gast in elkaar. Maar dat durft hij schijnbaar niet.

m.a.w. zijn tegenstander speelt het slimmer als dat hij dat doet. En dat vind hij schijnbaar niet zo leuk.

Die Kuku heeft alles mee. Knokt leuk, spectaculaire dingen, leuke opkomsten. Maar wat een triest gameplan heb je dan.

Asura
06-09-2012, 03:48
Hij hangt met die lobi lobi boys in Damsco je weet zelf aantie!


Kuku is een toffe vechter en een spektakel om naar te kijken, jammer dit.


Excuses voor het mixen van die sranang taki taki en papiamento, ik weet niet beter en wil hiermee tevens niemand beledigen. Ik zal uit zelfkastijding vanavond noch met een hitler snorretje opgetekend bij zeeburg te zien achter de roze ramen.

Asura
06-09-2012, 03:50
Als je natrapt zit je altijd fout, al die bullshit over "ja maar zijn tegenstander wilde niet knokken etc etc"...Dan had ie hem staand de ring door moeten stampen...Nu was die gefrustreerd... En we weten allemaal dat Kuku een gefrustreerd mannetje KAN zijn... Als je na de wedstrijd nog aan de pers verteld dat je een rematch wilt, en het mag op straat, thuis of in de ring, dan snap je er echt geen klote van. Als er dan een trainer naast staat die dat niet eens afkeurt dan vraag ik me af waar de grens ligt... Natrappen zijn geen verklaringen voor om het goed te praten, dan heb je even kortsluiting gehad... Accepteer dat, Accepteer een eventuele terechte schorsing en daarna krijg ie vast wel weer een kans om te bewijzen dat ie zich ook kan gedragen...

Jup, een tegenstander met een kut-tactiek zijn we allemaal wel eens tegengekomen. Zeer frustrerend maar onderdeel van het spelletje.

FOCUS
06-09-2012, 09:54
Jup, een tegenstander met een kut-tactiek zijn we allemaal wel eens tegengekomen. .

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24227877.jpg