PDA

View Full Version : Toeters



Ervani
03-09-2012, 01:37
Ik heb al een tijdje niets meer op het forum geplaatst maar nu moet ik gewoon even een ergernis kwijt: Ik erger mij groen en geel (hoe toepasselijk tijdens een gala in Den Haag) aan die lui met die irritante toeters op de tribune. Dan had je bij het WK in Zuid Afrika van die vuvuzela's maar bij sommige gala's heb je van die mensen die zo nodig met toeters op de tribune moeten zitten. Kan dat niet stoppen? Schreeuw, applaudiseer of stamp op de grond maar laat die krengen thuis of gebruik ze tijdens een wedstrijd van de plaatselijke voetbal vereniging.

Just my two cents.

Peacey
03-09-2012, 01:45
Als de organisatie het niet verbied zullen die dingen wel blijven.
Ik stoor me er niet aan.
Wel leuk dat je na een afwezigheid alleen even komt zeuren, dat dan weer wel.

Ervani
03-09-2012, 02:00
Wel leuk dat je na een afwezigheid alleen even komt zeuren, dat dan weer wel.

Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik heb/had overigens een goede reden om mij niet meer op het forum te melden. Ik lees zo nu en dan op de achtergrond nog wel mee en dan worden bepaalde dingen wel weer bevestigd. Dus hele grote kans dat dit voorlopig weer een laatste bericht is (voor onbepaalde tijd :-) )

blackadder
03-09-2012, 02:20
Ik vind die dingen ook stront irritant.

Richelieu
03-09-2012, 02:34
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik moest het gewoon even kwijt. Ik heb/had overigens een goede reden om mij niet meer op het forum te melden. Ik lees zo nu en dan op de achtergrond nog wel mee en dan worden bepaalde dingen wel weer bevestigd. Dus hele grote kans dat dit voorlopig weer een laatste bericht is (voor onbepaalde tijd :-) )

Al sinds jaar en dag komt Holzken op met toeters en klereherrie, zie niet in waarom dit nu expliciet vermeld moet worden. In mijn beleving geeft het in ieder geval wat extra sfeer aan de partij vooraf, maar dat is ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Het is altijd nog beter dan die "Schijt aan de Overheid" onzin.

Ervani
03-09-2012, 07:08
Al sinds jaar en dag komt Holzken op met toeters en klereherrie, zie niet in waarom dit nu expliciet vermeld moet worden. In mijn beleving geeft het in ieder geval wat extra sfeer aan de partij vooraf, maar dat is ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Het is altijd nog beter dan die "Schijt aan de Overheid" onzin.
Kijk dat het bij de opkomst van Holzken hoort: prima dat kan er gewoon bij horen. Het was nu echter ook TIJDENS andere partijen. En dan gaan dingen toch echt storen. En waar jij met schijt aan de overheid op doelt begrijp ik niet.

simtekf1
03-09-2012, 07:24
Goh, moet je eens naar een gala gaan waar Superpiele vecht.
Dat is pas irritant, je zal er maar naast of voor zitten.

FOCUS
03-09-2012, 08:22
. Dus hele grote kans dat dit voorlopig weer een laatste bericht is (voor onbepaalde tijd :-) )


we zullen je missen :leut:

Ervani
03-09-2012, 09:37
we zullen je missen :leut:
Als je mij echt heel erg gaat missen wil ik heus wel af en toe een pb-tje sturen.

FOCUS
03-09-2012, 10:19
foto=antwoord :doei:

Richelieu
03-09-2012, 11:10
Kijk dat het bij de opkomst van Holzken hoort: prima dat kan er gewoon bij horen. Het was nu echter ook TIJDENS andere partijen. En dan gaan dingen toch echt storen. En waar jij met schijt aan de overheid op doelt begrijp ik niet.

Doelde op het opkomstnummer van Tony Jas jr Erik.

Bromios
03-09-2012, 11:29
Gelukkig hebben we nog geen kleintje pils.

Het hoort allemaal bij de vercarnivalisering van de samenleving. Bij alle sportdingen horen schijnbaar keiharde muziek, dweilorkesten, toeters en weet ik veel wat. Van mij hoeft het niet.

de Stiep
03-09-2012, 21:20
Gelukkig hebben we nog geen kleintje pils.

Het hoort allemaal bij de vercarnivalisering van de samenleving. Bij alle sportdingen horen schijnbaar keiharde muziek, dweilorkesten, toeters en weet ik veel wat. Van mij hoeft het niet.

mmmmmmmm, woord is carnaval, zou dus vercarnavalisering moeten zijn. Ben nu stikjaloers, want ik vind dat je een prachtig woord hebt verzonnen. Met jouw welnemen ga ik het in mijn repertoire gebruiken. Reps man. O ja, helemaal met je eens

Bromios
03-09-2012, 22:05
mmmmmmmm, woord is carnaval, zou dus vercarnavalisering moeten zijn. Ben nu stikjaloers, want ik vind dat je een prachtig woord hebt verzonnen. Met jouw welnemen ga ik het in mijn repertoire gebruiken. Reps man. O ja, helemaal met je eens

oh ja, vercarnavalisering.
Heb het ook niet zelf verzonnen. Stond ergens in een stukje over kleintje pils in de olympische dames hockey finale.