PDA

View Full Version : Uitslagen hoofdprogramma - Muaythai Mania V, de Uithof Den Haag



Richelieu
03-09-2012, 02:42
http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/674933.jpg

Anderson
03-09-2012, 04:19
thanks

Kemal
03-09-2012, 08:06
Bedankt voor de uitslagen Harmen!

de Stiep
03-09-2012, 08:25
Dank je wel Harmen.

Hammerkick
03-09-2012, 14:20
Dank je wel, Harmen !! Goed om je weer eens te zien !!

Richelieu
03-09-2012, 14:25
Dank je wel, Harmen !! Goed om je weer eens te zien !!

Inderdaad een tijdje geleden Dirk, hierbij nog de volledige uitslagen van het complete programma. De foto's van de avond zullen zo snel mogelijk online verschijnen;

01. J-kl. Nicky Grasselier (Team Verre Oosten) vs Dalil Koldzic (Mattiz Gym) WOP
02. N-kl. Tom Wesdorp (Team Extreme) WOP vs Ali Saral (Silent Dragon Rotterdam)
03. N-kl. Michael v/d Gemert (Team de Naald) vs Stephen Liu (Team Furious) WOP
04. N-kl. Bilal Talbi (Team Verre Oosten) vs Gursel Cakmak (Dragon Gym) WOP
05. J-kl. Chris Walters (TB Den Haag) WOP vs Jusuf Aslan (Dragon Gym)
06. N-kl. Frans v/d Wouw (TB Den Haag) vs John v/d Bosch (Silent Dragon Delft) WOP
07. N-kl. Andrej Sitarek (monteiro Gym) vs Chenny Petrona (Saensuk Gym) WOP
08. C-kl. Nouradine Emangoun (Kassem Gym) vs Bilal Boudal (Monteiro Gym) DRAW
09. J-kl. Tony Jas Junior (TB Den Haag) WOP vs Hugo Flaneur (Sportcentrum 010)
10. J-kl. Desley Middelkoop (Team Furious) WOP vs Pascal v/d Ark (Team Extreme)
11. J-kl. Nouri de Jager (Team de Jager) WOP vs Jeno Leenhard (Kassem Gym)
12. C-kl. Mikel Metz (Sportcentrum 010) vs Lofogo Sarour (Brutal Gym) WOP
13. C-kl. Jonathan Maal (Silent Dragon Rotterdam) WOP vs Michel Poulein (Naeryo-Jireugi)
14. C-kl. Eyhoub Karbach (Sportcentrum 010) WOP vs Dylan van de Hurk (Kyoto Gym)
15. C-kl. Michael Scherpenzeel (Team de Naald) WOP vs Samir Seddoui (Silent Dragon Rotterdam)
16. C-kl. Fabian Bassant (Kyoto Gym) vs Irfan Polat (Dragon Gym) DRAW
17. C-kl. Rodney Immers (Team Bonte) vs Serkan Ozcaglan (Dragon Gym) WTKO
18. B-kl. Peter Jansen (Team Kraus) WOP vs Jernildo Kersenhout (Fidan Gym)
19. B-kl. Ahmed Fadil (Saensuk Gym) vs Massaro Glunder (Mike's Gym) WKO
20. B-kl. Reda Nairan (FFC) WOP vs Brahim Boukrech (All Fit Gym)
21. B-kl. Jonnie Granvill (Fujiama Den Haag) vs Billy Germain Bakker (Silent Dragon Rotterdam) WOP
22. B-kl. Tony Jas sr. (TB Den Haag) vs Kay Bult (Gym Haarlem) WKO
23. B-kl. Anthony van Lierop (Golden Glory Helmond) WOP vs Viktor Monfort Fernandes (Vos Gym)
24. A-kl. Abdullaev (Team Superpro) WOP vs Vahap Ozdemir (Dragon Gym)
25. A-kl. Remon Bonte (Pasztjerik) vs Ismael Lazaar (Budokai Tilburg) WOP
26. A-kl. Juan Baragan (Sportcentrum 010) vs Jacky Dings (Golden Glory Helmond) WOP
27. A-kl. Hicham Achalhy (TB Den Haag) WOP vs Eddy Almeida (Pasztjeriik)
28. Boksen. Albert Kraus (Team Superpro) WDO vs Vali Cimporu (Roemenie)
29. A-kl. Fred Sikking (Colloseum) WOP vs Hakan Aksoy (Siam Gym)
30. A-kl. Hafid el Boustati (Mousid Gym) WOP vs Hysni Beqiri (Team Superpro)
31. A-kl. Luis Tavares (Pasztjerik) vs Jason Wilnis (Colloseum) WOP
32. A-kl. Darryl Sichtman (Bonjasky Academy) vs Alviar Lima (Team Superpro) WTKO
33. A-kl. William Diender (Team Diender) vs Mandela Antone (Team Furious) WDMI.
34. A-kl. Nieky 'The Natural' Holzken (Golden Glory Helmond) vs L'houzgni 'Aussi' Ouzgni WOP

lukashenko
03-09-2012, 16:04
wauw darryl sichtman op ko
alviar lima is nog steeds zeer gevaarlijk

de Stiep
03-09-2012, 17:55
wauw darryl sichtman op ko
alviar lima is nog steeds zeer gevaarlijk

Ik zei het toch. Zo droog als een pak beschuit en tot op bot gemotiveerd. Had hij dat gekke baardje trouwens afgeschoren Harmen ?

Vinand
03-09-2012, 23:12
wauw darryl sichtman op ko
alviar lima is nog steeds zeer gevaarlijk

Dan moet je die partij nog maar een keer goed bekijken... Lima werd de eerste 2 ronden helemaal gesloopt, derde rond kreeg darryl een stoot op zijn lever en ging neer... Alleen stond hij al op na 3 tellen, en oogde flink scherp.. Zonder enige reden ging de scheids maar door met tellen tot en met 10 en verklaarde het een KO... Darryl stond verbaasd te kijken en ik zag Bonjasky nog flink uit zijn dak gaan. Was eerder een robbery dan eeen victory. Flut scheids en flut jury, voor de rest was het zeker een top avond. :)

lukashenko
03-09-2012, 23:18
Dan moet je die partij nog maar een keer goed bekijken... Lima werd de eerste 2 ronden helemaal gesloopt, derde rond kreeg darryl een stoot op zijn lever en ging neer... Alleen stond hij al op na 3 tellen, en oogde flink scherp.. Zonder enige reden ging de scheids maar door met tellen tot en met 10 en verklaarde het een KO... Darryl stond verbaasd te kijken en ik zag Bonjasky nog flink uit zijn dak gaan. Was eerder een robbery dan eeen victory. Flut scheids en flut jury, voor de rest was het zeker een top avond. :)
ok zal de pot dus eerst moeten zien om te oordelen .
zulke momenten heb je nou eenmaal wel eens met gejureerde sporten
het staat nu eenmaal op papier en over 5 jaar weet niemand nergens meer van.
Darryl komt hier wel overeen ik hoop dat ie er veel van leert en dat hij in de toekomst nog mooie dingen kan doen .
voor lima een goede boodschap dat hij zeker nog bij de top behoort .

Richelieu
03-09-2012, 23:42
Dan moet je die partij nog maar een keer goed bekijken... Lima werd de eerste 2 ronden helemaal gesloopt, derde rond kreeg darryl een stoot op zijn lever en ging neer... Alleen stond hij al op na 3 tellen, en oogde flink scherp.. Zonder enige reden ging de scheids maar door met tellen tot en met 10 en verklaarde het een KO... Darryl stond verbaasd te kijken en ik zag Bonjasky nog flink uit zijn dak gaan. Was eerder een robbery dan eeen victory. Flut scheids en flut jury, voor de rest was het zeker een top avond. :)

Vanaf een afstand leek dat zeker zo. Sichtman stond na twee ronden voor op punten, ondanks een vervelend dichtbij vechtende Lima. In de derde ronde haalt Lima Sichtman neer met een harde leverstoot waarna de scheidsrechter begint met tellen. Toen deze hem vervolgens na 8 tellen vroeg om zijn hoek uit te komen bleef Sichtman enigszins verward staan. Daarna werd hij uitgeteld. Uiteindelijk was dat jammer, want er was niet zo heel lang meer te gaan in de derde ronde. Het blijft echter een beslissing van de scheidsrechter die op dat moment gemaakt word.

Richelieu
03-09-2012, 23:44
Ik zei het toch. Zo droog als een pak beschuit en tot op bot gemotiveerd. Had hij dat gekke baardje trouwens afgeschoren Harmen ?

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/D120902/IMG_329.jpg


Dan moet je die partij nog maar een keer goed bekijken... Lima werd de eerste 2 ronden helemaal gesloopt, derde rond kreeg darryl een stoot op zijn lever en ging neer... Alleen stond hij al op na 3 tellen, en oogde flink scherp.. Zonder enige reden ging de scheids maar door met tellen tot en met 10 en verklaarde het een KO... Darryl stond verbaasd te kijken en ik zag Bonjasky nog flink uit zijn dak gaan. Was eerder een robbery dan eeen victory. Flut scheids en flut jury, voor de rest was het zeker een top avond. :)

Vanaf een afstand leek dat zeker zo. Sichtman stond na twee ronden voor op punten, ondanks een vervelend dichtbij vechtende Lima. In de derde ronde haalt Lima Sichtman neer met een harde leverstoot waarna de scheidsrechter begint met tellen. Toen deze hem vervolgens na 8 tellen vroeg om zijn hoek uit te komen bleef Sichtman enigszins verward staan. Daarna werd hij uitgeteld. Uiteindelijk was dat jammer, want er was niet zo heel lang meer te gaan in de derde ronde. Het blijft echter een beslissing van de scheidsrechter die op dat moment gemaakt word.

donalexandro
04-09-2012, 10:01
Idd erg jammer voor Darryl, stond veel op 't spel (sponsoren etc.) , eerste keer 8 tellen ooit. Ik sprak Bonjasky daarna nog in de kleedkamer en ze gaan proberen een rematch te regelen om 't 1 en ander duidelijk te maken voor 't publiek. Darryl overheerste de partij alleen moet ik wel toegeven dat hij de laatste helft van de 3e ronde er helemaal (conditie) door heen zat.

donalexandro
04-09-2012, 10:01
Idd erg jammer voor Darryl, stond veel op 't spel (sponsoren etc.) , eerste keer 8 tellen ooit. Ik sprak Bonjasky daarna nog in de kleedkamer en ze gaan proberen een rematch te regelen om 't 1 en ander duidelijk te maken voor 't publiek. Darryl overheerste de partij alleen moet ik wel toegeven dat hij de laatste helft van de 3e ronde er helemaal (conditie) door heen zat.

BaZZeHH
04-09-2012, 15:30
Dan moet je die partij nog maar een keer goed bekijken... Lima werd de eerste 2 ronden helemaal gesloopt, derde rond kreeg darryl een stoot op zijn lever en ging neer... Alleen stond hij al op na 3 tellen, en oogde flink scherp.. Zonder enige reden ging de scheids maar door met tellen tot en met 10 en verklaarde het een KO... Darryl stond verbaasd te kijken en ik zag Bonjasky nog flink uit zijn dak gaan. Was eerder een robbery dan eeen victory. Flut scheids en flut jury, voor de rest was het zeker een top avond. :)

Als je inderdaad stomverbaasd in de hoek blijft staan als de scheids bij 8 tellen is en niet in de vechthouding staat dan telt hij door ja. Als je dat bij tel 9 én 10 nog niet begrijpt wordt je uitgeteld! Niks aan gestolen, wel een leermoment voor Darryl. Lekker makkelijk om de jury en scheids zo neer te zetten, maar ga er zelf eens staan dan.