PDA

View Full Version : Hafid el Boustati is in topvorm!!



paul fighter
03-09-2012, 12:32
Hafid heeft na zijn mooie overwinning op Robin van Roosmalen weer veel indruk gemaakt. Ditmaal deed hij dat tegen de huidige WPKL wereldkampioen Hysni Beqiri uit Zwitserland.

Hafid vocht in zijn eigen stadje Den Haag en wist met mooie combo's en zijn attractieve vechtstijl een geweldige partij neertezetten. Het was DE partij van de avond!

Hij is in bloedvorm en gretig voor meer....

Who's next?

gieloe
03-09-2012, 13:06
En jij bent zijn beste vriend?

Nosferatu187
03-09-2012, 13:54
Iemand van zijn hyena kamp.

paul fighter
03-09-2012, 14:16
En jij bent zijn beste vriend?

Waar basseer jij dat op? Ben gewoom een liefhebber van kickboksen, en daar behoort de vechtstijl van hafid er zeker bij, terug naar de topic graag

Richelieu
03-09-2012, 14:30
Moet eerlijk zeggen dat ik deze partij eigenlijk wel de partij van de avond vond. Er waren meerdere echte knallers, maar deze stond mij het meeste bij. "Broertje van" Hysni Beqiri vocht sterk en vaak arrogant maar el Boustati was vlijmscherp en scoorde vooral met zijn harde lowkicks op het achterste been van Begiri. Hij herstelde erg goed na een momentje van Beqiri en was dominant in de beslissende 4de ronde. Verdiende winst.

Triangleman
03-09-2012, 18:53
Zeker verdiende winst, maar Hafid had de partij al na 3 ronden moeten pakken. In plaats daarvan gaat hij er een showtje van maken en loopt op een stoot. Beetje hoog in zijn bol na die partij tegen Robin als je t mij vraagt.....

donalexandro
03-09-2012, 21:25
iemand opgevallen dat de tegenstander van Boustati bijna een Tyson actie maakte (bijten in de oor) hopelijk komt de partij online en moeten jullie opletten!

tarantula
05-09-2012, 10:38
Niet dat dit iets te maken heeft met de topic maar ik vind hem sprekend lijken op khaled boulahrouz.


http://stuyfssportverhalen.files.wordpress.com/2010/12/handschoen.jpghttp://www.animaatjes.nl/voetbal-plaatjes/voetbal-plaatjes/khalid-boulahrouz/animaatjes-khalid-boulahrouz-34215.jpg

paul fighter
06-09-2012, 11:18
[QUOTE=tarantula;1173388]Niet dat dit iets te maken heeft met de topic maar ik vind hem sprekend lijken op khaled boulahrouz.



hahahaa X2, lijken wel broers

En over dat oor bijt incident, dat probeerde Hysni zeker, was beetje geirriteerd geraakt door de snelle combo's van hafid denk ik