PDA

View Full Version : Excuses van Khalid Farah



Wheelie
06-09-2012, 15:41
Vandaag ontvingen wij onderstaande e-mail van Khalid Farah


Hallo.
Mijn naam is Khalid Farah en bij deze wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden aan alle betrokkenen! Natuurlijk aan Kevin, zijn trainers en sportschool.
aan de organisatie, bond en matchkmaker Ellen Bruins maar ook aan mijn trainers/coaches Clif, Achmed en Bert.

Ik weet dat ik voor mijn domme daad afgelopen zaterdag geen excuus mag geven maar zal dit toch in het kort doen.
Door privé omstandigheden en een mindere voorbereiding wegens Ramadan ben ik tegen beter weten in toch de strijd tegen Kevin aangegaan, ik zal deze actie uit pure frustratie hebben gedaan maar ben hele stukken kwijt en heb nu ongelofelijk veel spijt! De mensen die me kennen en eerder hebben zien vechten weten dat dit ook niks voor mij is, weet ook echt niet wat me bezielde die avond!
Ik kan het helaas niet meer terugdraaien en bied ook mijn excuses aan aan mijn familie en vrienden die ook zeer boos op mij zijn!
Dat ik straf krijg begrijp ik en ben er ziek van dat de sportschool mij ook zwaar heeft gestraft maar zal er alles aan proberen te doen om mijn naam te zuiveren!

Diz
06-09-2012, 16:10
In ieder geval netjes om excuses te maken...

Sadix
06-09-2012, 16:41
het is en blijft een mens.

Pride_187
06-09-2012, 16:43
Excuses is altijd goed.

Naam zuiveren doe je als je ergens valselijk van beschuldigd wordt.

Facade
06-09-2012, 16:53
Ja die gozer zal ook wel bij zichzelf denken wtf was dat dan, maar goed. In ieder geval keurig en moedig dat ie openbaar z'n excuses maakt.

appelsap
06-09-2012, 17:06
Ik moet zeggen dat ik dit een goede excuss mail vind. Heel kort enkele redenen aangegeven, maar geen poging om sympathie op te wekken of te proberen de opgelegde straffen te verminderen. Gewoon verantwoordelijkheid genomen en excuses aangeboden. Nu straf uitzitten en dan weer sterk terug komen. Koekoek......

Biiyen
06-09-2012, 17:22
Zoals ik schreef ik het vorige topic.. "kortsluiting in de bovenkamer"

"zal deze actie uit pure frustratie hebben gedaan maar ben hele stukken kwijt ..."

Dat je een stuk van de film kwijt bent vind ik eigenlijk wel vrij ernstig! Als dat de standaard reactie is als je lichaam "paniek" ervaart dan is dat geen goede zaak.

MuayThaiGuy
06-09-2012, 17:33
Een paar dagen na dato met een excuus aan komen dat je vanwege de Ramadan en een slechte voorbereiding je gefrustreerd raakte en daardoor hele flarden kwijt bent......
Kennelijk is er genoeg tijd geweest om her en der de reacties te lezen wat dit los maakte en om daarna een excuus te maken.
Mijns inziens had het excuus binnen 24 uur moeten komen en niet enkele dagen na dato.
Vooral het stukje ik hoop mij snel te kunnen bewijzen dat ik niet zo ben ik zou zeggen wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Gewoon lekker je straf uitzitten en niet proberen dit terug proberen te draaien.
Hij wist vantevoren dat er een Ramadan was en wat voor impact dit kon hebben op zijn training.

123trisweat
06-09-2012, 17:36
sorry ben in een pest humeur.

Maar iets zegt me dat dit niet door Khalid Farah zelf is opgeschreven / ingetypt. Met de mogelijkheden van nu had hij mijn inziens zijn mobieltje kunnen pakken en een welgemeend excuus op camera laten zetten en dit posten op youtube ofzo.

Josh
06-09-2012, 17:38
Zoals ik schreef ik het vorige topic.. "kortsluiting in de bovenkamer"

"zal deze actie uit pure frustratie hebben gedaan maar ben hele stukken kwijt ..."

Dat je een stuk van de film kwijt bent vind ik eigenlijk wel vrij ernstig! Als dat de standaard reactie is als je lichaam "paniek" ervaart dan is dat geen goede zaak.

je moet niet zo zeiken, hij biedt zij excuses aan en thats it! wat moet hij nog meer doen.

appelsap
06-09-2012, 17:44
je moet niet zo zeiken, hij biedt zij excuses aan en thats it! wat moet hij nog meer doen.

Idd. Wat hij nu moet doen is 5 jaar wachten voor hij weer een Ring in mag. Terecht.

R.D.N
06-09-2012, 17:55
ik heb iets gemist denk,wat is er gebeurt dan? 5 jaar niet mogen vechten moet je wel iets geflikt hebben.
zijn er beelden.

MuayThaiGuy
06-09-2012, 18:03
ik heb iets gemist denk,wat is er gebeurt dan? 5 jaar niet mogen vechten moet je wel iets geflikt hebben.
zijn er beelden.

2x in het gezicht schoppen van je tegenstander die op de grond ligt na de bel.....

R.D.N
06-09-2012, 18:07
2x in het gezicht schoppen van je tegenstander die op de grond ligt na de bel.....

2x nog wel ok ok das niet misselijk inderdaad.

FOCUS
06-09-2012, 18:28
ik vind dat deze reactie hem siert
Het is niet goed dat hij die domme actie gedaan heeft
maar dit is goed
enne...niet meer doen ajb :)

MRV
06-09-2012, 18:38
Een paar dagen na dato met een excuus aan komen dat je vanwege de Ramadan en een slechte voorbereiding je gefrustreerd raakte en daardoor hele flarden kwijt bent......
Kennelijk is er genoeg tijd geweest om her en der de reacties te lezen wat dit los maakte en om daarna een excuus te maken.
Mijns inziens had het excuus binnen 24 uur moeten komen en niet enkele dagen na dato.
Vooral het stukje ik hoop mij snel te kunnen bewijzen dat ik niet zo ben ik zou zeggen wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Gewoon lekker je straf uitzitten en niet proberen dit terug proberen te draaien.
Hij wist vantevoren dat er een Ramadan was en wat voor impact dit kon hebben op zijn training.

Jeetje. Wat een reactie weer. Hij heeft een ongelooflijk grote faut gemaakt. Verdient idd zijn straf. Maar om nu maar weer zijn excuses in twijfel te trekken.... Tja.

Leventdepevent
06-09-2012, 19:06
ik vind dit toch wel een nette reactie, maar aan zn naam zuiveren zal ie nog een hele kluif hebben denk ik zo

Peacey
06-09-2012, 19:25
Wel netjes dat hij excuses maakt, maar ik hecht er geen enkele waarde aan.

ijsbier
06-09-2012, 19:35
Ik vind het wel interessant te weten hoe hij zich hiervoor heeft gedragen, hoe staat hij bekend in het dagelijks leven? heeft hij zich eerder misdragen? hoeveel partijen heeft hij al gevochten?

FutureFight
06-09-2012, 19:37
Ze naam zuiveren voor wat??
Gozer trapt niet 1 maar 2 keer tegen iemand ze hoofd terwijl die op de grond lag. Het is niet alleen laf maar STEL NOU dat die jongen ze nek brak ofso. AFGELOPEN met de sport!! Als hij spijt heeft denkt hij aan de schade die hij heeft gericht. En sorry hoor maar ik vind niet dat we nu met ze alle nu blij moeten doen.

5 jaar is dik verdient!

MuayThaiGuy
06-09-2012, 19:41
Jeetje. Wat een reactie weer. Hij heeft een ongelooflijk grote faut gemaakt. Verdient idd zijn straf. Maar om nu maar weer zijn excuses in twijfel te trekken.... Tja.


Waarom niet in twijfel trekken?
Was hij stukken kwijt tot vandaag?
Hij had dezelfde dag of de dag er op een excuses moeten maken niet dagen later er waren reacties genoeg te lezen over wat er had kunnen gebeuren en hoe slecht dit is dat dit gebeurt in deze sport.
Nu de halve vechtsportwereld erover is gevallen komt er nog een excuus en het excuus heeft enkel het nut om de schorsing minder lang te maken.
Als de vechter in kwestie zo sportief was had hij zich wel een tweede keer bedacht.

The_Rock
06-09-2012, 20:48
Kijk, die eerste trap kan nog uitgelegd worden. Het blijft natuurlijk erg! maar het is nog net te vergeven. Maar die 2e is al een paar seconden na zijn eerste trap ..genoeg tijd om in te zien hoe dom zijn eerste actie is. In plaats van dat hij dit in ziet, maakt hij het nog erger. Een ban voor altijd is een betere straf. Dit hoort niet in de vechtsport. Hij moet maar underground gaan vechten. Kijken hoe stoer hij dan wel niet is.

Sudsakorn
06-09-2012, 20:50
Door privé omstandigheden en een mindere voorbereiding wegens Ramadan :lol::lol::lol:

Biiyen
06-09-2012, 21:03
je moet niet zo zeiken, hij biedt zij excuses aan en thats it! wat moet hij nog meer doen.

Ik zeik toch niet? Dat hij zijn excuses maakt toont in elk geval dat hij een man is en niet wegduikt in een hoekje en er weer uitkruipt als het is overgewaaid.

Zeg alleen dat het een serieus probleem is als je zo reageert als je lichaam in paniek toestand verkeert. Ik heb jongens gezien die in totale paniek helemaal verkrampen en dit is de tegenovergestelde reactie, jezelf helemaal verliezen.

Kemal
06-09-2012, 21:16
Nette reactie

de Stiep
06-09-2012, 22:43
Zoals altijd in dit soort gevallen blijven er meningsverschillen bestaan over strafmaat, twijfel over het excuus (is het wel gemeend, je bent uit de tijd gelopen om dit te doen etc.)
Hij is een ongelooflijke oetlul dat hij dit gedaan heeft, maar mijn mening is dat je pas (weer) groot kunt zijn als je klein kunt zijn.
Ik vind dat hij zich nu erg klein heeft gemaakt.
Ga geen waardeoordeel geven over welke straf hij verdient, 1 jaar of life, en dat zijn tegenstander geen ernstig letsel heeft opgelopen is alleen maar mazzel.
Laten we nou eens bijvoorbeeld afwachten of hij bijvoorbeeld de kracht kan vinden om persoonlijk met Kevin contact op te nemen om dan face 2 face zijn excuses aan te bieden of met hem te praten.
Ook Bert Kops hoort hierbij en nog wat mensen in dit rijtje.
Ramadanverhaal kan ik me niet echt in vinden, komt op mij over als een uitvlucht, een reden die hij gezocht heeft om zijn eigen gedrag te verklaren, dat hij mogelijk zelf niet eens begrijpt.
Laten we eens dit soort mogelijkheden bekijken, het stof laten optrekken en DAN pas gaan roepen welke sanctie hij verdient.
Uiteraard dient deze door alle bonden te worden overgenomen.

ps Hij heeft niets te maken met de politie.

smike
07-09-2012, 03:46
het is en blijft een mens.

Dat is een waarheid als een koe.

MB667
07-09-2012, 08:24
1 jaar is meer dan genoeg!

Derk
07-09-2012, 09:05
Zeker netjes!

Facade
07-09-2012, 11:23
Ik zeik toch niet? Dat hij zijn excuses maakt toont in elk geval dat hij een man is en niet wegduikt in een hoekje en er weer uitkruipt als het is overgewaaid.

Zeg alleen dat het een serieus probleem is als je zo reageert als je lichaam in paniek toestand verkeert. Ik heb jongens gezien die in totale paniek helemaal verkrampen en dit is de tegenovergestelde reactie, jezelf helemaal verliezen.

Inderdaad. Dat hij zoiets flikt, zegt helemaal niet dat hij een slecht mens is of wat dan ook. Het feit dat ie excuses maakt, laat voor mij in ieder geval zien dat het wel een vent is. Maar iets heeft hier toch toe geleid en je wil niet dat dit zich herhaald. Als hij blijkbaar zelf ook niet begrijpt wat er is gebeurd, lijkt het me verstandig dit eerst uit te vogelen. Anders kan je herhaling niet uitsluiten, vijf jaar of niet.

Pansier
07-09-2012, 11:38
De actie kan je niet goed praten, maar het is zeker netjes dat hij zijn excuses aanbied!

Timtico
07-09-2012, 12:05
ik heb iets gemist denk,wat is er gebeurt dan? 5 jaar niet mogen vechten moet je wel iets geflikt hebben.
zijn er beelden.

zie de andere thread over de diskwalificatie, daar vind je youtube link.

e-type
07-09-2012, 12:23
(...)
Laten we nou eens bijvoorbeeld afwachten of hij bijvoorbeeld de kracht kan vinden om persoonlijk met Kevin contact op te nemen om dan face 2 face zijn excuses aan te bieden of met hem te praten.
Ook Bert Kops hoort hierbij en nog wat mensen in dit rijtje. (...)



Da's inderdaad een goeie en vergeten mensen vaak.

lukashenko
07-09-2012, 13:21
http://www.youtube.com/watch?v=RjuqXqdmnOA&feature=player_embedded
sorry maar ik vind het erg makkelijk om de rammadan de schuld te geven
die is namelijk al meer dan 3 weken voorbij
ik vind het meer een slap exuus
maar ja hij is mans genoeg om exuus te maken en hopen dat ie er van leert

R.D.N
07-09-2012, 14:16
Tja nu ik het zie die eerste zeg ik van tja dom,maar die 2de kan echt niet.
Die kevin was hem gewoon aan het slopen denk dat ie dat niet kon hebben ofzo.

ChingChong
07-09-2012, 15:14
Slecht excuus. Er zijn genoeg mensen die aan de ramadan doen en er zijn genoeg mensen met persoonlijke problemen. Echter zijn er niet zo veel mensen dit dit soort acties komen in de ring of andere sporten. Ban van 5 jaar was het toch?? Houden zo.

smike
07-09-2012, 16:15
IMO een ban van 2 jaa ripv 5.
Hij biedt namelijk zijn excuses aan en neemt een stukje verantwoordelijkheid.
Daarin zie ik overigens ook de hand van een goede trainer/begeleider in dit geval Bertje Kops.
Zulke mensen zijn essentieel in ons wereldje

BillyTheKid
07-09-2012, 16:18
Hij is er ziek van dat de sportschool hem zwaar heeft gestraft???

Hij zou ziek moeten zijn van z'n eigen daad. Kom je al een tijd later met zo'n excuus, maak je er nog een zooitje van...

Briant
07-09-2012, 16:58
IMO een ban van 2 jaa ripv 5.
Hij biedt namelijk zijn excuses aan en neemt een stukje verantwoordelijkheid.
Daarin zie ik overigens ook de hand van een goede trainer/begeleider in dit geval Bertje Kops.
Zulke mensen zijn essentieel in ons wereldje

Idd, je hebt ook mensen die na een soortgelijke actie roepen dat ze een soldaat zijn en alles staan af te schuiven op de ander, waarbij de trainer grinnikend bij staat te vertalen.

Ik denk dat Bert hem enorm op zn sodemieter heeft gegeven en als hij al bij de sportschool mag blijven, hij weer onderaan de ladder staat. Afbreken en weer opnieuw opbouwen.

Budokan
08-09-2012, 10:13
Wel netjes dat hij excuses maakt, maar ik hecht er geen enkele waarde aan.

Precies, excuses maken is makkelijk. Het zijn maar woorden achteraf omdat je merkt dat je door iedereen vuil wordt aangekeken.

FOCUS
08-09-2012, 10:26
oke oke
excuus maken is dus nooit goed
of het is om de verkeerde redenen
of het is niet gemeend
of het is nooit goed omdat het achteraf is

???

ik vind het een goede zaak dat hij zijn excuses heeft gemaakt
Die excuses mogen niet van invloed zijn op de strafmaat
die wordt bepaald aan de hand van de overtreding

maar fijn toch, dat hij inziet dat het fout was?
ga nou es uit van het goede van de mens :)

Budokan
08-09-2012, 10:37
oke oke
excuus maken is dus nooit goed
of het is om de verkeerde redenen
of het is niet gemeend
of het is nooit goed omdat het achteraf is

???

ik vind het een goede zaak dat hij zijn excuses heeft gemaakt
Die excuses mogen niet van invloed zijn op de strafmaat
die wordt bepaald aan de hand van de overtreding

maar fijn toch, dat hij inziet dat het fout was?
ga nou es uit van het goede van de mens :)

eh, wat zou jouw reactie zijn als jij zijn tegenstander was geweest en nu nog je tanden aan het zoeken bent?
Kan gebeuren? Hij geeft sorry gezegd dus het is weer goed? Heb je de reactie van de zaal niet gehoord? 1 keer natrappen is al over de grens, als je het zelfs 2 keer doet dan moet je gewoon als voorbeeld dienen zodat anderen weten wat de consequenties zijn. Hij is blijkbaar gewoon een gevaar in de ring omdat hij geen controle heeft dus uitsluiten die hap.

FOCUS
08-09-2012, 10:40
niet boos worden hoor
ik vind het ook niet goed, wat hij gedaan heeft!
ik zeg toch ook dat hij gewoon zijn straf moet krijgen...

blade
08-09-2012, 12:01
hij is toch maar bij 1 bond geschorst dacht ik?dan kan die nog voor 9 andere bonden vechten

Peter0711
08-09-2012, 12:20
Ik zie net het filmpie. Terecht dat ie geschorst word,meteen kappen met zo een pannekoek! Excuus is volgens mij ook gewoon tot stand gekomen door alle reakties die hij heeft gekregen. Gezien de 2de trap was dit geen frustratie maar wist ie dondersgoed wat hij aan het doen was. Ik geloof geen seconde dat hij spijt heeft van het trappen,hij baalt gewoon van de nasleep.

MaTo
08-09-2012, 13:02
Erg jammer dit.,..

Pahlavan
08-09-2012, 13:17
Ik zie net het filmpie. Terecht dat ie geschorst word,meteen kappen met zo een pannekoek! Excuus is volgens mij ook gewoon tot stand gekomen door alle reakties die hij heeft gekregen. Gezien de 2de trap was dit geen frustratie maar wist ie dondersgoed wat hij aan het doen was. Ik geloof geen seconde dat hij spijt heeft van het trappen,hij baalt gewoon van de nasleep.

X2

123trisweat
08-09-2012, 14:08
oke oke
excuus maken is dus nooit goed
of het is om de verkeerde redenen
of het is niet gemeend
of het is nooit goed omdat het achteraf is

???

ik vind het een goede zaak dat hij zijn excuses heeft gemaakt
Die excuses mogen niet van invloed zijn op de strafmaat
die wordt bepaald aan de hand van de overtreding

maar fijn toch, dat hij inziet dat het fout was?
ga nou es uit van het goede van de mens :)

in deze situatie heb ik erg veel moeite met het "goede" van Khalid Farah. Hoe vaker ik het terug kijk hoe meer ik de beslissing van 5 jaar kan begrijpen en eigenlijk een soort van "t.b.s" voorstel voor deze jongen, voordat hij weer een paar partijen mag draaien.
Na 5x kijken in 3 dagen wordt ik eigenlijk misselijk (en zelf ook wat aggresief) van zijn actie, geef mij dan maar Ronda Rousey die een arm breekt
Heb B. Kops heel hoog zitten wat hij doet voor de buurt en guys en gun hem dit absoluut niet. Hoop dat hij hier een positieve iets aan kan geven .

Hoe gaat het eigenlijk met Kevin?

Budokan
08-09-2012, 14:10
hij is toch maar bij 1 bond geschorst dacht ik?dan kan die nog voor 9 andere bonden vechten

Het zou voor de overige bonden spreken als ze direct de zwaardere schorsingen over nemen. Zie het maar als een eerste samenwerking om de sport positiever in de media te krijgen

123trisweat
08-09-2012, 14:28
Heb B. Kops heel hoog zitten wat hij doet voor de buurt en guys en gun hem dit absoluut niet. Hoop dat hij hier een positieve iets aan kan geven .

Sorry had ik lees net http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=7802

en neem woorden terug over B. Kops, "heb" moet "had" zijn.

Ook lees ik op draadje dat Khalid agent is?? Lekker dan, dacht dat de "psychishe" toetsing om agent te worden iets hoger lag. Je bent toch 24 uur agent of geldt dat alleen in hollywood films?

FOCUS
08-09-2012, 14:51
feit is dat we niet weten WAAROM hij zijn excuses heeft aangeboden
We weten alleen, DAT hij zijn excuses aangeboden heeft

een aantal lui neemt aan dat het niet gemeend is, of dat het met een motief (strafvermindering/negatieve aandacht verminderen) gedaan is.
Ik neem aan dat zijn excuses gemeend zijn.
Daarin verschillen we van mening, dat is alles..

En nogmaals, ik praat zijn actie nergens goed, ik zeg niet dat hij geen straf verdiend :confused:

integendeel, van mij mag hij uitgesloten worden van iedere verdere deelname aan gevechten

Maar ik ga er gewoon van uit dat zijn excuses gemeend zijn
en als jullie verontwaardigd of boos willen zijn dat ik dat doe, prima :)

maar ga ajb niet ervan uit dat ik, omdat ik zijn excuses gemeend vind, zijn actie goedpraat, of hem strafvermindering gun of zo.

ijsbier
08-09-2012, 15:19
feit is dat we niet weten WAAROM hij zijn excuses heeft aangeboden
We weten alleen, DAT hij zijn excuses aangeboden heeft

een aantal lui net het niet gemeend is, of dat het met een motief (strafvermindering/negatieve aandacht verminderen) gedaan is.
Ik[I] neem aan dat zijn excuses gemeend zijn.
Daarin verschillen we van mening, dat is alles..

En nogmaals, ik praat zijn actie nergens goed, ik zeg niet dat hij geen straf verdiend :confused:



2x ik word ook een beetje moe van al die slimme types hier die allemaal precies denken te weten wat er in die jongen omgaat, als ik slechte psychologie wil horen ga ik wel Dr Phill kijken ofzo.

Wat voor mij relevant is zijn die gast zn vorige partijen en hoe die zich in de toekomst gedraagt

onne1983
08-09-2012, 15:47
Hoe gaat het eigenlijk met Kevin? met kevin gaat het goed. Die had de volgende dag alleen flink last van zijn kaak.

Ralph
08-09-2012, 15:55
Hij had zijn excuses ook niet kunnen aanbieden... Beter iets dan niets, dus kan dit wel waarderen. Hij verschuilt zich in ieder niet achter iets en neemt verantwoordelijkheid voor zijn (domme) daden. Neemt niet weg dat hij zijn straf wel zal krijgen.

Asura
08-09-2012, 17:11
Excuses aanbieden is heel makkelijk, het beste wat hij kan doen is gewoon laten zien dat het iets eenmaligs was. Zo niet, de sport uit aub.

Budokan
08-09-2012, 18:01
Hij had zijn excuses ook niet kunnen aanbieden... Beter iets dan niets, dus kan dit wel waarderen. Hij verschuilt zich in ieder niet achter iets en neemt verantwoordelijkheid voor zijn (domme) daden. Neemt niet weg dat hij zijn straf wel zal krijgen.
Ja, excuses aanbieden via een email. Heel sympathiek hoor. Heeft hij Kevin nog persoonlijk gesproken?

Gerben Zonderland
08-09-2012, 18:21
met kevin gaat het goed. Die had de volgende dag alleen flink last van zijn kaak.

Wat ik wel zou willen weten is of hij Kevin zojn excuus heeft aangeboden. Nu wacht hij pas met het maken van excuus tot er op deze website enorme commotie is ontstaan. Zo lust ik er ook nog wel een paar. Maar hoe dan ook.... Gewoon straf uitzitten. Dit was geen normale overtreding in het vuur van de strijd. Het is een wonder dat die jongen 'slechts pijn in zijn kaak' heeft...

de Stiep
08-09-2012, 18:59
Hé jongens (en meisjes) volgens mij had ik al geschreven hier op MF dat mijn mening was dat hij Kevin moest contacten en face 2 face uitpraten/verklaren etc wat er gebeurd is. Naar mijn mening is hij alleen excuses verschuldigd aan Kevin en niet aan de een of ander zoals ik op het forum " je hebt de naam van kickboksen te grabbel gegooid" .
Primair persoon met wie hij in conclaaf moet is Kevin. Niet jij en ik !

onne1983
08-09-2012, 23:32
met kevin gaat het goed. Die had de volgende dag alleen flink last van zijn kaak. ik ben nu op vakantie, dus had Kevin na zondag niet meer gesproken, maar hoorde net van hem dat hij een gescheurde trommelvlies heeft..

FOCUS
09-09-2012, 00:46
klote blessure is dat
beterschap

dennisyzf
09-09-2012, 16:35
En dat voor een agent, iets met zelfbeheersing en de situatie blijven overzien. Als hij in de ring al dit gedrag vertoont hoe reageert hij dan op een onverwachte situatie in tijdens zijn werk?! Kan me voorstellen dat dit ook voor zijn baan consequenties kan en misschien wel zal hebben. Mijn vertrouwen zou hij in ieder geval niet meer hebben.

MuayThaiGuy
09-09-2012, 17:55
En dat voor een agent, iets met zelfbeheersing en de situatie blijven overzien. Als hij in de ring al dit gedrag vertoont hoe reageert hij dan op een onverwachte situatie in tijdens zijn werk?! Kan me voorstellen dat dit ook voor zijn baan consequenties kan en misschien wel zal hebben. Mijn vertrouwen zou hij in ieder geval niet meer hebben.

Het is algemeen bekend dat agenten graag als iemand ligt nog een paar keer schoppen, hadden we onlangs niet een zwerver die geschopt werd door een vrouwelijke agent nu hebben we dit weer.

FOCUS
09-09-2012, 19:10
oh brave new world!
that hath such people in it..

Timtico
09-09-2012, 21:48
En dat voor een agent, iets met zelfbeheersing en de situatie blijven overzien. Als hij in de ring al dit gedrag vertoont hoe reageert hij dan op een onverwachte situatie in tijdens zijn werk?! Kan me voorstellen dat dit ook voor zijn baan consequenties kan en misschien wel zal hebben. Mijn vertrouwen zou hij in ieder geval niet meer hebben.

Hij is geen agent, dat is al een keer genoemd hier in het forum. Volgens het interview met hem is hij student informatica.

dennisyzf
09-09-2012, 22:55
En volgens zijn (voormalige) trainer is hij agent. Zie de link naar een ander forum in deze discussie....

FOCUS
10-09-2012, 00:17
het maakt het idd veel erger als hij agent blijkt te zijn
daarentegen, als blijkt dat hij geen agent is , dan maakt dat zijn misdraging er niet minder erg op

toch?


:whistling:


wordt de ernst van zijn wangedrag beinvloed door zijn beroep?
of...

maakt toch niet uit???

Bromios
10-09-2012, 10:43
Jezus kerels, doe ff normaal.
1. Hij is geen agent; dat is nu al een aantal keren gezegd. Kops zegt niet dat hij een agent is maar dat alle agenten natrappen. Ik vermoed dat het humor is.
2. Die jongen heeft iets gedaan wat niet goed te praten is en daar is hij zelf waarschijnlijk meer van geschrokken dan wij allemaal. Hij bied zijn excuses aan aan een heleboel internet warriors en hij is 5 jaar geschorst.

Laat die jongen gewoon lekker aan zichzelf gaan werken, zijn studie afmaken en zorgen dat hij zichzelf weer een beetje onder controle krijgt. Misschien pakt dit goed uit voor hem.

Uiteraard hoop ik dat zijn tegenstander geen blijvende schade oploopt (zowel lichamelijk als mentaal) en dat die 2 er met elkaar uit kunnen komen.

Garcia
10-09-2012, 15:28
Jezus kerels, doe ff normaal.
1. Hij is geen agent; dat is nu al een aantal keren gezegd. Kops zegt niet dat hij een agent is maar dat alle agenten natrappen. Ik vermoed dat het humor is.
2. Die jongen heeft iets gedaan wat niet goed te praten is en daar is hij zelf waarschijnlijk meer van geschrokken dan wij allemaal. Hij bied zijn excuses aan aan een heleboel internet warriors en hij is 5 jaar geschorst.

Laat die jongen gewoon lekker aan zichzelf gaan werken, zijn studie afmaken en zorgen dat hij zichzelf weer een beetje onder controle krijgt. Misschien pakt dit goed uit voor hem.

Uiteraard hoop ik dat zijn tegenstander geen blijvende schade oploopt (zowel lichamelijk als mentaal) en dat die 2 er met elkaar uit kunnen komen.


x 2

Maar blijf een gevoel van "mosterd na de maaltijd" houden ...