PDA

View Full Version : Boksen: Klitschko vs Charr



Leventdepevent
07-09-2012, 18:22
Voor de boksliefhebbers onder ons, morgenavond neemt Vitali Klitschko het op tegen de duitser Manuel Charr.Op het spel staat de wbc zwaargewicht titel. o.a te zien op RTL 7 vanaf 22.45

Facade
07-09-2012, 19:33
Erg jammer dat Rtl uitgerekend alles van de klitschko's uitzendt. Op de middengewichten gebeuren er veel leukere dingen, vind ik tenminste. Morgen is Andre Ward-Chad Dawson bijvoorbeeld ook. Maar goed misschien kijk ik even.

Kemal
07-09-2012, 20:56
Ga het zeker kijken!

Pahlavan
07-09-2012, 22:42
Erg jammer dat Rtl uitgerekend alles van de klitschko's uitzendt. Op de middengewichten gebeuren er veel leukere dingen, vind ik tenminste. Morgen is Andre Ward-Chad Dawson bijvoorbeeld ook. Maar goed misschien kijk ik even.

Ik ben al blij dat ze uberhaupt live boksen uitzenden. Het zijn idd met name de klitschko's maar zo'n partij als haye vs chisora zenden ze gelukkig dan wel weer uit.
ik ga morgen iig kijken!

Facade
08-09-2012, 00:22
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk.

Diz
08-09-2012, 13:28
Zeker kijken!

Ben benieuwd wie er gaat winnen... :rolleyes::whistling:

Leventdepevent
08-09-2012, 14:07
Zeker kijken!

Ben benieuwd wie er gaat winnen... :rolleyes::whistling:
ik durf dr in dit geval best het volle pond op in te zetten :D

Anderson
08-09-2012, 14:45
Wmuaa nou nee ga ik niet kijken, ga wel morgen ochtend kijken Ward - Dawson veel spannender.

de Stiep
08-09-2012, 18:18
Zeker kijken!

Ben benieuwd wie er gaat winnen... :rolleyes::whistling:

Hé Diz, my friend. Wat denk je ? ;)

Diz
08-09-2012, 19:24
Hé Diz, my friend. Wat denk je ? ;)

Nou... Ik denk dat Charr deze gaat pakken....

Whahahahahaha!!!! :lol:

tarantula
08-09-2012, 21:24
Is er geen livestream ik heb namelijk geen kabel.
Als iemand een stream heeft a.u.b.

Diz
08-09-2012, 23:02
Ik hoop dat de pot net zo mooi wordt als de opkomsten!
Wat een show!

carlo1
08-09-2012, 23:03
goedenavond, zit klaar. ben benieuwd. gaat zo beginnen.

Diz
08-09-2012, 23:15
Vitali is gewoon aan het spelen... Tis zonde het menneke...
Lijkt wel of Charr bang is ofzo...

carlo1
08-09-2012, 23:19
je kan wel leuk blijven aangeven dat vitali mag komen, maar dan ben je toch gewoon een bokszak. lijkt mij. komt weinig uit zijn handen. eerste 8 tellen zijn binnen, zullen er nog wel wat volgen

Diz
08-09-2012, 23:23
Ja dat was een beste knal...
Ik denk dat ik al weet wie er gaat winnen... ;)

Diz
08-09-2012, 23:27
Anticlimax...

carlo1
08-09-2012, 23:30
yep, is niet anders. mzzl

Nelisje
08-09-2012, 23:33
Dat wel, maar hij was gewoon zoveel beter (zoals elke partij). Dat hij nog een kans maakte in de 2e helft van de wedstrijd geloof ik ook niet echt.

Nosferatu187
09-09-2012, 00:00
Hij was wel boos LOL

T15Boxing
09-09-2012, 00:00
Jammer hoe het afliep. ALs iemand weet hoe Carr zich voelt is dat Vitali wel. Vergeet niet hoe kwaad hij werd toen Lennox Lewis hem een mega grote cut gaf en daarmee won. was net deja vu.

Maar goed, ik hoop dus echt dat zijn volgende en mischien laatste partij tegen David Haye wordt. Haye heeft nu zijn grootste kans om een Klitschko te verslaan. Vitali is echt traag en oud geworden.

Pahlavan
09-09-2012, 00:17
Jammer hoe het afliep. ALs iemand weet hoe Carr zich voelt is dat Vitali wel. Vergeet niet hoe kwaad hij werd toen Lennox Lewis hem een mega grote cut gaf en daarmee won. was net deja vu.

Maar goed, ik hoop dus echt dat zijn volgende en mischien laatste partij tegen David Haye wordt. Haye heeft nu zijn grootste kans om een Klitschko te verslaan. Vitali is echt traag en oud geworden.

Alleen het verschil was dat vitali aan de winnende zijde was tegen lennox lewis... Dit was echter vanavond bij charr niet het geval.

Als vitali verkozen wordt tot burgemeester van kiev gaat hij stoppen met boksen dus haye zit nu te duimen dat vitali de verkiezingen niet wint

Nosferatu187
09-09-2012, 00:22
Carr was wel respectloos tegenover Vitali vond ik later bood hij nog zijn excuses aan.

pound4pound
09-09-2012, 00:28
Heb heel veel respect voor de broers K. als sportmannen, maar als ze de op voorhand gevaarlijkste uitdagers blijven ontduiken, worden hun partijen (en titels) steeds minder geloofwaardig.

Ik wacht nog steeds met smart op een partij tegen Alexander Povetkin!

RedDawn
09-09-2012, 00:38
Heb heel veel respect voor de broers K. als sportmannen, maar als ze de op voorhand gevaarlijkste uitdagers blijven ontduiken, worden hun partijen (en titels) steeds minder geloofwaardig.

Ik wacht nog steeds met smart op een partij tegen Alexander Povetkin!


Hhahha. Jij bent slecht op de hoogte. Povetkin ontloopt al jaren de Klitschko broertjes!!

pound4pound
09-09-2012, 02:59
Hhahha. Jij bent slecht op de hoogte. Povetkin ontloopt al jaren de Klitschko broertjes!!
Logisch inderdaad.. De challenger ontloopt het titelgevecht.. :loser:

Djani
09-09-2012, 10:07
Logisch inderdaad.. De challenger ontloopt het titelgevecht.. :loser:

Ik weet niet of dit nog steeds het geval is, maar een paar jaar geleden heeft Povetkin (en trainer Emannuel Steward) gezegd dat hij zichzelf nog niet klaar achtte voor de Klitschko broers. Hoe hij er nu tegen aan kijkt weet ik niet. Ik zou hem ook wel tegen Vladimir of Vitali willen zien, maar dan moet hij wel beter vechten dan tegen Marco Huck.
Ik vind Povetkin en Haye de meest vermakelijke heavyweights momenteel.

RedDawn
09-09-2012, 10:18
Logisch inderdaad.. De challenger ontloopt het titelgevecht.. :loser:

Blijkt wel dat je het boksen niet volgt.

RedDawn
09-09-2012, 10:22
Is nog steeds zo. Zijn trainer was toen Teddy Atlas. Povetkin is al jaren de mandatory challenger voor Wladimir Klitschko, maar hij vindt tot op de dag van vandaag zelf dat hij nog niet klaar is voor een gevecht. Wladimir maakt gehakt van hem. Heb je gezien hoeveel moeite Povetkin met Chagaev en Huck had?

Wiseguy
09-09-2012, 12:19
Andre Ward was ook lekker bezig.

761217186
09-09-2012, 12:26
Wat ik niet snap.. In het mma weten ze dit soort bloedingen meestal wel te stoppen ( bijvoorbeeld door de wond te lijmen), ik snap niet waarom ze dit bij het boksen niet proberen?

Facade
09-09-2012, 22:31
Kan ook met het verschil EU - VS te maken hebben? In de VS schijnt meer toegestaan te zijn dan in de EU. Maar goed daar weet ik het fijne ook niet van. Harold Lederman hield er een keer een heel verhaal over.

Nelisje
10-09-2012, 09:55
Wat ik niet snap.. In het mma weten ze dit soort bloedingen meestal wel te stoppen ( bijvoorbeeld door de wond te lijmen), ik snap niet waarom ze dit bij het boksen niet proberen?

Ik denk omdat bij boksen de kans een stuk groter is dat de wond weer open geslagen wordt. Lennox Lewis wist dat hij aan het verliezen was dus mikte steeds op een soortgelijke wond. Zo kun je een winst forceren. Nu had Vitali dat niet echt nodig, die was al aan het winnen.

Het is gewoon lullig hoe het afliep, maar wel begrijpelijk. Het bloed gutste gewoon uit de wond..

pound4pound
10-09-2012, 22:07
Blijkt wel dat je het boksen niet volgt.

“Sometimes the Klitschko brothers claim I don't want this fight,” Aleksandr Povetkin told RT. “Meanwhile, some people tell me that the Klitschkos don't want this fight. It doesn't make any sense. Let it just be fair and square, it was only serious injuries that stopped me from fighting Wladimir, and all those who are close to me know that’s true. I hope we will face each other in the ring sooner or later and settle our scores in the best way we can – by boxing.”

http://rt.com/sport/boxing/povetkin-boxing-wba-klitschko-lebedev-067/

appelsap
11-09-2012, 03:31
“Sometimes the Klitschko brothers claim I don't want this fight,” Aleksandr Povetkin told RT. “Meanwhile, some people tell me that the Klitschkos don't want this fight. It doesn't make any sense. Let it just be fair and square, it was only serious injuries that stopped me from fighting Wladimir, and all those who are close to me know that’s true. I hope we will face each other in the ring sooner or later and settle our scores in the best way we can – by boxing.”

http://rt.com/sport/boxing/povetkin-boxing-wba-klitschko-lebedev-067/

Jacques make it happen!!

Wie wil er nu naar de huidige zwaargewichten kijken als je in een week Ward-Dawson, Chavez jr-Martinez en Canelo-López hebt....?

pound4pound
11-09-2012, 10:24
Jacques make it happen!!

Wie wil er nu naar de huidige zwaargewichten kijken als je in een week Ward-Dawson, Chavez jr-Martinez en Canelo-López hebt....?

Hahah een droom om te organiseren!

Ward-Dawson was trouwens een prachtpartij, ongelofelijk dat RTL vasthoudt aan de statische zwaargewichtklasse, terwijl er momenteel zo veel meer (en beters) te zien is!

Een gezamenlijke adviesbrief schrijven dan maar??

Glen
11-09-2012, 12:10
Een gezamenlijke adviesbrief schrijven dan maar??
En doe in die brief ook een alinea over de commentator.....
Voor de duidelijkheid, of ze die willen vervangen!
sjongesjonge, die Vanderleijde....

Nelisje
11-09-2012, 12:25
Vanderleijde valt nog wel mee, het is voornamelijk die knoert westerman die allemaal domme dingen uit hem trekt.

pound4pound
11-09-2012, 12:25
En doe in die brief ook een alinea over de commentator.....
Voor de duidelijkheid, of ze die willen vervangen!
sjongesjonge, die Vanderleijde....
Liever Vanderlijde dan Koert Westerman! :hugegrin: