PDA

View Full Version : Renzo Gracie bijna overvallen, bijna....



yuko
08-09-2012, 01:41
Goed dan Renzo het bij een goed gesprek heeft gehouden en niet op de overvallers heeft lopen beuken!


http://www.nypost.com/p/blogs/the_main_event/mma_trainer_gracie_live_tweets_while_Z9dF2eAFV1yof FipSKYYgL

SpelPlan
08-09-2012, 02:48
Prachtig! Wat een held :)

stephan_dude
08-09-2012, 04:06
Haha mooi verhaal, risico va het vak als overvaller dat je een goeie vechter tegen komt:p

Ulis-E
08-09-2012, 07:57
pfff ahahah moet je vooral bij renzo gracie proberen... heb je helemaal de verkeerde voor je volgens mij

basblue
08-09-2012, 09:49
En gewoon twitteren terwijl je net overvallen bent... Held!

Leventdepevent
08-09-2012, 10:00
wat een kerel zeg! prachtig

Turboknecht
08-09-2012, 10:37
He said he hit the man in both eyes so he looks like “a raccoon.”

:lol:

Turboknecht
08-09-2012, 10:38
He said he hit the man in both eyes so he looks like “a raccoon.”

:lol:

Sadix
08-09-2012, 14:58
hahahaha volgende x moeten ze nick diaz overvallen

Diz
08-09-2012, 16:35
Hahaha das wel pech hebben hoor...

de Stiep
08-09-2012, 19:16
Hahahahahaha, this is a bad night for muggers !! Al met al toch mazzel dat ze geen vuurwapen hadden/gebruikt hebben. Je kunt UFC of K1 champ zijn wat je wil, een kogel kop je niet terug. Blij dat het zo is afgelopen en hoop dat die 2 gasten een ernstige hoofdpijn hebben !:neversurrender:

Boelly92
09-09-2012, 22:53
Hahaha das wel pech hebben hoor...


haha zie et al voor me leg die overvaller op de grond hoor je diaz schreeuwen: U SCARED HOMIE?!

Triangleman
09-09-2012, 23:47
Ik vind het niet echt heldhaftig om nog een paar keer onnodig te slaan. Als je echt een baas bent doe je precies wat nodig en niet nog een paar extra stoten als ie ligt. En de vraag is of de overvallers wat geleerd hebben....de volgende keer pakken ze oma voor de zekerheid.
Ik had ooit, ja, nu komen de verhalen, een kempoleraar bij wie thuis werd ingebroken. Hij liet de inbrekers na een korte knokpartij kiezen: of een verbale les van hem of de politie bellen. Hij heeft hierna een half uur met ze gepraat om ze wat moraal bij te brengen en door de voordeur eruit gelaten. Ik weet het, een beetje naief wellicht, maar als je het mij vraagt een stoerdere oplossing dan net als Gracie een beetje tof doen over twitter.

basblue
09-09-2012, 23:52
http://www.youtube.com/watch?v=yyOkZEmb4No&feature=youtube_gdata_player

Triangleman
10-09-2012, 00:20
"I hit him, choke him out again and hit him a couple more times you know"
Heb je op het hoogste niveau gevochten en de beste getraind, doe je zo, sukkel!

FOCUS
10-09-2012, 00:22
Ik had ooit, ja, nu komen de verhalen, een kempoleraar bij wie thuis werd ingebroken. Hij liet de inbrekers na een korte knokpartij kiezen: of een verbale les van hem of de politie bellen. Hij heeft hierna een half uur met ze gepraat om ze wat moraal bij te brengen en door de voordeur eruit gelaten. .


mwah, en dat geloof jij?

amilster
10-09-2012, 09:49
Ik vind het wel een strakke actie stiekum van die Renzo, tuig is het soort dat een ander wil overvallen.

Sadix
10-09-2012, 12:47
Ik vind het niet echt heldhaftig om nog een paar keer onnodig te slaan. Als je echt een baas bent doe je precies wat nodig en niet nog een paar extra stoten als ie ligt. En de vraag is of de overvallers wat geleerd hebben....de volgende keer pakken ze oma voor de zekerheid.
Ik had ooit, ja, nu komen de verhalen, een kempoleraar bij wie thuis werd ingebroken. Hij liet de inbrekers na een korte knokpartij kiezen: of een verbale les van hem of de politie bellen. Hij heeft hierna een half uur met ze gepraat om ze wat moraal bij te brengen en door de voordeur eruit gelaten. Ik weet het, een beetje naief wellicht, maar als je het mij vraagt een stoerdere oplossing dan net als Gracie een beetje tof doen over twitter.

wat een onzin.

Tuig is Tuig. slopen die handel.

Pansier
10-09-2012, 13:42
:lol:

Ulis-E
10-09-2012, 15:29
Ik vind het niet echt heldhaftig om nog een paar keer onnodig te slaan. Als je echt een baas bent doe je precies wat nodig en niet nog een paar extra stoten als ie ligt. En de vraag is of de overvallers wat geleerd hebben....de volgende keer pakken ze oma voor de zekerheid.
Ik had ooit, ja, nu komen de verhalen, een kempoleraar bij wie thuis werd ingebroken. Hij liet de inbrekers na een korte knokpartij kiezen: of een verbale les van hem of de politie bellen. Hij heeft hierna een half uur met ze gepraat om ze wat moraal bij te brengen en door de voordeur eruit gelaten. Ik weet het, een beetje naief wellicht, maar als je het mij vraagt een stoerdere oplossing dan net als Gracie een beetje tof doen over twitter.

lol

tot je een keer zelf te maken krijgt met geweld

Asura
10-09-2012, 17:22
Ik vind het niet echt heldhaftig om nog een paar keer onnodig te slaan. Als je echt een baas bent doe je precies wat nodig en niet nog een paar extra stoten als ie ligt. En de vraag is of de overvallers wat geleerd hebben....de volgende keer pakken ze oma voor de zekerheid.
Ik had ooit, ja, nu komen de verhalen, een kempoleraar bij wie thuis werd ingebroken. Hij liet de inbrekers na een korte knokpartij kiezen: of een verbale les van hem of de politie bellen. Hij heeft hierna een half uur met ze gepraat om ze wat moraal bij te brengen en door de voordeur eruit gelaten. Ik weet het, een beetje naief wellicht, maar als je het mij vraagt een stoerdere oplossing dan net als Gracie een beetje tof doen over twitter.

Mijn kempoleraar was heel anders. Vaak midden in de nacht hoorde ik veel rumoer, ging ik naar beneden en stond hij daar ineens. Hij zei dat het was om mij scherp te houden. Ik heb nog wat van de japanse termen opgezocht die hij gebruikte maar ze bestaan (volgens mij) niet.

Ik heb het helemaal gehad met kempo. Nooit zomaar iemand vragen je les te geven in karate.

Turboknecht
10-09-2012, 17:25
wat een onzin.

Tuig is Tuig. slopen die handel.

Nou en of. Het is de enige taal die dat soort figuren werkelijk begrijpen.

Strange Cutbean
10-09-2012, 22:12
Ik ben tegen geweld, maar voor excessief contra-geweld! Gewoon goed gedaan.

Strange Cutbean
10-09-2012, 22:17
Asura, ik kende ooit ook zo'n jongen. Hij kwam ergens nieuw wonen, ging hij 's morgens vroeg in zijn tuintje van die fake kung-fu/kempo/karate/noem maar op oefeningen doen. Zonder schreeuwen. Er is altijd wel iemend in de buurt die je zo ziet en het doorverteld. Zelf sprak hij er nooit over. Uit 'bescheidenheid'. Hij kon niets maar de hele buurt was bang voor die geheimzinnige vechtmachine.

Leventdepevent
10-09-2012, 23:16
inbrekers in mn huis en dan een verbale les? gvd een knuppel in de nek kunnen ze krijgen

FOCUS
10-09-2012, 23:42
Asura, ik kende ooit ook zo'n jongen. Hij kwam ergens nieuw wonen, ging hij 's morgens vroeg in zijn tuintje van die fake kung-fu/kempo/karate/noem maar op oefeningen doen. Zonder schreeuwen. Er is altijd wel iemend in de buurt die je zo ziet en het doorverteld. Zelf sprak hij er nooit over. Uit 'bescheidenheid'. Hij kon niets maar de hele buurt was bang voor die geheimzinnige vechtmachine.


precies en niemand durft nog bij je in te breken, uit angst voor je dodelijke technieken!
Zo doe ik het al jaren en ik ben nog altijd inbraakvrij...

Bromios
10-09-2012, 23:42
Mazzeltje dat ie in NY was. In de meeste andere staten had hij nu een gaatje in zijn kop gehad. Vinden gangsters namelijk niet leuk. Mensen die terugslaan.