PDA

View Full Version : Internationaal magazine kickboksen/mma



basblue
09-09-2012, 23:22
Ik stond deze week in de International Book Store (IBS) in Antwerpen en stond versteld van het aanbod van magazines met als hoofdthema mma/kickboksen/MT. Natuurlijk stond Ringsport en Fightersonly ook in de schappen, maar de meeste kende ik nog niet. Ik denk dat de hoeveelheid Amerikaanse/britse/franse bladen richting de 20 ging en als een kind in een snoepwinkel wist ik niet hoe snel ik ze moest kopen. De meeste waren €8,65 per stuk. Bij de kassa heb ik toch wat keuzes gemaakt om niet helemaal blut naar huis te gaan :crying:

Wat ik me nou afvraag, welke internationale vechtsportmagazines lezen jullie? en welke zijn nou goed? Ben natuurlijk erg benieuwd naar de redenen waarom je deze bladen kan waarderen...

Fightersonly ken ik al en vind ik vanwege de mooie foto's, wedstrijdanalyses en de serieuze artikelen omtrent training, organisaties en andere ontwikkelingen, een prima magazine. Deze hoef je dus niet meer te benoemen.

Alvast bedankt!

Ps. Zag dat Fightersonly een nieuw bad op de markt brengt: http://www.fightersonlymag.com/magazines/subscribe-train-hard-uk

Kemal
10-09-2012, 08:02
Tja ben niet zo van de magazines, het is vaak oud nieuws wat er te lezen is.

johnmixfight
10-09-2012, 08:21
fighters only abonnement, helemaal top

payap
10-09-2012, 09:13
Geen een eigenlijk. Alleen af en toeals ik ergens een tegenkom dan neem ik het wel door. Een goed Nederlands blad zou ik wel op prijs stellen.

Maar internet staat alles, uitgebreider en vooral sneller.

basblue
10-09-2012, 21:18
@Kemal: Dat is alleen bij wedstrijdanalyses ed. Niet bij artikelen over bonden, regels, organisaties, ontwikkelingen binnen de sport. Die zijn vaak niet of veel later terugvindbaar op het web.... Fightersonly heeft m.i. elk nummer wel een goed artikel.

andere forumleden?

Kemal
10-09-2012, 21:22
Daar heb je gelijk in basblue

lukashenko
10-09-2012, 22:24
fak magazines
ik heb mixfight.nl.....

Bromios
10-09-2012, 23:33
Ik ben wel een magazine freak. Lees ook veel motorbladen, elsevier, donald duck.
als ik voor werk naar engeland moet koop ik inderdaad fightersonly.