PDA

View Full Version : Verf wat een vechter op zijn bovenlichaam?



123trisweat
10-09-2012, 12:57
hi,

Ik zou graag willen weten welk soort/merk verf wordt gebruikt waarmee een vechter opkomt als hij wordt gesponsord.

ps: misschien hoort mijn vraag in een ander forum
ps2: titel is niet helemaal goed

MuayThaiGuy
10-09-2012, 13:14
Varieert volgens mij per vechter.
De slechtere vechters met weinig techniek gebruiken Hammerite "hamerslag" :lol:

De dikke nudist
10-09-2012, 14:12
*crickets*

Garcia
10-09-2012, 14:21
Ik zou zeggen, benader eens een trainer van zo'n vechter. Die moet het vast weten.

Asura
10-09-2012, 16:04
http://airbrushforum.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=4579

Hier worden wat merken genoemd. Ga je zelf reclame maken? :P

123trisweat
10-09-2012, 16:30
http://airbrushforum.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=4579

Hier worden wat merken genoemd. Ga je zelf reclame maken? :P


heren, vrouwen bedankt voor alle suggesties ;)

@asura hier heb ik wat aan. Even uitzoeken waar ik gewoon zwart kan kopen.

En nee het is niet wat jullie denken , ik ga van het weekend meedoen aan de urbanathlon en dacht misschien shirtloos te gaan als het net zo warm wordt al afgelopen zondag met een url op mijn lichaam.

Rverm
10-09-2012, 16:47
En nee het is niet wat jullie denken , ik ga van het weekend meedoen aan de urbanathlon en dacht misschien shirtloos te gaan als het net zo warm wordt al afgelopen zondag met een url op mijn lichaam.

Ook ik doe mee met de urbanathlon. Waarschijnlijk gaat het regenen met een graadje of 19, maar dan is het iig al wat beter te doen dan dat het zonnetje vol op onze kop staat...;) Succes!

123trisweat
10-09-2012, 17:03
@Rverm , hé leuk in welke wave zit je? ik zit ergens in de 3000

lees ook net dat het regenachtig weer wordt dus mijn bodypaint wordt nx ;)

jij ook veel plezier en succes!

Kemal
10-09-2012, 18:03
Gewoon latex proberen ;)

Rverm
12-09-2012, 22:38
@Rverm , hé leuk in welke wave zit je? ik zit ergens in de 3000

lees ook net dat het regenachtig weer wordt dus mijn bodypaint wordt nx ;)

jij ook veel plezier en succes!

ik start in de eerste groep, heb startnummer 1004... Als ik dus ingehaald wordt door mensen waar het nummer begint met 2 of hoger weet ik dat ik wat harder moet gaan lopen...;) Jij ook succes en uiteraard veel plezier!

123trisweat
16-09-2012, 21:43
ik start in de eerste groep, heb startnummer 1004... Als ik dus ingehaald wordt door mensen waar het nummer begint met 2 of hoger weet ik dat ik wat harder moet gaan lopen...;) Jij ook succes en uiteraard veel plezier!
En hoe ging ie?

btw: Hoor je bij de organisatie ;)?

Diz
16-09-2012, 22:00
Gewoon latex proberen ;)

Bedoel je een gimp-suit? ;)

Rverm
17-09-2012, 00:33
En hoe ging ie?

btw: Hoor je bij de organisatie ;)?

haha als ik bij de organisatie hoorde had je me af kunnen zeiken ;) Maar nee hoorde niet bij de organisatie, had me startnummer wel via via gekregen. Heb uiteindelijk niet gelopen, ongeorganiseerde bende was het...Eerst uur moeten wachten, parcours ingekort, obstakels ingekort, geen water, weinig toiletten, toeschouwers en auto's die gewoon door het parcours heen reden...Toen ze vertelde dat we eventueel wel een rondje konden lopen en dat kleine rondje dan maar een paar keer moesten herhalen om toch wat km's gelopen te hebben was ik er helemaal klaar mee en ben ik niet meer gaan lopen. Wat een chaos was die hele UrbanAthlon... Jij wel gelopen?

123trisweat
17-09-2012, 10:16
haha als ik bij de organisatie hoorde had je me af kunnen zeiken ;) Maar nee hoorde niet bij de organisatie, had me startnummer wel via via gekregen. Heb uiteindelijk niet gelopen, ongeorganiseerde bende was het...Eerst uur moeten wachten, parcours ingekort, obstakels ingekort, geen water, weinig toiletten, toeschouwers en auto's die gewoon door het parcours heen reden...Toen ze vertelde dat we eventueel wel een rondje konden lopen en dat kleine rondje dan maar een paar keer moesten herhalen om toch wat km's gelopen te hebben was ik er helemaal klaar mee en ben ik niet meer gaan lopen. Wat een chaos was die hele UrbanAthlon... Jij wel gelopen?

Yep, ik heb wel gelopen (had wat fam. uitgenodigd aan te moedigen dus ik moest wel)
Wat me het meest stoort is de " arrogantie " achteraf danwel de "wij kunnen er eigenlijk niks aandoen alles was goed georganiseerd houding". Inkorten tot daar aan toe, maar idd het water, toiletten, gebrek aan omkleed gelegenheden , geen spekers achter in de vakken etc geeft aan dat men's health of de organisatie zelf iig nog nooit een hardloopwedstrijd heeft gelopen. Maar het kan ook een opbrengsten -kosten verhaal zijn. Minder w.c's, minder tenten, minder speakers huren, minder water fusten aanschaffen scheelt in de kosten.
Hoofdredacteur geeft zijn eigen event een 7, ik een 4.

Zo het is eruit.
Btw ik zag nog een aantal gasten met een t-shirt van team souwer rondlopen