PDA

View Full Version : alweer een wedstrijd met na trappen



FutureFight
12-09-2012, 17:37
afgelopen zaterdag 8 september was het weer raak..
dit keer niet in nederland maar wel bij de buren in duitsland.

tijdens een zwaargewicht toernooi in de halve finale staan ''Slavo Polugic en Senad Hadzic'' tegen elkaar



je ziet het 2 keer gebeuren, Senad gooit 1 keer de knie.. (misschien zonder voorbedachte rade)

en even later trapt Senad trapt keihard t in het gezicht van Slavo.

ook zie je de verzorger/trainer van Senad bijna mee doen
http://i1215.photobucket.com/albums/cc516/chrisvandermeijde/MFN/MFN-1643.jpg



en hier de beelden

http://www.fightstartv.com/videos/slavo-polugic-vs-senad-hadzic-kickboxing/

Kalikula
12-09-2012, 17:52
Triest. Zag er weer bewust uit.

Mauro
12-09-2012, 18:00
Ik mis iets, "Beide kämpfer diskwalifiziert". Die kale verklote het toch alleen ?

appelsap
12-09-2012, 18:02
Ook gevalletje schorsing lijkt me....

Wordt die Slavo nou gediskwalificeerd omdat hij op staat en zijn revanche wil halen nadat de scheids het gevecht al gestopt heeft?
Die verzorger kende ik alleen als ringspeaker................hey,hey,hey....

de Stiep
12-09-2012, 18:09
Wat een lulhannes zeg. Sta je overduidelijk voor op punten en doe je zoiets stoms. Vond het meer twee straatvechters dan twee kickboksers. Als je dan leest welke kampioenschappen beide heren al hebben gewonnen............:crying:

Turboknecht
12-09-2012, 18:19
Beide keren leek het expres te zijn. Wel begrijpelijk dat die andere knul dan nijdig wordt en hem terug wil pakken, om hem dan ook te diskwalificeren vind ik een beetje overdreven.

Kemal
12-09-2012, 18:47
wat een pestbende..

Sadix
12-09-2012, 18:50
waarom wordt die andere in godsnaam gediskwalificeerd?!

En broeder Rob van Fightstar: Both fighters gediskwalificeerd is ook niks he haha :P

Briant
12-09-2012, 18:51
Verpesten de fans het niet, doen de vechters het zelf wel. Gaat niet goed zo.

Leventdepevent
12-09-2012, 18:52
we mogen onderhand blij zijn als er een partij "normaal" uitgevochten wordt......jammer weer dit

FMACH
12-09-2012, 22:49
Yeah, imo it is a try for shitstorming from the topic starter - for me the purpose is obvious when i look at Badr Hari or Coku topics.

Senad was angry on Polugic always going to the ground when he was hit. Lets call the second kick an emotional blackout. Absolutely not necessary at all as Polugic would not have survived the round. We told him right after the fight to never do it again as it is stupid. It has cost him the sure victory, money and reputation.

But Polugic was no way better as he attacked the referee and did acted still after the break. For this action he was disqu.

Asmir (on the picture) is trying to protect the referee, which some notice as a try for a brawl.....which it was not.

All in all not sportive from both fighters. My fighter was advised not to do it ever again, as this is no sportsman like. We apologize officially for his behaviour and promise that it will never happen again.

He is that strong, he does not need to react like that. He shall just wait for his opponent not coming up from a regular action - that`s the game....

LeeMurray
13-09-2012, 00:08
Ik had de beelden al gezien en ik hoop niet dat dit een trend wordt. Misschien speelt de afkomst van beide vechters een rol. Slavo is een Serviër en aan de naam te zien is die andere gozer een Bosniak.

Wat een lulhannes zeg. Sta je overduidelijk voor op punten en doe je zoiets stoms. Vond het meer twee straatvechters dan twee kickboksers. Als je dan leest welke kampioenschappen beide heren al hebben gewonnen............:crying:
X2! Ik ken Slavo en hij is een relaxte gozer. Dit is niets voor hem en als je de beelden objectief bekijkt zie je dat Senad begint met het natrappen.

Pansier
13-09-2012, 00:16
Lijkt wel alsof het natrappen in het kickboksen wordt geïntroduceerd en dadelijk nog normaal wordt gevonden, hetzelfde als de schwalbe van het voetbal wat nu ook al een officiële term is en eigenlijk al geaccepteerd is.. Zo'n gasten hard aanpakken en voor een aantal jaar schorsen. Dit was duidelijk opzettelijk...

Facade
13-09-2012, 00:24
Ik zat weer met verbijstering te kijken... Onbegrijpelijk.

K-1sunstarr
13-09-2012, 00:35
Wat een mongool 2x de fout in gegaan.
Gaat lekker zo.:twak:

Diz
13-09-2012, 01:13
*zucht*

Ik wou iets zinnigs zeggen maar heb er niet eens woorden voor... :(

hypergiant
13-09-2012, 01:36
Ik wil Badr Hari er eingelijk eniet weer bij betrekken, maar wat vinden de 'natrap kenners' van de trap van Pettas tegen het achterhoofd van Hari. Licht of zwaar vergrijp?

Persoonlijk ben ik van mening dat Pettas in eerste instantie niet doorhad dat Hari in de touwen bungelde, maar als je goed kijkt veranderd de blik van Pettas halverwege de schop, waaruit je kunt sugereren dat hij zag dat zijn tegenstander 'niet goed stond'. Toch besloot Pettas (nu de trap toch al onderweg was), om de klus af te maken.

Hari bleef er overigens sportief onder.

Vanaf 11.45

http://www.youtube.com/watch?v=hdkqRRv3BQ8

The_Rock
13-09-2012, 04:08
Ik ken Senad Hadzic, en dit kan ik niet goed praten.

Er was ook een verbale gevecht aan de gang in de ring. Dus dat is ook een reden waarom hij te ver ging.

FOCUS
13-09-2012, 10:08
onbegrijpelijk....:confused:





je gaat toch niet op een nederlandstalig forum posten in het engels?

óf je kan nederlands lezen en dan reageer je ook in het nederlands
óf je kan geen nederlands lezen en wat doe je dan op een nederlandstalig forum? :fp:

Nelisje
13-09-2012, 10:16
Er was ook een verbale gevecht aan de gang in de ring. Dus dat is ook een reden waarom hij te ver ging.

Dat is natuurlijk geen enkel excuus.. dit soort gevallen keihard aanpakken, eerste keer een jaar of 2 schorsen, tweede keer einde kickboks carriere wat mij betreft.

FMACH
13-09-2012, 13:30
onbegrijpelijk....:confused:

omg



je gaat toch niet op een nederlandstalig forum posten in het engels?

óf je kan nederlands lezen en dan reageer je ook in het nederlands
óf je kan geen nederlands lezen en wat doe je dan op een nederlandstalig forum? :fp:

Leventdepevent
13-09-2012, 13:34
onbegrijpelijk....:confused:





je gaat toch niet op een nederlandstalig forum posten in het engels?

óf je kan nederlands lezen en dan reageer je ook in het nederlands
óf je kan geen nederlands lezen en wat doe je dan op een nederlandstalig forum? :fp:

relax maat, Frank is from Germany ;)

FOCUS
13-09-2012, 13:47
en Frank is meer dan welkom op dit forum :beerchug:

FMACH
13-09-2012, 15:40
Thanks my friends

And i can`t do more than apologize for my fighter. We know that this was unsportive and unnecessary and he will never do it again, we had intensive talks.

cu
Frank

payap
13-09-2012, 17:52
onbegrijpelijk....:confused:





je gaat toch niet op een nederlandstalig forum posten in het engels?

óf je kan nederlands lezen en dan reageer je ook in het nederlands
óf je kan geen nederlands lezen en wat doe je dan op een nederlandstalig forum? :fp:


Je zou verbaasd zijn Focus als je wist hoeveel mixfight wordt bezocht door personen buiten Nederland. Frank is er een voorbeeld van en een trouw en vast bezoeker hier. Tijdens Slamm sprak ik bv Mr. Pong, de manager van oa Saiyok, en ook hij was aardig op de hoogte wat er op mixfight gebeurde (uiteraard ivm de taal vooral foto werk) en volgt het.

e-type
13-09-2012, 18:25
Yeah, imo it is a try for shitstorming from the topic starter - for me the purpose is obvious when i look at Badr Hari or Coku topics.

Senad was angry on Polugic always going to the ground when he was hit. Lets call the second kick an emotional blackout. Absolutely not necessary at all as Polugic would not have survived the round. We told him right after the fight to never do it again as it is stupid. It has cost him the sure victory, money and reputation.

But Polugic was no way better as he attacked the referee and did acted still after the break. For this action he was disqu.

Asmir (on the picture) is trying to protect the referee, which some notice as a try for a brawl.....which it was not.

All in all not sportive from both fighters. My fighter was advised not to do it ever again, as this is no sportsman like. We apologize officially for his behaviour and promise that it will never happen again.

He is that strong, he does not need to react like that. He shall just wait for his opponent not coming up from a regular action - that`s the game....



Are you trolling? Attacking the referee?? He was trying to reach Senad, not the referee. The referee was positioned perfectly to avoid a clash. Don't make excuses. Thanks for commenting on the situation though.

And it's no shitstorming by TS, everybody is just fucking tired of these people who just don't know how to behave in the ring. Accept it, and don't try to excuse your fighter, take some responsibility.

lukashenko
13-09-2012, 19:02
Ik wil Badr Hari er eingelijk eniet weer bij betrekken, maar wat vinden de 'natrap kenners' van de trap van Pettas tegen het achterhoofd van Hari. Licht of zwaar vergrijp?

Persoonlijk ben ik van mening dat Pettas in eerste instantie niet doorhad dat Hari in de touwen bungelde, maar als je goed kijkt veranderd de blik van Pettas halverwege de schop, waaruit je kunt sugereren dat hij zag dat zijn tegenstander 'niet goed stond'. Toch besloot Pettas (nu de trap toch al onderweg was), om de klus af te maken.

Hari bleef er overigens sportief onder.

Vanaf 11.45

http://www.youtube.com/watch?v=hdkqRRv3BQ8
is wel anders ik snap je wel is een vorm van natrappen ..maar hij staat en de ref zecht geen break
spong werd ook door zeyada neer gestomp toen hij met zijn voet vast zat in de touwen
its the heat of the moment
but kicking a man while he,s down
kan niet in kickboxen alleen in pride

blackadder
13-09-2012, 19:17
Bij ONE FC mag het ook weer.

FMACH
13-09-2012, 19:36
Are you trolling? Attacking the referee?? He was trying to reach Senad, not the referee. The referee was positioned perfectly to avoid a clash. Don't make excuses. Thanks for commenting on the situation though.

And it's no shitstorming by TS, everybody is just fucking tired of these people who just don't know how to behave in the ring. Accept it, and don't try to excuse your fighter, take some responsibility.

Maybe you are not able to read and understand well. I apologized for his behaviour. And for the situation with the referee i would suggest you to buy glasses. I always take responsibilty, otherwise i would not have commented it and stood hidden in the bush were you may sit.... sorry keyboard warrior, i don`t like this...

Peacey
13-09-2012, 20:00
Die mongool moet ook gewoon een schorsing van 5 jaar krijgen, dit wil je als promotor toch niet hebben.
En dan zeggen we hebben een goed gesprek met hem gehad, jezus zeg.

appelsap
13-09-2012, 20:36
Maybe you are not able to read and understand well. I apologized for his behaviour. And for the situation with the referee i would suggest you to buy glasses. I always take responsibilty, otherwise i would not have commented it and stood hidden in the bush were you may sit.... sorry keyboard warrior, i don`t like this...

I came out of a bush and checked the video again. I will probably have to buy the same glasses then, because you can't seriously defend the notion that Ronald Wustenberg's twinbrother was 'protecting' the referee. I don't say he is trying to start a brawl or fight, but defending the referee seems far fetched.

I respect you come on this forum and apologize. I never understand why it can't be just that...say sorry (as you did), I/he/we fucked up, my apologies and I will accept possible consequences.
No need to 'explain' why he did this....'the other guy fell (well most of the times his foot was grabbed during a kick and the baldie seemed to have a pretty big weight/strength advantage) to often'. Come on man.

hypergiant
13-09-2012, 21:58
is wel anders ik snap je wel is een vorm van natrappen ..maar hij staat en de ref zecht geen break
spong werd ook door zeyada neer gestomp toen hij met zijn voet vast zat in de touwen
its the heat of the moment
but kicking a man while he,s down
kan niet in kickboxen alleen in pride

klopt, iemand natrappen als ie op de grond ligt is een laffe daad en is een teken dat je jezelf niet kunt beheersen.

Nelisje
13-09-2012, 22:20
Die mongool moet ook gewoon een schorsing van 5 jaar krijgen, dit wil je als promotor toch niet hebben.
En dan zeggen we hebben een goed gesprek met hem gehad, jezus zeg.

Een schorsing van 5 jaar voor een eerste vergrijp is misschien erg extreem, de eerste keer een jaar, misschien 2 jaar schorsen.. bij herhaling schorsen voor het leven.

Madcow
13-09-2012, 23:37
Wel lekker sportief allemaal? Ik reageer vaak kalm als mensen ongewenst gedrag vertonen tijdens het sporten en waar dan ook.

kooivechter
14-09-2012, 00:57
Die mongool moet ook gewoon een schorsing van 5 jaar krijgen, dit wil je als promotor toch niet hebben.
En dan zeggen we hebben een goed gesprek met hem gehad, jezus zeg.

X2 wat een mongool idd. Echt nooit meer kickboksen. Trainer gaat ook nog verzachtende omstandigheden uitleggen. Wat gebeurd dit vaak de laatste tijd

blackadder
14-09-2012, 01:17
Trainer gaat ook nog verzachtende omstandigheden uitleggen. Wat gebeurd dit vaak de laatste tijd
Neuuhh. Iedereen let er gewoon nu meer op en post het sneller online dan vroeger.

Durfal
14-09-2012, 12:58
En weer wordt er bij de ZWAARGEWICHTEN na getrapt zal wel toeval zijn maar toch....... 't valt me zo op ;-)

jan sensei kyokushin
14-09-2012, 13:03
ze leren het nooit die ego,s herselozen zijn het opzouten met zulke vechters osu

FMACH
14-09-2012, 14:11
I came out of a bush and checked the video again. I will probably have to buy the same glasses then, because you can't seriously defend the notion that Ronald Wustenberg's twinbrother was 'protecting' the referee. I don't say he is trying to start a brawl or fight, but defending the referee seems far fetched.

I respect you come on this forum and apologize. I never understand why it can't be just that...say sorry (as you did), I/he/we fucked up, my apologies and I will accept possible consequences.
No need to 'explain' why he did this....'the other guy fell (well most of the times his foot was grabbed during a kick and the baldie seemed to have a pretty big weight/strength advantage) to often'. Come on man.

Yep you are right. I should not explain it as normally it is not worth to try to explain. Everybody saw it and i felt really bad when he did it second time again. One time can happen, second time not excuseable... For the trainer Asmir and the referee i see it not that difficult. For me he wanted to protect, for others he might have tried something else.

So for all the sportsmen here i apologize for my fighter again and promise, he will not do it again. He should just have fought like in the previous fight vs. Martin Jahn and everybody is happy about it.

FMACH
14-09-2012, 14:11
I came out of a bush and checked the video again. I will probably have to buy the same glasses then, because you can't seriously defend the notion that Ronald Wustenberg's twinbrother was 'protecting' the referee. I don't say he is trying to start a brawl or fight, but defending the referee seems far fetched.

I respect you come on this forum and apologize. I never understand why it can't be just that...say sorry (as you did), I/he/we fucked up, my apologies and I will accept possible consequences.
No need to 'explain' why he did this....'the other guy fell (well most of the times his foot was grabbed during a kick and the baldie seemed to have a pretty big weight/strength advantage) to often'. Come on man.

Yep you are right. I should not explain it as normally it is not worth to try to explain. Everybody saw it and i felt really bad when he did it second time again. One time can happen, second time not excuseable... For the trainer Asmir and the referee i see it not that difficult. For me he wanted to protect, for others he might have tried something else.

So for all the sportsmen here i apologize for my fighter again and promise, he will not do it again. He should just have fought like in the previous fight vs. Martin Jahn and everybody is happy about it.