PDA

View Full Version : DE ANTIKICKBOKSPARTIJ PVDA KOMT AAN DE MACHT. EINDE KICKBOKSGALA'S????



NO GUTS NO GLORY
13-09-2012, 00:07
Het scenario van Fred Royers komt steeds dichterbij. Het ziet er nu naar uit dat de PVDA gaat (mee)regeren. Deze partij met een aantal prominente anti-kicboksburgermeesters zoals in Amsterdam, Hilversum, Hoorn etcetc. Dhr. van der laan heeft natuurlijk in het verleden landelijk al geprobeerd zijn mede collega PVDA burgemeesters ervan te overtuigen dat kickboksgala's broeinesten van criminelen zijn en slecht zijn voor de samenleving:mad::mad::mad:. Ik ben ervan overtigd dat, als wij in het vizier komen, wij misschien straks (via een verzonnen of bijgeplakte passage in de BIBOB- wet) letterlijk in de problemen gaan komen. Misschien wordt het ook wel tijd om in kickboksland een poldermodel in te voeren en een soort kickbokscoalitie van alle bonden te gaan vormen. Hierdoor kunnen wij dan i.o.m. politiek nog enigzins meebeslissen over ons eigen lot......

Storm in een glas water....... of aankomende realiteit voor kickboksland?????:whistling:

de Stiep
13-09-2012, 00:11
Tis niet te hopen Laurent. Heb er ook een onbestemd gevoel bij.

appelsap
13-09-2012, 00:26
Voorlopig is de VVD de grootste partij en die zijn liberaler in hun denken. Dus lijkt me een voorbarige conclusie. Vraag me af of de landelijke politiek zich hier echt in wil mengen. Ze hebben wel betere dingen te doen lijkt me.

Strange Cutbean
13-09-2012, 00:29
Ach, als ik me niet vergis was Erika Terpstra van de VVD en zij heeft er zo'n beetje hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat de cage uit Nederland is verbannen.

RedDawn
13-09-2012, 00:30
Hhaha. Ik denk dat de PvdA en andere partijen wel belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben?

VVD liberaal? Heb ik niet gemerkt met het drugsbeleid!

blackadder
13-09-2012, 00:38
Hhaha. Ik denk dat de PvdA en andere partijen wel belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben?
Misschien hebben ze dan juist de behoefte om een 'statement' te maken zodat het niet opvalt dat ze er voor de rest niks van bakken. Van der Laan is er ja ook als een vlieg op stront afgedoken om niet alleen maar als de mislukte minister uit een mislukt kabinet bekend te staan.

Facade
13-09-2012, 00:47
Dit verandert niet zo heel veel denk ik. Gemeenteraadsverkiezingen zijn hierin veel belangrijker. Behalve als er echt een 'kickbokswet' moet worden aangenomen is deze uitslag volslagen irrelevant. Het gaat namelijk om gemeentelijk beleid, niet landelijk.

rollermanskunk
13-09-2012, 00:56
Het zijn de ambtenaren die de burgemeesters de informatie toespelen. Als er bewezen criminele lijnen zijn moeten die doorgesneden worden. Zaak is dat wij het tegendeel moeten gaan bewijzen. Van der Laan kent ook de positieve aspecten van onze sport met de positieve maatschappelijke functie. Dat we ons moeten verenigen en ons imago moeten verbeteren is een ding wat zeker is.

blackadder
13-09-2012, 01:06
Van der Laan kent ook de positieve aspecten van onze sport met de positieve maatschappelijke functie.
Hij doet er alleen niks mee omdat dat geen punten oplevert voor hem.

RedDawn
13-09-2012, 02:01
Het zijn de ambtenaren die de burgemeesters de informatie toespelen. Als er bewezen criminele lijnen zijn moeten die doorgesneden worden. Zaak is dat wij het tegendeel moeten gaan bewijzen. Van der Laan kent ook de positieve aspecten van onze sport met de positieve maatschappelijke functie. Dat we ons moeten verenigen en ons imago moeten verbeteren is een ding wat zeker is.

Hej, ik ben het voor de verandering eens een keer volledig met je eens! ;)

RedDawn
13-09-2012, 02:03
Het zijn de ambtenaren die de burgemeesters de informatie toespelen. Als er bewezen criminele lijnen zijn moeten die doorgesneden worden. Zaak is dat wij het tegendeel moeten gaan bewijzen. Van der Laan kent ook de positieve aspecten van onze sport met de positieve maatschappelijke functie. Dat we ons moeten verenigen en ons imago moeten verbeteren is een ding wat zeker is.

Hej, ik ben het voor de verandering eens een keer volledig met je eens! ;)

Mauro
13-09-2012, 08:20
Ach, als ik me niet vergis was Erika Terpstra van de VVD en zij heeft er zo'n beetje hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat de cage uit Nederland is verbannen.
Dat dus!

Mavi
13-09-2012, 10:24
Zolang "wij" ervoor zorgen dat het kickboksen niet steeds negatief in het nieuws komt hebben we kans op overleven. Maar zolang we die Badrtjes hebben rondlopen wordt het lastig. Hoop gewoon dat er nu een keer een grote bond komt die het kickboksen in nl weer positief op de kaart gaat brengen.

Brainthief
13-09-2012, 10:34
Het zijn de ambtenaren die de burgemeesters de informatie toespelen. Als er bewezen criminele lijnen zijn moeten die doorgesneden worden. Zaak is dat wij het tegendeel moeten gaan bewijzen. Van der Laan kent ook de positieve aspecten van onze sport met de positieve maatschappelijke functie. Dat we ons moeten verenigen en ons imago moeten verbeteren is een ding wat zeker is.

pcies, eerst ff hand in eigen boezem steken!

En VVD liberaal?? hahaha met de wietpas zeker.... stelletje conservatieven zijn het.... maargoed, das een heel andere discussie.

blackadder
13-09-2012, 10:49
Zolang "wij" ervoor zorgen dat het kickboksen niet steeds negatief in het nieuws komt hebben we kans op overleven. Maar zolang we die Badrtjes hebben rondlopen wordt het lastig. Hoop gewoon dat er nu een keer een grote bond komt die het kickboksen in nl weer positief op de kaart gaat brengen.
Want kickboksen zou aardig wat positieve aandacht krijgen zonder de Badr's. Doe toch normaal. De media besteedt alleen aandacht aan ons als er een lekker smeuïg verhaal valt te schrijven over dingen die er fout gaan. Daar verandert een grote bond ook niks aan.

de Stiep
13-09-2012, 11:30
Want kickboksen zou aardig wat positieve aandacht krijgen zonder de Badr's. Doe toch normaal. De media besteedt alleen aandacht aan ons als er een lekker smeuïg verhaal valt te schrijven over dingen die er fout gaan. Daar verandert een grote bond ook niks aan.

Helemaal mee eens ! Good news does not sell !

smike
13-09-2012, 15:57
Terwijl de meeste kickboksers toch pvda stemmen, vreemd.

Bij een gemiddeld gala in Amsterdam, Den Haag of Utrecht stikt het van de pvda aanhang.

TheSkindo
13-09-2012, 16:39
umm ik niet dus...

smike
13-09-2012, 17:00
umm ik niet dus...

Vandaar dat ik het "de meeste" gebruikte als in de meerderheid. Daar valt dus niet iedereen onder. Je hoeft je dan ook niet aangesproken te voelen.

TheSkindo
13-09-2012, 19:37
lol

Madcow
13-09-2012, 20:55
Het kan best dat de kickboks gala's hiermee verleden tijd zijn. Hoop het niet maar ik vind dat de kickbox gala's al op een aardig laag pitje is de laatste jaren sinds de mega media klap.