PDA

View Full Version : uitslagen Julio Cesar Chavez Jr. vs Sergio Martinez en Saul Alvarez - Lopez



Anderson
16-09-2012, 13:38
Saul Alvarez overklaste Lopez en won in de 5e ronde door stoppage van de referee.

Julio Cesar Chavez Jr. vs Sergio Martinez leek op Julio Chavez sr - Meldrick Taylor te worden. Maar gelukkig kon Martinez zich nog redden. Martinez leek makkelijk te winnen maar in de 12 e ronde kreeg die 8 tellen en leek het of die partij nog zou verliezen maar gelukkig herstelde zich net op tijd.

Facade
16-09-2012, 16:47
Het hele gevecht domineerde Martinez en dan die laatste ronde... ik dacht het zal toch niet, maar wel een geweldige ronde natuurlijk. Voor de rest had ik toch wat meer verwacht van Chavez moet ik zeggen.

T15Boxing
16-09-2012, 17:34
Ik heb het live gezien vanochtend dat was echt geweldig. Chavez vs Taylor is een van mijn favoriete gevechten ooit en het feit dat zijn zoon een nog groter comeback aan het maken was..
Jammer dat het net niet lukte.

Check de originele
http://www.youtube.com/watch?v=AgenYK7VaxY

de Stiep
16-09-2012, 18:21
Het hele gevecht domineerde Martinez en dan die laatste ronde... ik dacht het zal toch niet, maar wel een geweldige ronde natuurlijk. Voor de rest had ik toch wat meer verwacht van Chavez moet ik zeggen.
MMMMMMMM, heb het ook bekeken en ik ben het niet met je eens.
Zaten inderdaad ronden tussen die voor Martinez waren, maar Chavez was echt de betere

Facade
16-09-2012, 18:35
Had jij dan de partij voor Chavez gescoord? Ik had eigenlijk geen een ronde aan Chavez gegeven behalve misschien ronde 6 uit m'n hoofd (en natuurlijk de laatste).

Djani
16-09-2012, 19:21
Had jij dan de partij voor Chavez gescoord? Ik had eigenlijk geen een ronde aan Chavez gegeven behalve misschien ronde 6 uit m'n hoofd (en natuurlijk de laatste).

Same here. Chavez liet zijn handen gewoon niet gaan en scoorde erg weinig. Martinez was heer en meester tot de twaalfde ronde. Ik vond dat hij trouwens wel ballen had door door te knokken na die knockdown ipv weg te rennen of constant clinchen

Anderson
16-09-2012, 19:32
MMMMMMMM, heb het ook bekeken en ik ben het niet met je eens.
Zaten inderdaad ronden tussen die voor Martinez waren, maar Chavez was echt de betere

WTF duidelijk geen verstand van boksen.

Facade
22-09-2012, 19:21
Chavez Jr. is naderhand positief getest op marihuana en is misschien voor langere tijd geschorst. Waarschijnlijk geen rematch dus binnenkort. Zelf zat ik er ook niet echt op te wachten om eerlijk te zijn, maar dat ter zijde.

http://www.boxingscene.com/nsac-drug-tests-9-8-9-15-all-chavez-jr-test-clean--57370

Nosferatu187
22-09-2012, 20:00
Eigenlijk slaat het nergens op net alsof marihuana doping is je word er niet beter van maar oke.

Anderson
22-09-2012, 22:42
Bij boksen al helemaal niet. Bij voetbal of hockey kan je als speler beter presteren maar bij een intensieve individuele sport absoluut niet.

Djani
22-09-2012, 23:30
Mensen vragen zich af hoe het mogelijk is dat Chavez jr zoveel gewicht cut en daarna weer zoveel aankomt. Now we know; vreetkick.

Maar wie denkt trouwens dat Chavez aan de roids o.i.d. zit? Ik in de eerste instantie niet, maar ik vond dat hij in de laatste rondes nog verrassend energiek/fit was ondanks zo'n zware weightcut. Op de weighins zag hij eruit als een dooie, dus ik vind het wel verdacht.

Nosferatu187
22-09-2012, 23:53
Alle top sporters zitten toch aan de roids? anders zou het ook geen top sport zijn.