PDA

View Full Version : Poster - RINGS Amersfoort "The Honored Society", 3 november



Richelieu
16-09-2012, 20:44
http://i48.tinypic.com/33u7sjl.jpg

Peacey
16-09-2012, 21:09
Wordt er ook een sumo partij gevochten?

The Bulldog
16-09-2012, 21:13
en hoeveel vocht jij er ?

mag leien dat die gast een toppartij neerzet!

Koike88
17-09-2012, 03:01
Volgens mij zijn ze een aantal sportscholen vergeten uit te nodigen..

Peacey
17-09-2012, 03:32
Wat heeft het er mee te maken hoeveel partijen ik gedraaid heb?
Ik hoop ook dat hij een goede partij neer zet, dat gun ik iedereen, en vooral het publiek, dat een kaartje koopt.
Even voor de goede orde, ik weet zeker dat ik meer partijen dan meneer sumo heb gedraaid.

Richelieu
17-09-2012, 09:31
Volgens mij zijn ze een aantal sportscholen vergeten uit te nodigen..

O, welke sportscholen zouden dat moeten zijn? Zie toch een behoorlijk aantal lokale scholen op de poster vertegenwoordigd.

Leventdepevent
17-09-2012, 13:32
ben benieuwd naar Erturul en of ie net zo goed is als zn broer

de Stiep
17-09-2012, 16:23
Mooie poster. Ben benieuwd naar het gevecht van Geronimo. Wederom niet de gemakkelijkste tegenstander.

blade
17-09-2012, 17:11
Wordt er ook een sumo partij gevochten?


die jongen speelt in de film van jan smit sterker nog jan smit het um een blauw oog gegeven:lol:

MVHZ
18-09-2012, 09:58
Hij gaat een top partij neerzetten, dat beloof ik je!

R.D.N
18-09-2012, 11:04
Wordt er ook een sumo partij gevochten?

Ouwe die gozer slaat je kop eraf,die man weegt 160 ofzo en kan echt wel wat,hij word al een jaar of 5 getraind door joop.
zijn enige probleem is zijn conditie,maar geloof dat het wel aardig gaat nu.

R.D.N
18-09-2012, 11:06
Wordt er ook een sumo partij gevochten?

Ouwe die bolle slaat je kop eraf,die man weegt 160 kilo ofzo en kan echt wel wat.
Hij word al een jaar of 5 getraind door joop,hij heb alleen geen conditie maar zie de 1ste ronde maar te overleven,overleef je die pak je hem.

R.D.N
18-09-2012, 11:08
Wat heeft het er mee te maken hoeveel partijen ik gedraaid heb?
Ik hoop ook dat hij een goede partij neer zet, dat gun ik iedereen, en vooral het publiek, dat een kaartje koopt.
Even voor de goede orde, ik weet zeker dat ik meer partijen dan meneer sumo heb gedraaid.

Ja op de straat ja whahahahahaah

jerul
18-09-2012, 19:24
Voor de mensen die met ze getraind hebben is Erturul vs. Geronimo de partij van het jaar. Oud trainingsmaatjes die sindsdien hun eigen weg zijn gegaan. Ik zou betalen voor alleen die partij. Daarbij vergeet ik compleet de hele card met onder Azad Soufi, bij FPA getrainde vechters die met zijn allen een gruwelijke winnaarsmentaliteit hebben. Dit gala kan niet falen.

R.D.N
18-09-2012, 21:17
Zeker de partij van het jaar,ik ken ze beide goed,maar ik zeg dat Etrurul gaat winnen,ik gun Geronimo het ook maar hij gaat het niet redden.

Kameleon
19-09-2012, 00:04
Ouwe die gozer slaat je kop eraf,die man weegt 160 ofzo en kan echt wel wat,hij word al een jaar of 5 getraind door joop.
zijn enige probleem is zijn conditie,maar geloof dat het wel aardig gaat nu.

Iedereen die de ring in stapt om een wedstrijd te maken verdient respect. Zeker zo'n jongen die heel Amersfoort kent.

Rverm
19-09-2012, 00:37
Ouwe die gozer slaat je kop eraf,die man weegt 160 ofzo en kan echt wel wat,hij word al een jaar of 5 getraind door joop.
zijn enige probleem is zijn conditie,maar geloof dat het wel aardig gaat nu.

Hij komt uit Nieuwegein?

lopez86
19-09-2012, 00:41
Erturul Bayrak is één van de grootste natuurtalenten die ik ooit van dichtbij heb meegemaakt.
Al vanaf zijn eerste partij werd duidelijk dat hij niet alleen een natuurlijk technische aanleg heeft, maar ook mentaal niet kapot te krijgen is.
Komt zelden voor dat vechters beide van nature in zich hebben, en ik weet zeker dat hij héél ver kan komen als hij zo door gaat, ongeacht wat er gebeurt de 3e.
Geronimo heeft een iets andere, minder makkelijke route gehad maar kent wel het klappen van de zweep, is een stuk meer ervaren en fysiek supersterk.

Mooie aan deze pot ook is dat de trainers van de tegenstanders elkaar al heel lang kennen en heel nauw betrokken zijn geweest bij elkaars ontwikkeling.
Kan me niet anders indenken dan dat dit een super intense maar ook super sportieve pot wordt!

Mixfight, stuur iemand hierheen svp!

andrewsgym
19-09-2012, 18:01
Wij zijn blij om deze 2 jonge talenten (19 / 20 jaar) mogelijk Amersfoorts beste kickboksers van de nieuwe generatie tegen elkaar in de ring te krijgen. 2 vechter die elkaar goed kennen en met veel wederzijds respect voor elkaar.

Dat dit een sportieve, maar harde pot wordt waar iedereen naar uitkijkt is zeker. Ik wens beide vechters veel succes met hun voorbereiding.

Kameleon
19-09-2012, 23:14
W 2 vechter die elkaar goed kennen en met veel wederzijds respect voor elkaar.

Dat dit een sportieve, maar harde pot wordt waar iedereen naar uitkijkt is zeker. Ik wens beide vechters veel succes met hun voorbereiding.


Zo hoort het! Sportiviteit moet altijd de basis zijn van een gevecht.

R.D.N
25-10-2012, 13:30
nog ff een dan gaat het gebeuren,wie o wie gaat er vandoor met de Amersfoortse Titel word het Geronimo of word het Erturul.

rene37
25-10-2012, 13:53
Ik ga voor Erturul! Hoewwww heel veel zin in die partij, word een knaller.

Koike88
25-10-2012, 14:00
Ben dan een paar dagen in Nederland, natuurlijk m'n boy Geronimo supporten!

Kameleon
25-10-2012, 19:24
Leuke partij die alle kanten op kan gaan. De kracht van Geronimo tegen de sluwheid van Erturul. Twee echte topsporters. Wordt leuk.

Richelieu
26-10-2012, 15:41
Mixfight.nl zal aanwezig zijn voor een mooi fotoverslag!

Richelieu
29-10-2012, 21:14
Vanuit RINGS Holland ontving Mixfight.nl zojuist de matchmaking voor deze editie van "The Honored Society"

http://i48.tinypic.com/30jnvy9.jpg

de Stiep
29-10-2012, 21:22
Hé. 17e partij, die kleine van mij in de rode hoek. Zou toch tegen Tom Duivenvoorde van TTB zijn ??

Koike88
30-10-2012, 01:23
Nayewa geeft gewoon 7 kilo toe, bikkel!! Hopen dat ik bij deze partij kan zijn.

Leventdepevent
04-11-2012, 22:55
heeft/weet iemand de uitslagen hiervan?

R.D.N
04-11-2012, 23:30
Geronimo vs Eturul de partij van de avond,eigelijk zou deze partij niet door gaan wegens ziekte Erturul maar om het publiek niet op zijn kop te zetten is Erturul met bijn 40 graden koorts toch gaan vechten,Fpa hoopte op k.o in de 1ste ronde.
Erturul sloeg Geronimo ook 3 keer zwaar aan en kreeg 2 keer 8 tellen,Geronimo stond gewoon weer op een toonde echt karakter.
2de ronde kreeg Geronimo steeds meer macht en Etrurul zijn power en conditie viel helemaal weg.
3de ronde gooide fpa de handdoek in de ring,slim besluit want vrees dat Eturul neer zou gaan.

Ik zeg Rematch.

Leventdepevent
05-11-2012, 08:27
Geronimo vs Eturul de partij van de avond,eigelijk zou deze partij niet door gaan wegens ziekte Erturul maar om het publiek niet op zijn kop te zetten is Erturul met bijn 40 graden koorts toch gaan vechten,Fpa hoopte op k.o in de 1ste ronde.
Erturul sloeg Geronimo ook 3 keer zwaar aan en kreeg 2 keer 8 tellen,Geronimo stond gewoon weer op een toonde echt karakter.
2de ronde kreeg Geronimo steeds meer macht en Etrurul zijn power en conditie viel helemaal weg.
3de ronde gooide fpa de handdoek in de ring,slim besluit want vrees dat Eturul neer zou gaan.

Ik zeg Rematch.

bedankt man, weet je misschien ook de uitslagen van de overige partijen?

Koike88
05-11-2012, 09:17
Weet zelf alleen dat Nayewa verloren heeft van haar tegenstander.
Verder waren er een hoop matige/klotepartijen. Rings regelt haar partijen normaal beter. Misschien toch niet (bijna) alle vechters uit één sportschool halen? Verder was het gala top geregeld, en de show er omheen ook wel.
Maar de partijen waren best wel klote.

Femme Fatale
05-11-2012, 10:48
Ik was de tegenstandster van Najewa. Zij vertelde mij dat het voor haar moeilijk was om tegenstandster te vinden. Ik hoorde een week van te voren dat ik deze partij zou moeten draaien, zodat ik helaas niet haar gewicht kon matchen. Het is wel gelukt om tot 70 kg af te vallen. Najewa wilde graag vechten dus heeft de partij aangenomen. Respect!!!! Zij heeft het mij zeker niet makkelijk gemaakt, en de eerste ronde kreeg ik ook de nodige tikken op mijn hoofd, die ik op dit moment nog voel :p Na de wedstrijd hebben we nog even nagepraat. Ik weet zeker dat deze meid het ver gaat schoppen in de vechtsport.

Ush Carola

Kameleon
05-11-2012, 15:37
Ik was de tegenstandster van Najewa. Zij vertelde mij dat het voor haar moeilijk was om tegenstandster te vinden. Ik hoorde een week van te voren dat ik deze partij zou moeten draaien, zodat ik helaas niet haar gewicht kon matchen. Het is wel gelukt om tot 70 kg af te vallen. Najewa wilde graag vechten dus heeft de partij aangenomen. Respect!!!! Zij heeft het mij zeker niet makkelijk gemaakt, en de eerste ronde kreeg ik ook de nodige tikken op mijn hoofd, die ik op dit moment nog voel :p Na de wedstrijd hebben we nog even nagepraat. Ik weet zeker dat deze meid het ver gaat schoppen in de vechtsport.

Ush Carola

Leuke en sportieve reactie! Klasse.

R.D.N
05-11-2012, 23:38
waren de nou fotos gemaakt?

Rverm
06-11-2012, 02:42
waren de nou fotos gemaakt?

Bij de buren... ;)

MaTo
06-11-2012, 07:17
Ik was de tegenstandster van Najewa. Zij vertelde mij dat het voor haar moeilijk was om tegenstandster te vinden. Ik hoorde een week van te voren dat ik deze partij zou moeten draaien, zodat ik helaas niet haar gewicht kon matchen. Het is wel gelukt om tot 70 kg af te vallen. Najewa wilde graag vechten dus heeft de partij aangenomen. Respect!!!! Zij heeft het mij zeker niet makkelijk gemaakt, en de eerste ronde kreeg ik ook de nodige tikken op mijn hoofd, die ik op dit moment nog voel :p Na de wedstrijd hebben we nog even nagepraat. Ik weet zeker dat deze meid het ver gaat schoppen in de vechtsport.

Ush Carola

Sportieve reactie!!!!!!!!

de Stiep
06-11-2012, 07:18
waren de nou fotos gemaakt?

Anna Petra

Leventdepevent
06-11-2012, 08:54
Bij de buren... ;)
ik zag het...thanks!

Kameleon
06-11-2012, 15:25
Anna Petra


Wanneer worden deze geplaatst???

Richelieu
06-11-2012, 16:46
Wanneer worden deze geplaatst???

Dat zal vast wel goedkomen ;) De ene is wat sneller dan de andere.

Mixfight reporters
06-11-2012, 21:55
Almost....;-)