PDA

View Full Version : Gokhan Saki titel kwijt ?



Wheelie
17-09-2012, 22:40
Het zou niet helemaal terecht zijn, maar als ik het goed begrijp dan gaat GLORY haar evenementen opnieuw tellen. Dat zou dan inhouden dat Saki, die zijn titel heeft gewonnen tijdens de World Series in Moskou zijn titel kwijtraakt, omdat van voor de eerste GLORY show is. Kan iemand van GLORY hier iets over zeggen?


http://www.youtube.com/watch?v=J99Pnc1w2I0

de Stiep
17-09-2012, 22:43
WAT ?? Dat zal toch niet waar zijn Kevin ?:mad:

Diz
17-09-2012, 22:45
Wtf???

Zou op z'n zachtst gezegd bijzonder zijn...

Richelieu
17-09-2012, 23:02
Wazig.....

Kemal
18-09-2012, 09:03
Vreemd..

Ben erg benieuwd naar enige uitleg.

Leventdepevent
18-09-2012, 09:33
strange it is!

Jamila
18-09-2012, 21:38
ik vind het ronduit beschamend dat zij dit willen doorvoeren!!
Ze hebben Glory genomen zoals het was, including behaalde resultaten middels bloed zweet en tranen van de vechters en het management.
En nu willen ze dit ineens teniet doen / ongedaan maken??!
Saki heeft die titel eerlijk verdiend en bemachtigd!
Ik heb alles vanaf het beginsel mee mogen maken, van het moment dat GG van de grond kwam, bloeide, groeide en ontplooide, dit doet mij als fan zijnde ook zeer om te zien wat er nu gebeurt.
Saki, voor mij ben je en blijf je een topper!!!

Liefs Jamila

de Stiep
18-09-2012, 21:44
ik vind het ronduit beschamend dat zij dit willen doorvoeren!!
Ze hebben Glory genomen zoals het was, including behaalde resultaten middels bloed zweet en tranen van de vechters en het management.
En nu willen ze dit ineens teniet doen / ongedaan maken??!
Saki heeft die titel eerlijk verdiend en bemachtigd!
Ik heb alles vanaf het beginsel mee mogen maken, van het moment dat GG van de grond kwam, bloeide, groeide en ontplooide, dit doet mij als fan zijnde ook zeer om te zien wat er nu gebeurt.
Saki, voor mij ben je en blijf je een topper!!!

Liefs Jamila

En mochten ze inderdaad zo stom zijn je titel af te pakken, dat is alleen een belt en de naam. WIJ, al jouw fans, ik denk iedereen bij zijn volle verstand, weet tot in zijn botten dat JIJ en alleen JIJ de champ bent. Zo, dat moest even van mijn hart.:mad:

Diz
18-09-2012, 22:05
En mochten ze inderdaad zo stom zijn je titel af te pakken, dat is alleen een belt en de naam. WIJ, al jouw fans, ik denk iedereen bij zijn volle verstand, weet tot in zijn botten dat JIJ en alleen JIJ de champ bent. Zo, dat moest even van mijn hart.:mad:

Dikke x2!

micha
19-09-2012, 08:44
ik was erbij toen hij zijn titel won!

Bromios
19-09-2012, 09:19
Ik vind het wel een beetje raar maar zo'n ramp is het nou ook weer niet.
Het is niet dat ie de K1 gewonnen had of zo.
Kan me de namen van zijn tegenstanders niet eens meer herinneren.

Justinian
20-09-2012, 16:27
Ben wel benieuwd, maar het is op zich vreemd dat Saki niet in Japan is, terwijl alle kampioenen er zijn.

anoniem gg
20-09-2012, 17:34
Het zou niet helemaal terecht zijn, maar als ik het goed begrijp dan gaat GLORY haar evenementen opnieuw tellen. Dat zou dan inhouden dat Saki, die zijn titel heeft gewonnen tijdens de World Series in Moskou zijn titel kwijtraakt, omdat van voor de eerste GLORY show is. Kan iemand van GLORY hier iets over zeggen?


http://www.youtube.com/watch?v=J99Pnc1w2I0

Saki heeft gewoon zijn titel.

De enige reden dat er wordt gewerkt met nieuwe nummers heeft met internationale tv deals te maken.
Overigens kun je een titel helemaal niet afnemen, elk jaar komt er een nieuwe toernooi winnaar dat is al 19 jaar zo!

Peacey
20-09-2012, 18:10
He Bas, klaar met ijsvissen?