PDA

View Full Version : Darryl Sichtman (Bonjasky Academy) vs Alviar Lima (Superpro) @ Muay Thai Mania 5



Richelieu
23-09-2012, 13:43
http://www.youtube.com/watch?v=kO4L-Jroe0w

Anderson
23-09-2012, 16:07
Wat een amateur die scheids Lima had wel gewonnen daar niet van maar deze scheids hoord op een voetbal veld of bij amateur boksen.

Richelieu
23-09-2012, 16:20
Wat een amateur die scheids Lima had wel gewonnen daar niet van maar deze scheids hoord op een voetbal veld of bij amateur boksen.

Want?

donalexandro
23-09-2012, 16:46
je ziet duidelijk dat Darryl naar Remy kijkt omdat hij wat zegt en niet ziet dat de scheids hem roept... helaas

WIM_de _Echte
23-09-2012, 17:36
Wat een amateur die scheids Lima had wel gewonnen daar niet van maar deze scheids hoord op een voetbal veld of bij amateur boksen.
Toen ik dit las en de eerst beelden van dit filmpje zag, dacht ik dat ik Ronald Wurstenberg een nieuwe hobby gevonden had.:p



je ziet duidelijk dat Darryl naar Remy kijkt omdat hij wat zegt en niet ziet dat de scheids hem roept... helaas

Zelfs m'n buurmeisje van 3 weet dat je bij de 8ste tel gevechtsklaar moet zijn. Handjes omhoog en zo.
Naast dat de scheids gebaart, vraagt hij darryl een stap naar voor te doen. Bovendien wordt er vanuit de hoek meerdere malen geroepen dat hij zn handen omhoog moet doen.

Het is misschien de 1e of 2e keer daar Darryl neer gaat, maar hij heeft tientallen keren zn tegenstanders (uit)geteld zien worden, dus weet precies hoe het werkt.

ps. Ze zagen er allebei goed afgetraind uit.

MMAFAN-1122
23-09-2012, 18:01
gewoon een goeie partij van Lima. Scheids deed het goed!

The Bulldog
23-09-2012, 18:20
terecht einde partij...stond niet klaar....

maar wat een talent zeg...Lima deed wat hij altijd kan...blijven druk zetten...jammer genoeg voor darryl dat ie de kracht en ervaring miste...

ik vond mooie pot... hoeveel a partijen heeft darryl nu staan?

Anderson
23-09-2012, 19:16
Hij liep ook naar vooren toe maar toen was het al te laat vond de scheids. Als die nou aan het wankelen was op z'n benen kan ik het nog begrijpen maar dit is gewoon pietje precies.

WIM_de _Echte
23-09-2012, 20:34
Gevechtsklaar heet het.
Als je nog met armen wijd de touwen moet vasthouden, ben je niet gevechtsklaar.

De scheids was klaar met de 8 herstel tellen. Hij gunt Darryl nog een kans om de wedstrijd te hervatten door hem te gebaren en te roepen.
De scheids heeft hier goed gehandeld.

Maar Darryl is een heel erg veranderd van stijl en techniek. Ik herkende de 'oude' Darryl totaal niet meer. Er zijn maar erg weinig mensen die dat kunnen.
Hij kan snel een grote worden in deze klasse.

sunnysport
24-09-2012, 00:20
Heel jammer voor Darryl..
Zeker een groot talent!!

blackadder
24-09-2012, 00:37
Lekkere pot.

hypergiant
24-09-2012, 00:39
Ik denk dat hij zich in 1e ronde heeft gebleseerd. Nadat hij 2x op een blok trapte, gebruikte hij zijn rechterbeen nauwelijks.

Ik begrijp dat je bij een staredown elkaar niet hoeft te knuffelen, maar iets meer respect voor iemand als Lima had ook wel gemogen.

raveboy
24-09-2012, 01:59
Wat een amateur die scheids Lima had wel gewonnen daar niet van maar deze scheids hoord op een voetbal veld of bij amateur boksen.

Hij heeft wel wat van Rick Cocu, een scheidsrechter die het al jaren doet, en die toch niet heel erg bekend staat om zijn slechte handelen in de ring.