PDA

View Full Version : Duane Van Helvoirt wilt Titelgevecht tegen Ben Boekee @Respect FC!!!



SuzukiGsxr
23-09-2012, 17:53
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=o_6l-BisQzw (http://www.youtube.com/watch?v=o_6l-BisQzw)
@2:28

Wat zou dat een droom gevecht zijn voor de MMA LIEFHEBBERS ZIJN!!!

Ben Boekee (NL Champ/Respect FC Champ) Vs Duane Van Helvoirt (NL Champ/Europees Champ)

Records:
Ben Boekee: 13-1
Duana Van Helvoirt: 11-5

Zou dit gevecht er komen? wie zou dit winnen?
Ik zou dit echt wel willen zien...

MMAFAN-1122
23-09-2012, 18:06
Zeker een leuke partij!!

The Bulldog
23-09-2012, 18:26
ja kicke....zet maar in de line up HOPPA!!!

Leventdepevent
23-09-2012, 21:05
ik zeg doen!!!

Kemal
23-09-2012, 21:25
Zal een knalpartij worden!

Richelieu
23-09-2012, 21:50
Mooie pot voor Respect9

Tony
24-09-2012, 10:33
Ben benieuwd of Ben dit aanneemt... volgens mij is hij toch alweer een tijdje uit zijn wedstrijdritme... Druk bezig met zijn Team Thriving als personal trainer etc.

Zou wel een retegave partij zijn. Staand geef ik Ben meer kans, op de grond natuurlijk Duane. (alhoewel Ben het zeer goed deed tegen Nashebo Noya (BJJ Purmerend)

Richelieu
24-09-2012, 10:38
Ben benieuwd of Ben dit aanneemt... volgens mij is hij toch alweer een tijdje uit zijn wedstrijdritme... Druk bezig met zijn Team Thriving als personal trainer etc.

Zou wel een retegave partij zijn. Staand geef ik Ben meer kans, op de grond natuurlijk Duane. (alhoewel Ben het zeer goed deed tegen Nashebo Noya (BJJ Purmerend)

Ben staat nog als de featherweight kampioen bij Respect FC te boek. Denk dat Duane met alle toppers bij de CSA zijn staande werk zeker nog zal kunnen verbeteren. Kan een mooie partij gaan worden!

Tony
24-09-2012, 10:40
Ben zijn laatste partij was in september vorig jaar. Hij is idd de regerende champ. Laat die partij er maar komen.

Tony
24-09-2012, 10:41
Dit is de reactie van Ben Boekee (van februari afgelopen jaar). De vraag van een forumbroeder was wanneer Ben zijn volgende gevecht is:



Tja, ik weet even niet goed wanneer mijn volgende gevecht is.
Het is inderdaad waar dat er contractueel gezien onderhandelingen gaande waren in Amerika. Gezien het feit dat je daar voor langere tijd aan vastzit en bepaalde voorwaarden waar ik en mijn advocaat het niet absoluut niet mee eens zijn, ben ik hier niet verder op in kunnen gaan. Gemiste kans of verstandige keuze? (denk aan contract Overeem). Feit blijft dat ik nooit zomaar een contract teken! De vechtsport is geweldig maar hoeft niet ten koste van alles te gaan…

Naast mijn sportcarrière ben ik nog altijd student. In de zomer heb ik me als een prof kunnen voorbereiden: een paar dagen werken en hard en specifiek voorbereiden voor mijn titelgevecht bij Respect FC. Dit is de voorbereiding die ik nodig heb en momenteel niet goed kan realiseren.

Een Braziliaanse promotor heeft me benaderd voor een gevecht in Japan. Wellicht interessanter gezien mijn situatie… Er staat nog even niks concreets op de planning. We zullen zien wat er op mijn pad komt.

FightingDutchman
25-09-2012, 17:50
Het viel me inderdaad ook al meteen op tijdens het interview. Zou een hele mooie matchup zijn voor bijvoorbeeld Respect 9 zoals al werd aangegeven.

Duane wint deze partij overigens 99 van de 100 keer!

aajgst
25-09-2012, 21:19
Lijkt me een leuke partij.
Vraag me alleen af of het iets is voor op Respect Fc.
Een nederlandse uitdager die 0-1 in de organisatie is, tegen een nederlandse Champ.
Misschien meer iets voor een gala in Nederland.

SuzukiGsxr
26-09-2012, 00:34
@aajgst, het gaat zich hier om de DUITSE RESPECT FC TITEL!!
niet over de NL titel!!

el bastardo
26-09-2012, 00:51
2 el Bastardo vechters... Misschien iets voor een Hoyer gala? Bring it Loe!

Richelieu
26-09-2012, 09:07
@aajgst, het gaat zich hier om de DUITSE RESPECT FC TITEL!!
niet over de NL titel!!

Klopt, in principe zou het kunnen al denk ik dat deze promotor liever een Duitser erbij heeft.

aajgst
26-09-2012, 11:03
@ SuzukiGsxr (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?23351-SuzukiGsxr)
Dit was me duidelijk..
Ik probeer dan ook aan te geven waarom deze optie minder interessant is voor RespectFC.

FightingDutchman
26-09-2012, 11:37
De promotor van RESPECT is ook zelf actief op het forum dus die kan vast aangeven of hij interesse heeft. Al lijkt me dat hij zijn Featherweight kampioen wel weer eens aan het werk wil zien (of anders de titel vacant moet/zal maken).

Als het op RESPECT niet gaat gebeuren lijkt het me een mooie optie voor een Nederlands gala inderdaad. Zoals el Bastardo al zei, waarom niet op One Gate 2 Far, het gala van Loe Hoyer in November?

Hoe dan ook, bring it on!

Nickdiazbully
26-09-2012, 12:25
Duane heeft teveel naar Chael Sonnen geluisterd. Je vraagt niet om een titleshot, die verdien je! Laat hem eerst maar een title contender fight winnen voordat hij überhaupt over een title shot begint.... Hij is nu 0-1 in de organisatie...

The boy
26-09-2012, 22:54
Denk niet dat het gevecht plaatst zal vinden op een gala van loe hoyer.
Als het überhaupt al plaatst gaat vinden.
Denk dat Ben andere prioriteiten heeft op dit moment.

MMAFAN-1122
27-09-2012, 16:28
Ik heb de partij (Respect 8) net gezien van Duane, op de grond is hij een koning maar staand is hij zeer matig!

FightingDutchman
27-09-2012, 21:01
Duane heeft teveel naar Chael Sonnen geluisterd. Je vraagt niet om een titleshot, die verdien je! Laat hem eerst maar een title contender fight winnen voordat hij überhaupt over een title shot begint.... Hij is nu 0-1 in de organisatie...

Dan ken je Duane niet zo goed denk ik. Hij was voor deze partij ongeveer 3 jaar ongeslagen en vocht de partij die hij verloor op -70 terwijl -66 zijn gewicht is waar hij zich op richt voor MMA. Overigens is hij op dat gewicht sowieso nog ongeslagen. Daar komt bij dat er weinig tot geen actie is in de featherweight klasse van RESPECT sinds dat Ben de titel heeft gewonnen en er lijkt me dus hard gezocht word naar een waardige tegenstander.

Met andere woorden ik kan me niet voorstellen dat Duane geen titel gevecht bij RESPECT zou verdienen. Mensen in de lagere gewichten vinden het vaak lastig om partijen te krijgen tegen waardige tegenstanders in Europa. Dit is dus een mooie kans om een dergelijke partij te knokken. Duane wil in ieder geval graag dat is duidelijk, de promotor zal ook blij zijn met actie in die gewichtsklasse dus er mist nog maar 1 ding om het rond te krijgen en dat is Ben zelf.

SuzukiGsxr
27-09-2012, 23:02
Ik sluit me volledig aan bij FightingDutchman & El Bastardo!!
Make this awesome fight come true...
2 Top talenten Duane als Ben!!

$haolin $hadowboxer
29-09-2012, 16:40
ik zie beide heren graag in actie ,t zou dan ook een vette partij worden hoop dat Ben geïnteresseerd is in deze match

FightingDutchman
02-10-2012, 13:56
ik zie beide heren graag in actie ,t zou dan ook een vette partij worden hoop dat Ben geïnteresseerd is in deze match

Weet iemand of Ben uberhaubt op de hoogte is van het feit dat Duane hem heeft uitgedaagd? Er is nog helemaal geen reactie gekomen van Ben's kant namelijk.