PDA

View Full Version : Forza Motorsport



Diz
27-09-2012, 15:07
Omdat anders het Fifa13 topic nergens meer op slaat hier maar even een Forza topic neerzetten...

Dus... Wat racen jullie, welke klasses etc.

Diz
27-09-2012, 15:08
Woeps foutje...

Moderator please !!!

Richelieu
27-09-2012, 15:15
Done, rij zelf een CBR 600 RR ;)

Leventdepevent
27-09-2012, 15:19
pas seizoen 10 van carriere uitgereden (Forza 4) S klasse en R3 vind ik het leukst

Diz
27-09-2012, 15:20
Done, rij zelf een CBR 600 RR ;)

Thnx...

Met zo'n CBR ben je sneller op je werk dan ik in m'n Slopeltje... ;)
Maar voor Forza Motorsport helaas twee wielen te weinig...

Diz
27-09-2012, 15:22
pas seizoen 10 van carriere uitgereden (Forza 4) S klasse en R3 vind ik het leukst

Seizoen tien al... Damn dan speel je wel ietsiepietsie meer dan mij...

Leventdepevent
27-09-2012, 15:26
Seizoen tien al... Damn dan speel je wel ietsiepietsie meer dan mij...
valt eigenlijk wel mee, zoonlief doet het meeste werk :)

Leventdepevent
27-09-2012, 15:27
ik ben ook erg benieuwd naar Forza Horizon, dat "open speel wereld" gedeelte spreekt me wel aan iig

Facade
27-09-2012, 15:35
Beetje offtopic misschien, maar ik ga F1 2012 van codemasters eens proberen. Had ook weer zin in een racespel, maar dan iets minder de bekende weg. Ben erg benieuwd, als ik beelden zie dan gaat het zo onwaarschijnlijk hard :P lijkt me heel erg vet, maar best wel pittig. Heeft iemand ervaring met deze serie?

Peter0711
27-09-2012, 16:39
Ik ben nu level 120 of zoiets. Ik vind eigelijk alle klasse's leuk. Rij op dit moment veel in me Integra,achterwiel aangedreven,klasse B. Heerlijk om te tunen .

Ben inmiddels wel een beetje klaar met off-line races rijden. Jammer dat ze geen nieuwe banen als DLC hebben aangeboden.

Hoe rijden jullie? Ik rij in de B-klasse sowieso zonder assists. Zelf schakelen incl. koppeling,en sturen ook op simulatie.
S-klasse vaak al wel de TC aan,maar wel altijd manuel incl. koppeling en sturen op simulatie.

Heb in alle klasse's me favoriet. Vind de DTM mercedes ook heerlijk rijden trouwens. Nissan GTR R34 achterwiel aan gedreven in de S-klasse.

Peter0711
27-09-2012, 16:41
Zulle we eve een klasse uit kiezen en een Mixfight top Gear Wall maken. :D

Peter0711
27-09-2012, 16:42
Beetje offtopic misschien, maar ik ga F1 2012 van codemasters eens proberen. Had ook weer zin in een racespel, maar dan iets minder de bekende weg. Ben erg benieuwd, als ik beelden zie dan gaat het zo onwaarschijnlijk hard :P lijkt me heel erg vet, maar best wel pittig. Heeft iemand ervaring met deze serie?

Heb de Demo van de nieuwe geprobeerd. Wel een aardig spel om te spelen. Beetje verhaal lijn erbij begreep ik. Rijd goed!

Diz
27-09-2012, 16:53
Ik ben nu level 120 of zoiets. Ik vind eigelijk alle klasse's leuk. Rij op dit moment veel in me Integra,achterwiel aangedreven,klasse B. Heerlijk om te tunen .

Ben inmiddels wel een beetje klaar met off-line races rijden. Jammer dat ze geen nieuwe banen als DLC hebben aangeboden.

Hoe rijden jullie? Ik rij in de B-klasse sowieso zonder assists. Zelf schakelen incl. koppeling,en sturen ook op simulatie.
S-klasse vaak al wel de TC aan,maar wel altijd manuel incl. koppeling en sturen op simulatie.

Heb in alle klasse's me favoriet. Vind de DTM mercedes ook heerlijk rijden trouwens. Nissan GTR R34 achterwiel aan gedreven in de S-klasse.

Ik heb em pas een paar weken in huis (jaja ik weet het...) dus ik ben pas level 60 ofzo...
Ik ben echt helemaal weg van alle oude klassiekers die erin zitten...

Rij graag met de oude BMWtjes, Mercjes en wagentjes als de Fiat/Abarth/Murat 131...
Echt supervet!

Probeer zoveel mogelijk als simulatie te rijden, maar meestal wel automatisch...

Peter0711
27-09-2012, 17:10
Ik heb em pas een paar weken in huis (jaja ik weet het...) dus ik ben pas level 60 ofzo...
Ik ben echt helemaal weg van alle oude klassiekers die erin zitten...

Rij graag met de oude BMWtjes, Mercjes en wagentjes als de Fiat/Abarth/Murat 131...
Echt supervet!

Probeer zoveel mogelijk als simulatie te rijden, maar meestal wel automatisch...

Ik heb zelf ook een aantal klassiekers in me garage staan. Vooral die oude BMW 3-serie vind ik erg leuk.
Als ik je een tip mag geven,ga handgeschakeld rijden,en het liefst met koppeling,het is eventjes wennen,maar na een paar races wil je echt niet meer anders,en daarbij komt dat het het racen zelf veel intenser maakt.

Ik was laatst aan het racen met me Integra op de Fuji Kaido en heb toen me koppeling uit gezet om ook ekker te kunnen drifte,maar ik mis dan zelf me koppeling al door het langzaam schakelen. Het scheelt seconde's met ronde tijden.

BTW Ik schakel altijd vol gas over incl koppeling,dus ik druk ipv alleen op overschakelen tegelijk op de koppeling,dus je hoeft niet te klooien met gas los en dan overschakelijk of zo.. Vol gas in de koppeling. Heerlijk.. :D (Zeker met drag racen)

Peter0711
27-09-2012, 18:13
Me Xbox360 naam is Peter1107

Voor als iemand het leuk vind om me tijden aan te vallen ;)

Leventdepevent
28-09-2012, 07:33
Me Xbox360 naam is Peter1107

Voor als iemand het leuk vind om me tijden aan te vallen ;)
oke thanks ik zal vanmiddag eens even kijken........mn gamertag is heel verassend leventdepevent ;)

Peter0711
28-09-2012, 12:13
Ik zal je vanavond eve toevoegen man. ;)

Leventdepevent
28-09-2012, 15:32
Ik zal je vanavond eve toevoegen man. ;)
is goed invite is verstuurd ;)

Peter0711
28-09-2012, 19:16
Geaccepteerd!!! ;) Eve kijken of ik wat tijden van je kan vinden hahaha :)

Peter0711
28-09-2012, 19:42
Ik heb net bij rivalen op Lemans al eve geraced tegen je. :)

Leventdepevent
28-09-2012, 20:04
Ik heb net bij rivalen op Lemans al eve geraced tegen je. :)
hoe kun je rivalen zoeken dan?

Peter0711
28-09-2012, 20:37
Als je bij rivalen bent op y drukken,dan kan je mensen uit je vriendenlijst plaatsen bij rivalen,dan moet je mij tegenkomen als het goed is.

Diz
28-09-2012, 20:59
Heren...
Even een tip voor veel rijplezier: Alfa Giulia nemen, en dan tot klasse E, maximaal D tunen...
Bij nieuwe onderdelen eerst aandacht aan rijeigenschappen besteden (gewicht, kooi, bandjes etc.) en dan heb je by far het fijste wagentje in die klasse...

Peter0711
28-09-2012, 21:33
Thanks voor de tip man. Ik ga m proberen. ;)

Leventdepevent
28-09-2012, 22:00
Als je bij rivalen bent op y drukken,dan kan je mensen uit je vriendenlijst plaatsen bij rivalen,dan moet je mij tegenkomen als het goed is.
oke dat gaan we morgen eens even proberen thanks!

Leventdepevent
29-09-2012, 10:39
Zo flink wat tijden zitten verbeteren peter haha

Peter0711
29-09-2012, 15:54
Je kan bij Hot Laps ook rondetijden van je vrienden bekijken en verbeteren. ;)

Peter0711
29-09-2012, 15:55
Zo flink wat tijden zitten verbeteren peter haha

Hahaha Ik heb er aardig wat gereden inderd. :) Ben benieuwd,ga zo eve kijken welke ik kan doen. ;)

Peter0711
29-09-2012, 16:27
Welke heb je gereden? Zet ze eve neer anders,dan ga ik ze eve aanvallen ;)

Leventdepevent
29-09-2012, 19:58
Welke heb je gereden? Zet ze eve neer anders,dan ga ik ze eve aanvallen ;)
volgens mij heb ik bij elke rivaal optie wel een tijd neer gezet

Peter0711
01-10-2012, 13:10
Ik heb bijna bijna alle rivaal optie die ik kon rijden zonder DLC een tijd staan. ;)

Heb jij trouwens DLC?

Leventdepevent
01-10-2012, 13:42
Ik heb bijna bijna alle rivaal optie die ik kon rijden zonder DLC een tijd staan. ;)

Heb jij trouwens DLC?
Nee de enige dlc die ik heb zijn die gratis te downloaden auto's en die Top Gear test tracks :)

Leventdepevent
02-10-2012, 11:23
ik las dat 9 oktober de demo komt van Forza horizon :)

Peter0711
02-10-2012, 11:41
Kijk,dat is informatie waar ik wat me kan.. Thanks man! Ik was al een paar weken aan het google'n. Ben echt benieuwd! Ik denk dat ik dit keer wel een Season Pass ga halen. Veel auto's die ik graag zou willen zitten er standaard niet bij.

Heb bij Forza 4 een paar auto's gedownload die ik echt graag wou,maar doe het liever niet,spel kost al duur genoeg..

Gister trouwens eve een top tijd neer gezet met de B-klasse op het Top Gear Circuit. Eve me versnellingsbak verder aangepast en zo naar de 500ste plek gereden!! Hoppa!!

Diz
02-10-2012, 17:51
ik las dat 9 oktober de demo komt van Forza horizon :)

Hoe sneller hoe beter!
Echt een meesterlijke serie!

Peter0711
08-10-2012, 15:48
Nog 1 nachtje slapen jongens!! :D

Leventdepevent
08-10-2012, 16:28
yes ik ga hem wel ff downloaden, heb de laatste dagen liggen sniperen in BF3 dus morgen weer een potje racen

Leventdepevent
09-10-2012, 19:43
hoe vind je hem Peter? ik zag je al als rivaal staan. Ik heb zelf nog niet gereden maar mn zoon heeft ff gespeeld. Hoorde bij de eerste de beste race al muziek van Netsky dus dat is iig een +1

Peter0711
09-10-2012, 21:35
Beetje een dubbel gevoel. Heb het idee dat de auto's niet helemaal hetzelfde rijden als in Forza,maar dat is misschien ook wel omdat ik in standaard auto's rij. Verder vind ik het hele sfeertje in de game een beetje kinderachtig tot nu toe,maar dat zal nog wel eve moeten wennen denk ik. Grafisch is de game wel goed vind ik. Wel jammer dat je niet echt veel van de weg af kan.

Ik denk dat de volledige game wel vet is,ook omdat je dan andere spelers tegenkomt die er rond rijden,dat hoop ik tenminste.

Al met al vind ik de demo een beetje tegenvallen. Heb m na een uurtje alweer uit gezet.

Ben benieuwd wat jij er van vind man.

Leventdepevent
09-10-2012, 22:44
precies wat jij zegt, ik had verwacht dat je zo overal naar toe kon karren maar dat was dus inderdaad niet zo.soundtrack was wel oke en grafisch ziet het er ook wel goed uit. Al met al denk ik dat ie het niet in de buurt van F4 komt.

Peter0711
10-10-2012, 22:32
Mee eens! Ik ga 'm wel halen,het lijkt me namelijk erg leuk om gewoon rond te rijden en dan mensen uitdagen of gewoon simpelweg eruit rijden op die wegen. Maar het haalt het inderdaad niet bij F4

Ik hoop trouwens wel dat je gewoon andere mensen tegen komt als je rond rijd,weet jij daar iets van?

Leventdepevent
10-10-2012, 22:44
Ik hoop trouwens wel dat je gewoon andere mensen tegen komt als je rond rijd,weet jij daar iets van?

het lijkt er wel op, dit komt van de forza site:
The Horizon Festival is where culture and competition meet. Cruise the backroads of Colorado as you enjoy three radio stations, each curated by BBC Radio One DJ Rob da Bank. If you're feeling competitive, there’s no better place to school your friends than the open roads of Forza Horizon. Compete in online events designed to bring out the best of your driving skills. Join your friends in playground games like “King” and “Infected” that are utterly transformed in an open world environment. Feed your ego in Forza Horizon's evolution of Rivals Mode. You'll always find something to do, and friends to enjoy it with.

Peter0711
11-10-2012, 13:39
Thanks man. Vind het alleen erg moeilijk om eruit te halen hoe dit nu precies zit. Het lijkt me namelijk stug dat elke online racer op dezelfde server rondrijd,dan zal het wel erg druk worden hahaha.. Ik hoop gewoon dat je met enige regelmaat een tunertje voorbij ziet racen en er dan eve achteraan kan jagen hahah Lijkt me wel vet!!

Leventdepevent
11-10-2012, 16:04
Thanks man. Vind het alleen erg moeilijk om eruit te halen hoe dit nu precies zit. Het lijkt me namelijk stug dat elke online racer op dezelfde server rondrijd,dan zal het wel erg druk worden hahaha.. Ik hoop gewoon dat je met enige regelmaat een tunertje voorbij ziet racen en er dan eve achteraan kan jagen hahah Lijkt me wel vet!!

ik wacht wel ff met het kopen, zodra daar meer over bekend is kan ie alsnog gehaald worden ;)

Peter0711
11-10-2012, 19:45
Wat een kutzooi,moet je dit lezen :

By going to the multiplayer mode and organizing a "Free Roam" lobby, where up to eight players can join up and explore the open roads together.


8 man in die hele kaart,wat een bullshit. En dus wel alleen maar vrienden,of wachten tot je lobby vol is.. Kortom,waardeloos.

Leventdepevent
11-10-2012, 20:25
Wat een kutzooi,moet je dit lezen :

By going to the multiplayer mode and organizing a "Free Roam" lobby, where up to eight players can join up and explore the open roads together.


8 man in die hele kaart,wat een bullshit. En dus wel alleen maar vrienden,of wachten tot je lobby vol is.. Kortom,waardeloos.

ow dat is inderdaad wel klote, die map is volgens mij toch aardig groot en dan maar met 8 spelers in een lobby?

Facade
11-10-2012, 21:23
het hele concept is toch ook niets nieuws onder de zon? klinkt een beetje als need for speed underground 2 in een forza jasje.. zeker niet kopen imo.

Diz
11-10-2012, 21:25
Als ik dit zo hoor hou ik het voorlopig maar gewoon op Forza 4...
Puur circuitracen is toch meer mijn ding...

Peter0711
11-10-2012, 22:05
het hele concept is toch ook niets nieuws onder de zon? klinkt een beetje als need for speed underground 2 in een forza jasje.. zeker niet kopen imo.

Niet wat beloofd was. Forza is een serieuze simulatie,en dat zou over gebracht worden in een vrije wereld. Waar achteraf geen moer van waar is. Weer vol gas terug naar Forza 4

Peter0711
11-10-2012, 22:06
Als ik dit zo hoor hou ik het voorlopig maar gewoon op Forza 4...
Puur circuitracen is toch meer mijn ding...

Voor mij ook!! Heb je nog leuke snelle tijden staan Diz?

Diz
12-10-2012, 10:32
Voor mij ook!! Heb je nog leuke snelle tijden staan Diz?

Heb momenteel geen Xbox live dus helaas niks om aan te vallen... :(

Leventdepevent
12-10-2012, 11:03
mijn tijden heeft ie allemaal al kapot gereden ;)

Peter0711
12-10-2012, 13:53
Heb momenteel geen Xbox live dus helaas niks om aan te vallen... :(

Post anders eve je snelste tijd op MF ;) Altijd leuk toch! :)

Peter0711
12-10-2012, 13:54
mijn tijden heeft ie allemaal al kapot gereden ;)

Ben begonnen met een hele horde aan vrienden die F4 zijn gaan spelen,inmiddels ben ik de enige nog,dus als ik dan een paar tijden zie van bekende,duik ik er meteen op hahaha ;)

:)

Leventdepevent
12-10-2012, 17:09
hier krijgt ie toch een heel hoog cijfer:
http://www.insidegamer.nl/recensies/101143/forza-horizon-review

Peter0711
12-10-2012, 19:26
hier krijgt ie toch een heel hoog cijfer:
http://www.insidegamer.nl/recensies/101143/forza-horizon-review

Wel een vette review inderd. Ik denk ook dat los van een beetje besturing inleveren de game zelf wel goed te doen is. Valt wel tegen dat er niet 100 man (of zoiets) rond rijd,maar los van dat feit ga ik me er wel mee vermaken denk ik.. Hoop ik hahaha ;)

Diz
12-10-2012, 23:24
Post anders eve je snelste tijd op MF ;) Altijd leuk toch! :)

Ik zal er deze week eens even wat op zetten...

Peter0711
16-10-2012, 20:50
Hier zijn ze er ook vrij positief over. Verbaasd me eigelijk een beetje.


http://www.gamekings.tv/videos/evdwv-met-forza-horizon-en-de-wii-u/

Leventdepevent
18-10-2012, 22:00
Hier zijn ze er ook vrij positief over. Verbaasd me eigelijk een beetje.


http://www.gamekings.tv/videos/evdwv-met-forza-horizon-en-de-wii-u/
idd dat verbaast me ook ja, ik laat hem nog even voor wat het is....misschien een keer 2e hands halen ofzo

Leventdepevent
28-10-2012, 20:59
ik zag dat je hem hebt, hoe speelt ie tot nu toe?

Peter0711
28-10-2012, 21:21
Klopt! Ik kon de verleiding niet weerstaan hahah ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat het spel me alles meevalt. De besturing is minder arcade alsdat de demo doet aanvoelen,dat merkte ik meteen al in de eerste race met die Viper. De wereld is iets kleiner alsdat ik gehoopt had,maar dat was eigelijk met de demo al een beetje duidelijk. En niet geheel onbelangrijk om te melden,de game is gewoon in het engels! :D En de storyline is ook beswt nog wel aardig.

Online racen is helemaal te gek. Je kan wel maar met 8 man racen in de open wereld,maar het virus,cat and mouse,tikkertje,koning is echt lache. Gewoon in een stad achter elkaar aanjagen met allemaal getunde auto's. Geweldig!! Het los rijden achter elkaar aan in die wereld in ook vet. Ik reed vrijdagavond met 5 man 350 km/u over de snelweg door het verkeer heen.. Hahaha Leuke nieuwe ervaring.

Auto's afstellen kan niet meer. Das wel jammer.

De races zelf zijn ook aardig. Ik vind de straatraces gewoon van A naar B het leukst. Dat rallyrijden is niet voor mij weg gelegd. En sommige banen zijn korte rondjes met veel springen erin enz. Das wel eve wennen,maar wel leuk..

Kortom,ben tevreden! :D

Leventdepevent
28-10-2012, 21:29
Klopt! Ik kon de verleiding niet weerstaan hahah ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat het spel me alles meevalt. De besturing is minder arcade alsdat de demo doet aanvoelen,dat merkte ik meteen al in de eerste race met die Viper. De wereld is iets kleiner alsdat ik gehoopt had,maar dat was eigelijk met de demo al een beetje duidelijk. En niet geheel onbelangrijk om te melden,de game is gewoon in het engels! :D En de storyline is ook beswt nog wel aardig.

Online racen is helemaal te gek. Je kan wel maar met 8 man racen in de open wereld,maar het virus,cat and mouse,tikkertje,koning is echt lache. Gewoon in een stad achter elkaar aanjagen met allemaal getunde auto's. Geweldig!! Het los rijden achter elkaar aan in die wereld in ook vet. Ik reed vrijdagavond met 5 man 350 km/u over de snelweg door het verkeer heen.. Hahaha Leuke nieuwe ervaring.

Auto's afstellen kan niet meer. Das wel jammer.

De races zelf zijn ook aardig. Ik vind de straatraces gewoon van A naar B het leukst. Dat rallyrijden is niet voor mij weg gelegd. En sommige banen zijn korte rondjes met veel springen erin enz. Das wel eve wennen,maar wel leuk..

Kortom,ben tevreden! :D
aha game gewoon in het engels, geen twan van peperstraten dus zoals in die demo :D
Mooi dat je tevreden bent, daar gaat het tenslotte om toch ;)

Leventdepevent
30-10-2012, 09:59
offtopic maar zojuist gepreorderd Far Cry 3.........ik MOEST het ff kwijt :D

Peter0711
30-10-2012, 19:08
Vet!! Ben benieuwd hoe je 'm vind. Laat het eve weten.. ;)

Volgende maand komt Black Ops 2 uit. Word weer eve lekker knallen. :D

Leventdepevent
30-10-2012, 20:43
Vet!! Ben benieuwd hoe je 'm vind. Laat het eve weten.. ;)

Volgende maand komt Black Ops 2 uit. Word weer eve lekker knallen. :D
uiteraard laat ik het weten peter! hij komt pas 29 November uit.
ow ja COD Black ops 2 daar heeft zoonlief het al een half jaar over, die zal ie wel weer willen hebben :)

Peter0711
10-12-2012, 12:20
Ik heb enorm veel lol beleefd aan Forza Horizon,maar ik speel het nu al niet meer.. :/
Forza motorsport hielt me per deel wel een paar jaar bezig,qua speelplezier is Horizon niet te vergelijken met Motorsport.

Zit bijna elke avond met de boys Black Opps Zombies te spelen.. Is wel weer eve leuk haha ;)

Leventdepevent
10-12-2012, 15:03
Far Cry 3 is echt een vette game.....ziet er super uit....single player heb ik al uitgespeeld,we zijn nu met de coop bezig.....dat is een beetje dead island achtig maar dan zonder zombies ;)