PDA

View Full Version : Te maken Matches na UFC: Struve vs. Miocic (*evt spoilers*)



Sato
01-10-2012, 20:55
Zoals jullie weten timmert Stefan flink aan de weg in de UFC. Op dit moment heeft hij 9 gewonnen partijen in zijn gewichtsklasse, dat maakt hem 4de overall als meeste wins als heaveyweight.

Ik vraag mij af wat de mogelijkheden zijn voor zijn volgende partijen, alsmede voor Hardy en Pickett winnaars van UFC: Struve vs. Miocic.

Stefan Struve verdient naar mijn menig een wat grotere naam. Zelf geeft hij aan geïnteresseerd te zijn Fabricio Werdu Persoonlijk lijkt het mij een hele leuke pot maar is deze denk ik nog net een stap te ver weg voor hem. Ik vermoed dat het een van de volgende namen wordt: Antonio Rodrigo Nogueira die waarschijnlijk in zijn volgende partij gehakt maakt van Dave Herman. Andere optie is eventueel nog Cheick Kongo. Eventule outside Frank Mir.


Het viel me op hoe hard Dan Hardy aan het klappen was lijkt mij een uitstekende match-up voor onze eigen Siyar Bahadurza wat zeker voor vuurwerk zorgt. Een leuke match-up zou ook eventueel Seth Baczynski.

Het enige leuke wat ik voor Pickett kan bedenken is Faber.

Als iemand andere ideeën heeft hoor ik ze graag.

Turboknecht
01-10-2012, 21:55
Nogueira lijkt me wel een goeie voor Struve. Werdum is waarschijnlijk zowel staand als op de grond net even beter dan Struve, maar vooral staand denk ik. Struve moet echt leren z´n reach beter te gebruiken.

Diz
01-10-2012, 22:02
Hardy vs Siyar en Faber vs Pickett: niks aan toe te voegen... Make it happen!

Wat Struve betreft: tegen Werdum lijkt me wel de mooiste pot, en ik hoop dat ze die jongen geven waar hij om vraagt...
Zal wel on the feet met Fabricio moeten dealen want rollen met die man is voor iedereen een slecht idee...

Tegen Big Nog zal het om het even zijn denk ik, die man heeft de laatste jaren erg goed aan z'n standup gewerkt en is imo toch wat completer dan Stefan...

Tegen Kongo zou ook erg mooi zijn, maar beter snel naar de grond, want die vent kan erg hard meppen en dan wordt je wakker met een flashlight in je bakkes...

Mir lijkt me een beetje een long shot qua ranking...

wrestler_nl
01-10-2012, 22:06
Struve v Kongo
Hardy v Riddle
Mills v Bahadarzuda
Wiman v TJ Grant

MRV
01-10-2012, 22:28
Kongo lijkt mij ook een meer gepaste match up... Struve is écht goed bezig, but Werdum is overreaching it. Werdums z'n stand up is drastisch verbeterd (zie zn partijen tegen Overeem en Nelson) en ook op de grond zie ik Struve het niet winnen. Wat is er mis met een goede tussenstap naar de top 5?

Ervani
01-10-2012, 22:59
AO

Hoek
01-10-2012, 23:12
Struve vs. Mir lijkt me zowel staand als op de grond competitief en Dan Hardy vs. Siyar zou inderdaad een knaller zijn!

Sato
01-10-2012, 23:28
Ik denk dat we het over het algemeen wel eens zijn over de tegenstanders van Pickett en Hardy.
Stefan gun ik het gewoon, maar er is totaal niks mis met een goede tussenstap, als hij zijn jab blijft pompen zoals hij in de tweede ronde deed komt hij de rondes prima door. Ik heb het wel gehad met die strikers die Stefan tegenover zich heeft gehad: Herman (2de ronde TKO), Johnson (1de ronde sub) en Miocic (2de ronde TKO). Ik gun hem gewoon een complete vechter met een "wat betere naam" zodat hij ook eens op de hype train kan stappen. Van de drie, Big Nog, Mir of Werdum, zie ik persoonlijk het liefst Mir. Een flinke naam waar ik denk dat hij het meeste kans tegen maakt.

univers1l
01-10-2012, 23:37
ik zou hem een rematch geven tegen travis browne, mocht die winnen van bigfoot.
dat is denk ik de meest logische keus.

FOCUS
01-10-2012, 23:58
ik zou hem wel tegen Nogueira willen zien
ik weet niet of hij die zal winnen, maar het zal wel een knalpot worden

Werdum zou ik nog even mee wachten...

rollermanskunk
02-10-2012, 02:07
Stefan wil zelf Werdum als tegenstander maar die lijkt me net iets te sterk voor hem. Op ESPN werd er gesuggereerd dat de winnaar van Travis Browne vs Bigfoot Silva zijn volgende tegenstander wordt.

Intermec
02-10-2012, 10:03
waarom heeft iedereen Kongo toch zo hoog staan.
Kongo is 2 stappen terug voor Struve.

MMAFAN-1122
02-10-2012, 10:04
ik zou hem een rematch geven tegen travis browne, mocht die winnen van bigfoot.
dat is denk ik de meest logische keus.

X 2

Sato
02-10-2012, 10:32
Ik zou Stefan ook nog graag een keer tegen Browne zien, mits hij wint. Maar op dit moment schat ik Browne echt niet hoger in dan Stefan. Stefan heeft na het gevecht met Browne 4 hard-hitting gasten verslagen voor het gaan van de laaste bel. Wat heeft Browne in de tussentijd gedaan? Rob Broughton op beslissing verslagen en Chad Griggs een keer in de knoop gelegd. Stefan verdient beter.

univers1l
02-10-2012, 14:08
Ik vindt Struve een geweldige vechter, maar Werdum uitdagen? denk zelf dat werdum top 5 is. na jds, cain, overeem, cormier.
Struve moet zich nu bewijzen tegen mannen als Mir, Carwin, Nelson, big nog, Browne.
goed om te weten dat hij zelfvertrouwen heeft.

Nelisje
02-10-2012, 15:05
Carwin en Nelson vallen al weg omdat die tegen elkaar spelen. Mir vind ik wel een leuke matchup voor Struve maar die is geblesseerd. Browne is een optie, maar Werdum ook zeker wel..

Werdum is gewoon haalbaar.. hij heeft een geweldige ground game, maar hij is daarin iets te voorspelbaar geworden. Zijn standup is niet op het niveau van Struve.. Werdum kent een paar combinaties maar heeft volgens mij geen serieuze KO power die Struve wel heeft. Make it happen.

YoMarK
02-10-2012, 15:27
Werdum kent een paar combinaties maar heeft volgens mij geen serieuze KO power die Struve wel heeft. Make it happen.
Werdum z'n standup is iedere keer weer beter, hij is conditioneel goed(laatste partijen), en z'n groundgame is gewoon veel beter als Struve z'n groundgame.
Ik denk dat Werdum op een goede dag van iedereen kan winnen in de UFC. Zeg niet dat Struve kansloos is, maar zie hem nu meer kans maken tegen een Carwin, Mir, Nelson of zelfs Velasques.

MRV
02-10-2012, 19:00
Werdum is gewoon haalbaar.. Zijn standup is niet op het niveau van Struve..

Serieus!? Werdum is misschien geen AO, maar laat in zijn stand up veel progressie zien (zie de afalachting van Nelson). Struves stand up is op zn zachtst gezegd discutabel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ook zie Struve graag grootse dingen doen. Maar zowel staand als op de grond is Werdum een zeer lastige tegenstander voor hem.

Budokan
02-10-2012, 20:43
Serieus!? Werdum is misschien geen AO, maar laat in zijn stand up veel progressie zien (zie de afalachting van Nelson). Struves stand up is op zn zachtst gezegd discutabel. Begrijp mij niet verkeerd, ik ook zie Struve graag grootse dingen doen. Maar zowel staand als op de grond is Werdum een zeer lastige tegenstander voor hem.

Helemaal waar, knap van Werdum om zo snel zo goed te worden in het staande gevecht. Misschien moet Struve toch wat meer met Sem Schilt trainen. Als er een voorbeeld is van groot en efficient staand vechten dan is hij het wel.

steftheboxer
02-10-2012, 21:41
Zet Struve maar tegen Matt Mitrione en dan eens kijken naar een Werdum of een andere top vijf vechter.

ijsblok
03-10-2012, 00:33
Ik ben voor een rematch met nelson!

Ervani
03-10-2012, 01:14
Ik vind het 'gewoon' een knappe prestatie die Stefan heeft neergezet en ik zie dat hij zich staand goed heeft ontwikkeld. Tegen wie hij 'moet' knokken maakt ook niet echt uit. Hij is jong dus die titel komt er een keer.

Sato
03-10-2012, 09:30
Helemaal waar, knap van Werdum om zo snel zo goed te worden in het staande gevecht. Misschien moet Struve toch wat meer met Sem Schilt trainen. Als er een voorbeeld is van groot en efficient staand vechten dan is hij het wel.

Volgens mij hebben wij allemaal het beste met Stefan voor, de een kiest een andere route dan de ander. Sommige willen hem in het wat diepere water gooien tegen Werdum, andere kiezen een rustigere route. Maar al me tal wil iedereen dat hij wint. Zelf lijkt het mij geen overbodige luxe om met Schilt te trainen. Hij heeft ook in een wat later stadium "tall" leren vechten. Daarnaast zie je in Stefan's vorige gevechten minder jabs van hem. Toch denk ik dat deze uitstekend bij zijn fysique passen.

Jabs en flink wat legkicks om tegenstanders op afstand te houden. Komt deze door aan de binnenkant gaan voor een trip of rammen met die uppercuts zoals hij in zijn vorige gevechten deed. Over het algemeen in de gehele UFC is naar mijn mening de jab echt ondergewaardeerd, hij wordt veel minder gebruikt. Terwijl deze zoveel schade aan kan doen: GSP vs Koshcheck.

my2cents
03-10-2012, 11:31
Hij zou moeten gaan trainen bij de Diaz brothers, dan leert ie zijn jab wel gebruiken :)

Next match denk ik idd dat Werdum nog even een maatje te groot is momenteel. Mir moet hij mi redelijk makkelijk kunnen hebben (vind de man zowieso overgewaardeerd)

kooivechter
03-10-2012, 12:42
Hoe mensen erbij komen, dat werdum een maatje te groot is, ook staand hmmmm. Werdum is staand verbeterd maar niet op het niveau van struve. Snap ook niet waarom de mensen op deze topic zo enthousiast zijn over werdum z,n standup gebaseerd waarop? Op een pot tegen Nelson? Werdum heeft nooit een ko op z,n lijst gehad en werdum zit niet eens in de top 5. Werdum heeft ook niet veel gepresteerd in de ufc. Prima pot voor struve en denk dat hij deze ook wint. Zou niet weten, waarop hij moet verliezen. Overeem, Valesquez en Dos Santos zijn nu nog een maatje te groot van een ieder ander kan hij winnen.

rollermanskunk
03-10-2012, 12:54
Hoe mensen erbij komen, dat werdum een maatje te groot is, ook staand hmmmm. Werdum is staand verbeterd maar niet op het niveau van struve. Snap ook niet waarom de mensen op deze topic zo enthousiast zijn over werdum z,n standup gebaseerd waarop? Op een pot tegen Nelson? Werdum heeft nooit een ko op z,n lijst gehad en werdum zit niet eens in de top 5. Werdum heeft ook niet veel gepresteerd in de ufc. Prima pot voor struve en denk dat hij deze ook wint. Zou niet weten, waarop hij moet verliezen. Overeem, Valesquez en Dos Santos zijn nu nog een maatje te groot van een ieder ander kan hij winnen.

Werdum vocht (staand) tegen Overeem een hele goede partij.

http://i54.tinypic.com/3136u8o.gif
http://i54.tinypic.com/jiidt5.gif
http://i52.tinypic.com/11syuty.gif
http://i55.tinypic.com/34xrlmp.gif

http://i54.tinypic.com/2h5ise8.gif
http://i51.tinypic.com/vrsj2u.gif

amilster
03-10-2012, 13:11
Ik vind de standup van Werdum ook sterk verbeterd, vind hem ook steeds attractiever om naar te kijken, ik vind hem echt een kanshebber op het goud in de UFC

Zou hem wel tegen een Mir of Cain willen zien bijvoorbeeld daar zie ik hem echt wel van winnen.

Ook tegen Stefan zet ik mijn geld op Werdum momenteel maar daar kan (hopelijk) natuurlijk verandering in komen.

PS. mooie gifs!

kooivechter
03-10-2012, 13:29
To rollermanskunk. Mooie gids idd. Ik vind dat geen goede vergelijking. Overeen was na 1 ronde al gassed. En in die partij komen de stoten wel door, maar er zat totaal geen power achter van werdum? Dat kun je niet vergelijken met struve. Iedere beetje striker heeft werdum van verloren. dos santos, nogueira, arlovski, kharanitov etc.Denk dat je daar een behoorlijke inschattingsfout maakt, en struve nog niet genoeg op niveau schat. maar goed dat is mijn mening. Hoop in ieder geval dat ze Struve de kans geven tegen een top 5.

rollermanskunk
03-10-2012, 14:31
Werdum heeft gewoon een sterke progressie gemaakt. Het is niet mijn favoriete fighter en natuurlijk hoop ik dat Struve hem de kooi uit mept als Zuffa Struve vs Werdum gaat inplannen. Zowel Struve als Werdum zijn in het laatste jaar sterk verbeterd waarbij Struve nog veel ruimte voor verbetering in zich heeft en dus alleen maar sterker kan worden (met de juiste coaching en training). Werdum zit nu in zijn prime, Struve zit er nog een jaar of 2 vandaan.

blackadder
03-10-2012, 14:43
Hij zou moeten gaan trainen bij de Diaz brothers, dan leert ie zijn jab wel gebruiken :)

Hij kan beter naar Chakuriki gaan. Leert ie ook z'n lange stelten te gebruiken.

my2cents
03-10-2012, 14:46
Werdum is idd zeker staand sterk verbeterd. Daarom moet je zijn stand up ook niet vergelijken met een paar jaar geleden (vs dos santos, nogueira, arlovski, kharanitov). Denk dat Struve het hem zeker lastig kan maken, maar toch zet ik ook mijn geld op Werdum.

Offtopic: Als AO tegen Dos Santos zo verdedigd als bij de bovenstaande filmpjes....Dan gaat ie gauw zitten

Tony Galento
03-10-2012, 14:50
Hij kan beter naar Chakuriki gaan. Leert ie ook z'n lange stelten te gebruiken.

hij traint met mousid als het goed is, vraag me af wat chakuriki dan nog toe te voegen heeft.

steftheboxer
03-10-2012, 15:15
Ik ben even in de HW divisie gedoken van de UFC via de website van de UFC zelf.

Struve heeft gevochten tegen de volgende nog nu actieve HW's

- Pat Barry (W)
- Travis Brown (L)
- Junior dos Santos (L)
- Dave Herman (W)
- Stipe Miocic (W)
- Christian Morecraft (W)
- Roy Nelson (L)
- Mike Russow (W)
- Lavar Johnson (W)

De volgende HW zijn potentieel goede tegenstanders voor Struve:

- Brandon Schaub
- Ben Rothwell
- Phil de Fries
- Shane del Rosario
- Gabriel Gonzaga
- Mark Hunt
- Shawn Jordan
- Cheick Kongo
- Matt Mitrione
- Shane Carwin
- Antonio Silva

De volgende groep HW zijn in mijn ogen nog iets te hoog gegrepen:

- Alistair Overeem
- Frank Mir
- Nogueira
- Velasquez
- Werdum (staat niet bij het HW roster?)
- Cormier (nu nog Strikeforce)
- Barnett (status onbekend)

Ik zeg laat Struve nog twee á drie partijen vechten tegen de vechters uit de middelste groep ( Mitrione, Gonzaga en Schaub ) en dan door naar de top vijf.

blackadder
03-10-2012, 15:18
hij traint met mousid als het goed is, vraag me af wat chakuriki dan nog toe te voegen heeft.
Combinatie van lange tengels en stelten. Lijkt niet echt te lukken tot nog toe. Maar als ie echt wil leren z'n lengte effectief te gebruiken kan ie beter met Semmy gaan trainen.

Sato
03-10-2012, 15:22
Ik zeg laat Struve nog twee á drie partijen vechten tegen de vechters uit de middelste groep ( Mitrione, Gonzaga en Schaub ) en dan door naar de top vijf.

Hier ben ik het toch echt TOTAAL mee oneens. Stel dat Struve nog 2 a 3 partijen moet en dan door naar de top 5. Dan moet hij ongeveer 8/9 partijen achter elkaar winnen in een stacked HW-division om überhaupt voor de belt te mogen knokken. Als hij de belt nog wil pakken moet hij er 10 winnen. Dit slaat echt helemaal nergens op.

Schaub hoort echt niet in het middelste rijtje thuis en is geen potentiële tegenstander naar mijn mening, hij komt van 2 verliespartijen af. Gonzaga knokt op dit moment tegen nieuwkomers, dus ook niet in de league van Stefan. Mitrione heeft ook 1-1 gedraait in zijn laatste twee partijen.

steftheboxer
03-10-2012, 15:45
Hier ben ik het toch echt TOTAAL mee oneens. Stel dat Struve nog 2 a 3 partijen moet en dan door naar de top 5. Dan moet hij ongeveer 8/9 partijen achter elkaar winnen in een stacked HW-division om überhaupt voor de belt te mogen knokken. Als hij de belt nog wil pakken moet hij er 10 winnen. Dit slaat echt helemaal nergens op.

Schaub hoort echt niet in het middelste rijtje thuis en is geen potentiële tegenstander naar mijn mening, hij komt van 2 verliespartijen af. Gonzaga knokt op dit moment tegen nieuwkomers, dus ook niet in de league van Stefan. Mitrione heeft ook 1-1 gedraait in zijn laatste twee partijen.

Zo je creëert lekker je eigen waarheid! Zoals jij het hier beschrijft is het inderdaad een belachelijk stuk van mij maar helaas klopt het van geen kant wat je hierboven vertelt.

Struve is momenteel op een 4 fight winning streak tegen middelmatige tegenstanders (lees geen top vijf) stel hij wint alle drie zijn opkomende partijen dan heeft hij een 7 fight winning streak wat meteen een title shot rechtvaardigt (of een top vijf tegenstander). Dos Santos staat eerst tegen Velasquez, daarna is waarschijnlijk Overeem aan de beurt en dan verwacht ik Cormier of andersom, er moet dus een periode van twee jaar overbrugt worden voordat hij daadwerkelijk kans maakt op een title shot en hij moet actief blijven.

Gonzaga heeft inderdaad pas één partij weer gedraaid in de UFC maar is nog steeds een grote naam en staat gepland voor UFC 153 tegen Geronimo "Mondragon", een W achter zijn naam in deze partij brengt hem op 2-0 in de UFC en 3-0 in zijn laatste drie partijen.

Je geeft aan dat Mitrione 1-1 is in zijn laatste twee partijen wat een beetje kortzichtig is want in zijn UFC carriere is hij 5-1 en echt een prima tegenstander. Ik geef toe dat Schaub de minste naam is van de drie maar nog steeds een prima tegenstander.

Laten we niet vergeten dat Stefan pas 24 is en dat hij elke wedstrijd beter wordt maar dat de top vijf nu nog te hoog gegrepen voor hem is. Laat hem nog lekker een paar potjes vechten, mooie bonussen pakken, beter in zijn lichaam groeien en dan door naar top vijf of title shot...

my2cents
03-10-2012, 15:45
Hier ben ik het toch echt TOTAAL mee oneens. Stel dat Struve nog 2 a 3 partijen moet en dan door naar de top 5. Dan moet hij ongeveer 8/9 partijen achter elkaar winnen in een stacked HW-division om überhaupt voor de belt te mogen knokken. Als hij de belt nog wil pakken moet hij er 10 winnen. Dit slaat echt helemaal nergens op.

Schaub hoort echt niet in het middelste rijtje thuis en is geen potentiële tegenstander naar mijn mening, hij komt van 2 verliespartijen af. Gonzaga knokt op dit moment tegen nieuwkomers, dus ook niet in de league van Stefan. Mitrione heeft ook 1-1 gedraait in zijn laatste twee partijen.

Wat stel je zelf voor dan? Tegen werdum en dan voor de belt oid???

kooivechter
03-10-2012, 16:04
Wat stel je zelf voor dan? Tegen werdum en dan voor de belt oid???

Als hij van werdum wint, dan zal hij waarschijnlijk nog een partij moeten tegen een top 5 vechter, en dan gaat hij wel voor de belt ja

The Company
03-10-2012, 17:01
- Brandon Schaub
- Ben Rothwell
- Phil de Fries
- Shane del Rosario
- Gabriel Gonzaga
- Mark Hunt
- Shawn Jordan
- Cheick Kongo
- Matt Mitrione
- Shane Carwin
- Antonio Silva

Vet gedrukte zijn allemaal een grote stap terug ten opzichte van Miocic. Overeem, JDS, Cormier en Velasquez zijn waarschijnlijk een maatje te groot maar Struve verdiend naar 4 winstpartijen achter elkaar tegenstander met naam. Tegen Werdum en Mir maakt hij een kans en ik ben er van overtuigd dat hij Big Nog verslaat.

The Company
03-10-2012, 17:04
Werdum vocht (staand) tegen Overeem een hele goede partij.

http://i54.tinypic.com/3136u8o.gif
http://i54.tinypic.com/jiidt5.gif
http://i52.tinypic.com/11syuty.gif
http://i55.tinypic.com/34xrlmp.gif (http://i55.tinypic.com/34xrlmp.gif)

http://i54.tinypic.com/2h5ise8.gif
http://i51.tinypic.com/vrsj2u.gif

Hij kon zoveel zwakke stoten raken omdat hij guard pullde elke keer als Overeem hem raakte.

Nelisje
03-10-2012, 17:51
Hij kon zoveel zwakke stoten raken omdat hij guard pullde elke keer als Overeem hem raakte.
Dit dus.. en als je die gifjes ziet... die stoten zien er niet goed verzorgd uit, ik denk dat ik daar niet eens van ko ga (op die laatste knie na misschien) de stand up van Werdum is stukken minder dan Struve. Gewoon tegen Werdum zetten.. als Dana zegt dat hij tegen de top 5 aan schurkt moet je hem een top 5 vechter geven, geen vechter die amper in de top 10 thuis hoort.

Tony Galento
03-10-2012, 19:51
Combinatie van lange tengels en stelten. Lijkt niet echt te lukken tot nog toe. Maar als ie echt wil leren z'n lengte effectief te gebruiken kan ie beter met Semmy gaan trainen.


als je zo lang bent hebben bepaalde dingen meer tijd nodig om goed onder de knie te krijgen. bovendien lijkt het minder explosief dan bij iemand die kleiner is. ik heb deze laatste partij veel progressie gezien. als hij straks z'n benen ook nog gaat gebruiken heeft elke zwaargewicht een probleem.

die jongen komt er wel.

Sato
03-10-2012, 20:46
Zo je creëert lekker je eigen waarheid! Zoals jij het hier beschrijft is het inderdaad een belachelijk stuk van mij maar helaas klopt het van geen kant wat je hierboven vertelt.

Struve is momenteel op een 4 fight winning streak tegen middelmatige tegenstanders (lees geen top vijf) stel hij wint alle drie zijn opkomende partijen dan heeft hij een 7 fight winning streak wat meteen een title shot rechtvaardigt (of een top vijf tegenstander). Dos Santos staat eerst tegen Velasquez, daarna is waarschijnlijk Overeem aan de beurt en dan verwacht ik Cormier of andersom, er moet dus een periode van twee jaar overbrugt worden voordat hij daadwerkelijk kans maakt op een title shot en hij moet actief blijven.

Gonzaga heeft inderdaad pas één partij weer gedraaid in de UFC maar is nog steeds een grote naam en staat gepland voor UFC 153 tegen Geronimo "Mondragon", een W achter zijn naam in deze partij brengt hem op 2-0 in de UFC en 3-0 in zijn laatste drie partijen.

Je geeft aan dat Mitrione 1-1 is in zijn laatste twee partijen wat een beetje kortzichtig is want in zijn UFC carriere is hij 5-1 en echt een prima tegenstander. Ik geef toe dat Schaub de minste naam is van de drie maar nog steeds een prima tegenstander.

Laten we niet vergeten dat Stefan pas 24 is en dat hij elke wedstrijd beter wordt maar dat de top vijf nu nog te hoog gegrepen voor hem is. Laat hem nog lekker een paar potjes vechten, mooie bonussen pakken, beter in zijn lichaam groeien en dan door naar top vijf of title shot...

Ik snap je redenering, noem me Hollands optimistisch, bij nader inzien zou Mittrione kunnen maar ik gun hem onderhand knallers. Dana had hem na Lavar Johnson al een flinke naam beloofd (ook al was het naar mijn mening nog vrij vroeg), hij krijg toen Miocic niet wat ik verwachtte. Nu is dezelfde belofte gemaakt + dat hij minimaal een top 10 vechter zou zijn.

Kongo en Mittrione zou ik nog kunnen aanzien als vervulling van die belofte. Het overige middelste rijtje minder. Ik hoop gewoon dat hij een keer op die hype-train wordt geknalt zoals dat met Lesnar gebeurde. Als hij Werdum wil kan hij hem van mij krijgen, al schat ik zijn kansen minder maar gun het hem nog van harte.

Harrie Nak
03-10-2012, 22:59
Het is natuurlijk hartstikke leuk dat Struve in een winning streak zit, maar van elke beetje tegenstander heeft hij vooralsnog helaas verloren. Dat mensen om Werdum roepen begrijp ik dus niet zo, die is nog even een maatje te groot (behalve letterlijk). Laat hem eerst maar eens een paar potten tegen de middenmoot draaien.

Pr00f
03-10-2012, 23:26
Even soort van offtopic: Hier een interessant interview met Stefan na z'n avonturen in Engeland van afgelopen weekend. http://espn.go.com/blog/mma/post/_/id/14563/struve-has-all-the-time-in-the-world

kooivechter
03-10-2012, 23:58
Het is natuurlijk hartstikke leuk dat Struve in een winning streak zit, maar van elke beetje tegenstander heeft hij vooralsnog helaas verloren. Dat mensen om Werdum roepen begrijp ik dus niet zo, die is nog even een maatje te groot (behalve letterlijk). Laat hem eerst maar eens een paar potten tegen de middenmoot draaien.

Jezus moet die man nog een aantal potten tegen de middenmoot draaien. Dat stadion zijn we nu echt wel gepasseerd. En hoe komt iedereen erg toch bij dat werdum z,n stand up zoveel is verbeterd. Gebaseerd op die pot tegen Nelson? Werdum zal nooit een staande knokker worden, heeft nog nooit iemand in z,n carrière ko geslagen. Dat is ook de reden waarom Werdum het ook nooit red tegen de absolute top en zijn worstelen is gewoon niet goed en explosief genoeg om daar z,n bjj te kunnen doen.
Dat mensen hier op het forum beweren dat Werdum nog een brug te ver is, is mij een groot raadsel. Maar goed wij Nederlanders zijn altijd erg kritisch naar ons vechters. Ik zeg laat Struve nog 5 potten tegen de middenmoot vechten

MRV
04-10-2012, 00:18
Dat mensen hier op het forum beweren dat Werdum nog een brug te ver is, is mij een groot raadsel. Maar goed wij Nederlanders zijn altijd erg kritisch naar ons vechters. Ik zeg laat Struve nog 5 potten tegen de middenmoot vechten

Weet je wat ik een raadsel vindt?! Dat 98% van iedereen in deze thread van mening is dat Werdum een maatje te groot is en jij (en een incidentele medestander) dat maar raadselachtig vindt... ;-) Het is heel knap dat Struve een streak heeft opgebouwd. But lets be honest; it was all against middle of the pack or less. Tussen het niveau Miocic/Barry en Werdum zit genoeg. Ik zou dan ook zeggen: versla eerst eens Kongo of pak een rematch tegen Nelson en dan verder. Dat is niet kritisch, maar realistisch.

blackadder
04-10-2012, 02:19
als je zo lang bent hebben bepaalde dingen meer tijd nodig om goed onder de knie te krijgen. bovendien lijkt het minder explosief dan bij iemand die kleiner is. ik heb deze laatste partij veel progressie gezien. als hij straks z'n benen ook nog gaat gebruiken heeft elke zwaargewicht een probleem.

die jongen komt er wel.
Ja. Dus. Chakuriki of Zuidlaren.
Ik vind het eigenlijk opmerkelijk dat zijn grappling tot nog toe sterker is dan zijn standup als je bedenkt dat hij een Nederlander is.

Sato
04-10-2012, 10:07
Ja. Dus. Chakuriki of Zuidlaren.
Ik vind het eigenlijk opmerkelijk dat zijn grappling tot nog toe sterker is dan zijn standup als je bedenkt dat hij een Nederlander is.

Dat komt er van als je uren in de Gym met je goede maatje Remco Pardoel door brengt

Ervani
04-10-2012, 10:33
Voor de mensen die het allemaal wel weten... Stefan weet beter! Iedereen zijn mening maar die tientallen bonds-coaches langs de kant. Opvallend dat er nog niemand geroepen heeft dat hij zich bij GG of Mikes Gym moet melden. In alle rust traint Stefan al lang aan zijn staande skills en dat gaat prima en komt helemaal goed.


https://www.youtube.com/watch?v=ysddbdNhPCI

kooivechter
04-10-2012, 16:04
Weet je wat ik een raadsel vindt?! Dat 98% van iedereen in deze thread van mening is dat Werdum een maatje te groot is en jij (en een incidentele medestander) dat maar raadselachtig vindt... ;-) Het is heel knap dat Struve een streak heeft opgebouwd. But lets be honest; it was all against middle of the pack or less. Tussen het niveau Miocic/Barry en Werdum zit genoeg. Ik zou dan ook zeggen: versla eerst eens Kongo of pak een rematch tegen Nelson en dan verder. Dat is niet kritisch, maar realistisch.

Nee dat is kritisch. Een match tegen Nelson is alleen maar een stap terug. Dana kan er nou niet meer omheen om hem tegen een top 5 te laten vechten. Miocic is al van een heel ander niveau dan Barry. En omdat de meute zegt, dat Werdum een maatje te groot is zegt, is niet gebaseerd op z,n Ufc prestaties. Hoop dat ze Werdum geven de tijd is er meer dan rijp voor

rollermanskunk
04-10-2012, 20:16
Voor de mensen die het allemaal wel weten... Stefan weet beter! Iedereen zijn mening maar die tientallen bonds-coaches langs de kant. Opvallend dat er nog niemand geroepen heeft dat hij zich bij GG of Mikes Gym moet melden. In alle rust traint Stefan al lang aan zijn staande skills en dat gaat prima en komt helemaal goed.


https://www.youtube.com/watch?v=ysddbdNhPCI

Hij heeft het ("room to improve") ook al in andere interviews gezegd en ook na afloop van z'n gevecht tegen Miocic. Prima eigenschap van hem: zelfreflectie. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt om de absolute top te bereiken.

Kemal
04-10-2012, 21:23
Ik wil Stefan wel tegen Shane Carwin zien. Daarna tegen Werdum.

lukashenko
04-10-2012, 23:12
ik zou stefan graag tegen bigfoot willen zien
daarna kung fu panda (nelson) of travis browne rematch
daarna mir of werdum
daarna top 5