PDA

View Full Version : En Dan Nog Even Dit! Met o.a. Roy (Justinian) v.d. Wal



Kemal
04-10-2012, 20:17
Dagelijks praatprogramma met leuke, bijzondere en bekende gasten.
Dorothée Loorbach en Bert Eeftink praten je bij over alles wat Overijssel bezighoudt.

Te gast vandaag is onder anderen Roy van der Wal uit Hengelo, eigenaar van een advocatenkantoor en daarnaast professioneel kickbokser. Met hem wordt onder meer gesproken over de affaire rondom kickbokser Badr Hari die in juli de Enschedese reismiljonair Koen Everink ernstig zou hebben mishandeld.

Ook brandweerman Chris Schrik is te gast. Het is deze week Nationale Brandpreventieweek waarbij de brandweer zich met spotjes tot burgers richt om hen te wijzen op de gevaren van brand en hoe je maatregelen ter voorkoming van brand kunt nemen. In Nederland overlijden er per jaar zo'n 60 tot 70 mensen door brand.


Video: http://www.edned.nl/uitzendinggemist/default.aspx?uid=264947

Sato
04-10-2012, 21:09
Leuk om te horen dat de Leden/mods van dit forum nog een positieve bijdrage aan onze hobbie/sport kunnen bijdragen.

Kemal
04-10-2012, 22:02
vanaf 19:05 ;)

Richelieu
04-10-2012, 22:30
Mooi verwoord Roy ;)

rollermanskunk
05-10-2012, 01:27
Good job! Rustig verwoord. Wat wilde hij nou over Amsterdam zeggen toen die werd afgekapt "de vechtsport wordt gereguleerd..."?

blade
05-10-2012, 11:30
mooi pak Roy

Justinian
05-10-2012, 15:58
Good job! Rustig verwoord. Wat wilde hij nou over Amsterdam zeggen toen die werd afgekapt "de vechtsport wordt gereguleerd..."?
Amsterdam is bezig met een onderzoek naar de regulering van vechtsporten. In dat verband ben ik deze week geinterviewd, net als vele anderen uit de vechtsport. Dat men er serieus onderzoek naar doet geeft naar mijn mening aan dat de ringsporten nog niet ten dode zijn opgeschreven. Leek me goed om ook eens te melden dat de gemeente Amsterdam dit onderzoek laat verrichten.

Overigens, met had het over 'professioneel kickbokser' en 'Europees kampioen MMA', maar dat is natuurlijk niet zo. Ik heb het wel rechtgezet m.b.t. het eerste en wat betreft Europees kampioen, dat was ooit in het BJJ toen dat nog in de kinderschoenen stond :)

de Stiep
05-10-2012, 16:15
Strakkies thuis na het werk direct kijken !!

rollermanskunk
05-10-2012, 16:51
Amsterdam is bezig met een onderzoek naar de regulering van vechtsporten. In dat verband ben ik deze week geinterviewd, net als vele anderen uit de vechtsport. Dat men er serieus onderzoek naar doet geeft naar mijn mening aan dat de ringsporten nog niet ten dode zijn opgeschreven. Leek me goed om ook eens te melden dat de gemeente Amsterdam dit onderzoek laat verrichten.

Overigens, met had het over 'professioneel kickbokser' en 'Europees kampioen MMA', maar dat is natuurlijk niet zo. Ik heb het wel rechtgezet m.b.t. het eerste en wat betreft Europees kampioen, dat was ooit in het BJJ toen dat nog in de kinderschoenen stond :)

Ok bedankt! Misschien kom ik er nog een keer op terug als ik het 1 en ander heb uitgezocht en uitgewerkt maar dat zal ik je wel laten weten tzt.

micha
05-10-2012, 17:01
goed bezig!

de Stiep
05-10-2012, 21:41
Hé Roy, top !! Je bent een uitstekend vertegenwoordiger van onze sport. Dank je wel.

Justinian
08-10-2012, 22:19
Thanks mensen :)