PDA

View Full Version : El Clasico



Diz
06-10-2012, 12:50
Dit weekend is het weer zover!
El Clasico oftewel de grootste wedstrijd ter wereld, oftewel Barça tegen Real!

Wie denken jullie dat deze prachtige wedstrijd gaat winnen?

Ik als Barça-fan ga natuurlijk voor de Catalanen! Ik zie Real op het middenveld alweer helemaal dronken getikt worden!
Ik ben alleen wel een beetje huiverig voor het feit dat de Barça verdediging waarschijnlijk uit twee middenvelders zal bestaan met de blessures van Puyol en Pique...

Maar we gaan het zien...

payap
06-10-2012, 13:31
http://www.youtube.com/watch?v=Wixz_r7v51E

Leventdepevent
06-10-2012, 14:50
Barca!

Kemal
06-10-2012, 19:26
barca!

Bartju
07-10-2012, 11:32
Real!

Iggy
07-10-2012, 12:08
Real!! Ze moeten nu ook wel want anders hebben ze een gat van 11 punten en denk niet dat real dat nog kan overbruggen.

Diz
07-10-2012, 17:23
Wordt in ieder geval een leuke pot vanavond!
Ben erg benieuwd naar de opstelling van de Catalanen... Verdediging zal waarschijnlijk Mascherano en Song zijn...
Ik hoop in ieder geval dat Tello ook deel uit zal maken van de selectie, ik vind hem één van de grootste talenten die uit Barça B gekomen zijn...

smike
08-10-2012, 13:21
Barca heeft een verdedigersprobleem.
Alba was een prima aankoop voor de onderbezette linkerkant, maar centraal achterin hebben ze ook nauwelijks evrdedigers.
Ik hoorde geruchten dat ze geinteresseerd waren in Hummels, dat lijkt me een prima aankoop die ook Puyol kan vervangen die sowieso niet lang meer te gaan heeft.

Diz
08-10-2012, 13:29
Hummels is zeer zeker geschikt!
Uitermate goede verdediger en een beer van een vent... Puyol gaat het met zijn blessuregevoeligheid idd niet lang meer maken...
Ben benieuwd wat ze gaan doen, want ze hebben achterin wel een dunne bezetting ja...

smike
08-10-2012, 13:47
Als je bijna elke wedstrijd met Mascherano als CV moet spelen terwijl het gewoon een verdedigende middenvelder is, dan weet je dat er iets niet goed zit.
Ik hoop op Hummels, ik koop em altijd in Fifa vanwege zijn potentie hehe

Wiseguy
08-10-2012, 17:50
Ik zie niet zo snel een Duitser bij Barca spelen. Heb het even opgezocht en Bernd Schuster is de enige Duitser geweest die ooit bij Barca heeft gespeeld.
Thiago Silva was een perfecte aankoop geweest. Hij is enorm sterk en kan goed aanvallend koppen, maar helaas heeft hij voor het geld gekozen bij PSG.
Barca kennende zullen ze wel voor een Argentijn of Mexicaan gaan ofzo.

Wiseguy
08-10-2012, 17:58
Duitsland heeft trouwens wel echt de toekomst! Die zullen lastig te verslaan zijn met de opkomende talenten Gotze, Reus, Draxler, Hummels, Holtby, Schurrle, Ter Stegen, Kroos en dan te bedenken dat spelers zoals Muller, Khedira en Ozil ook de 25 niet eens zijn gepasseerd. Duitsland wordt het te kloppen team de komende jaren.

de Stiep
08-10-2012, 18:25
Duitsland heeft trouwens wel echt de toekomst! Die zullen lastig te verslaan zijn met de opkomende talenten Gotze, Reus, Draxler, Hummels, Holtby, Schurrle, Ter Stegen, Kroos en dan te bedenken dat spelers zoals Muller, Khedira en Ozil ook de 25 niet eens zijn gepasseerd. Duitsland wordt het te kloppen team de komende jaren.

Leuk, zeker met je eens, maar zullen we bij Barca en Real blijven ? :lol:

Ik ga voor Barca

Wiseguy
08-10-2012, 18:47
Leuk, zeker met je eens, maar zullen we bij Barca en Real blijven ? :lol:

Ik ga voor Barca

LOL! De wedstrijd is al geweest.

Diz
08-10-2012, 20:12
LOL! De wedstrijd is al geweest.

Bij Stiep gaat het allemaal niet zo snel meer... ;)

Kemal
08-10-2012, 20:25
LOL! De wedstrijd is al geweest.

:lol: prachtig!

Sadix
08-10-2012, 21:42
helaas heeft barca 2-2 verloren...