PDA

View Full Version : Muay Thai gala “ZAANSATION” in “Sporthal de Struijck” op Zondag 21 oktober te Zaandam



STERKE JERKE
06-10-2012, 14:29
BesteVechtsportvrienden en Vechtsportvriendinnen,
Op zondag 21oktober 2012 is het zover!
Het Muay Thai gala“ZAANSATION”zal dan plaatsvinden in “Sporthal de Struijck” te Zaandam!

Niemand minder dan VOS GYM AMSTERDAM vechter Zaandammer GUILLERMO VALPOORTzal het tijdens het hoofdprogramma opnemen tegen de ervaren Muay Thaivechter/Kickbokser URVIN VAN HEKLENuit Zeeland uitkomend voor team “FLEX”!
De ervaren URVINVAN HEKLEN is niet de minste en heeft al tegenover vele gerenommeerde namengestaan, waaronder de nu zeer succesvolle Avechter Atone Mandela.

Voor de 18 jaar oude GuillermoValpoort is deze vuurdoop dubbel beladen.
Ten 1e moet hij aantreden tegen een ervaren enoudere vechter en ten 2e gaat hij voor het eerst zijn “kunde” latenzien in de stad waarin hij geboren, getogen en nog steeds woonachtig is: ZAANDAM!
Deze beladen B-partij is afgesloten over 3 ronden van 3 minuten op Muay Thai regelsin de gewichtsklasse -67 kg.!


GUILLERMO VALPOORT,die binnen de Muay Thai /Kickboks wereld in Nederland bekend staat als eentalent , is zeer gemotiveerd en gaf aanzijn huid duur te zullen verkopen!
Tevens garandeert hij dat deze partij absoluut eenknaller zal worden!
Het commentaar van VALPOORT was kort en bondig:

“Ik heb respect voor mijn medemens.
Buiten de ring respecteer ik al mijn tegenstandersen zeker ook mijn komende tegenstander.
Deze partij is voor mij zeer beladen, daarik voor het eerst in mijn geboortestad, Zaandam,ga vechten.
Mijn familie, vrienden en kennissen komenmij op 21 oktober steunen, wat ik ten zeerste op prijs stel en vanzelfsprekend ookrespecteer!
Zoals gewoonlijk heb ik verbaal weinig in tebrengen. In de ring zullen mijn vuisten, knieën en benen het woord voor mijdoen!
Ik garandeer een partij die op het scherpstvan de snede uitgevochten zal worden!
Dat de beste mag winnen!”


Het aanstormende Zaansetalent, uit de school van niemand minder dan toptrainer IVAN HYPOLIET, kan de steun van de Zaankanters goed gebruiken.
Kom hem daarom op zondag 21 oktober a.s. aanmoedigen en steunen in zijn strijd tegen deervaren URVIN VAN HEKLEN!

Deze partij staat onder auspiciën van de Muay-Thai Organisatie Nederland (M.O.N.).

Kaarten voor “ZAANSATION” kunnen o.a. besteld worden via Facebook bij GUILLERMO VALPOORT!

Tot 21 oktober a.s. in “Sporthal de Struijck” Prof. Struijckenstraat 19 te Zaandam!

onne1983
06-10-2012, 15:33
Guillermo is een top talent.. gaat zeker een leuke partij worden.