PDA

View Full Version : Glory 2 Brussels | Results **Spoiler**



Kemal
07-10-2012, 09:24
Andy Ristie def. Nordin Benmoh by KO (Left Hook) in Round 1.
Danyo Ilunga def. Ali Cenik by decision.
Marat Grigorian def. Alex Vogel by TKO (Right Low Kick) in Round 2.
Jahfarr Wilnis def. Jamal Ben Saddik by unanimous decision.
Jhonata Diniz def. Sebastian van Thielen by unanimous decision.
Koichi Pettas def. Mark Miller by KO (Right Cross) in Round 2.
Igor Jurkovic def. Gregory Tony by TKO (3 Knockdowns/Liver Shot) in Round 2.
Murthel Groenhart def. Marc de Bonte by KO (Knee) in Round 2.
Filip Verlinden def. Fabiano Cyclone Aoki by unanimous decision.
Nieky Holzken def. Murat Direkci by TKO (Cut) in Round 2.
Gokhan Saki def. Mourad Bouzidi by unanimous decision.
Remy Bonjasky def. Anderson "Braddock" Silva by Majority Decision (4-1) in an extra round.

cobra
07-10-2012, 09:43
http://i1230.photobucket.com/albums/ee481/jefotografie/nieky-nolzken-2.jpg

http://i1230.photobucket.com/albums/ee481/jefotografie/glory1-2.jpg

http://i1230.photobucket.com/albums/ee481/jefotografie/glory2-3.jpg

Richelieu
07-10-2012, 09:50
Thanks Kemal

carlo1
07-10-2012, 10:06
wat een fantastische potten van saki vs bouzidi en bonjasky vs silva. na een aantal jaar uit gebrek aan kickboksen, maar mma gaan volgen (en dat ook erg leuk gaan vinden) heeft glory mijn interesse voor kickboksen gisteravond weer flink teruggehaald. top gedaan.

Marco (scheids)
07-10-2012, 12:08
Uitslagen van de MMA partijen?

sunnysport
07-10-2012, 12:19
+1
Absolutely great gala! Enjoyed it so much! Except for crazy Badr-fans who were really annoying!
I hope that now my favorite kickboxing will get 'the good image" again and maybe would be possible next time in Amsterdam again :)


wat een fantastische potten van saki vs bouzidi en bonjasky vs silva. na een aantal jaar uit gebrek aan kickboksen, maar mma gaan volgen (en dat ook erg leuk gaan vinden) heeft glory mijn interesse voor kickboksen gisteravond weer flink teruggehaald. top gedaan.

Leventdepevent
07-10-2012, 13:23
Uitslagen van de MMA partijen?
weet alleen dat Tommy Depret gewonnen heeft

kooivechter
07-10-2012, 13:55
zijn er ook videos van het gala?

blackadder
07-10-2012, 14:14
zijn er ook videos van het gala?
Ja.
Zit er net naar te kijken. Top partijen.

Highline
07-10-2012, 14:17
Idd jammer van de badr fans (groepje van 4). Vooral tijdens de partij van remy dingen roepen als het is gedaan, n klasser, amateur etc etc. Trieste figuren zonder enige vorm respect. Ook nog zeiken dat ze 80 euro moesten betalen, was dan thuis gebleven want badr kwam toch niet, losers!

Sato
07-10-2012, 14:28
Over beide MMA-partijen: Tommy gewonnen op TKO 2de ronde, hij overklastte zijn tegenstander staand alswel op de grond, die Japanner zijn ogen waren volledig dichtgetimmerd. Jones ook gewonnen op beslissing, ging zeer gelijk op. Beide vechters na 1ste ronde volledig buiten adem.

Het was een geweldig evenement, inderdaad jammer dat die 4 klojo's Badr opmerkingen maakte. Ik had (dankzij Mixfight) ontzettend goede plaatsen recht achter de camera's tussen de Belgen van Noord-Afrikaanse komaf. Een echte Nederlander als ik ben support ik Groenhart als een idioot. Met zijn 2en volledig uit ons dak toen die knie landde. De Belgen om mij heen konden waarschijnlijk minder waarderen dat ik Murry zo aan het supporten was.

De laatste partij had ik mijn twijfels over de uitslag, naar mijn bescheiden menig had het nooit een extra ronde mogen worden. Ik ging ervan uit dat Silva toch echt zou winnen op unanimous decision. Maar ik bepaal het niet. Toch leuk dat Bonjasky gewonnen heeft. Iemand nog andere ideëen over de laatste partij? Nogmaals bedankt Mixfight en Glory het was een top gala.

univers1l
07-10-2012, 14:39
Was gister ook aanwezig, het was een it's showtime gala met een andere naam. enige verandering die ik zag, was dat de vechters zonder trainers opkwamen en ook vaak zonder eigen nummer, maar een dj die draaide. er waren een paar leuke partijen vooral Saki maakte het publiek los. de zaal was verre van vol, dat was jammer. en die paar jochies die badr hari riepen toen bonjasky opkwam, was gewoon triest maar mocht de pret niet drukken. Bonjasky maakte een goede indruk, Silva is gewoon vele male beter geworden in zijn laatste partijen, waardoor het moeilijk leek te gaan voor Bonjasky. Hari had ook moeite met Silva.

de Zweed
07-10-2012, 15:41
Mooie partijen, congrats Saki en Nieky en de overige winners.. en Remy, nice comeback!

Nosferatu187
07-10-2012, 16:06
Remyyyyyyyy

rollermanskunk
07-10-2012, 16:07
De laatste partij had ik mijn twijfels over de uitslag, naar mijn bescheiden menig had het nooit een extra ronde mogen worden. Ik ging ervan uit dat Silva toch echt zou winnen op unanimous decision. Maar ik bepaal het niet. Toch leuk dat Bonjasky gewonnen heeft. Iemand nog andere ideëen over de laatste partij? Nogmaals bedankt Mixfight en Glory het was een top gala.

Als men puur naar de puntentelling had gekeken dan had Braddock de partij gewonnen:

Braddock(=blauw) won de eerste 2 rondes:


http://img801.imageshack.us/img801/5751/round1rbvsasjudgescores.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/76/round2rbvsasjudgescores.jpg

Ik neem aan dat Remy's goede derde ronde de extra ronde verklaarde. Remy's naam zal ook mee hebben geteld.
Braddock had deze partij eigenlijk gewonnen maar ik kan met die extra ronde leven.

Sadix
07-10-2012, 16:19
Mixfight bedankt voor de kaarten, had echt een TOP plek!

Ik vond dat silva de 1e en 2e ronde had gewoon maar remy was wel de gene die de partij maakte en vind dat, dat ook mee mag wegen. De 3e ronde zag je dat remy de partij meer wou als silva dus verdiende extra ronde. Die remy eerlijk had gewonnen.

Remy is op dit moment nog verre van de oude maar het blijft echt een fantastische vechter en altijd prachtig om naar te kijken.

Saki vs bouzidi was zoals ik het verwachte, saki een paar maten te groot.

Sato
07-10-2012, 16:23
Mixfight bedankt voor de kaarten, had echt een TOP plek!

Ik vond dat silva de 1e en 2e ronde had gewoon maar remy was wel de gene die de partij maakte en vind dat, dat ook mee mag wegen. De 3e ronde zag je dat remy de partij meer wou als silva dus verdiende extra ronde. Die remy eerlijk had gewonnen.

Remy is op dit moment nog verre van de oude maar het blijft echt een fantastische vechter en altijd prachtig om naar te kijken.

Saki vs bouzidi was zoals ik het verwachte, saki een paar maten te groot.

Saki maakte echt er een show van had gehoopt op een KO.

sunnysport
07-10-2012, 17:01
Mixfight nogmaals hartsikke bedankt voor de kaarten, we waren heel erg blij mee! :)

Ik heb wat fotos here:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4242628177695.170840.1045306502&type=1

MB667
07-10-2012, 17:26
mixfight en glory: thnx voor de kaarten! wAS top. echt genoten van alle partijen, op die van die amerikaan na dan, dat was een aanfluiting. die had hier nix te zoeken

MB667
07-10-2012, 17:27
en Remy Bonsjanky had volgens mij idd ringroest. eerste ronde zag ik em niet slaan. 2de ronden maar 5 keer. en 3de ronde begon hij meer te slaan ipv alleen maar trappen en knieen

Highline
07-10-2012, 17:36
Waar zat iedereen van mixfight eigenlijk? Ik kreeg te horen dat ze geen gastenlijst hadden en heb toen maar 2 tickets voor e gekregen.. Niets mis mee verder, nogmaals ontzettend bedankt :)

Sato
07-10-2012, 17:36
mixfight en glory: thnx voor de kaarten! wAS top. echt genoten van alle partijen, op die van die amerikaan na dan, dat was een aanfluiting. die had hier nix te zoeken

Die Amerikaan was niet echt het type niveau dat er thuis hoorde met zn glakte teennagels ;).
Liet een paar keer zn rug zien toen hij in de hoek gedreven werd, erg jammer.

Sadix
07-10-2012, 17:47
ik zat bij B, rij 3 stoel 21. Zat echt chill. Mooiste gala locatie waar ik ooit ben geweest alleen jammer dat het erg leeg was. Als dit in nederland was geweest met deze lineup dan was die zaal te klein geweest.

Sato
07-10-2012, 18:08
ik zat bij B, rij 3 stoel 21. Zat echt chill. Mooiste gala locatie waar ik ooit ben geweest alleen jammer dat het erg leeg was. Als dit in nederland was geweest met deze lineup dan was die zaal te klein geweest.

A, rij 1 stoel 15+16, zwaar ideaal. Nogmaals bedankt Mixfight en Glory.
Ik vond het ook raar dat de helft van de middenring seats leeg was. Floor was wel nagenoeg vol.
En de bovenste ring was niet om over naar huis te schrijven. Maar ondanks wat mindere opkomst, top gala.

carlo1
07-10-2012, 18:52
ik vond trouwens dat joop ubeda het erg goed deed, normaal bemoeit hij zich veel tijdens het gevecht, maar nu liet hij de vechters hun gang gaan.
ook leuk dat hij speciaal voor het evenement in belgie zijn snor had ingeruild voor de professor barabas look

Budokan
07-10-2012, 19:58
wat een fantastische potten van saki vs bouzidi en bonjasky vs silva. na een aantal jaar uit gebrek aan kickboksen, maar mma gaan volgen (en dat ook erg leuk gaan vinden) heeft glory mijn interesse voor kickboksen gisteravond weer flink teruggehaald. top gedaan.

Top partij van Saki. Is hij nog steeds bezig met MMA of richt hij zich toch weer enkel op kickboksen?

Atila
07-10-2012, 20:05
Ik zat in A, perfect zicht op de ring. Mooi gala, strak georganiseerd, jammer alleen van de lege stoelen. Dat had dit gala niet verdiend, er zaten gewoon hele dikke partijen tussen.

Off-topic: Harun Kina heeft gisteren gewonnen in Geneve bij SHC6 en heeft meteen een contract voor 3 MMA-partijen gekregen!!!

BaZZeHH
07-10-2012, 20:16
Als men puur naar de puntentelling had gekeken dan had Braddock de partij gewonnen:

Braddock(=blauw) won de eerste 2 rondes:


http://img801.imageshack.us/img801/5751/round1rbvsasjudgescores.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/76/round2rbvsasjudgescores.jpg

Ik neem aan dat Remy's goede derde ronde de extra ronde verklaarde. Remy's naam zal ook mee hebben geteld.
Braddock had deze partij eigenlijk gewonnen maar ik kan met die extra ronde leven.

Bij Its showtime en dus nu Glory regels is een 2-1 of 3-2 jury uitslag van een ronde een onbeslist. Pas bij een 4-1 uitslag wordt een ronde toegekend aan een vechter. Dus de eerste rondes waren onbeslist en een extra ronde zonder een down in de 3e ronde dus zeker.

Nelisje
07-10-2012, 20:33
Bij Its showtime en dus nu Glory regels is een 2-1 of 3-2 jury uitslag van een ronde een onbeslist. Pas bij een 4-1 uitslag wordt een ronde toegekend aan een vechter. Dus de eerste rondes waren onbeslist en een extra ronde zonder een down in de 3e ronde dus zeker.

Als je het zo bekijkt had Remy gewoon na 3 ronden gewonnen. Maar denk dat het na 4 ronden wel duidelijk voor Remy was, al was het de eerste 2 rondes voor Remy wat wennen. Daarna stond er weer een serieuze vechter die een leuke show weg gaf.

Verder heb ik alleen Nieky en Saki gezien.. Beide heren waren een maatje te groot voor hun tegenstander.. vind het sowieso geweldig hoe die 2 mannen combineren en er ook regelmatig leverstoten uit gooien.

BaZZeHH
07-10-2012, 20:42
Als je het zo bekijkt had Remy gewoon na 3 ronden gewonnen. Maar denk dat het na 4 ronden wel duidelijk voor Remy was, al was het de eerste 2 rondes voor Remy wat wennen. Daarna stond er weer een serieuze vechter die een leuke show weg gaf.

Verder heb ik alleen Nieky en Saki gezien.. Beide heren waren een maatje te groot voor hun tegenstander.. vind het sowieso geweldig hoe die 2 mannen combineren en er ook regelmatig leverstoten uit gooien.

Nee, want dan is het twee rondes onbeslist tegen één gewonnen ronde van Remi, dus een extra ronde! Daarnaast vond ik direcki de eerste ronde nog goed partij geven tegen Holzken, maar daarna kwam Niecky zijn klasse wel naar boven!

FMACH
08-10-2012, 00:04
Great Event - it was really nice to see those great fights. Saki was top. Murthel was also great. For Danyo it was ok and Remy one has to keep in mind that the injury gave him a lack of 3 weeks training. Thats xtra difficult. And Braddock has improved a lot and is a strong fighter, not to forget. he also deserves respect.

Sorry for still writing english...i am working on it...reading dutch is perfect...;-)

Nosferatu187
08-10-2012, 00:17
The Flying Dutch man.