PDA

View Full Version : [VIDEO'S ] Glory 2 06-10-2012



Nillesen
07-10-2012, 09:24
Gokhan Saki vs Mourad Bouzidi

(http://fightnext.com/video/3HNWB4OB49MO/Gokhan-Saki-vs-Mourad-Bouzidi--Glory-2)
Murat Direkci vs Nieky Holzken

(http://fightnext.com/video/6NDNNB4KDOSX/Murat-Direkci-vs-Nieky-Holzken--Glory-2)
Remy Bonjasky vs Anderson Silva

(http://fightnext.com/video/M7X5OU56AWXU/Remy-Bonjasky-vs-Anderson-Silva--Glory-2)
Filip Verlinden vs Fabiano Aoki

(http://fightnext.com/video/N4GSU7YR2Y62/Filip-Verlinden-vs-Fabiano-Aoki--Glory-2)
Murthel Groenhart vs Marc de Bonte

(http://fightnext.com/video/432U96G4UXXB/Murthel-Groenhart-vs-Marc-de-Bonte--Glory-2)
Igor Jurkovic vs Gregory Tony

(http://fightnext.com/video/M95HN1N37W95/Igor-Jurkovic-vs-Gregory-Tony--Glory-2)
Mark Miller vs Koichi Pettas

(http://fightnext.com/video/WRUOGDK5X9B7/Mark-Miller-vs-Koichi-Pettas--Glory-2)
Jhonata Diniz vs Cihad Kipenek

(http://fightnext.com/video/X4DD9HYYNUB7/Jhonata-Diniz-vs-Cihad-Kipenek--Glory-2)
Jahfarr Wilnis vs Jamal Ben Saddik

(http://fightnext.com/video/K1KKK1MB6M6K/Jahfarr-Wilnis-vs-Jamal-Ben-Saddik--Glory-2)
Marat Grigorian vs Alex Vogel

(http://fightnext.com/video/RK8U9MSDHNNG/Marat-Grigorian-vs-Alex-Vogel--Glory-2)
Andy Ristie vs Nordin Ben Moh

(http://fightnext.com/video/R6OG98Y1B25A/Andy-Ristie-vs-Nordin-Ben-Moh--Glory-2)
Danyo Ilunga vs Ali Cenik

(http://fightnext.com/video/176BU3W81X6D/Danyo-Ilunga-vs-Ali-Cenik--Glory-2)

Richelieu
07-10-2012, 13:52
Thanks!

blackadder
07-10-2012, 14:18
Bedankt.

Leventdepevent
07-10-2012, 14:26
bedankt....reps

de Zweed
07-10-2012, 14:38
Super! Thanks voor de links, scheelt weer een hoop tijd met zoeken ;)

R.D.N
07-10-2012, 15:51
Thanks....en Remy topgevochten echt super.

Jeru
07-10-2012, 17:29
MMA partijen nog ergens te vinden?

R.D.N
07-10-2012, 18:19
Die jamal van golden glory beweegt best soepel voor zo'n reus moet ik zeggen,kilotje of 15 eraf zou hem goed doen denk.
En dat kapsel kan echt niet,volgens mij is die naar de zelfde kapper geweest die die jongens van new kids doet.

Kemal
07-10-2012, 19:11
Dank U

BaZZeHH
07-10-2012, 19:46
Die site doet het niet op de iPad... Iemand een manier om dat te fixen/omzeilen?

Mauro
07-10-2012, 19:59
"Video not found or acces denied"
:(

weks
07-10-2012, 20:29
werken niet meer
helaas

anoniem gg
07-10-2012, 20:47
werken niet meer
helaas

Bij mij werkt stream perfect met alle intro's van de vechters en interviews 2 x vandaag bekeken op www.gloryworldseries.com

MuayThaiGuy
07-10-2012, 20:54
Bij mij werkt stream perfect met alle intro's van de vechters en interviews 2 x vandaag bekeken op www.gloryworldseries.com (http://www.gloryworldseries.com)

Nu nog zorgen dat na betaling ook alles correct werkt en betalende klanten niet een dag later 4 partijen terug moeten kijken omdat ze de dag ervoor dit hebben moeten missen. En het ergste is nog dat ik zelf overal achteraan moest omdat de twitter account van Glory er enkel is om te retweeten bij positieve berichten en bij klachten geven ze niet thuis.
Het is uiteindelijk geregeld, maar het blijft giga klote als de techniek niet werkt.
En ik was niet de enige die problemen had hiermee!

yy
07-10-2012, 21:16
fightnext heeft zeker een dreigende e-mail van een GG advocaat gekregen om de filmpjes offline te halen

hypergiant
08-10-2012, 00:06
Wat ben ik blij dat de Champions League nog gratis te zien is op tv, live nog wel. Ik snap wel dat je moet betalen voor een stream (naar mijn mening zijn de mogelijkheden voor betaling beperkt ik mis de I-deal mogenlijkheid), maar om ook nog eens te betalen om de video te zien gaat wel heel erg ver.

Mischien gaat Glory mee met de crisis, vroeger kon je gratis lucht krijgen bij de pomp, daar moet je nu ook al 50 cent voor betalen en de CO 2 belasting komt eraan (dat is een belasting die we moeten gaan betalen omdat we lucht inademen).

blackadder
08-10-2012, 00:24
maar om ook nog eens te betalen om de video te zien gaat wel heel erg ver.
Doet de UFC toch ook en iedereen vindt dat normaal?

Anderson
08-10-2012, 00:36
bij mij doet die het wel

hypergiant
08-10-2012, 00:49
Doet de UFC toch ook en iedereen vindt dat normaal?

Die zijn meestal later wel terug te vinden op een site, net zoals vele partijen. De laaste tijd wordt het eigendomsrecht steeds vaker toegepast. Er zijn gevallen dat sitehouders en surfers worden aangeklaagd voor fikse bedragen. Ik heb wel eens gezien dat een vrouw die films had gedownload, voor tonnen werd aangeklaagd.

Dan haak ik als digitale surfer af. Ik begrijp het wel, de 'zeven goede jaren' zijn voorbij en hebben plaats gemaakt voor de 'zeven slechte jaren'(ik denk zelf dat het wel wat langer kan duren). Als bedrijf moet je dan alle middelen inzetten om mee te draaien.

Mischien zijn wij zijn de afgelopen jaren wel verwend.
Er wordt zelfs pattend aangevraagd op planten en medicijnen dus zo gek is het niet. Maar regel dan aub een Marktplaats achtige betaalmethode, zodat ik mijn laptop kan aansluiten aan mijn tv en er een avondje van kan maken.

blackadder
08-10-2012, 03:00
Die zijn meestal later wel terug te vinden op een site, net zoals vele partijen. De laaste tijd wordt het eigendomsrecht steeds vaker toegepast. Er zijn gevallen dat sitehouders en surfers worden aangeklaagd voor fikse bedragen. Ik heb wel eens gezien dat een vrouw die films had gedownload, voor tonnen werd aangeklaagd.

Dan haak ik als digitale surfer af. Ik begrijp het wel, de 'zeven goede jaren' zijn voorbij en hebben plaats gemaakt voor de 'zeven slechte jaren'(ik denk zelf dat het wel wat langer kan duren). Als bedrijf moet je dan alle middelen inzetten om mee te draaien.

Mischien zijn wij zijn de afgelopen jaren wel verwend.
Er wordt zelfs pattend aangevraagd op planten en medicijnen dus zo gek is het niet. Maar regel dan aub een Marktplaats achtige betaalmethode, zodat ik mijn laptop kan aansluiten aan mijn tv en er een avondje van kan maken.
Eeeeh....ja...

anoniem gg
08-10-2012, 06:28
Die zijn meestal later wel terug te vinden op een site, net zoals vele partijen. De laaste tijd wordt het eigendomsrecht steeds vaker toegepast. Er zijn gevallen dat sitehouders en surfers worden aangeklaagd voor fikse bedragen. Ik heb wel eens gezien dat een vrouw die films had gedownload, voor tonnen werd aangeklaagd.

Dan haak ik als digitale surfer af. Ik begrijp het wel, de 'zeven goede jaren' zijn voorbij en hebben plaats gemaakt voor de 'zeven slechte jaren'(ik denk zelf dat het wel wat langer kan duren). Als bedrijf moet je dan alle middelen inzetten om mee te draaien.

Mischien zijn wij zijn de afgelopen jaren wel verwend.
Er wordt zelfs pattend aangevraagd op planten en medicijnen dus zo gek is het niet. Maar regel dan aub een Marktplaats achtige betaalmethode, zodat ik mijn laptop kan aansluiten aan mijn tv en er een avondje van kan maken.

Verwend? het is gewoon illegaal
Moet je voorstellen dat je maanden werkt aan het glory evenement net zoals ik bv deed voor het produceren van de film bad guys. Dan komt de release van de film of het live uitzenden van het evenement en dan komen er mensen die niks betalen er niks voor hebben gedaan en die stelen gewoon jouw content om hun eigen site te promoten en daar nog geld aan verdienen ook, de wereld op zijn kop!

Sterker nog als er nu gewoon een paar honderdduizend mensen 10.- of 15 dollar betalen om te kijken gaat iedereen nog veel mooiere partijen zien. Je kunt als promoter veel grotere namen en betere vechters tegen elkaar laten vechten, Tyson vs Schilt, Klitschko vs Schilt, Saki vs Klitschko, Alistair vs Remy rematch, Overeem vs Schilt, R B Jones vs Saki, ik noem er nu maar even een paar op.

Voor de rest kun je later het gewoon op tv gratis zien, vrijdag gewoon op Veronica, als je live wilt kijken is 10 of 15 dollar helemaal geen gekke prijs in de states is het vaak driedubbel!

Die betaal methode en het verbeteren van het systeem wordt steeds beter, we doen ons best!

Bromios
08-10-2012, 09:00
Goh, ben ik het gewoon met boon eens voor een keertje. Dat ik dat nog mag meemaken.

Het is inderdaad de wereld op zijn kop (en ik doe er gewoon aan mee)

rollermanskunk
08-10-2012, 10:55
http://i.qkme.me/3odk2i.jpg

smike
08-10-2012, 13:56
Videos doen het gewoon en terecht.

FMACH
08-10-2012, 15:01
Verwend? het is gewoon illegaal
Moet je voorstellen dat je maanden werkt aan het glory evenement net zoals ik bv deed voor het produceren van de film bad guys. Dan komt de release van de film of het live uitzenden van het evenement en dan komen er mensen die niks betalen er niks voor hebben gedaan en die stelen gewoon jouw content om hun eigen site te promoten en daar nog geld aan verdienen ook, de wereld op zijn kop!

Sterker nog als er nu gewoon een paar honderdduizend mensen 10.- of 15 dollar betalen om te kijken gaat iedereen nog veel mooiere partijen zien. Je kunt als promoter veel grotere namen en betere vechters tegen elkaar laten vechten, Tyson vs Schilt, Klitschko vs Schilt, Saki vs Klitschko, Alistair vs Remy rematch, Overeem vs Schilt, R B Jones vs Saki, ik noem er nu maar even een paar op.

Voor de rest kun je later het gewoon op tv gratis zien, vrijdag gewoon op Veronica, als je live wilt kijken is 10 of 15 dollar helemaal geen gekke prijs in de states is het vaak driedubbel!

Die betaal methode en het verbeteren van het systeem wordt steeds beter, we doen ons best!

Totally agree. Think 10-15 USD is a pretty fair price for high quality live streams. When i am not able to attend in the hall, i buy a stream because its more than worth and fair to compensate the efforts and costs arising. Sorry, still in englisch - i am working on Dutch writing...;-)

Anderson
08-10-2012, 15:06
I think it is also fair too ask 10 dollars for a live stream but I still think that must be possible too see the videos after a week for free.

hypergiant
08-10-2012, 15:56
Ik geef je ook gelijk. Ik heb, als de betaalmethode het mogelijk maakte, altijd een stream gekocht. Met verwend bedoel ik dat de afgelolpen jaren, beeldmateriaal altijd gratis beschikbaar was. Ik kan me bijvoorbeeld niet herinneren dat de K1 op een juridische manier haar eigendomsrecht op beeldmatetriaal heeft aangevochten.

Ik hoop het! Ik denk dat je dan een veel grotere (nederlandse) 'live stream' publiek aantrekt. Iedereen heeft wel een bankpasje en maar wenig mensen hebben een creditcard of maken gebruik van een internationale betaalsysteem als paypal.

Nelisje
08-10-2012, 16:13
Ik vind 10dollar een mooi bedrag voor een stream, 15 dollar vind ik persoonlijk net iets te veel.

Nosferatu187
08-10-2012, 16:29
Glory wil zijn monopoly positie exploiteren natuurlijk nu.

mmaikel
08-10-2012, 16:37
Op fightnext doet de partij het weer!! Wel met russisch commentaar maar goede kwaliteit!

http://fightnext.com/video/M7X5OU56AWXU/Remy-Bonjasky-vs-Anderson-Silva--Glory-2

MuayThaiGuy
08-10-2012, 17:23
Verwend? het is gewoon illegaal
Moet je voorstellen dat je maanden werkt aan het glory evenement net zoals ik bv deed voor het produceren van de film bad guys. Dan komt de release van de film of het live uitzenden van het evenement en dan komen er mensen die niks betalen er niks voor hebben gedaan en die stelen gewoon jouw content om hun eigen site te promoten en daar nog geld aan verdienen ook, de wereld op zijn kop!

Sterker nog als er nu gewoon een paar honderdduizend mensen 10.- of 15 dollar betalen om te kijken gaat iedereen nog veel mooiere partijen zien. Je kunt als promoter veel grotere namen en betere vechters tegen elkaar laten vechten, Tyson vs Schilt, Klitschko vs Schilt, Saki vs Klitschko, Alistair vs Remy rematch, Overeem vs Schilt, R B Jones vs Saki, ik noem er nu maar even een paar op.

Voor de rest kun je later het gewoon op tv gratis zien, vrijdag gewoon op Veronica, als je live wilt kijken is 10 of 15 dollar helemaal geen gekke prijs in de states is het vaak driedubbel!

Die betaal methode en het verbeteren van het systeem wordt steeds beter, we doen ons best!

Sla je nu niet een beetje door?
Wel reageren als het gaat om mensen die commentaar leveren aangaande de filmpjes dat ze weggehaald worden maar een betalende klant met opmerkingen laat je links liggen. Wat denk je de klant heeft betaald en daarna laten we die lekker links liggen, het zou je sieren als je er wat mee deed en verbeteringen aan maakte aan hetgeen wat geopperd is. Jullie zijn Nederlands, hebben een overgroot deel Nederlandse vechters of van Nederlandse komaf en Nederlandse kijkers zijn verplicht om een PayPal account aan te maken zo moeilijk kan het niet zijn om Ideal te koppelen je wou meer kijkers toch?
Ik weet niet hoe het zit met de geopperde namen maar voor een deel wordt het enkel een freakshow leuk dat soort grote namen, maar Tyson, Klitschko hebben weinig in een kickboksring te zoeken. Grote namen maar ik neem aan dat je gaat voor kwaliteit?
Huur dan ook gelijk Bob Sapp in wat een held die man......
Een Allistair vs Remy match? Wat als Allistair voor de UFC uit mag komen straks als alles door gaat dan vecht hij exclusief voor UFC.
Ik zou in eerste instantie een klein deel van het geld investeren in een cursus Engels voor Simon.
Eerlijk is eerlijk, de organisatie is goed maar er is een taalbarriëre . En als je toekomstige kijkers wil trekken www.kloryworldseries.com kan mijn browser niet vinden.....

rene37
08-10-2012, 17:43
Wat dat paypal betreft helemaal mee eens. wat een gekloot is dat, heb zo'n accountje aangemaakt en er wat geld opgezet maar vind het zo omslachtig dat ik de moeite nog niet heb genomen het proberen te verzilveren met aankoop van een livestream, dat terwijl ik zeker 10-15 euro over heb voor een evenement. Ideal knop erop en er zullen opzeker meer streams verkocht worden.

Nillesen
08-10-2012, 19:46
Ajai wat een moeilijk gedoe! Tuurlijk is het klote als je centjes door anderen (pirates e.d.) worden weg gekaapt maar dat gebeurt overal, de hele branche van videotheken ligt op zn kont door "piraterij". Mensen willen toch die partijen zien en er zijn maar weinigen die daarvoor willen en kunnen betalen.

Volgende keer toch maar nzb-tje maken denk ik... LOL

Bromios
08-10-2012, 20:09
Dat van dat engels, daar heb je wel een punt. Als je dan toch het taleninstituut spekt , vraag dan gelijk even of ze die glory filmpjes opnieuw ondertitelen want dat gaat ook niet echt geweldig.

10'tje voor een livestream vind ik ok. Zet je ze na een week op gratis kijken met advertenties ernaast dan pak je nog wat op je eigen youtube kanaal.

Kemal
08-10-2012, 20:50
http://www.youtube.com/watch?v=1NWPrJLzYcs&feature=player_detailpage

Wheelie
08-10-2012, 20:52
Wat dat paypal betreft helemaal mee eens. wat een gekloot is dat, heb zo'n accountje aangemaakt en er wat geld opgezet maar vind het zo omslachtig dat ik de moeite nog niet heb genomen het proberen te verzilveren met aankoop van een livestream, dat terwijl ik zeker 10-15 euro over heb voor een evenement. Ideal knop erop en er zullen opzeker meer streams verkocht worden.
Ik vind Paypal echt super goed werken, ik leg het je wel een keer uit ;)
Lijkt me niet zoveel moeite om iDeal toe te voegen

rene37
08-10-2012, 21:13
Ik vind Paypal echt super goed werken, ik leg het je wel een keer uit ;)
Lijkt me niet zoveel moeite om iDeal toe te voegen

Graag Kevin!

gieloe
08-10-2012, 21:50
Die links doen het niet meer :(

Iemand nieuwe?

hypergiant
08-10-2012, 21:58
Wat dat paypal betreft helemaal mee eens. wat een gekloot is dat, heb zo'n accountje aangemaakt en er wat geld opgezet maar vind het zo omslachtig dat ik de moeite nog niet heb genomen het proberen te verzilveren met aankoop van een livestream, dat terwijl ik zeker 10-15 euro over heb voor een evenement. Ideal knop erop en er zullen opzeker meer streams verkocht worden.

Precies! Ik heb het ook een keer aangemaakt omdat ik iets uit het betuitenland had besteld en vond het ook erg omslachtig, heb mijn account daarna meteen opgezegd. Daarbij zijn creditcards en een internationaal betaalsysteem als paypal fraudegevoelig.

gieloe
09-10-2012, 07:16
iemand nieuwe links aub?

Leventdepevent
09-10-2012, 07:18
vrijdag komt het ook op veronica, voor als die nieuwe link niet komt ;)

Bromios
09-10-2012, 08:15
Paypal is inderdaad niet zo omslachtig als je het vaker gebruikt. Alleen als je het koppelt aan een creditcard wacht ie met de betaling totdat de creditmaatschappij het heeft vrijgegegeven en dat duurt 3-5 dagen ivm fraude. Dan heb je met je stream dus pech. In dat geval moet je er geld op hebben staan en dat duurt ook even.

Het is een amerikaans systeem en daar denk ik dat je gelijk kan zien waar het probleem zit hier. Halflege zaal, streams moeten uit nederland en azie komen en die betalen er niet voor (doen alleen amerikanen en die kijken geen kickboxen). Gecombineerd met dik startveld en dik prijzengeld en een breed management. Dan kan die eigenaar nog zulke diepe zakken hebben maar ik zie het businessmodel nog niet.
Dan is het K1 model met een slechte kaart in the USA nog niet zo slecht denk ik. Lagere kosten; die amerikanen weten niet beter, en je bouwt het rustiger op.

Maar gezien de partijen en het startveld hoop ik dat Glory het gaat redden.

Tony
09-10-2012, 09:54
Paypal is inderdaad niet zo omslachtig als je het vaker gebruikt. Alleen als je het koppelt aan een creditcard wacht ie met de betaling totdat de creditmaatschappij het heeft vrijgegegeven en dat duurt 3-5 dagen ivm fraude. Dan heb je met je stream dus pech. In dat geval moet je er geld op hebben staan en dat duurt ook even.

Huh, hoe kom je daarbij? Mijn paypal is rechtstreeks gekoppeld aan mijn creditcard en kan altijd per direct betalingen uitvoeren.

Of is het enkel bij de eerste transactie dat t wat langer duurt ter verificatie?

Bromios
09-10-2012, 10:05
Huh, hoe kom je daarbij? Mijn paypal is rechtstreeks gekoppeld aan mijn creditcard en kan altijd per direct betalingen uitvoeren.

Of is het enkel bij de eerste transactie dat t wat langer duurt ter verificatie?

Dat geloof ik wel ja. Bij ebay heb ik het altijd gelijk , bij anderen duurt het langer. Ik denk dat het een soort geverifieerde contacten zijn.

Je hoort bij streams ook het meeste problemen bij mensen die alles nog moeten aanmaken.

Ko2j
09-10-2012, 10:08
Precies! Ik heb het ook een keer aangemaakt omdat ik iets uit het betuitenland had besteld en vond het ook erg omslachtig, heb mijn account daarna meteen opgezegd. Daarbij zijn creditcards en een internationaal betaalsysteem als paypal fraudegevoelig.
Overal kan misbruik van gemaakt worden. Neemt niet weg dat miljoenen en miljoenen mensen PayPal en credit cards gebruiken (nr. 1 betaalmiddel op eBay bijvoorbeeld) en als je gewoon logisch nadenkt de kans op fraude enorm meevalt. En als het dan toch misgaat dan dekt je CCmaatschappij de schade meestal.
Wat dat betreft is PayPal ideaal omdat internationaal overboeken vaak dagen duurt en relatief veel geld kan kosten. En met PayPal heb je meer bescherming als koper dan met iDeal of een overboeking :).

gieloe
09-10-2012, 11:22
vrijdag komt het ook op veronica, voor als die nieuwe link niet komt ;)

Maar ik woon niet in NL. Is dit nou helemaal nergens meer online te vinden??

Juul
09-10-2012, 14:30
Hier Bonjasky vs Silva met fijner Engels commentaar: http://www.dailymotion.com/video/xu5oyv_remy-bonjasky-vs-anderson-silva-06-10-2012_sport?search_algo=2.

WAT EEN PARTIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FOCUS
09-10-2012, 15:34
het blijft bijzonder, dat no-punch vechten van Bonjasky,
maar goed, hij schopt wel weer twee keer zoveel als een ander
en hij stond wel weer in de ring

Nosferatu187
09-10-2012, 15:42
Sla je nu niet een beetje door?
Wel reageren als het gaat om mensen die commentaar leveren aangaande de filmpjes dat ze weggehaald worden maar een betalende klant met opmerkingen laat je links liggen. Wat denk je de klant heeft betaald en daarna laten we die lekker links liggen, het zou je sieren als je er wat mee deed en verbeteringen aan maakte aan hetgeen wat geopperd is. Jullie zijn Nederlands, hebben een overgroot deel Nederlandse vechters of van Nederlandse komaf en Nederlandse kijkers zijn verplicht om een PayPal account aan te maken zo moeilijk kan het niet zijn om Ideal te koppelen je wou meer kijkers toch?
Ik weet niet hoe het zit met de geopperde namen maar voor een deel wordt het enkel een freakshow leuk dat soort grote namen, maar Tyson, Klitschko hebben weinig in een kickboksring te zoeken. Grote namen maar ik neem aan dat je gaat voor kwaliteit?
Huur dan ook gelijk Bob Sapp in wat een held die man......
Een Allistair vs Remy match? Wat als Allistair voor de UFC uit mag komen straks als alles door gaat dan vecht hij exclusief voor UFC.
Ik zou in eerste instantie een klein deel van het geld investeren in een cursus Engels voor Simon.
Eerlijk is eerlijk, de organisatie is goed maar er is een taalbarriëre . En als je toekomstige kijkers wil trekken www.kloryworldseries.com (http://www.kloryworldseries.com) kan mijn browser niet vinden.....

goed gesproken.

Nosferatu187
09-10-2012, 15:48
het blijft bijzonder, dat no-punch vechten van Bonjasky,
maar goed, hij schopt wel weer twee keer zoveel als een ander
en hij stond wel weer in de ring

Ik vond hem goed tegen Silva

e-type
09-10-2012, 16:14
Verwend? het is gewoon illegaal
Moet je voorstellen dat je maanden werkt aan het glory evenement net zoals ik bv deed voor het produceren van de film bad guys. Dan komt de release van de film of het live uitzenden van het evenement en dan komen er mensen die niks betalen er niks voor hebben gedaan en die stelen gewoon jouw content om hun eigen site te promoten en daar nog geld aan verdienen ook, de wereld op zijn kop!


Dan doe je toch wat verkeerd. Als je last hebt van piraterij, dan zijn je klanten niet tevreden met hoe jij je product aanbiedt. Vechten tegen download sites helpt dan niet, je klanten zullen niet tevreden blijven en naar alternatieven blijven zoeken. En echt, die halflege tribunes komen echt niet, omdat we de gevechten een dag later op 1 of andere site gratis terug kunnen kijken. Die beredenering is allang achterhaald met dank aan de muziek industrie.

Verder was het een prima event met een zeer mooie line up. Complimenten daarvoor. Maar wat MuayThaiGuy zegt...blijf wel actief luisteren naar je klanten...helemaal op gameday...

MuayThaiGuy
09-10-2012, 16:53
Precies, het "anti-piraterij" gebeuren kost enkel extra geld aan juristen die aan het werk moeten om mailtjes te sturen om de content te verwijderen. Die juristen moeten ook betaald worden en dit wordt uiteindelijk doorberekend naar de klant, hetzij de betalende bezoeker met een kaartje of de thuiskijkende klant.
In plaats van de "Tim Kuijk" uit te gaan hangen, volg het gebeuren rondom de downloadsite's als the pirate bay eens.
Ze sluiten het een en er komt wat anders voor in de plaats, wat dat betreft is dat een uitgelopen zaak en hoort dat nu eenmaal bij het internet.
Ik geloof ook niet dat dhr. Boon "netjes" zijn muziek in de winkel/online koopt of nog nooit iets gedownload heeft, iedereen download.
Je kunt proberen de grootste te worden, door je groot te gedragen of je probeert groot te worden door meer mainstream te gaan en het toegangkelijker te maken immers promotie voor de sport en voor je bedrijf =win/win.
Waar zou het meeste geld te halen zijn?
Als ik eerlijk ben zie ik met de insteek die Bas Boon heeft hetzelfde als met K-1 gaan gebeuren, "freaks" inhuren want dat willen mensen zien.
Maar totaal niet in de gaten hebben dat de echte liefhebber totaal niet op slugfests zitten te wachten van talentloze vechters die er staan omdat mensen die niks van de sport snappen hier wel euro's voor over hebben of ben ik een van de weinige die liever een partij ziet waarin techniek het wint van de kroegvechter?
Ik geloof dat de partij van Mark Miller totaal niet op dit evenement thuis hoorde, zijn vorige partij was 3x niks en nu weer om even een voorbeeld aan te halen.

blackadder
09-10-2012, 17:19
Ik geloof dat de partij van Mark Miller totaal niet op dit evenement thuis hoorde, zijn vorige partij was 3x niks en nu weer om even een voorbeeld aan te halen.
Maar Miller heeft wel een mooi 'beating-the-odds' verhaal. Open hart operatie achter de rug en toch weer de ring in.

lukashenko
09-10-2012, 17:25
Verwend? het is gewoon illegaal
Moet je voorstellen dat je maanden werkt aan het glory evenement net zoals ik bv deed voor het produceren van de film bad guys. Dan komt de release van de film of het live uitzenden van het evenement en dan komen er mensen die niks betalen er niks voor hebben gedaan en die stelen gewoon jouw content om hun eigen site te promoten en daar nog geld aan verdienen ook, de wereld op zijn kop!


Sterker nog als er nu gewoon een paar honderdduizend mensen 10.- of 15 dollar betalen om te kijken gaat iedereen nog veel mooiere partijen zien. Je kunt als promoter veel grotere namen en betere vechters tegen elkaar laten vechten, Tyson vs Schilt, Klitschko vs Schilt, Saki vs Klitschko, Alistair vs Remy rematch, Overeem vs Schilt, R B Jones vs Saki, ik noem er nu maar even een paar op.

Voor de rest kun je later het gewoon op tv gratis zien, vrijdag gewoon op Veronica, als je live wilt kijken is 10 of 15 dollar helemaal geen gekke prijs in de states is het vaak driedubbel!

Die betaal methode en het verbeteren van het systeem wordt steeds beter, we doen ons best!
x2
live betalen en later op tv kijken genereer je goed geld mee
mag wel een keer want kickboxers trainen heel hard maar krijgen vergeleken met andere topsporters een aalmoes
glory goed groot concept dat moet geld opleveren is logies
niemand kijkt toch meer op tv als je het al gezien heb
maar als iedereen het op tv gaat kijken word het interresant voor de reclame enz enz
10 dollar om je idool te supporten is toch niet zoveel ?
of een week later oudewets met een zak chips en cola met een paar maatjes voor de buis het evenement kijken .
klink logies niks mis mee

lukashenko
09-10-2012, 17:27
komt het voor programma ook op veronica te zien?
of is die zowiezo wel ergens te zien?

Nosferatu187
09-10-2012, 17:57
Glory World Series Brussel: vrijdag 12 oktober, 23.05 uur.
Glory World Series Rome: vrijdag 9 november
Glory World Series Tokyo: zondag 2 december

rene37
09-10-2012, 18:40
Dan doe je toch wat verkeerd. Als je last hebt van piraterij, dan zijn je klanten niet tevreden met hoe jij je product aanbiedt.

Ja eens..ik kom weer op de ideal knop terug. Als er eenvoudig betaald kan worden en ik heb op zeker een goede stream dan betaal ik die 10 euris met alle plezier.

MuayThaiGuy
09-10-2012, 19:24
Maar Miller heeft wel een mooi 'beating-the-odds' verhaal. Open hart operatie achter de rug en toch weer de ring in.

En toch is het de 2e partij die ik zie van hem waarbij hij alles behalve "beating the odds" uitstraalt. Een erg passieve vechter en weinig willen presteren.
Dan zie ik nog liever Michael Duut knokken LOL.

rollermanskunk
09-10-2012, 19:47
Liever een HD live-event op tv dan een buggy internetstream. Glory zou eens goed de ontwikkelingen van Sky in de gaten moeten houden die volgend jaar op de Nederlandse markt Eredivisie Live gaat uitzenden en waarschijnlijk ook met een aantal sportkanalen gaat komen. De infrastructuur op ppv-gebied is in Nederland inmiddels aangelegd. Kijkend naar Eredivisie-live en de samenwerking met de kabelmaatschappijen (het is nu zelfs mogelijk om via je kabelmaatschappij ook een regionale wedstrijd via ppv te kiezen) zou het ook voor vechtsportgala's mogelijk moeten maken om met je afstandsbediening bijv. voor een Glory-event via de digitale tv te kunnen kiezen die je vervolgens via je abonnement verekend. Een makkelijke manier van betalen en een gegarandeerde beeldkwaliteit zouden veel mensen over de streep kunnen trekken denk ik.

de Zweed
11-10-2012, 19:45
Morgenavond 23:00u op Veronica :)


http://www.youtube.com/watch?v=rejbgg0xToE&hd=1

MuayThaiGuy
11-10-2012, 20:05
Heeft onze BasBoon nou al eens gereageerd op de problemen omtrent betalen en geen stream?
Voor iemand die alles zo perfect wil laten verlopen en zo tegen piraterij is vertoont op deze manier zelf nogal wat piraten trekjes. Zo'n ooglap staat denk ik wel leuk bij zo'n gele speedo.
Je product verkopen is leuk, maar een stukje service/klantvriendelijkheid na het verkopen schort er nog aan.
4 partijen missen door een niet werkende stream en later getrakteerd worden op een opmerking als dan bekijk morgen maar on demand als het online staat vind ik slecht.
Ik betaal om live te kijken niet om na alle uitslagen gelezen te hebben een dag te moeten wachten op de 4 ontbrekende partijen.
Als ik ergens een pesthekel aan heb dan is het dit wel.

Bromios
11-10-2012, 21:04
Heeft onze BasBoon nou al eens gereageerd op de problemen omtrent betalen en geen stream?
Voor iemand die alles zo perfect wil laten verlopen en zo tegen piraterij is vertoont op deze manier zelf nogal wat piraten trekjes. Zo'n ooglap staat denk ik wel leuk bij zo'n gele speedo.
Je product verkopen is leuk, maar een stukje service/klantvriendelijkheid na het verkopen schort er nog aan.
4 partijen missen door een niet werkende stream en later getrakteerd worden op een opmerking als dan bekijk morgen maar on demand als het online staat vind ik slecht.
Ik betaal om live te kijken niet om na alle uitslagen gelezen te hebben een dag te moeten wachten op de 4 ontbrekende partijen.
Als ik ergens een pesthekel aan heb dan is het dit wel.

Ach ja, was een inkoppertje geweest. Excuus aanbieden; jouw gegevens vragen en je een gratis stream of 2 vrijkaarten voor de volgende geven. En hoppa, weer een nuthugger er bij. Maar ja, waarom gemakkelijk doen als het moeilijk kan.

MuayThaiGuy
11-10-2012, 21:34
Ach ja, was een inkoppertje geweest. Excuus aanbieden; jouw gegevens vragen en je een gratis stream of 2 vrijkaarten voor de volgende geven. En hoppa, weer een nuthugger er bij. Maar ja, waarom gemakkelijk doen als het moeilijk kan.

Ik een nuthugger nooit.
Maar als ik voor iets betaal dan verwacht ik het ook te krijgen.
Dan kan Meneer Boon zich wel lekker druk maken om beelden die "gejat" worden, maar mensen niet geven waar ze voor betalen is ook diefstal.
Vrijkaarten hoef ik niet enige wat ik vroeg was compensatie voor het 8 man toernooi tijdens de volgende stream ( dit vanuit coulance en lijkt mij ook vrij normaal )
Als ik betaal om iets live te kijken, dan verwacht ik het ook live te kunnen zien en als ik via twitter een reactie plaats en er wordt enkel Glory ophemelarij geretweet dan vindt ik dat geen stijl. Zeker niet als ik daarna ook nog 2 mailtjes moet versturen om eindelijk een reactie te krijgen.
Als Glory graag verder wil groeien dan zullen ze moeten werken aan hun zwakke punten en dat is niet enkel ons geld binnenharken, maar luister dan ook als er problemen zijn en regel het. Niet dat iemand van alles moet doen om zaken geregeld te krijgen om vervolgens met een stom antwoord het riet in te sturen met morgen kun je de gemiste partijen terug zien.

yy
11-10-2012, 21:48
reps ^

Bromios
11-10-2012, 21:59
Ik een nuthugger nooit.
Maar als ik voor iets betaal dan verwacht ik het ook te krijgen.
Dan kan Meneer Boon zich wel lekker druk maken om beelden die "gejat" worden, maar mensen niet geven waar ze voor betalen is ook diefstal.
Vrijkaarten hoef ik niet enige wat ik vroeg was compensatie voor het 8 man toernooi tijdens de volgende stream ( dit vanuit coulance en lijkt mij ook vrij normaal )
Als ik betaal om iets live te kijken, dan verwacht ik het ook live te kunnen zien en als ik via twitter een reactie plaats en er wordt enkel Glory ophemelarij geretweet dan vindt ik dat geen stijl. Zeker niet als ik daarna ook nog 2 mailtjes moet versturen om eindelijk een reactie te krijgen.
Als Glory graag verder wil groeien dan zullen ze moeten werken aan hun zwakke punten en dat is niet enkel ons geld binnenharken, maar luister dan ook als er problemen zijn en regel het. Niet dat iemand van alles moet doen om zaken geregeld te krijgen om vervolgens met een stom antwoord het riet in te sturen met morgen kun je de gemiste partijen terug zien.

Ik ben het met je eens. Ik vraag me trouwens af hoeveel streams er nou verkocht worden voor zo'n gala. En waar de bulk zit. is dat europa of azie ?

Illest
11-10-2012, 22:06
Ik ben het met je eens. Ik vraag me trouwens af hoeveel streams er nou verkocht worden voor zo'n gala. En waar de bulk zit. is dat europa of azie ?

weet je wat het grappige is? als ze dit verbeteren leidt het alleen maar tot meer conversie dus ook meer inkomsten...

ik durf nu echt geen stream te kopen

anoniem gg
12-10-2012, 17:02
Ik een nuthugger nooit.
Maar als ik voor iets betaal dan verwacht ik het ook te krijgen.
Dan kan Meneer Boon zich wel lekker druk maken om beelden die "gejat" worden, maar mensen niet geven waar ze voor betalen is ook diefstal.
Vrijkaarten hoef ik niet enige wat ik vroeg was compensatie voor het 8 man toernooi tijdens de volgende stream ( dit vanuit coulance en lijkt mij ook vrij normaal )
Als ik betaal om iets live te kijken, dan verwacht ik het ook live te kunnen zien en als ik via twitter een reactie plaats en er wordt enkel Glory ophemelarij geretweet dan vindt ik dat geen stijl. Zeker niet als ik daarna ook nog 2 mailtjes moet versturen om eindelijk een reactie te krijgen.
Als Glory graag verder wil groeien dan zullen ze moeten werken aan hun zwakke punten en dat is niet enkel ons geld binnenharken, maar luister dan ook als er problemen zijn en regel het. Niet dat iemand van alles moet doen om zaken geregeld te krijgen om vervolgens met een stom antwoord het riet in te sturen met morgen kun je de gemiste partijen terug zien.

Je jat vanjezelf, beter lezen:door meer inkomsten kunnen er grotere en betere vechters tegen elkaar uitkomen. Of denk je dat al die vechters alleen maar aan liefdadigheid doen?
Als er een of twee klachten zijn van vele kijkerss dan kan het ook aan je eigen provider liggen, vele hebben gewoon goed kunnen kijken en er waren bijna helemaal geen klachten.
Dat er niet op je tweet is gereageerd is misschien omdat er niets aan te doen viel, vandaag nog had mijn provider in eindhoven een update waardoor bij mij een aantal dingen niet werkte.
Kijk even hoeveel goeie partijen er waren in 2011 toen K-1 niks organiseerde, heeft ook een voordeel geen grote evenement in kickboksen, je hoeft niks te klagen er is niks te zien!
Voorlopig kost het miljoenen en valt er weinig te harken!

rene37
12-10-2012, 17:59
Kijk even hoeveel goeie partijen er waren in 2011 toen K-1 niks organiseerde, heeft ook een voordeel geen grote evenement in kickboksen, je hoeft niks te klagen er is niks te zien!
Voorlopig kost het miljoenen en valt er weinig te harken!

En zo is het inderdaad ook nog eens een keer, blij dat er weer een evenement was! Maar...die ideal knop? Lijkt me echt veel toegankelijker. Tuurlijk is paypal internationaal maar de mogelijkheid om de betaling via ideal te doen lijkt mij de mensen in eigen land eerder tot aanschaf over doen gaan van een stream. Denken jullie daar anders over?

blade
12-10-2012, 18:11
Wat dat paypal betreft helemaal mee eens. wat een gekloot is dat, heb zo'n accountje aangemaakt en er wat geld opgezet maar vind het zo omslachtig dat ik de moeite nog niet heb genomen het proberen te verzilveren met aankoop van een livestream, dat terwijl ik zeker 10-15 euro over heb voor een evenement. Ideal knop erop en er zullen opzeker meer streams verkocht worden.


je kunt je paypal gewoon koppelen aan je bankrekening hoef je ook niks over te maken paypal haalt het gewoon van je rekening doe het al jaren(koop veel via ebay vandaar)

MuayThaiGuy
12-10-2012, 19:21
Je jat vanjezelf, beter lezen:door meer inkomsten kunnen er grotere en betere vechters tegen elkaar uitkomen. Of denk je dat al die vechters alleen maar aan liefdadigheid doen?
Als er een of twee klachten zijn van vele kijkerss dan kan het ook aan je eigen provider liggen, vele hebben gewoon goed kunnen kijken en er waren bijna helemaal geen klachten.
Dat er niet op je tweet is gereageerd is misschien omdat er niets aan te doen viel, vandaag nog had mijn provider in eindhoven een update waardoor bij mij een aantal dingen niet werkte.
Kijk even hoeveel goeie partijen er waren in 2011 toen K-1 niks organiseerde, heeft ook een voordeel geen grote evenement in kickboksen, je hoeft niks te klagen er is niks te zien!
Voorlopig kost het miljoenen en valt er weinig te harken!

Dude zit je Speedo soms te strak dat je zicht belemmerd wordt doordat al het bloed naar je hersenen gestuwd wordt?
In welk opzicht jat ik van mezelf? Ik heb betaald maar heb de eerste 4 partijen moeten missen door een stream die niet werkt! Als ik zelf niks had ondernomen had ik betaald voor een stream die niet werkte, wie jat er dan?
Grotere en betere vechters? Hou het maar bij betere vechters in plaats van groter je hebt de teloorgang van K-1 gezien waarbij freakshows partijen draaiden tegen goede vechters op papier is zo'n grote naam leuk. Maar het zal mij aan mijn reet roesten als je Bob Sapp achtige personen zou in laten vliegen voor een kutpartijtje. Ik denk ook niet dat de fans zoals ik op dat soort wanpartijen zitten te wachten.
"Vele hebben goed kunnen kijken" dus niet allemaal! De chat op Glory daar werd geklaagd over onderbrekingen tussen de partijen door waarbij de mensen een zwarte flits zagen, ik heb dit ook opgemerkt en leden op MF ook dat heb maar enkele mensen waren is klinklare onzin. Een provider op zijn flikker hiervoor geven vindt ik een lullig excuus, jullie hebben toevallig geen verbindingsproblemen gehad jullie zenden een signaal uit naar een satelliet toch? Genoeg mogelijkheden voor interferentie.
Aangaande mijn tweet de term "social media" zegt je blijkbaar niks als er nou wel was gereageerd met een mededeling van zou je contact op kunnen nemen met....Dan had ik meer begrip voor de situatie gehad. Als ik vervolgens wel activiteiten zie waarbij complimenten wel worden geretweet dan voel ik mij als betalend klant niet serieus genomen.
Als alles nou goed was en je je klanten ook eens als klanten behandelde wij verzorgen wel jouw boterham of je volgende zwembroek!
Zonder betalende klanten kun je straks je dagen slijten in het Tiki bad in plaats van gala's organiseren dus wees ook blij met ons.....De klant die 15 dollar betaald voor een stream

Nosferatu187
12-10-2012, 19:44
Muaythai Guy kan je helaas geen karma geven zo na elkaar!! Bas boos has lost his mind, voor zover hij geestelijk al in orde was dan.

Bromios
12-10-2012, 21:01
:fp:
Dude zit je Speedo soms te strak dat je zicht belemmerd wordt doordat al het bloed naar je hersenen gestuwd wordt?
In welk opzicht jat ik van mezelf? Ik heb betaald maar heb de eerste 4 partijen moeten missen door een stream die niet werkt! Als ik zelf niks had ondernomen had ik betaald voor een stream die niet werkte, wie jat er dan?
Grotere en betere vechters? Hou het maar bij betere vechters in plaats van groter je hebt de teloorgang van K-1 gezien waarbij freakshows partijen draaiden tegen goede vechters op papier is zo'n grote naam leuk. Maar het zal mij aan mijn reet roesten als je Bob Sapp achtige personen zou in laten vliegen voor een kutpartijtje. Ik denk ook niet dat de fans zoals ik op dat soort wanpartijen zitten te wachten.
"Vele hebben goed kunnen kijken" dus niet allemaal! De chat op Glory daar werd geklaagd over onderbrekingen tussen de partijen door waarbij de mensen een zwarte flits zagen, ik heb dit ook opgemerkt en leden op MF ook dat heb maar enkele mensen waren is klinklare onzin. Een provider op zijn flikker hiervoor geven vindt ik een lullig excuus, jullie hebben toevallig geen verbindingsproblemen gehad jullie zenden een signaal uit naar een satelliet toch? Genoeg mogelijkheden voor interferentie.
Aangaande mijn tweet de term "social media" zegt je blijkbaar niks als er nou wel was gereageerd met een mededeling van zou je contact op kunnen nemen met....Dan had ik meer begrip voor de situatie gehad. Als ik vervolgens wel activiteiten zie waarbij complimenten wel worden geretweet dan voel ik mij als betalend klant niet serieus genomen.
Als alles nou goed was en je je klanten ook eens als klanten behandelde wij verzorgen wel jouw boterham of je volgende zwembroek!
Zonder betalende klanten kun je straks je dagen slijten in het Tiki bad in plaats van gala's organiseren dus wees ook blij met ons.....De klant die 15 dollar betaald voor een stream

you must spread... blabla...
er is niks aan te doen dus reageren ze maar helemaal niet:fp:
Kansloos dit.

anoniem gg
12-10-2012, 21:12
Dude zit je Speedo soms te strak dat je zicht belemmerd wordt doordat al het bloed naar je hersenen gestuwd wordt?
In welk opzicht jat ik van mezelf? Ik heb betaald maar heb de eerste 4 partijen moeten missen door een stream die niet werkt! Als ik zelf niks had ondernomen had ik betaald voor een stream die niet werkte, wie jat er dan?
Grotere en betere vechters? Hou het maar bij betere vechters in plaats van groter je hebt de teloorgang van K-1 gezien waarbij freakshows partijen draaiden tegen goede vechters op papier is zo'n grote naam leuk. Maar het zal mij aan mijn reet roesten als je Bob Sapp achtige personen zou in laten vliegen voor een kutpartijtje. Ik denk ook niet dat de fans zoals ik op dat soort wanpartijen zitten te wachten.
"Vele hebben goed kunnen kijken" dus niet allemaal! De chat op Glory daar werd geklaagd over onderbrekingen tussen de partijen door waarbij de mensen een zwarte flits zagen, ik heb dit ook opgemerkt en leden op MF ook dat heb maar enkele mensen waren is klinklare onzin. Een provider op zijn flikker hiervoor geven vindt ik een lullig excuus, jullie hebben toevallig geen verbindingsproblemen gehad jullie zenden een signaal uit naar een satelliet toch? Genoeg mogelijkheden voor interferentie.
Aangaande mijn tweet de term "social media" zegt je blijkbaar niks als er nou wel was gereageerd met een mededeling van zou je contact op kunnen nemen met....Dan had ik meer begrip voor de situatie gehad. Als ik vervolgens wel activiteiten zie waarbij complimenten wel worden geretweet dan voel ik mij als betalend klant niet serieus genomen.
Als alles nou goed was en je je klanten ook eens als klanten behandelde wij verzorgen wel jouw boterham of je volgende zwembroek!
Zonder betalende klanten kun je straks je dagen slijten in het Tiki bad in plaats van gala's organiseren dus wees ook blij met ons.....De klant die 15 dollar betaald voor een stream


Speedo zit top hersenen werken prima!
Terloor gang van K-1 zat hem in slecht management en overbetaalde vechters.
Ik slijt mijn dagen dagenlijks bij zwembaden in Thailand ( al jaren) en ik ben vrijwel altijd blij ( en ik produceer af en toe een B of C filmpje ).
Ik heb net gebeld met die zwarte flits en gezegd dat hij dat niet meer moet doen.
Sorry dat JOUW tweet niet de aandacht kreeg dat het verdiende, volgende keer beter

Love & peace

Tony Galento
12-10-2012, 21:39
wie doet het commentaar eigenlijk, vanavond?

rene37
12-10-2012, 21:48
Stel ik ook een keer een vraag..word ik genegeerd.:blush:

Boran
12-10-2012, 21:48
Speedo zit top hersenen werken prima!
Terloor gang van K-1 zat hem in slecht management en overbetaalde vechters.
Ik slijt mijn dagen dagenlijks bij zwembaden in Thailand ( al jaren) en ik ben vrijwel altijd blij ( en ik produceer af en toe een B of C filmpje ).
Ik heb net gebeld met die zwarte flits en gezegd dat hij dat niet meer moet doen.
Sorry dat JOUW tweet niet de aandacht kreeg dat het verdiende, volgende keer beter

Love & peace

Kom op zeg. Muaythaiguy zit hier met een terechte klacht op een publiek forum en dan wordt zijn vraag genegeerd en wordt ie half belachelijk gemaakt. Hij is juist degene die betaald heeft om het evenement te bekijken, dat moet je koesteren. Hij zorgt voor de inkomsten en zal de volgende keer door deze reacties geen stream meer kopen. Bovendien beïnvloedt ie nu alle mensen die dit lezen. Door jouw reactie koop ik nu ook geen stream meer omdat ik bang ben dat ie niet werkt en wanneer ie niet werkt ik geen compensatie krijg. Als je hem een gratis livestream voor het volgende evenement had aangeboden had ie dat hier waarschijnlijk gepost en was ie vol lof over je organisatie geweest, waardoor meer mensen vertrouwen in Glory krijgen. Had jouw 2 of 3 euro gekost en je waarschijnlijk weer 5 verkochte streams opgeleverd.

Glory produceert mooie evenementen, maar op PR gebied laten jullie/jij echt enorme steken vallen. Het wordt allemaal meteen persoonlijk opgevat en klachten worden niet opgelost.

Leventdepevent
12-10-2012, 22:09
Kom op zeg. Muaythaiguy zit hier met een terechte klacht op een publiek forum en dan wordt zijn vraag genegeerd en wordt ie half belachelijk gemaakt. Hij is juist degene die betaald heeft om het evenement te bekijken, dat moet je koesteren. Hij zorgt voor de inkomsten en zal de volgende keer door deze reacties geen stream meer kopen. Bovendien beïnvloedt ie nu alle mensen die dit lezen. Door jouw reactie koop ik nu ook geen stream meer omdat ik bang ben dat ie niet werkt en wanneer ie niet werkt ik geen compensatie krijg. Als je hem een gratis livestream voor het volgende evenement had aangeboden had ie dat hier waarschijnlijk gepost en was ie vol lof over je organisatie geweest, waardoor meer mensen vertrouwen in Glory krijgen. Had jouw 2 of 3 euro gekost en je waarschijnlijk weer 5 verkochte streams opgeleverd.

Glory produceert mooie evenementen, maar op PR gebied laten jullie/jij echt enorme steken vallen. Het wordt allemaal meteen persoonlijk opgevat en klachten worden niet opgelost.

precies wat je zegt....die reactie is voor mij al reden genoeg om daar never nooit geen stream te kopen

MuayThaiGuy
12-10-2012, 22:28
Speedo zit top hersenen werken prima!
Terloor gang van K-1 zat hem in slecht management en overbetaalde vechters.
Ik slijt mijn dagen dagenlijks bij zwembaden in Thailand ( al jaren) en ik ben vrijwel altijd blij ( en ik produceer af en toe een B of C filmpje ).
Ik heb net gebeld met die zwarte flits en gezegd dat hij dat niet meer moet doen.
Sorry dat JOUW tweet niet de aandacht kreeg dat het verdiende, volgende keer beter

Love & peace

Lekker sarcastisch.....
Met deze insteek zal het mij niks verbazen dat je uiteindelijk K-1 achterna gaat.
Aangaande je uitlatingen de Amerikanen hebben er een leuk gezegde over.
You are so full of shit, that your eyes must be brown.
Die Bas Boon reactie speciaal kun je wel achterwege laten, je praat gewoon altijd poep.

yy
12-10-2012, 22:41
jammer dat ik door me reps heen ben

maar ff serieus, bas boon moet tegen zichzelf beschermd worden

wanneer nemen ze nou iemand aan die de pr voor Glory doet

als je professioneel en als een grootse organisatie wilt overkomen, geef dan ook een politiek correct of een commercieel verantwoord antwoord op gegeven klachten

zo jaag je potentiële klanten weg

hypergiant
13-10-2012, 03:20
Stel ik ook een keer een vraag..word ik genegeerd.:blush:

Hebben ze bij mij ook niet op gereageerd. Dan ga ik weer aan complot theorien denken.

Voor de rest ben ik het eens met Muay Thai Guy. Je betaalde voor een goede stream en mocht er error zijn, dan op zijn minst reageren.

Ik heb het een keer met een its Showtime stream gehad en er werd meteen gereageerd en opgelost.

anoniem gg
13-10-2012, 07:25
Kom op zeg. Muaythaiguy zit hier met een terechte klacht op een publiek forum en dan wordt zijn vraag genegeerd en wordt ie half belachelijk gemaakt. Hij is juist degene die betaald heeft om het evenement te bekijken, dat moet je koesteren. Hij zorgt voor de inkomsten en zal de volgende keer door deze reacties geen stream meer kopen. Bovendien beïnvloedt ie nu alle mensen die dit lezen. Door jouw reactie koop ik nu ook geen stream meer omdat ik bang ben dat ie niet werkt en wanneer ie niet werkt ik geen compensatie krijg. Als je hem een gratis livestream voor het volgende evenement had aangeboden had ie dat hier waarschijnlijk gepost en was ie vol lof over je organisatie geweest, waardoor meer mensen vertrouwen in Glory krijgen. Had jouw 2 of 3 euro gekost en je waarschijnlijk weer 5 verkochte streams opgeleverd.

Glory produceert mooie evenementen, maar op PR gebied laten jullie/jij echt enorme steken vallen. Het wordt allemaal meteen persoonlijk opgevat en klachten worden niet opgelost.

Glory is net begonnen, er zal ongetwijfeld een bureau worden aangenomen om de PR te doen.
Ik vindt het jammer dat een zwarte flits de stream van Glory Brussels verpeste voor Muay Thai guy en een aantal andere klanten. Zoals ik al zei sorry voor de flits, we zullen proberen om dit volgende keer te verhelpen.
De laatste evenementen van Moscow en Sweden was er geen een flits, er zullen altijd mensen zijn met betaal problemen of flitsen dat houden we niet tegen, maar proberen het zo goed mogelijk te doen.
Ik hoop dat veronica vanacht nog wat goed heeft kunnen maken.

Ik kan die flits niet meer uit de live uitzending krijgen en ook geen live tweet reactie meer van mensen die daar voor glory twitterde. Dus Muay Thay guy we zullen werken aan een optimale twitter response en live streams zonder flits.
Sorry voor mijn sarcasme, ik zal va nu weer niet reageren, ik kan het niet laten het is een zwak!

Love & peace

MuayThaiGuy
13-10-2012, 08:16
Glory is net begonnen, er zal ongetwijfeld een bureau worden aangenomen om de PR te doen.
Ik vindt het jammer dat een zwarte flits de stream van Glory Brussels verpeste voor Muay Thai guy en een aantal andere klanten. Zoals ik al zei sorry voor de flits, we zullen proberen om dit volgende keer te verhelpen.
De laatste evenementen van Moscow en Sweden was er geen een flits, er zullen altijd mensen zijn met betaal problemen of flitsen dat houden we niet tegen, maar proberen het zo goed mogelijk te doen.
Ik hoop dat veronica vanacht nog wat goed heeft kunnen maken.

Ik kan die flits niet meer uit de live uitzending krijgen en ook geen live tweet reactie meer van mensen die daar voor glory twitterde. Dus Muay Thay guy we zullen werken aan een optimale twitter response en live streams zonder flits.
Sorry voor mijn sarcasme, ik zal va nu weer niet reageren, ik kan het niet laten het is een zwak!

Love & peace

Het is alleen jammer dat er tig anderen moeten reageren dat ze jouw reactie ver beneden peil vinden, eer jij "eindelijk" inziet dat je fout zit.
Maar volgens mij is hier op MF de ergste schade al geleden middels jouw voorgaande reacties.
In plaats van je open te stellen en luisteren naar je klanten steek je ze een mes in de rug en nadat andere mensen zich ook nog eens tegen je keren besef je pas welke "schade" je zelf aanricht.
Hopelijk zie je in wat "slechte PR" doet!
Voor wat betreft Moskou en Zweden in Zweden haperde de verbinding soms zelfde geldt voor Moskou, maar ja ik heb een kutcomputer en een klote internet provider die toevallig bezig waren met een update waardoor alles werkte behalve.....
Dit grapje koste mij 12,05 cent aangaande de stream, jouw reactie kan je weleens meer gaan kosten.
Negatieve publiciteit is ook publiciteit, maar als het jouw zwakte is om betalende klanten in de zeik te zetten dan ben je bij mij uitgescheten.
En wat betreft het "piraterij" gedeelte, zie het als een compliment en gratis reclame.
Ook al zul je het niet snappen, wat kost het Glory om het materiaal uitgezonden te krijgen op Veronica?
Wil je nog groter worden dan zou je ook je voordeel kunnen halen uit deze gratis reclame, het is maar net hoe je er tegen aan kijkt en hoe je dit nadeel in jouw ogen om kan buigen tot een grotere inkomstenbron.
Maar dat is niet mijn taak om uit te leggen, heb opeens last van wat verbindingsproblemen.

Koike88
13-10-2012, 11:42
Waarom groeien als je de groei niet kan dragen? Je kan wel met een mooie productie komen, maar als mensen je product niet kunnen kopen maar wel willen kopen heb je er alsnog niks aan.
Stel gewoon een extra betalingsmogelijkheid in (iDEAL), zorg voor after-service. Niet door nou zelf op internet mensen belachelijk zitten te maken. Je vertegenwoordigt een professionele organisatie op een amateuristische wijze. Je zet je hele organisatie gewoon voor lul, daar komt het op neer.

Als je iemand met een klacht niet serieus neemt, dan neemt iedereen die hier vanaf komt te weten, jou als organisatie niet serieus.
Dat dit nog uitgelegd moet worden aan jullie als organisatie. De reden dat ik geen stream koop? Omdat Paypal een klotesysteem is, en iDEAL veel handiger (voor ons).
Hierdoor, plus de afhandeling van de klachten (geen afhandeling) loopt Glory inkomsten mis.. En zet Bas Boon de hele organisatie voor lul.

anoniem gg
13-10-2012, 12:35
Waarom groeien als je de groei niet kan dragen? Je kan wel met een mooie productie komen, maar als mensen je product niet kunnen kopen maar wel willen kopen heb je er alsnog niks aan.
Stel gewoon een extra betalingsmogelijkheid in (iDEAL), zorg voor after-service. Niet door nou zelf op internet mensen belachelijk zitten te maken. Je vertegenwoordigt een professionele organisatie op een amateuristische wijze. Je zet je hele organisatie gewoon voor lul, daar komt het op neer.

Als je iemand met een klacht niet serieus neemt, dan neemt iedereen die hier vanaf komt te weten, jou als organisatie niet serieus.
Dat dit nog uitgelegd moet worden aan jullie als organisatie. De reden dat ik geen stream koop? Omdat Paypal een klotesysteem is, en iDEAL veel handiger (voor ons).
Hierdoor, plus de afhandeling van de klachten (geen afhandeling) loopt Glory inkomsten mis.. En zet Bas Boon de hele organisatie voor lul.

Ja we kunnen de groei niet dragen?????????? Glory heeft express de zwarte flits figuur gebeld omdat Glory de groei niet kan dragen. Glory heeft ook de zwarte flits man gebeld in Rusland en Sweden om de groei van Glory te stagneren, maar toen kon hij niet ( Glory had veel te veel tevreden klanten).
Ideal is al in behandeling, velen maken zichzelf belachelijk, begin bv bij jezelf met het suggereren dat Glory de groei niet kan dragen omdat er ergens een technishe fout gemaakt wordt, door misschien een slechte satellite of camera verbinding, alsof ik of Glory of welke promoter dan ook niet zou willen dat het vlekkenloos verloopt en dat er de volgende keer nog meer buyers zijn?

Wie zegt mij of die klacht wel of niet terecht was? Misschien is het wel een K-1 nughutter, hoe weet je dat?
Dat neemt niet weg dat ik oprecht heb gezegd dat Glory het volgende keer nog beter probeert te doen, afwachten dus!
Als je mij of Glory niet serieus neemt is een goed recht, doe je best, veel liefs

Love & Peace

anoniem gg
13-10-2012, 12:42
jammer dat ik door me reps heen ben

maar ff serieus, bas boon moet tegen zichzelf beschermd worden

wanneer nemen ze nou iemand aan die de pr voor Glory doet

als je professioneel en als een grootse organisatie wilt overkomen, geef dan ook een politiek correct of een commercieel verantwoord antwoord op gegeven klachten

zo jaag je potentiële klanten weg

Ik ben niet zo goed in politiek gelukkig ben ik beter bekend met sarcasme, maar er zijn dan weer sommige bezoekers die dit persoonlijk nemen. Volgens mij is er al een PR voorlichter Mike Afromowitz, Gala Klyuchkina and Bert van der Ryd - [email protected]. Dus ik geef gewoon mijn persoonlijke mening als Glory medewerker en mixfightbezoeker. Ik stap nu weer in een vliegtuig, tot volgend jaar

Love & Peace

Turboknecht
13-10-2012, 12:57
Jezus wat een mongool die Boon. Echt, ik ga nooit van z'n lang zal z'n leven ook maar een rooie cent aan die organisatie en dat stel sjacheraars uitgeven.
Ik zou zeggen aan iedereen die belazerd is: http://www.trosradar.nl/lotgenoten/

MuayThaiGuy
13-10-2012, 13:06
Mijn vorige reply op Bas moest toestemming krijgen van een mod/admin. Jammer dat dat bericht niet geplaatst is.

MuayThaiGuy
13-10-2012, 13:19
Ik ben niet zo goed in politiek gelukkig ben ik beter bekend met sarcasme, maar er zijn dan weer sommige bezoekers die dit persoonlijk nemen. Volgens mij is er al een PR voorlichter Mike Afromowitz, Gala Klyuchkina and Bert van der Ryd - [email protected]. Dus ik geef gewoon mijn persoonlijke mening als Glory medewerker en mixfightbezoeker. Ik stap nu weer in een vliegtuig, tot volgend jaar

Love & Peace

Euhm, volgens mij kun je niet een mening geven als MF bezoeker dan had je niet als Bas Boon moeten registreren maar onder een pseudoniem.
Wat je nu krijgt is dat mensen je direct aanrekenen aangaande je uitspraken en dat het in je nadeel kan werken ga ik niet ontkennen.
Juist als "medewerker van Glory" zou je je moeten distantiëren van dit soort boute uitspraken en je zwakke punt maar heel diep moeten verbergen.
Wat als nu een grote geldschieter eens een evenement wil sponsoren en gaat Google'en naar de organisatie en de personen erachter en je ziet berichten die door jou zijn geplaatst?
Uiteraard kan het jou niks schelen, want Glory heeft centen zat kan alle grote namen krijgen en heeft totaal geen problemen, sterker nog ze hebben de mensen niet nodig die een stream kopen.
Je was goed bezig door een pas op de plaats te maken, maar nu denigreer je weer de mensen die klachten hadden.
En je doet het af alsof er niks is gebeurt en ik het hele verhaal uit mijn duim zuig.
Ik zal de eerste zijn die je uit gaat staan lachen als de boel om zeep geholpen wordt door het beleid wat je voert.
Dat apengedrag van je past wel bij je naam mits je de "s" weg laat "Baboon"

blackadder
13-10-2012, 13:27
En toch is het de 2e partij die ik zie van hem waarbij hij alles behalve "beating the odds" uitstraalt. Een erg passieve vechter en weinig willen presteren.
Dan zie ik nog liever Michael Duut knokken LOL.
Zijn kwaliteiten als vechter staan buiten kijf. Want die zijn er gewoon niet. Ervaren nieuwelingen niveau naar Nederlandse maatstaven.
Hier een oude partij van hem uit 2001 voor zijn operatie:

http://www.youtube.com/watch?v=5cPvhFIPATc

FOCUS
13-10-2012, 14:15
Glory heeft express de zwarte flits figuur gebeld omdat Glory de groei niet kan dragen. Glory heeft ook de zwarte flits man gebeld in Rusland en Sweden om de groei van Glory te stagneren, maar toen kon hij niet ( Glory had veel te veel tevreden klanten).

Ik blijf ff buiten jullie discussie, dus dit is geen zeik-post BasBoon,
maar ik kreeg ff een 'visual' en wilde hem toch met jullie delen ;)


is dit hem?
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120226085357/marvel_dc/images/4/4c/Black_Flash_003.jpg

MuayThaiGuy
13-10-2012, 14:44
Ik blijf ff buiten jullie discussie, dus dit is geen zeik-post BasBoon,
maar ik kreeg ff een 'visual' en wilde hem toch met jullie delen ;)


is dit hem?
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120226085357/marvel_dc/images/4/4c/Black_Flash_003.jpg

Bas wil grote namen en geen fictief persoon denk eerder aan.....

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/08/06/article-2184089-1466AD56000005DC-753_964x970.jpg

yy
14-10-2012, 22:43
Ik ben niet zo goed in politiek gelukkig ben ik beter bekend met sarcasme, maar er zijn dan weer sommige bezoekers die dit persoonlijk nemen. Volgens mij is er al een PR voorlichter Mike Afromowitz, Gala Klyuchkina and Bert van der Ryd - [email protected]. Dus ik geef gewoon mijn persoonlijke mening als Glory medewerker en mixfightbezoeker. Ik stap nu weer in een vliegtuig, tot volgend jaar

Love & Peace

de enige die het persoonlijk opvat, ben jij bas

als jij als een Glory medewerker zulke sarcastische uitlatingen doet, dan had je allang ontslagen moeten worden
maar jij bent niet een van de Glory medewerkers
jij bent het gezicht, erken het probleem en vat het niet persoonlijk op
je bent een zakenman, kom met een antwoord als dit ofzo;

"sorry voor het ongemak, door de vele kijkers konden onze servers het op een gegeven moment niet meer aan.
We zijn op dit moment hard bezig het probleem op te lossen.
Mail ons je mailadres en dan gaan wij nakijken of je daadwerkelijk hinder had.
Als dit het geval is krijg je van ons een kleine compensatie

Love & peace BB"

zo moeilijk is dit toch niet?

zoveel kickboks is er op dit moment niet meer
dus ik wil niet dat Glory de K1 achterna gaat